Skocz do zawartości
RADEK

Po pierwszym roku eksploatacji - ocena

Rekomendowane odpowiedzi

A oprócz ustawień odległości od poprzedzającego pojazdu bawiłeś sie trybem pracy ECO/SPORT/NORMAL albo w INDIVIDUAL ustawiłeś czułość ACC odpowiednio?

 

Mam zawsze Eco, na innych dość mocno opóźniał hamowanie. Przez rok byłem zadowolony a ostatnio zgłupiał, tutaj nie chodzi o to że wolno reaguje na zmiany, nie reaguje. Mam ustawione 140, jadę lewym pasem 100 za innym, poprzedzający uciekł a mój uparcie dalej długo setką bez zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

100 /h to już bardzo szybko. Rozważałeś opcję że to anioł stróż?

 

:devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jest gdzieś dostępny harmonogram + zakres prac serwisowych przyporządkowanych do przebiegu? mam na myśli zakresy prac do kolejnych przeglądów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie również Merc C klasy jak i Audi A4 i BMW 3 są zbyt małe w stosunku do Passata zarówno pod względem miejsca dla kierowcy (a robię rocznie ok. 70 tys) jak i wielkości bagażnika. Dlatego mimo, że wymienione marki są bardziej premium, ale lubię więcej miejsca a wyższe modele tych marek to już kompletnie nie ta półka cenowa.

 

Kwestia priorytetow .....dla mnie na przyklad wielkosc auta jest drugorzednym czynnikiem...na pierwszym miejscu stawiam na swietne prowadzenie auta, dobre zawieszenie , uklad kierowniczy i ogolny fun factor z jazdy ..a w tych kwestiach C klasa czy tez 3-ka niestety bija Passata na glowe i to przy wcale nie megaduzej roznicy cenowej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wow 550km dziennie, codziennie. Wydaje się niemożliwe - ciekawe czy jeden kierowca czy kilku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
użytkownik tego auta to księga wiedzy po 2 latach użytkowania :), chyba jedyny egzemplarz w EU z takim przebiegiem

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-trendline-combi-bmt-ID6yKOvw.html#69792eedf9

 

Parę dni temu widziałem go na mobile.de z tym samym przebiegiem i ceną około 50 tys zł :) Silnik i wyposażenie słabiutkie, ale cena była dobra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

średnio 300 tyś mają takie B8 no to jakie przebiegi mają takie B7 czy B6 ,lepiej nie myśleć :) .

A tak przy okazji już mnie denerwuje otwieranie klapy tym znaczkiem, wcześniej było lepiej bo przycisk był we wnęce tablicy u góry i nie brudził się, a dziś miałem ładnie palce uwalone. Poza tym nie oda razu się otwiera. Paskudna zmiana i patent.

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten z przebiegiem 414tys to istny rekord, nie ma drugiego 2 letniego auta na całym mobile z takim przebiegiem, nawet busy mają mniej,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
denerwuje otwieranie klapy tym znaczkiem

 

W sedanie otwieram bagażnik pilotem, znaczka użyłem może raz, by sprawdzić, czy działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja za to w ogóle nie otwieram pilotem - testowem go tylko czy działa:P

jednak usługa bezkluczykowa działa wyśmienicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak że trzeba dwukrotnie przycisnąć i przytrzymać przycisk otwierania tylnej klampy z pilota (dwie operacje), dopiero wtedy da się ją otworzyć bez używania emblematu i można mieć wtedy czyste dłonie :). Co więcej, za pomocą guzika w przednich drzwiach da się tylko zwolnić zamek ale klapy się nie otworzy dopiero za pomocą emblematu.

Za pomocą emblematu da się otworzyć klapę ale dwukrotnie trzeba powtórzyć operacje (oczywiście gdy z pilota najpierw otworzymy auto). O co tutaj chodzi ??? czy to jest normalne czy mam coś schrzanione ? bo jeśli nie to jaki ma sens ten przycisk w drzwiach skoro i tak muszę wcisnąć emblemat.

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm u mnie otwarcie klapy to:

a) wewnątrz przycisk i idzie do góry

b) z pilota otwiera klapę - szkoda że nie zamyka

 

mam też pytanie o :

1. ogracznik prędkości- kto i jak z niego korzysta, jakoś nie mogę się z nim porozumieć i nie za bardzo go ogarniam

2. w jakim jeździcie trybie eco? normal ?nacodzień

3. zauważyłem że po miesiącu użytkowania szyba przednia ma już małe odpryski - mega szybko

4. po myjni ręcznej już widać mikroryski na lakierze

5. czasami mi tłucze zawieszenie szczególnie tył na poprzecznych garbach - hmm szczerze jakby z tyłu miałbym kilo gwoździ hehhehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hmm u mnie otwarcie klapy to:

a) wewnątrz przycisk i idzie do góry

b) z pilota otwiera klapę - szkoda że nie zamyka

 

ale masz otwieranie na silniczek ja mam bez,

 

Mam wrażenie, że te szyby w dzisiejszych autach są bardzo cieniutkie i podatne na zarysowania czy odpryski. Mam inne starsze auta i szyby wyglądają elegancko, a kilka razy dostałem potężnym kamcorem, nawet w Cinquecento i przeżyła szyba bez naprawy.

Lakiery teraz też są delikatne i cieńsze, nie wytrzymają tyle co te sprzed 10 lat. Też nie wiem czy na PL puszczają auta gorszej jakości i nie przykładają się zbytnio bo w niemieckim konfiguratorze takie samo auto wychodzi drożej, a gdzie jeszcze cło ? VW raczej prezentów Polakom by nie robił.

Dzisiejszy passat to zlepek części z całej europy i azji nie jak kiedyś tylko Niemcy.

Edytowane przez kubek197878

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Parę dni temu widziałem go na mobile.de z tym samym przebiegiem i ceną około 50 tys zł :) Silnik i wyposażenie słabiutkie, ale cena była dobra.

Pozytywnie, że nie skręclili na 200 tys. km... Ale co do dobrej ceny to bym się sprzeczał. 50 czy aktualnie prawie 70 tys zł za papiery od Passata B8? Papiery, bo nawet B5 po tym przebiegu zaczyna się sypać, a co dopiero aktualne modele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaskakująco dobrze wygląda w środku. Najbardziej rozwala mnie ta plastikowa multifunkcyjna kierownica + discover pro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaskakujace to by bylo gdyby zle w srodku wygladal, tym samochodem jezdzil tylko kierowca lub kierowcy w pojedynke, kierowca wsiada, jedzie 500 czy 1000 km i wysiada, co ma sie zniszczyc? takich samochodow jest mnowstwo, jezdzilem na aukcje do Wiednia, gdzie byly sprzedawane samochody z firm flotowych, majace srednio po 200 tys. km i wygladaly jak nowe. Samochod najmniej zuzywa sie jak jedzie, dlatego jak ktos wozi dzieci do przedszkola, zakupy, jazda po miescie to po 100 tys. taki samochod moze byc bardziej zniszczony jak ten passat po 400 tys.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jakby walnąć autodetaling lakieru+wnętrza to na prawdę celowałbym w 100k a nie 400

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy użytkownicy B8 zauważyli, że na tylnych słupkach za drzwiami tylnymi nie ma etykiety airbag ani też na przednich słupkach tylko na środkowym gdzie pasy. Zrobili chyba coś takiego, że jest jedna wielka kurtyna . W poprzednich modelach na każdym słupku była chyba kurtyna.

Czy to znów jakieś koszty i ograniczanie wagi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co ma etykieta do rozmieszczenia poduszek? :) Na fotelach też nie ma tej etykiety a boczne airbagi są.

Po prostu nie chcieli oszpecać tapicerki i nie umieścili logo AIRBAG.

Kurtyna boczna to kurtyna boczna, nie składa się z przedniej kurtyny, środkowej i tylnej.

Jeśli się nie mylę to występuje w standardzie od wersji Trendline, jedyne opcjonalne poduszki to kolanowa kierowcy i boczne (siedzeń) tylne.

volkswagen_passat_2014_side1.jpg

Passat B6 też miał jedną kurtynę na stonę :)

passatairbags.jpg

Edytowane przez szylton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności