Barth Zgłoś #41 Napisano 29 Maja 2010 ja zrezygnowałem z KYBKupiłem drugie sprężyny - koniec kłopotu Passek poszedł do góry i teraz mam Jeepa Pomocne będzie, gdy zdradzisz jakie kupiłeś sprężyny zamiast KYB. Co do KYB - potwierdzam - sprężyny siadają niżej od fabrycznych o jakieś 2cm. Dlatego będę je zmieniał... Jakie polecacie, żeby nie było problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #42 Napisano 30 Maja 2010 Jakie polecacie, żeby nie było problemu? a nie chcesz oryginalnych używanych??? bo założyłem MTS-y a te mi zbywają...zobacz jak stało na nich moje auto:) albo zamienimy się moje oryginały na te kayaby bo na mts-ach mam niezłą glebę i z deka bym go podniósł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #43 Napisano 30 Maja 2010 (edytowane) a nie chcesz oryginalnych używanych? Dzięki za ofertę! Tak na przyszłość dla innych użytkowników: Jakie sprężyny w zamienniku warto kupić, żeby auto stało podobnie jak na oryginałach? Edytowane 30 Maja 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #44 Napisano 30 Maja 2010 ja juz nie chcialem ryzykowac i kupilem orginaly uzywane. gdyby nie nasze drogi to kayab bym nie zmienil bo naprawde dobrze sie na nich jezdzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #45 Napisano 30 Maja 2010 (edytowane) PrZeMoL myślę że winne są nie tylko sprężyny, ale i rozmiar opon. 225/45/17" to bardzo nisko... Powiedz,z mieniłeś już na używki (oryginalne) - jest lepiej? Edytowane 30 Maja 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWLupus Zgłoś #46 Napisano 30 Maja 2010 Może znajdzie się ktoś z seryjnym zawieszeniem ,najlepiej z silnikiem 2,8 i 4x4 i może zmierzyć odległość dolnej miseczki sprężyny do dolnego mocowania. Spróbuje w tym tyg. zrobić to u siebie. Znalazłem sprężyny firmy (K+F) Kraemer und Freund i za ok 550 zł mogę mieć kpl. przód tył do mojego.Nie za bardzo teraz mam na to kasę ale myślę o tym ciągle . Wygląd wyglądem ale pasuje niedługo trochę komfortu więcej niż twardego zawiasu i rycia po koleinach. coś za coś.Najlepiej by było wyjąc kolumnę z przodu i z tyłu i porównać amory i sprężyny ze zwykłymi do komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #47 Napisano 30 Maja 2010 A ktoś może pokazać zdjęcie jak auto stoi na tych kayabach? I czy siadają mniej więcej równomiernie z przodu i z tyłu? I jak z komfortem na nich? Tak pytam bo mam standardowe zawieszenie, ale już mi tył siadł, i głupio wygląda, jak pusty to jeszcze mało się rzuca w oczy, ale wystarczy coś do bagażnika dać i już siedzi. Wyszły podróże do PL i z powrotem pod pełnym obciążeniem. I tak myślę, żeby wymienić na coś mocniejszego tył. Ale z drugiej strony podobają mi się paski z fabrycznym sportowym zawieszeniem, nie za niskie, nie za wysokie-takie w sam raz. Czy na tych kayabach jest podobnie? Jeśli tak to może bym sobie kupił komplet. Do tego mam 225/45 17 i jak by go tak trochę opuścić (tylko równomiernie, a nie jak teraz, sam tył ) to by fajnie wyglądał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #48 Napisano 30 Maja 2010 siedzi rowne 30mm nizej bo mierzylem. komfort ideal az sie zdziwilem sam (nie poznalem na poczatku ze sa obnizone - zauwazylem jak na budowie zaczelem haczyc o rozne przeszkody) co do 225/45/17 - czy ja wiem czy to az taka roznica? na 15" w zime siedzial tak samo, a nie zmienilem na stadardowe chociaz mam kupione bo nie mam kiedy dac auta do mechanika, potrzebne non stop do dojazdu do roboty. w sumie przyzwyczailem sie do nizszej zawiechy i nie zaliczam juz zadnych przeszkod jezdzac nawet w 5 w samochodzie. teraz max za 2tyg zmieniam na oryginaly. jezeli ktos by chcial obnizyc zawieche to polecam te springi bo jak juz mowilem komfort super. nie wiem czy warto porownywac ale mam jeszcze vw polo z obnizonymi sprezynami i tam to jest masakra w porownaniu do seryjnych. odrazu czyc ze inne sprezyny sa wrzucone. wracajac do kayab to wielkiej tragedii nie ma, na zwyklej drodze w dziurze czy np w wybrzuszeniu pomiedzy koleinami nigdy miski nie przytarlem, trzeba tylko zwracac uwage na kraweziki np zaliczam dziennie jeden zjazd z wysokich kraweznikow i biore go pod skosem bo gdybym zjechal prostopadle do kraweznika to przytarlbym miske. brzydko wyglada przod nisko a tyl wysoko i mam wybor podwyzszyc przod albo obnizyc tyl i gdyby nie robota na budowie to zmieniam tyl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #49 Napisano 31 Maja 2010 mam u siebie MTS-35mm na seryjnych amorach (trochę dla mnie za twardo) więc wziąłem od kolegi Barth te kayaby na przód. Pytanie - czy jak założę kayaby a z tyłu zostanie MTS to czy przód nie będzie wyżej??? zobaczcie jak u mnie stoi na MTS-ach... Jak będzie teraz??? Ma ktoś fotki paska na krótszych kayabach??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maajeranek Zgłoś #50 Napisano 31 Maja 2010 Pomocne będzie, gdy zdradzisz jakie kupiłeś sprężyny zamiast KYB.Co do KYB - potwierdzam - sprężyny siadają niżej od fabrycznych o jakieś 2cm. Dlatego będę je zmieniał... Jakie polecacie, żeby nie było problemu? Kolego ja Kupiłem K+F 950 741 przód wzmocniony i generalnie juz sie nie martwie ze uderze podlogą na hopku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jamnik123 Zgłoś #51 Napisano 1 Czerwca 2010 Koledzy pokażcie swoje furmany na tych niskich zawiasach.. tu w innym poscie macie moje auto z zestawem (springi/amory) mts (-35). Jest nisko, macie podobnie ze macie za nisko? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=927445#post927445 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #52 Napisano 1 Czerwca 2010 Koledzy pokażcie swoje furmany na tych niskich zawiasach.. oto mój na springach MTS -35mm (amory na razie seria) felgi 17cali: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #53 Napisano 2 Czerwca 2010 wrzuci ktoś w końcu fotkę paska na tych kayabach??? PrZeMoL Ty miałeś takie założone - masz jakąś fotkę??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dainty Biberve Zgłoś #54 Napisano 2 Czerwca 2010 Mój passek na sprężynach H&R + 205/60/R15 zdecydowanie za nisko jak dla mnie zmieniłem na seryjne choć wyglądał fajnie i w zakręty wchodził bosko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #55 Napisano 2 Czerwca 2010 (edytowane) wrzuci ktoś fotkę paska na tych kayabach? PrZeMoL Ty miałeś takie założone - masz jakąś fotkę? Szkoda, że nie miałem czym cyknąć mojego paska jak stał na tej sprężynie Gawin - na KYB samochód będzie o jakieś 1cm - 1.5cm wyżej niż to co masz teraz. Oczywiście mówię tak orientacyjnie... Edytowane 2 Czerwca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Druciarz83 Zgłoś #56 Napisano 3 Czerwca 2010 panowie ja wam dam proste rozwiazanie na podniesienie auta na 2 centy a zawieszenie zostawicie na sportowe jak macie, zamiast kola 15 bo pewnie takie macie wrzućcie odpowiednia 17 i po sprawie zyska na wygladzie i oponka bardziej wypelni nadkole ---------- Post added at 11:11 ---------- Previous post was at 11:06 ---------- a najbardziej wygodn jest GEWINDE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #57 Napisano 3 Czerwca 2010 panowie ja wam dam proste rozwiazanie na podniesienie auta na 2 centy a zawieszenie zostawicie na sportowe jak macie, zamiast kola 15 bo pewnie takie macie wrzućcie odpowiednia 17 i po sprawie zyska na wygladzie i oponka bardziej wypelni nadkole ---------- Post added at 11:11 ---------- Previous post was at 11:06 ---------- a najbardziej wygodn jest GEWINDE Głównie chodzi o za niskie springi KYB w temacie.Jeżeli założysz 17" to wizualnie napewno będzie lepiej,o komforcie się już nie wypowiadam.Jeżeli chodzi o gwint-spróbuj na nim pojeździć z rodziną,małym dzieckiem i zapytaj ich czy jest im wygodnie EOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #58 Napisano 3 Czerwca 2010 Szkoda, że nie miałem czym cyknąć mojego paska jak stał na tej sprężynieGawin - na KYB samochód będzie o jakieś 1cm - 1.5cm wyżej niż to co masz teraz więc jak założę te kayaby od Ciebie: K-Flex RH 1021 na przód to o jakim oznaczeniu kupić kayaby na tył do mojego sedana żeby tył i przód był równo??? RX5013??? bo tak mi pokazuje katalog na stronie kayaby: http://www.kyb-europe.com/kyb-poland/index.asp mam rację??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #59 Napisano 3 Czerwca 2010 (edytowane) Ja wam dam proste rozwiazanie na podniesienie auta na 2 centy a zawieszenie zostawicie na sportowe jak macie, zamiast kola 15" bo pewnie takie macie wrzućcie odpowiednia 17" Jeśli będzie prawidłowo dobrana opona, to nic się nie zmieni w wysokości po zmianie z 15" na 17"... Edytowane 3 Czerwca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Druciarz83 Zgłoś #60 Napisano 3 Czerwca 2010 moim zdaniem dalej wysoko, teraz przod jest nisko bo jest tak zwany klin tylek wysoko przod nisko daj tylek nizej i wyrownasz auto i juz tak nisko nie bedzie moim zdaniem optymalna jazda na 17 na codzien to tak -50 ,-60 przod pozdro ---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:25 ---------- Głównie chodzi o za niskie springi KYB w temacie.Jeżeli założysz 17" to wizualnie napewno będzie lepiej,o komforcie się już nie wypowiadam.Jeżeli chodzi o gwint-spróbuj na nim pojeździć z rodziną,małym dzieckiem i zapytaj ich czy jest im wygodnie EOT wrzystko zalezy jaki gwint, mialem kiedys seicento na glebie -90 na gwincie i bylo twardo buda trzesla jak dla rodziny nie polecam ale w passacie jest inaczej, wieksza buda wielowachaczowa zawiecha , na pewno bedzie duzo lepszy komfort niz w tym aucie ktorym smigalem ---------- Post added at 12:34 ---------- Previous post was at 12:32 ---------- Jeśli będzie prawidłowo dobrana opona, to nic się nie zmieni w wysokościpo zmianie z 15" na 17"... dokladnie kazdy rozmiar kola ma zamiennik opony np 15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach