mkpol Zgłoś #161 Napisano 10 Marca 2017 Tomek już wiem co trzeba zrobić. Podłącz kabel wejdź w ustawienia radia i ustaw głośność startową 1,5x więcej niż masz teraz. To raz na zawsze rozwiąże ten problem. Bo wtryski masz igiełki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #162 Napisano 10 Marca 2017 Młody, sprzedaj dziada bo już pewnie podwoiłeś jego wartość (wymianami części , olejami penrajtami , płukankami , wizytami u mechaników) a pewnie niedługo potroisz :marecek Jeździj Teslą (pisałeś że masz) - w niej nic ci nie będzie klekotało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #163 Napisano 10 Marca 2017 Tesla dla bogaczy Kupiec sie znalazl i sprzedalem (to juz trzecia tesla). W koncu kupie swoją kiedys Na razie powaznie mysle nad nową Insignią... w benzynie ! Pasior lacznie mało mnie kosztowala wymiana itp.... serio to byly male pieniadze. Powaznie mysle ostatni raz zadbac, Nigdy nie robilem płukanki olejowej. Moze faktycznie mimo ze nowe, To hydroelementy sie zwieszają, Auto bylo serwisowane ale sciemy w aso odchodza.... Szlag wie co tam wlewali i ile spuszczali a co 30 tys olej poprzednik w aso robil. Auto mial w dupie bo leasing. Mam płukankę Penrite i olej Penrite ten co na poczatku stosowalem / ten najdrozszy bez oznaczen typu C itp Weso sie wkurzy wiec wole zalać niz oddawac. Moze faktycznie cos sie wypłucze..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #164 Napisano 10 Marca 2017 Tomek nie rób jaj. Jaka insignia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #165 Napisano 10 Marca 2017 Tak szybko, żeby nie zbaczac z kursu i tematu Serio piękna jest..... To co robic płukanke ? Jutro troche wolnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #166 Napisano 10 Marca 2017 Jak jutro masz trochę wolnego to lepiej zrób płukanke dla gardła :jack :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #167 Napisano 11 Marca 2017 Gardła zrobiłem wczoraj A tak powaznie, jesli już mam oleje i płukankę to spróbuje i zrobię. I tak na razie zero zainteresowania autem. Więc dbam dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #168 Napisano 11 Marca 2017 Tylko pozwól żeby płukania miała czas na zadzialanie. Czyli około 15 minut. No i dobrze spusc olej. Na pusty już silnik wlej około litra oleju. Zobaczysz jaki syf mimo spuszczonefo oleju wypłynie z miski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #169 Napisano 11 Marca 2017 (edytowane) Dzieki wielkie ! Dokladnie tak zrobie. A bedzie olej schodzil długo bo w tym czasie przeguby wewnętrznie zrobię. A na Penrite tym najdroższym Enviro+ całą zeszłą zimę cicho było i nic nie cykało. Płukanka też Penrite. Marek, A mówisz, żeby zalac swieżego oleju po spuszczeniu ? Nie zakrecajac sruby od spodu ? Żeby dodatkowo oczyscic uklad ? Mysle Ze dobry pomysl.... Edytowane 11 Marca 2017 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #170 Napisano 11 Marca 2017 Tak dokładnie o to mi chodziło. Pochwal się jakie są Twoje spostrzeżenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #171 Napisano 11 Marca 2017 A ile myslisz zalac ? Na odkreconej srubie? Mam z 0,5 l czystego poprzedniego oleju castrol ten z aso, Czyli przestanie kapać to wlac te 0,5 i znowu poczekac az skapnie ? W pon podczas wymiany przegubow zrobie ten myk.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #172 Napisano 11 Marca 2017 (edytowane) Jeśli chcesz to korek zakręć i dopiero wlej. Ja zalewam na odkreconym korku spustowym. Edytowane 12 Marca 2017 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #173 Napisano 13 Marca 2017 Przemyslalem to. Bez jaj.... wymienialem dopiero olej na oryginalny ten Castrol z aso.... W sumie wlasnie dlatego bo raz na miesiac mi cos tam cyka.... Teraz juz ostatecznie olewam to. Nowy Penrite i filtr i płukankę odesle, mysle ze Weso bedzie wyrozumialy. Podmieniłem zawor z pompy wysokiego cisnienia, Na moj oryginalny co mialem w aucie od nowosci. (Potem gdy klekotal zalozylem jakis z allegro). Moze byl jakis trefny.... kto wie. I na razie czekam na kupca, nic juz nie dotykam serio żal wylewać olej na ktorym zrobilem 500 km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ktry Zgłoś #174 Napisano 13 Marca 2017 Ja do swojego 1,6 tdi od kiedy go mam to Orlenowski tylko że specjalny do VW i DPFa. Wymiana co 30 tys. dolewki to 0,5 do 1 l .w tym czasie. Przebieg już ponad 350 tys. z tego ponad 200 tys. zrobione na czipie z mocą 150 Km i EGR OFF programowo. Tak po dwustu tysiącach zaczął niekiedy metalicznie pracować jak był zimny przy delikatnym przyspieszaniu.Okazało się że niedomagał 1 wtrysk ,więc kupiłem używkę na allegro za całe 100 zł i do dzisiejszego dnia nic. Jak czytam wasze problemy to nawet nie chcę patrzeć na te 2,0 tdi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #175 Napisano 14 Marca 2017 Wrócicie do sedna tematu tego wątku czy pomóc dosadniej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #176 Napisano 28 Marca 2017 zamówiłem - Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 myśle że bede zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elemenateur Zgłoś #177 Napisano 29 Marca 2017 jak najbardziej Marek będziesz zadowolony. Bardzo dobry produkt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark2121 Zgłoś #178 Napisano 30 Marca 2017 Pierwszy raz mam u siebie zalany Mobil1 5w30, mechanik się pomylił i kupił zamiast liquid moly. Dam znać za jakiś czas jak się spisuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #179 Napisano 30 Marca 2017 Pierwszy raz mam u siebie zalany Mobil1 5w30, mechanik się pomylił i kupił zamiast liquid moly. Dam znać za jakiś czas jak się spisuje. Ważne żeby wymaganą normę trzymał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #180 Napisano 7 Kwietnia 2017 wczoraj byłem w Niemczech w SKY i zobaczyłem ten olej Liqui Moly Top Tec 4200 5w30 za 90 euro jakaś masakra u nich z tymi cenami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach