dziki_pl Zgłoś #161 Napisano 14 Września 2016 A oprócz ustawień odległości od poprzedzającego pojazdu bawiłeś sie trybem pracy ECO/SPORT/NORMAL albo w INDIVIDUAL ustawiłeś czułość ACC odpowiednio? Mam zawsze Eco, na innych dość mocno opóźniał hamowanie. Przez rok byłem zadowolony a ostatnio zgłupiał, tutaj nie chodzi o to że wolno reaguje na zmiany, nie reaguje. Mam ustawione 140, jadę lewym pasem 100 za innym, poprzedzający uciekł a mój uparcie dalej długo setką bez zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #162 Napisano 14 Września 2016 100 /h to już bardzo szybko. Rozważałeś opcję że to anioł stróż? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #163 Napisano 12 Grudnia 2016 Panowie, jest gdzieś dostępny harmonogram + zakres prac serwisowych przyporządkowanych do przebiegu? mam na myśli zakresy prac do kolejnych przeglądów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
effendi2012 Zgłoś #164 Napisano 16 Grudnia 2016 Dla mnie również Merc C klasy jak i Audi A4 i BMW 3 są zbyt małe w stosunku do Passata zarówno pod względem miejsca dla kierowcy (a robię rocznie ok. 70 tys) jak i wielkości bagażnika. Dlatego mimo, że wymienione marki są bardziej premium, ale lubię więcej miejsca a wyższe modele tych marek to już kompletnie nie ta półka cenowa. Kwestia priorytetow .....dla mnie na przyklad wielkosc auta jest drugorzednym czynnikiem...na pierwszym miejscu stawiam na swietne prowadzenie auta, dobre zawieszenie , uklad kierowniczy i ogolny fun factor z jazdy ..a w tych kwestiach C klasa czy tez 3-ka niestety bija Passata na glowe i to przy wcale nie megaduzej roznicy cenowej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #165 Napisano 6 Lutego 2017 użytkownik tego auta to księga wiedzy po 2 latach użytkowania , chyba jedyny egzemplarz w EU z takim przebiegiem: https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-trendline-combi-bmt-ID6yKOvw.html#69792eedf9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #166 Napisano 6 Lutego 2017 wow 550km dziennie, codziennie. Wydaje się niemożliwe - ciekawe czy jeden kierowca czy kilku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emilus100 Zgłoś #167 Napisano 6 Lutego 2017 użytkownik tego auta to księga wiedzy po 2 latach użytkowania , chyba jedyny egzemplarz w EU z takim przebiegiemhttps://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-trendline-combi-bmt-ID6yKOvw.html#69792eedf9 Parę dni temu widziałem go na mobile.de z tym samym przebiegiem i ceną około 50 tys zł Silnik i wyposażenie słabiutkie, ale cena była dobra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #168 Napisano 7 Lutego 2017 (edytowane) średnio 300 tyś mają takie B8 no to jakie przebiegi mają takie B7 czy B6 ,lepiej nie myśleć . A tak przy okazji już mnie denerwuje otwieranie klapy tym znaczkiem, wcześniej było lepiej bo przycisk był we wnęce tablicy u góry i nie brudził się, a dziś miałem ładnie palce uwalone. Poza tym nie oda razu się otwiera. Paskudna zmiana i patent. Edytowane 7 Lutego 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #169 Napisano 8 Lutego 2017 ten z przebiegiem 414tys to istny rekord, nie ma drugiego 2 letniego auta na całym mobile z takim przebiegiem, nawet busy mają mniej, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #170 Napisano 9 Lutego 2017 denerwuje otwieranie klapy tym znaczkiem W sedanie otwieram bagażnik pilotem, znaczka użyłem może raz, by sprawdzić, czy działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #171 Napisano 10 Lutego 2017 ja za to w ogóle nie otwieram pilotem - testowem go tylko czy działa:P jednak usługa bezkluczykowa działa wyśmienicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #172 Napisano 11 Lutego 2017 (edytowane) U mnie jest tak że trzeba dwukrotnie przycisnąć i przytrzymać przycisk otwierania tylnej klampy z pilota (dwie operacje), dopiero wtedy da się ją otworzyć bez używania emblematu i można mieć wtedy czyste dłonie . Co więcej, za pomocą guzika w przednich drzwiach da się tylko zwolnić zamek ale klapy się nie otworzy dopiero za pomocą emblematu. Za pomocą emblematu da się otworzyć klapę ale dwukrotnie trzeba powtórzyć operacje (oczywiście gdy z pilota najpierw otworzymy auto). O co tutaj chodzi ??? czy to jest normalne czy mam coś schrzanione ? bo jeśli nie to jaki ma sens ten przycisk w drzwiach skoro i tak muszę wcisnąć emblemat. Edytowane 11 Lutego 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #173 Napisano 11 Lutego 2017 hmm u mnie otwarcie klapy to: a) wewnątrz przycisk i idzie do góry b) z pilota otwiera klapę - szkoda że nie zamyka mam też pytanie o : 1. ogracznik prędkości- kto i jak z niego korzysta, jakoś nie mogę się z nim porozumieć i nie za bardzo go ogarniam 2. w jakim jeździcie trybie eco? normal ?nacodzień 3. zauważyłem że po miesiącu użytkowania szyba przednia ma już małe odpryski - mega szybko 4. po myjni ręcznej już widać mikroryski na lakierze 5. czasami mi tłucze zawieszenie szczególnie tył na poprzecznych garbach - hmm szczerze jakby z tyłu miałbym kilo gwoździ hehhehe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #174 Napisano 11 Lutego 2017 (edytowane) hmm u mnie otwarcie klapy to:a) wewnątrz przycisk i idzie do góry b) z pilota otwiera klapę - szkoda że nie zamyka ale masz otwieranie na silniczek ja mam bez, Mam wrażenie, że te szyby w dzisiejszych autach są bardzo cieniutkie i podatne na zarysowania czy odpryski. Mam inne starsze auta i szyby wyglądają elegancko, a kilka razy dostałem potężnym kamcorem, nawet w Cinquecento i przeżyła szyba bez naprawy. Lakiery teraz też są delikatne i cieńsze, nie wytrzymają tyle co te sprzed 10 lat. Też nie wiem czy na PL puszczają auta gorszej jakości i nie przykładają się zbytnio bo w niemieckim konfiguratorze takie samo auto wychodzi drożej, a gdzie jeszcze cło ? VW raczej prezentów Polakom by nie robił. Dzisiejszy passat to zlepek części z całej europy i azji nie jak kiedyś tylko Niemcy. Edytowane 11 Lutego 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #175 Napisano 12 Lutego 2017 Parę dni temu widziałem go na mobile.de z tym samym przebiegiem i ceną około 50 tys zł Silnik i wyposażenie słabiutkie, ale cena była dobra. Pozytywnie, że nie skręclili na 200 tys. km... Ale co do dobrej ceny to bym się sprzeczał. 50 czy aktualnie prawie 70 tys zł za papiery od Passata B8? Papiery, bo nawet B5 po tym przebiegu zaczyna się sypać, a co dopiero aktualne modele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #176 Napisano 12 Lutego 2017 Zaskakująco dobrze wygląda w środku. Najbardziej rozwala mnie ta plastikowa multifunkcyjna kierownica + discover pro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #177 Napisano 12 Lutego 2017 zaskakujace to by bylo gdyby zle w srodku wygladal, tym samochodem jezdzil tylko kierowca lub kierowcy w pojedynke, kierowca wsiada, jedzie 500 czy 1000 km i wysiada, co ma sie zniszczyc? takich samochodow jest mnowstwo, jezdzilem na aukcje do Wiednia, gdzie byly sprzedawane samochody z firm flotowych, majace srednio po 200 tys. km i wygladaly jak nowe. Samochod najmniej zuzywa sie jak jedzie, dlatego jak ktos wozi dzieci do przedszkola, zakupy, jazda po miescie to po 100 tys. taki samochod moze byc bardziej zniszczony jak ten passat po 400 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbeniek Zgłoś #178 Napisano 12 Lutego 2017 Jeszcze jakby walnąć autodetaling lakieru+wnętrza to na prawdę celowałbym w 100k a nie 400 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #179 Napisano 13 Lutego 2017 Nie wiem czy użytkownicy B8 zauważyli, że na tylnych słupkach za drzwiami tylnymi nie ma etykiety airbag ani też na przednich słupkach tylko na środkowym gdzie pasy. Zrobili chyba coś takiego, że jest jedna wielka kurtyna . W poprzednich modelach na każdym słupku była chyba kurtyna. Czy to znów jakieś koszty i ograniczanie wagi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #180 Napisano 13 Lutego 2017 (edytowane) A co ma etykieta do rozmieszczenia poduszek? Na fotelach też nie ma tej etykiety a boczne airbagi są. Po prostu nie chcieli oszpecać tapicerki i nie umieścili logo AIRBAG. Kurtyna boczna to kurtyna boczna, nie składa się z przedniej kurtyny, środkowej i tylnej. Jeśli się nie mylę to występuje w standardzie od wersji Trendline, jedyne opcjonalne poduszki to kolanowa kierowcy i boczne (siedzeń) tylne. Passat B6 też miał jedną kurtynę na stonę Edytowane 13 Lutego 2017 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach