Mlody_tm Zgłoś #61 Napisano 23 Stycznia 2017 No właśnie bardzo możliwe ze jednak jest ok, bo jedynie co usprawiedliwia ta 2x niższa cena.... to że aso kroi i zawsze kroiło... to wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamb Zgłoś #62 Napisano 23 Stycznia 2017 Ja od dawna używam Statoil Lazerway LL 5W30 - b. dobry w pełni syntetyczny olej (nie tak jak większość konkurencji, których produkty są "prawie" pełnymi syntetykami). Niestety Statoil w PL został przejęty przez Fuchsa i będę musiał chyba przejść na inny olej. Fuchsa też kiedyś stosowałem (w innym aucie) i byłem w sumie zadowolony. Nie produkuje on jednak pełnych syntetyków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #63 Napisano 24 Stycznia 2017 A ten oryginał z aso który wcześniej podałem w linku to pełny syntetyk? Bo na castrolu edge LL 5w30 dostępnym normalnie w sklepach pisze że to 100% syntetyk, a co produkują do aso vw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #64 Napisano 24 Stycznia 2017 a co produkują do aso vw? Obecnie Mobil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #65 Napisano 24 Stycznia 2017 Nie mobil tylko shell. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #66 Napisano 24 Stycznia 2017 No to już nieważne jaki producent, ważne czy pełny syntetyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maksio Zgłoś #67 Napisano 24 Stycznia 2017 Ja się wypowiem odnośnie stosowania płukanki Liqui Moly, stosuje go w swoim warsztacie. Z trzy lata temu przyjechał klient który sobie zażyczył płukanie silnika, wlałem preparat, po 10 min. chciałem spuścić olej a tu du.a, korka spustowego nie można odkręcić, tylko wysysarka wchodzi w grę. Wyssałem olej i zalałem nowy olej. Po paru dniach silnik zaczął klekotać. Od razu domyśliłem się że to wina nie spuszczenia wszystkiego oleju. Znowu wyssałem olej i wlałem nowy, od razu poprawa, silnik nie klekocze. Od tamtego czasu sprawdzam przed płukaniem silnika czy korek się odkręca. Przyjeżdżają takie samochody z przykręconymi korkami spustowymi oleju że głowa boli nawet przedłużka nie pomaga. Dodatkowo po spuszczeniu oleju przelewam silnik 0,5l czystym olejem dopiero po całkowitym spuszczeniu zalewam nowy. Od roku jestem autoryzowanym sprzedawcą Liqui Moly i po małym szkoleniu. Wiem jeszcze że z płukanką trzeba uważać przy starszych autach, dziesięciu letnich i starszych, jest taka możliwość że oderwany nagar może zablokować jakiś kanał. Płukanka ogólnie jest super, stosuje ją zawsze w swoich samochodach i te film co pokazał wcześniej kolega na 16 poście jest w 100% prawdziwy, jak zostanie spuszczony całkowicie jest nieszkodliwy i nie wypłukuje żadnych uszczelek. Liqui Moly zapewnił mnie że jeżeli silnik uszkodzi się z winy ich produktów pokrywają koszty naprawy, ale wszelkie zabiegi muszą być wykonane w legalnym warsztacie nie na własną rękę w garażu. Jeszcze coś nadmienię z kąt tak niskie ceny na alledrogo olejów Liqui Moly, ja kupuje jako autoryzowany sprzedawca i nie mam takich cen zakupowych jak sprzedają na alledrogo. Jak będę miał trochę czasu to opiszę jeszcze preparat do czyszczenia układu paliwowego, w tym przypadku są efekty namacalne zawsze. Samochód chodzi równiej, ciszej, powracają stracone konie i samochód nie kopci. Proszę mi nie zarzucać że reklamuję jakąś firmę dobre produkty trzeba sobie polecać a słabe wytykać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #68 Napisano 24 Stycznia 2017 Skoro masz taką wiedzę na temat oleju LM to pewnie wiesz także, że dla nich oleje produkuje firma Meguin. Olej ten nie jest dostępny w Inter carsie tylko u oficjalnych przedstawicieli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #69 Napisano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie, szybkie pytanko przez pomyłkę kupiłem olej Millers XF Longlife C3 5W-30, zamiast XF Longlife 5W-30. Ten co kupiłem ma normę 502.00/505.01, czy mogę go wlać do mojego auta. Nie chcę go z powrotem zwracać bo szkoda kasy i czasu. Chyba że ktoś potrzebuje :kciukito mogę odsprzedać. Edytowane 26 Stycznia 2017 przez sylwek1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #70 Napisano 26 Stycznia 2017 Panowie, szybkie pytankoprzez pomyłkę kupiłem olej Millers XF Longlife C3 5W-30, zamiast XF Longlife 5W-30. Ten co kupiłem ma normę 502.00/505.01, czy mogę go wlać do mojego auta. Nie chcę go z powrotem zwracać bo szkoda kasy i czasu. Chyba że ktoś potrzebuje :kciukito mogę odsprzedać. Olej do CR powinien mieć 504/507. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #71 Napisano 26 Stycznia 2017 No właśnie to wiem, nie wiem jak to sie stało ale taki zamówiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #72 Napisano 26 Stycznia 2017 Od roku jestem autoryzowanym sprzedawcą Liqui Moly i po małym szkoleniu. Wiem jeszcze że z płukanką trzeba uważać przy starszych autach, dziesięciu letnich i starszych, jest taka możliwość że oderwany nagar może zablokować jakiś kanał. Dla tych którzy mi nie wierzyli. Oto potwierdzenie mojej tezy, że do lompa sie tego nie leje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #73 Napisano 26 Stycznia 2017 Ja wierzyłem A co do kolegi, który kupil c3, Te c3 klekoczą z rana !!!!! Wiem co mówie oddaj i weź ten odpowiedni ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #74 Napisano 26 Stycznia 2017 Jutro wymienię na ten odpowiedni, dalej nie wiem gdzie miałem gały jak go zamawiałem, przecież dobrze wiem jaki ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #75 Napisano 26 Stycznia 2017 Leje od początku Motula. Zero problemów. 30k na jednej zmianie. Zero niepokojących objawów. Zero klekotów z rana, wieczora czy popołudnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #76 Napisano 26 Stycznia 2017 Zostaw na 4 - 5 dni i odpal z rana przy -2 albo okolicach zera st. to najlepszy test klekotu Jak codziennie bujalem to na penrite tez nie klekotal, ale z postojem owczem. A teraz na tym z aso elegancko po tyg postoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Morhol Zgłoś #77 Napisano 26 Stycznia 2017 Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć czy ten oryginał VW to 100% syntetyk? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #78 Napisano 26 Stycznia 2017 A jaki ma byc ? Tylko full syntetyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #79 Napisano 26 Stycznia 2017 Napiszę coś od siebie o olejach bo przerobiłem temat dogłębnie: Miałem A6C6 3.0tdi na CR i zalewałem tam rózne oleje spełniające normę 507 - 5w30, fabrycznie był na castrolu, ja lałem millersa, shella, mobila, i amsoil, z tych wszystkich najlepiej wg mojej opini było na amsoil i na mobilu. Teraz do b7 tez leje amsoil, jednak zastanwiam sie czy nie zmienic na mobila skoro jest duzo tanszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #80 Napisano 26 Stycznia 2017 Ja dodam, źe ostatnio prawie wcale passatem nie jezdzilem. I na penrite oleju potrafil klekotac tak metalicznie jakby oleju nie mial dobrze rozprowadzonego, na pewno nie byl to klekot wtryskow. A na oryginalnym z aso testy czeste bo co tydzien odpalalem, Jezdzilem w trase i znowu stal 5 dni w garazu.... i zawsze po odpaleniu cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach