Skocz do zawartości

Lebele

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, odnośnie ładowarki (prostownika), posiadam CTEK MXS 5. Czy taki da radę z tą wymianą??
  2. Ma SS. Nie sprawdzałem jeszcze. Nie chciałem jak na razie odłączać akumulatora, bo nie jestem pewien czy to niczym nie grozi. W gnieździe zapalniczki caly czas siedzi miernik napięcia. W czasie jazdy napięcie się waha od 13.1 do 15.2. Teraz jak już chłodniejsze dni utrzymuje się przeważnie 14.5 do 15.2. Dopytam odrazy jakie powinien być prąd na wyłączonym zamkniętym samochodzie?
  3. Odpala, ale skoro mam AGM, to uważam że tak to powinno być zakodowane. Dziwi mnie że tak jest i w sumie to nie wiem jakie są konsekwencje dla akumulatora. Samochód kupiony w wakacje akumulator zmieniony ponoć rok wcześniej. Po postoju przez niedziele i odpalaniu w poniedziałek napięcie na aku przed odpaleniem 11.7.
  4. Witam, podłącze się do tematu bo mam podobny problem. Kolego hakers_95 czy rozwiązałeś swój problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności