Ajku Zgłoś #61 Napisano 3 Czerwca 2010 panowie ja wam dam proste rozwiazanie na podniesienie auta na 2 centy a zawieszenie zostawicie na sportowe jak macie, zamiast kola 15 bo pewnie takie macie wrzućcie odpowiednia 17 i po sprawie zyska na wygladzie i oponka bardziej wypelni nadkole Ej ale co wy za farmazony piszecie? Już któraś osoba tutaj pisze o zmianie wysokości poprzez zmianę rozmiaru opony... Przecież jak zakładasz fele 15'' to masz grubszą opone, jak zakładasz 17'' to opona jest "chudsza" i samochód stoi jak stał. Poza tym nawet jak zrobisz coś tak dziwnego i do np 17'' założysz oponę grubszą niż powinieneś to nie "zmieni" się tylko wysokość ale też "szerokość"... Jak do obniżonego auta w którym opona prawie chowa się w nadkole zamontujesz oponę o przekroju większą o 4cm (czyli podniesiesz o 2cm) to ci sie momentalnie zryje o nadkole... Zastanówcie się zresztą jak to będzie wyglądać bo o przekłamywaniu prędkościomierza i innych felerach związanych z takim zabiegiem to już nie wspominam Jakie polecacie, żeby nie było problemu? Ja polecam pojechać na szrot i kupić oryginalne używki - tak sam zrobiłem. Zdjęcia przed i po oraz pozostałe detale w linku poniżej. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=78888 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #62 Napisano 5 Czerwca 2010 (edytowane) Ja polecam pojechać na szrot i kupić oryginalne używki - tak sam zrobiłem. Zdjęcia przed i po oraz pozostałe detale w linku poniżej. Ja kupiłem oryginały od kolegi Gawin82, ale pytałem gdyby ktoś chciał nowe... Edytowane 5 Czerwca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #63 Napisano 22 Czerwca 2010 w końcu założyłem Kayaby RH1021 od Bartha na przód, tak jak pisał przód siada niżej ok. 1-1,5 cm od oryginału. To wcale niedużo, myślałem że będzie niżej. Komfort świetny:) Teraz myślę skombinować RH1020 bo podobno na nich siada ok. 3cm niżej i to by mi najbardziej pasowało. Fotka: przód na RH1021, tył jeszcze na MTS: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoozer Zgłoś #64 Napisano 23 Czerwca 2010 w końcu założyłem Kayaby RH1021 od Bartha na przód, tak jak pisał przód siada niżej ok. 1-1,5 cm od oryginału. To wcale niedużo, myślałem że będzie niżej. Komfort świetny:) Teraz myślę skombinować RH1020 bo podobno na nich siada ok. 3cm niżej i to by mi najbardziej pasowało. Fotka: przód na RH1021, tył jeszcze na MTS: ale RH1020 jest do cieższych silnikow (1.9TDI, 2.3V5 i 2.8 V6) niż RH1021 (1.6, 1.8, 1.8T, 2.0) więc pasek bardziej siada na tych RH1021 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #65 Napisano 24 Czerwca 2010 Co to za temat wogole Passat nigdy nie ma "za niskiego zawieszenia" hehe musi byc gleba wtedy to auto jakos wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziorasix Zgłoś #66 Napisano 24 Czerwca 2010 mÓJ TEŻ NISKO SIEDZI I SZTYWNO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #67 Napisano 24 Czerwca 2010 To idzcie spamować do wątków chwalących glebe. Tu jest wątek odwrotny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #68 Napisano 24 Czerwca 2010 ale RH1020 jest do cieższych silnikow (1.9TDI, 2.3V5 i 2.8 V6) niż RH1021 (1.6, 1.8, 1.8T, 2.0) więc pasek bardziej siada na tych RH1021 raczej w katalogu jest błąd i te oznaczenia są zamienione miejscami, bo na RH 1020 siada ok.3-4cm (tak twierdzi GLONI który miał je założone w swoim AVF i pisze o tym w temacie "Kropkowane (kolorowe) oznaczenia na sprężynach"), a na RH1021 siada 1-2cm (tak twierdzę ja bo przedwczoraj je założyłem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoozer Zgłoś #69 Napisano 24 Czerwca 2010 niech ktoś wrzuci fotkę jak siada pasek na z tyłu na tych kayabach bo ja tez jestem nimi zainteresowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavpl Zgłoś #70 Napisano 24 Czerwca 2010 ja kupiłem paska w Niemczech 2,5 tdi na gwintowanym zawieszeniu siedzi jak cholera na polskie drogi nie polecam w zimie sprężyny żółte a amorki różowe pierwszy raz widzę taki kolor,felgi 17 przód 235 ,45 tył 245 ,45, kozacko wyglada ale wygody 0 jedynie na autostradzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojte_B Zgłoś #71 Napisano 24 Czerwca 2010 koledzy a podpowiedzcie mi czy do passata b5 1.9 TDI AHU podejdą sprężyny od 1.8turbo tyle ze b5fl(chodzi o sprężyny na przód oczywiście)?? bo mam w garażu od 1.8T tylko nie wiem czy wogóle sie brac za wymiane dodam że powód to pęknięty zwój w jednej sprężynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #72 Napisano 24 Czerwca 2010 Pasować będą pasować, ale czy nie siądą za bardzo to nie wiadomo. Z jednej strony TDI jest cięższe od 1.8, z drugiej FL jest cięższy od B5 więc może warto spróbować i zobaczyć jak będzie skoro już i tak je masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #73 Napisano 25 Czerwca 2010 niech ktoś wrzuci fotkę jak siada pasek na z tyłu na tych kayabach bo ja tez jestem nimi zainteresowany jak nikt nie ma fotki, to może ktoś ze sprzedających je poda przynajmniej ich dokładną wysokość, to sobie porównam z wysokością oryginałów które u siebie miałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #74 Napisano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Co by nie było to KYB nie trzymają fabrycznych parametrów RH1020 - ok 3cm za nisko, a RH1021 - ok 1,5... Edytowane 25 Czerwca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #75 Napisano 25 Czerwca 2010 a kayaby na tyle też na 100% będą niższe ??? bo tyłu nikt tu chyba nie zakładał....??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #76 Napisano 25 Czerwca 2010 (edytowane) a kayaby na tyle też na 100% będą niższe ??? bo tyłu nikt tu chyba nie zakładał....? Głowy nie dam, ale wydaje mi się, że komplet sprężyn powinien równo osiadać z przodu i z tyłu. Moim zdaniem to jest niedopuszczalne, żeby sprężyny z tego samego kompletu różniły się wysokością względem osi Edytowane 25 Czerwca 2010 przez Barth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snoozer Zgłoś #77 Napisano 3 Lipca 2010 a moze jednak wypowie sie ktoś kto je na tył zakładał bo na razie to wszyscy zgadujemy. Nr tych spręzyn to RX5013 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monteros_007 Zgłoś #78 Napisano 6 Września 2010 Witam! Dołączam się do tematu. Mam Paska AFN z 97r. w kombiku. Też po okołu tygodniu od kupna zorientowałem się, że jest on strasznie niski. Szpera między kołem a nadkolem na przodzie to ok. 3 cm!!! Na szczęście mam jeszcze osłonę silnika pod spodem, choć już niecałą, nieraz przycieram w koleinach. Wahacze też strasznie nisko nad ziemią. Dziś wymieniałem opony i kazałem mechanikowi się przyjrzeć, sprężyny na przodzie są czarne albo grafitowe, powiedział, że nie wyglądają na jakieś tuningowe ale są dziwnie grube tzn. mają większy przekrój, tak jakby nie były oryginalne:/ Dodam jeszcze, że auto sprowadzone z Niemiec. Jestem 1 właścicielem w Polsce. Chciałbym podnieść to auto, co mam zrobić? pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #79 Napisano 6 Września 2010 Witam! auto sprowadzone z Niemiec. Jestem 1 właścicielem w Polsce. Chciałbym podnieść to auto, co mam zrobić? pozdrawiam wszystkich Jak z Niemiec to może być obniżone.Możesz oczywiście kupić sprężyny i je wymienić,warto by było jeszcze wiedzieć jakie masz założone amortyzatory.Jeżeli wymieniane były tylko sprężyny to wymień same springi P.S. Mam komplet springów z mojego kombiaka do sprzedania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi7610 Zgłoś #80 Napisano 6 Września 2010 odwieczny problem ktos kupuje auto od szwaba ktore potem okazuje sie za niskie na nasze drogi. Tez kupilem niemieckiego "bolida" na H&R sprezynach..piekne czerwone.. ale jakos nie mam zamiaru go podwyzszac. trzeba uwazac na mise olejowa, wahacze dolne no i zderzak przedni. ehh caly urok obnizanych autek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach