marcin232 Zgłoś #861 Napisano 28 Lutego 2017 (edytowane) Efekt jest super jak leci para z rur, wyglada to w końcu jak powinno.Przeloty w serwisie prawie po 1000zl ale na allegro komplet ok 500zł, do tego śruby i podładki w serwisie komplet ok 150zl. Przeróbka prosta, rozwiercić nity atrap i załozyć przeloty. Rurę wydechową przycinasz na zagięciu i dajesz nakładkę albo ci przyspawaja kawałek prostej. Koszt całości do 1000zl , efekt super, w końcu nie widać tych zaślepek. Najgorzej w 240bitdi jest, w zimie leci para z jenej strony, wygląda jak tani tuning Kiedyś 'tanim tuningiem' było montowanie wydechów udających, że pod maska jest jakaś V-ka gdy tam zwykle 4 male cylinderki się talepią. Ale fakt, że atrapy wydechów nadają się 'pod remizę'. Moja żona kompletnie nie mająca pojęcia o motoryzacji nie mogła w to uwierzyć gdy jej pokazałem w salonie (te atrapy), że VW próbuje udawać coś czym nie jest. Ale dla pocieszenia pisałem tu już gdzieś, że moja siostra ma ponad 40 letniego Cadillaca Deville, 7,7, V-8, 380KM i tam jest tylko jedna rura wydechowa od nowości - i auto jeździ i nie ma problemu. Edytowane 28 Lutego 2017 przez marcin232 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #862 Napisano 4 Marca 2017 mozna wynienic tylne lampy w kombi na ledowe, przyciemniane za 429 euro, lampki do tablicy ledowe 44 euro:) oferta VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #863 Napisano 4 Marca 2017 Czy ktoś już się bawił w montaż szyn w bagażniku ( zdjęcie nr. 1) jest to system rodem z audi gdzie taśmami możemy sobie przedzielać bagaż . w Passacie modelowym B8 występuje te rozwiązanie ,ale nie widziałem tego w Polsce jako opcji . Sprzedawcy części wystawiają te szyny i taśmy z powypadkowych pasatów B8 Mi w serwisie powiedzieli że trzeba mieć do tego specjalną wyprofilowaną podłogę przystosowaną i to tylko występuje w passatach all track ? po nr. VIN stwierdzili że u mnie takiej podłogi nie ma i nic nie zrobią Jak byłem u sprzedawcy takich szyn żeby przymierzyć rozlokowanie to faktycznie nie było gdzie w mojej wersji przymocować tych szyn wersje mam z taką podłoga jak na zdjęciu nr. 2 w załaczniku czy ktoś się z tym tematem zetknął? pzdr piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lihu Zgłoś #864 Napisano 5 Marca 2017 a podjąłem w końcu temat przeróbki na R-line zewnętrzny, jako że w MY2015 nie miałem możliwości zamówienia tego pakietu fabrycznie.Na razie zrobiłem tylny zderzak i zakupiłem grill, w kolejce czekają progi i całe poszycie przedniego zderzaka. Robię to etapowo, a w kwietniu powinno być już po całej operacji. możesz mi powiedzieć czy jest możliwość łatwego usunięcia znaczka r-line z atrapy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #865 Napisano 6 Marca 2017 wygląda to tak jak na załączonym obrazku. Są 4 klipsy. Od wewnątrz bardzo łatwo to można zdjąć z zewnątrz trzeba się pewnie nagimnastykować, ale może to zdjęcie pomoże w nawigacji palcami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lihu Zgłoś #866 Napisano 6 Marca 2017 świetnie - o to chodziło;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #867 Napisano 9 Marca 2017 Melduję, że udało mi się dołożyć w Superbie Easy Open. Działa bez problemu. Więc w Pasku jest to jak najbardziej do zrobienia. Ponadto tłumiki z wersji 280 KM - klapki podłączam do sterownika silnika (CHHB 220). Również będzie to działać jak z fabryki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minime Zgłoś #868 Napisano 9 Marca 2017 Ponadto tłumiki z wersji 280 KM - klapki podłączam do sterownika silnika (CHHB 220). Również będzie to działać jak z fabryki. Możesz rozwinąć temat, klapki do sterownika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #869 Napisano 9 Marca 2017 Enriqeuz - dolozyles ostatn fragment tłumika by mieć symetryczny czy jakieś inne względy? Ja ostatnio szukałem i widzę za taki wydech za 8 paczek moz wyrwać. Z jakiej wersji przerabiales, pasowało p&p? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #870 Napisano 10 Marca 2017 Hej. Miałem dwa tłumiki po dwóch syronach. Dołożyłem całe dwie końcowe puszki. Chodziło mi o względy estetyczne - żadnych zaślepek - teraz są żelazne końcówki. Tłumiki mają fabrycznie elektryczne klapki, których zadaniem jest jak przypuszczam zmiana głośności przy różnym obciążeniu silnika. Podłącza się je do zasilania i dwa kabelki do sterownika silnika. W ostatnim bajcie kodujemy, że mamy klapki wydechu i cieszymy się działającymi klapkami. Przypominam, że mam Superba, ale w Passacie jest to samo. Dodam, że koszt nie jest mały - za tłumiki dałem 810 EUR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #871 Napisano 11 Marca 2017 Ja na allegro znalazłem tłumiki stereo za ok 8 stów PLN. Zastanawiałem się nad demontażem swojego i zamontowaniem (z ew drobną przeróbką tych z 280konnej wersji... Ty kupiłeś nówki za 810 EUR? Masz jakieś fotki z efektów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #872 Napisano 11 Marca 2017 (edytowane) Mam. Pamiętaj tylko, że po prawej stronie masz prawdopodobnie zbiornik AdBlue (o ile masz to ustrojstwo). Wtedy tylko pozostaje Ci wyciąć końcówkę z puchy i gdzieś przyczepić. No i Twój sterownik silnika nie obsługuje prawdopodobnie klapek. Musiałbyś zakodować i zobaczyć czy wywali błędy komunikacji. A kupowałem w Skodaautoteile.de Edytowane 11 Marca 2017 przez enriquez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #873 Napisano 11 Marca 2017 Nie miałem czasu jeszcze podskoczyć na kanał by zajrzeć co jest pod/nad tą osłoną po prawej...ale w sumie, racja, tam chyba jest AB... Zobaczymy co da się wykombinować. Brat właśnie odebrął Superba, ale też TDI 190KM, więc jak będzie rzeźbił, to pewnie ten sam problem napotka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #874 Napisano 12 Marca 2017 W 190 w Superbie już jeden kolega zrobił. Po prawej stronie niestety tylko końcówka nie dymiąca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #875 Napisano 12 Marca 2017 witam już był wątek żółtych świateł przeciwmgielnych lub doświetlających zakręty ale nikt do tej pory nie kwapił się na wymianę tego może jak wrzucę linki do aukcji z takimi przeróbkami ruszy się coś w tym temacie wymiana tylko żarówki na ledową: 1. https://www.ledperf.co.uk/pack-led-daytime-running-lights-xenon-white-for-volkswagen-passat-b8--p-11223.html wymiana całego klosza na ledowy : 2. http://www.ebay.com/itm/2x-LED-Daytime-Running-Lights-Fog-Lamp-w-Turn-Signal-For-VW-Passat-B8-2016-2017-/262854315456?fits=Make%3AVolkswagen%7CModel%3APassat&hash=item3d33568dc0:g:IGYAAOSwx6pYpHfZ&vxp=mtr pzdr Piotrek zielona góra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #876 Napisano 12 Marca 2017 Melduję, że udało mi się dołożyć w Superbie Easy Open. Działa bez problemu. Więc w Pasku jest to jak najbardziej do zrobienia. Ponadto tłumiki z wersji 280 KM - klapki podłączam do sterownika silnika (CHHB 220). Również będzie to działać jak z fabryki. Powiedz coś więcej o easy open. Co do wydechów to pewnie trochę roboty z tymi kablami jest? Ja na razie przelot tylko zrobiłem od 280 ale klapki byłyby fajniejsze. Dużo zachodu z tym jest? Warto? - - - - - aktualizacja - - - - - Przerabiał ktoś tylne lampy w kombi z comforta na HL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enriquez Zgłoś #877 Napisano 12 Marca 2017 Vahu. Oba mody pod kątem kabelkologii to pikuś. Raptem dwa do kessy i masa do easy open, a dwa do silnika i zasilanie do klapek wię luz. Gorzej z kodowaniem. Mi to robił kolo z Czech. Trochę się namęczył, ale dał radę. Generalnie trzeba skopiować ustawienia z samochodu który to ma. Jest tego trochę i trzeba po prostu porównać. Klapki to tylko kodowae silnika i po temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #878 Napisano 13 Marca 2017 vwpicia - temat jest stosunkowo prosty - tylko kosztowny. LED-owe odpowiedniku żarówek w halogenach kosztują ok 300 zeta. Jak uzupełniałem swoją LED-ową w bagażniku, to sprawdzałem - działa i już. Koszty mnie na razie powstrzymały, bo właściwie nie używam nigdy halogenów, mam TOP-LEDy, więc nie ma okazji. A te chiniole wyglądają słabo IMHO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #879 Napisano 13 Marca 2017 Ciekawe jak brzmi taki Diesel z otwartymi klapkami, byłbym zainteresowany taką modernizacją, ale nie chciałbym w ciemno. Chciałbym przerobić na 2 otwarte wydechy z tymi klapkami. Czy ktoś może ewentualnie poratować linkiem do YouTube z filmem jak brzmi diesel z otwartymi klapkami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #880 Napisano 13 Marca 2017 Ciekawe jak brzmi taki Diesel z otwartymi klapkami, byłbym zainteresowany taką modernizacją, ale nie chciałbym w ciemno.Chciałbym przerobić na 2 otwarte wydechy z tymi klapkami. Czy ktoś może ewentualnie poratować linkiem do YouTube z filmem jak brzmi diesel z otwartymi klapkami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach