Skocz do zawartości

LeonPL

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O LeonPL

  • Urodziny 18.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Malbork

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. wszystko zależy od prędkości jaką jedziemy , odległości w km i czy mocno wciskamy gaz 1,9 tdi 1z jest bardzo oszczędny silnikiem . Moj w trasie długiej trasie pali 4.5 l a po samym miescie odcinki po 3 km spali do 8 l
  2. caly czas ten sam 17965 - przekroczone cisnienie doładowania może ktos inny ma jakieś pomysły ? pomocy za 1 tydzien jade do wawy a auto nie domaga ; / pomocy
  3. jak juz pisałem wyżej , miałem na podmianke nowy n75 ze sklepu na 3 dni i to samo , nic nie pomogło . N18 tez może powodowac tryb awaryjny ? co to znaczy że mam podmienić n75 z n18 ;/ cisnienie turba , przepływka i iinne sa ok ??
  4. a więc tak zrobiłem dziś logi dynamiczne , na pierwszym logu to jest kanał 3 na końcu obrotów złapał tryb awaryjny , włączyłem i wyłączyłem motor ,zrobiłem dwa pozostałe logi rozkrecałem go wysoko i było OK , pojechałem później kawałek w trese wysoko go kręciłem na trzecim czwartym piątym biegu aż do ponad 170 km/h i było dobrze nie złapał awarii Nie wiem sam co już o tym myśleć , bo te awarie łapie często na zimnym silniku i raczej tylko raz http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90408.html 3 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90410.html 8 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90411.html 11
  5. ok to podegnę te blaszki na 3 pompce , n75 miałem nowy na podmianę i było to samo więc odpada , z gruszką nic nie robiłem jeszcze , żeby było widać to z jakiej grupy ci wkleić 011 ?
  6. mam zalogowane statycznie 23 i tam pokazuje żę 3 cylnder ma 50-60 strasznie duże wartości w porównaniu do pozostalych bo one maja 10 i mniej , a jak lekko dodaje gezu to 3 cylinder pojazuje 127 czyli maxa a reszta do 30
  7. rozbierałem pokrywę pompo wtrysków tam wszystko wygląda że jest ok , gdyby coś z blaszkami nie grało czy z wiązką to pewnie by nie chodził dany pompowtrysk a tak to ma nr 3 bardzo złe parametry
  8. jeżeli podczas przyspieszania szarpie to może być zapchany filtr paliwa , pompka w baku zapchana , albo kierownice w turbinie się przycinają logi dynamiczne zapodaj
  9. Witam kolegów Mam duży problem z moim pasacikiem. Odwiedziłem już 2 warsztaty, wydałem kase i nie potrafią naprawić . Problem polega na tym : 1.(sporadycznie): podczas jazdy na trzecim biegu kręcąc wysoko na obrotach autko mi przerywa tak lekko jak by się dusiło po czym łapie tryb awaryjny 2. (sporadycznie) podczas jazdy na czwartym biegu zapala mi się kontrolka od ABS i ESP 3. podczas jazdy raz na kilka przejazdów przy 3000-3100 abortach przy przyspieszaniu włącza się tryb awaryjny Moja diagnostyka : trzeci pompo wtrysk na wykończniu - tu problem nr 2 rozwiązany Turbina przeładowuje tu problem nr 1 i 3 Co zrobiłem : -oczyszczałem turbine kierownice bo były przycięte - problem nie znikł -podmieniałem czujnik(zawór) sterowania turbina n75 -wymiana przewodów sterujących od zaworu do gruszki turbo - w warsztacie jednym i drógim mówią że to wina turbo ale nie potrafią naprawić tylko chcą mi zdejmować na vagu cisnienie doładowania a na to się nie chce zgodzić Zachowanie autka , bardzo dobrze przyspiesza na 1-2-3 biegu , bardzo dobrze zapala , nie kopci ani dymku nie da z wydechu, w najgorsze mrozy mnie nie zawiodło Lekko autkiem trzęsie (pewnie przez kończącą się pompke ? ) Lekko egr mi cieknie ale lekko tą dziurką Błędy : 3 Faults Found: 17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded P1267 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1557 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17957 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1549 - 35-00 - Please Register/Activate po skasowaniu pojawią się po złapaniu trybu awaryjnego LOGI : statyczne : http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90325.html http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90324.html http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90326.html dynamiczne : http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90328.html 3 bieg http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90329.html 4 bieg http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.leszman_90330.html PROSZE O POMOC, co to tym myślicie . Ja bym wymienił pompke z 3 cylindra i jeszcze raz wyczyscił turbo bo podejrzewał że może się zabijąć od tej pompki z 3 cylindra , ale z drugiej strony nie kopci to skąd ten nagar ? Nie wiem mam mętlik w głowie , podsuńcie jakąś diagnozę pozdrawiam
  10. naprawde nikt nie pomoze ? nikt nie wie jak taki sygnal powinien isc ?
  11. ja mialem takie same objawy jak ty , tylko doszlo ze samochod po pokazaniu kontroli ESP zaczął kuleć na cylinder , po właczeniu i wyłączeniu silnika było ok , postawiłem samochód i juz go nie odpaliłem . To co zrobiłem to : -czyszczenie styków pompek -wymiana filtra paliwa -spuszczenie i nalanie nowego paliwa -sprawdzenie pompki w baku W zasadzie układ miałem bardzo zapowietrzony , i myślę że jakiś syf z gównianego paliwa dostał sie na pompki że nie chciał palić . Ja polecam tobie zmianę filtra paliwa , wymiane czujnika płynu chłodzącego , i nalanie lepszego paliwa . Pozdrawiam
  12. Witam serdecznie , mam problem z czujnikiem temperatury paliwa po diagnostyce 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus 35-10 - - - Intermittent wymiana czujnika z serwisu na oryginalny - nie pomogło , błąd nadal wyskakuje . Co mam zrobić, co sprawdzić? Mysle nad wtyczką bo moze okazać się że czujnik był dobry a wtyczka lub kabel uszkodzone. Czy można jakoś sprwadzić wtyczkę ? czy tam jest podawany prąd o jakiejś specyfice V ? czy moze ktos ma jakiś inny pomysł ?
  13. tamten post byl napisany rownolegle z tym wiec nie chodzi o czytanie ze zrozumieniem A poza tym, może kolega wcale się nie boi o swój dowód... Bo na to wszystko wskazuje... nie wiem co wy wszyscy boicie sie o ten moj dowod rejestracyjny moj dowód i nie oddam go nikomu
  14. mam pytanie odnoscie podlaczenia modelu 507s , ile kabelkow one maja 2 czy 3 bo roznie tu na forum piszą ? czy beda dzialac jak podlacze je pod swiatla postojowe + i mase bez kombinowania z pradem z bezpośrednio z aku lub stacyjki. Chce by ledy palily sie po wlaczeniu swiatel postojowych i nie wylaczaly sie po wlaczeniu mijania.
  15. masz taki filtr paliwa jak ja w ATJ , ogrzewany plynem chlodniczym , nie ma wnim zadnego zaworka . Jakie bledy wyswietlaja sie na VAGU jak nie zapala , co ci mechanik mowil ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności