nTomek Zgłoś #21 Napisano 14 Stycznia 2021 (edytowane) No to zdaje się nie masz modułu 61 i klemy pomiarowej przy akumulatorze. Systemu start/stop i rekuperacji pewnie też nie, więc nie ma kodowania/adaptacji akumulatora. Edytowane 14 Stycznia 2021 przez nTomek Pomyłka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woj_s Zgłoś #22 Napisano 14 Stycznia 2021 (edytowane) Dziwne ... bo sam przycisk SS jest i nawet reaguje na jego wyłączenie / włączenie. Jak wyglada "klema pomiarowa" ? Porownalbym ja z tym co jest u mnie. Edytowane 14 Stycznia 2021 przez mkpol nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #23 Napisano 14 Stycznia 2021 Wbij w googla 1K0915181. Zamontowana na zacisku "minus". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woj_s Zgłoś #24 Napisano 14 Stycznia 2021 Hmm, sprawdzilem i mam taki dodatkowy moduł, do niego podłączoną kostkęz 2ma kablami (czarny i czerwony). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #25 Napisano 14 Stycznia 2021 Teraz ja pomieszałem... Faktycznie bramka 3C0 907 530 N posiada moduł 61 i współpracuje z klemą pomiarową. Sprawdź adaptacje w module 61: A004,0,Battery Information/Replacement Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woj_s Zgłoś #26 Napisano 14 Stycznia 2021 YES !!! Udało się! @nTomek, a pomoglbys mi jeszcze z jednym problemem ? Chodzi o wyłączenie Start/Stop. Ale to moze juz na priv ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek3 Zgłoś #27 Napisano 27 Stycznia 2021 (edytowane) Witam szanownych kolegów Czy może ktoś z was montował większej pojemności akumulator niż jest fabrycznie (68ah) , czy ew. były problemy z zarządzaniem energią ? Pytam bo przygotowuje się do montażu webasto i widze że auta z webasto mają aku w bagażniku o poj. 92ah , a taka przeróbka to już spory problem (kable , tapicerka bagażnika, system odcinania zasilania podczas wypadku, inny filtr powietrza itd ) Z tego co widze to jakby rant podstawki aku usunąć to coś większego by się zmieściło. Edytowane 27 Stycznia 2021 przez Marek3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #28 Napisano 14 Kwietnia 2021 (edytowane) Niewiele,ale...Wsadziłem AGM Boscha 70Ah.Oczywiście kodowanie nie wchodziło.Poprzedni był Varta 68Ah. Wpisałem zmodyfikowany kod poprzedniej Varty wklepując 70 zamiast 68.Reszta to przypadkowe cyferki.VCDS w blokach pomiarowych odczytał prawidłowo 70Ah.To takie druciarstwo.VCDS żąda 16 znaków ( w kodzie szesnstkowym)? RossTech mówi o 10 lub 11 znakach a w gatewayu nawet 26.Na Boschu mam nalepkę "Bosch code" .Nie wchodzi. Edytowane 14 Kwietnia 2021 przez wektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #29 Napisano 14 Kwietnia 2021 21 minut temu, wektor napisał: żąda 16 znaków ( w kodzie szesnstkowym)? ty w ogóle wiesz o czym piszesz? 22 minuty temu, wektor napisał: Wsadziłem AGM Boscha 70Ah W 2008 był już start stop? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #30 Napisano 14 Kwietnia 2021 Nie wyciągaj wniosków z "otoczenia".I nie atakuj.Skup się na treści postów.To że mam wpisaną w awatar B szóstkę, nie oznacza ,że nie mogę mieć też B7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #31 Napisano 14 Kwietnia 2021 Czyli nie wiesz.... Zadałem proste pytania. Nie filozofuj tylko odpowiedz albo nie odpowiadaj .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #32 Napisano 14 Kwietnia 2021 Kolejny pochopny wniosek.Wyluzuj wreszcie człowieku. W 2007 z chwilą wprowadzenia modelu BlueMotion pojawił się w B6 start stop. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #33 Napisano 14 Kwietnia 2021 BlueMotion było w 2.0 110KM, 1,6 105KM i 1,9 105KM. A potem jeszcze jako Blue TDI w 2.0 143 (CBDC) A start stop był już w B2 Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malcu88 Zgłoś #34 Napisano 16 Kwietnia 2021 Kupilem aku varta dymanic 70ah 760a agm, jak zakodowac? Passat b7 2011r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #35 Napisano 16 Kwietnia 2021 Tak jak w tym poście. Jeśli rodzaj akumulatora (AGM/EFB) się nie zmienia to tak. Numer seryjny nie ma właściwie znaczenia. Sam fakt adaptacji kasuje statystyki i parametry są liczone od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lebele Zgłoś #36 Napisano 21 Września 2021 W dniu 1.02.2019 o 11:52, hakers_95 napisał: U mnie w aucie siedzi aku AGM, natomist w Vcds mam zakodowany rodzaj baterii Wet, i nie moge zmienić na AGM, wyrzuca błąd kodowania "31" Ktoś wie jak to rozwiązać? trzeba się zalogować do sterownika? Witam, podłącze się do tematu bo mam podobny problem. Kolego hakers_95 czy rozwiązałeś swój problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #37 Napisano 22 Września 2021 7 godzin temu, Lebele napisał: Witam, podłącze się do tematu bo mam podobny problem. Kolego hakers_95 czy rozwiązałeś swój problem ? ale co .. nie odpala Ci auto na tym kodowaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lebele Zgłoś #38 Napisano 22 Września 2021 Odpala, ale skoro mam AGM, to uważam że tak to powinno być zakodowane. Dziwi mnie że tak jest i w sumie to nie wiem jakie są konsekwencje dla akumulatora. Samochód kupiony w wakacje akumulator zmieniony ponoć rok wcześniej. Po postoju przez niedziele i odpalaniu w poniedziałek napięcie na aku przed odpaleniem 11.7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #39 Napisano 23 Września 2021 W dniu 22.09.2021 o 09:17, Lebele napisał: w poniedziałek napięcie na aku przed odpaleniem 11.7 A sprawdzałeś czy coś nie kradnie prądu? Czy samochód ma system SS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lebele Zgłoś #40 Napisano 23 Września 2021 Ma SS. Nie sprawdzałem jeszcze. Nie chciałem jak na razie odłączać akumulatora, bo nie jestem pewien czy to niczym nie grozi. W gnieździe zapalniczki caly czas siedzi miernik napięcia. W czasie jazdy napięcie się waha od 13.1 do 15.2. Teraz jak już chłodniejsze dni utrzymuje się przeważnie 14.5 do 15.2. Dopytam odrazy jakie powinien być prąd na wyłączonym zamkniętym samochodzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach