sirocco Zgłoś #841 Napisano 20 Lutego 2017 Cześć Wszystkim, Panowie, czy ktoś z Was posiada bagażnik dachowy z mocowaniem na rower do sedana? Możecie się podzielić przykładem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #842 Napisano 20 Lutego 2017 W pasku B9 będzie dopłata za zawiasy do drzwi i uszczelki swoją drogą zauważył ktoś jakie cieniutkie i uproszczone są zawiasy w B8 ? W maluchu chyba były solidniejsze. Ciekawe kiedy drzwi będą opadać. Zobacz inne auta np. Hyiundai tuscon- tam całe drzwi wyglądają jak żabawki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
x4n Zgłoś #843 Napisano 21 Lutego 2017 W pasku B9 będzie dopłata za zawiasy do drzwi i uszczelki swoją drogą zauważył ktoś jakie cieniutkie i uproszczone są zawiasy w B8 ? W maluchu chyba były solidniejsze. Ciekawe kiedy drzwi będą opadać. W nowej A6 nie jest lepiej w mojej poprzedniej a6 c6 to drzwi ważyły chyba ze 2 x tyle , a zawiasy to były olbrzymie przy tym co jest teraz. To sie nazywa kolego zmniejszanie wagi samochodu , zawsze jak jest news o nowym samochodzie to się podniecają ze jest lżejszy niż poprzednik, bo producent zoptymalizował wagę co oznacza głośniej w srodku , ciensze szyby, brak zawiasów itp . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #844 Napisano 21 Lutego 2017 To powinni iść w alum. tam gdzie się da niedrogo czyli błotniki przednie, drzwi, macha, klapa. Producenci już stosowali 20-30 lat temu akie rozwiązania, a teraz przy wymogach eko powinno być standardem. Cena za passata nie mała więc na pewno by gdzieś te koszta upchali ale jak widać cofają się i obniżają wage w sprawach, które obniżają jakość auta. Szyby średnio do wymiany co 2 lata, zawiasy będą pewnie po 300 tyś do wymiany. Mogliby dokładać w standardzie już więcej poduszek bo nie zmieniło się to od ponad 10 lat. Moja stara b6 z 2005 ma tyle samo jaśków . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RaffyXXX Zgłoś #845 Napisano 22 Lutego 2017 To banalnie proste. Ja zrobiłem to bez narzędzi nawet, choć jakiś plaski śrubokręcik się na bank przyda. Podważasz tą lampkę bodaj z prawej strony, przesuwasz na lewo i dociskasz lekko w dól...sama wyskoczy. Trudniej już wyjąć wtyczkę z instalacji, bo tam trzeba zacisnąć taki 2 czarne uszka żeby zwolnić mechanizm i jednocześnie ciągnąć w dól....a kabelek krótki. Ogólnie jednak sprawę ujmując to banalnie prosta wymiana. Najwięcej czasu zajmuj czekania aż żarówka wystygnie... bo przez cały czas od otwarcia klapy aż do demontażu całej oprawki się nagrzewa... dziękuję. Miałeś rację - cała operacja trwała ok 45 sekund i mam w bagażniku DZIEŃ - - - - - aktualizacja - - - - - W nowej A6 nie jest lepiej w mojej poprzedniej a6 c6 to drzwi ważyły chyba ze 2 x tyle , a zawiasy to były olbrzymie przy tym co jest teraz. To sie nazywa kolego zmniejszanie wagi samochodu , zawsze jak jest news o nowym samochodzie to się podniecają ze jest lżejszy niż poprzednik, bo producent zoptymalizował wagę co oznacza głośniej w srodku , ciensze szyby, brak zawiasów itp . też miałem A6 C6 a potem C7 - drwi to pikuś - maska ważyła ok 30 % tego co w C6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasterz Zgłoś #846 Napisano 22 Lutego 2017 Czy ktoś z Was zmieniał kierownicy w swoim aucie na podgrzewaną? Jezeli chodzi o taka z łopatkami to nie jest problem. Mozna latwo te lopatki uruchomic w vcds lub w obdeleven. A jak wygląda temat montażu takiej podgrzewanej? Ktoś doradzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #847 Napisano 23 Lutego 2017 Bardzo ciekawy sposób na utrzymanie czystości kamery (np przedniej w Passacie) zastosowano w Skodzie Kodiak, może i do VW to zaimplementują w modelach poliftowych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #848 Napisano 23 Lutego 2017 Co ciekawe, tam to jest do kamery cofania, mimo że Kodiak też ma system 4 kamer. W Passacie mimo wszystko jest lepiej, bo kamera cofania nie brudzi się w ogóle. W Superbie też chyba od MY2016 dorzucili spryskiwacz tylnej kamerki. Natomiast faktycznie mogliby dorzucić taki spryskiwacz na przód, sprzężony ze spryskiwaczami reflektorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kabe Zgłoś #849 Napisano 23 Lutego 2017 W VW Tiguanie 2 również jest tylna kamera ze spryskiwaczem tak jak w Kodiaq. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #850 Napisano 23 Lutego 2017 Jezeli chodzi o taka z łopatkami to nie jest problem. Mozna latwo te lopatki uruchomic w vcds lub w obdeleven. Widzisz, teoretycznie tak, ale dzwonilem jak narazie do dwoch "magikow" w trojmiescie i obaj spanikowali gdy uslyszeli o grzebaniu VCDSem w Passacie MY2016. "Yyyy no wie pan... to niech lepiej zrobia w ASO bo oni tam maja swoj program itp." Rece opadaja, ale nie ma tego zlego, bo w marcu po powrocie z pracy pewnie wybiore sie z tym do Wagena i odlokuje za jednym zamachem inne funkcje (np. lane assist). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ragefan Zgłoś #851 Napisano 24 Lutego 2017 Panowie, czy ktoś przerabiał temat zmiany zwykłej kierownicy na podgrzewaną? Czy jest to możliwe? Mój sprzedawca twierdzi, że nie... - - - - - aktualizacja - - - - - Widzę, że kolega Pasterz pytał kilka postów wcześniej .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lagmar01 Zgłoś #852 Napisano 28 Lutego 2017 heja, mam takie pytanie. czy wersje z silnikami benzynowymi są gorzej wygłuszane niż diesle? mój poprzedni pasek b6 był 2.0tdi dsg i wydaje mi się że był lepiej wyciszony od obecnego. chodzi np. o szum wiatru, deszcz padający na dach, przedostawanie się odgłosów z zewnątrz do środka. sam silnik był oczywiście głośniejszy od obecnego... drugie pytanie czy wam też zdarza się niechcący otwierać bagażnik pilotem? co się schylę, lub poruszę to mi kluczyk otwiera bagażnik. wkurza mnie to. można jakoś wyłączyć tą funkcję w pilocie/ kluczyku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #853 Napisano 28 Lutego 2017 W B8 jest zastosowane maksymalne cięcie kosztów i to wszędzie widać, we wygłuszeniu także. Tobie otwiera się przypadkowo klapa, a mnie irytuje brak możliwości pełnego odryglowania klapy przyciskiem w drzwiach kierowcy. I tak trzeba jeszcze klapę powtórnie odryglować znaczkiem . Na szczęście jest ten przycisk w pilocie i po naciśnięciu trzeba szybko unieść klapę do góry (bez konieczności używania znaczka który zawsze jest bruuudny. Bosze co za kretyn wymyślił takie otwieranie, w poprzednich paskach było wygodniej i palce miałem czyste . A elektrycznej klapy mnie nie potrzeba, denerwuje mnie czekanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #854 Napisano 28 Lutego 2017 co do wygłuszenia to możesz mieć właśnie syndrom przesiadki TDI->TSI. Byłeś przyzwyczajony do nieco większego hałasu silnika którego częstotliwość zagłuszała inne hałasy. W niezależnych testach głośności (profesjonalnym miernikiem dBa) Passat B8 wypada lepiej niż B7/6, nawet bez podwójnych szyb. - - - - - aktualizacja - - - - - Ja podjąłem w końcu temat przeróbki na R-line zewnętrzny, jako że w MY2015 nie miałem możliwości zamówienia tego pakietu fabrycznie. Na razie zrobiłem tylny zderzak i zakupiłem grill, w kolejce czekają progi i całe poszycie przedniego zderzaka. Robię to etapowo, a w kwietniu powinno być już po całej operacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #855 Napisano 28 Lutego 2017 co do wygłuszenia to możesz mieć właśnie syndrom przesiadki TDI->TSI.Byłeś przyzwyczajony do nieco większego hałasu silnika którego częstotliwość zagłuszała inne hałasy. W niezależnych testach głośności (profesjonalnym miernikiem dBa) Passat B8 wypada lepiej niż B7/6, nawet bez podwójnych szyb. Ja mam wrażenie po zmianie B6 TDI na B8 TDI, że jest ciszej. Rzeczywiście nie słychać natarczywego dźwięku silnika, mimo że to diesel. Natomiast słychać szumy powietrza, zwłaszcza w okolicach słupka B. Prawdopodobnie w B6 też szumiało, ale głośniejszy silnik to maskował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #856 Napisano 28 Lutego 2017 co do wygłuszenia to możesz mieć właśnie syndrom przesiadki TDI->TSI.Byłeś przyzwyczajony do nieco większego hałasu silnika którego częstotliwość zagłuszała inne hałasy. W niezależnych testach głośności (profesjonalnym miernikiem dBa) Passat B8 wypada lepiej niż B7/6, nawet bez podwójnych szyb. Dokladnie, tak samo odczulem roznice w glosnosci gdy zamienilem szerokie kola 18" z letnimi oponami na waskie zimowe 17"... Okazalo sie ze na 18" szum toczenia opon zagluszal wszelkie halasy ze slupkow A i B podczas jazdy autostradowej! Teraz mam syndrom podobny jak anton z TDI... Podsumowujac, nie da sie zrobic idealnego wygluszenia, przynajmniej nie w aucie klasy passata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ikar Zgłoś #857 Napisano 28 Lutego 2017 W B8 jest zastosowane maksymalne cięcie kosztów i to wszędzie widać, we wygłuszeniu także. Tobie otwiera się przypadkowo klapa, a mnie irytuje brak możliwości pełnego odryglowania klapy przyciskiem w drzwiach kierowcy. I tak trzeba jeszcze klapę powtórnie odryglować znaczkiem . Na szczęście jest ten przycisk w pilocie i po naciśnięciu trzeba szybko unieść klapę do góry (bez konieczności używania znaczka który zawsze jest bruuudny. Bosze co za kretyn wymyślił takie otwieranie, w poprzednich paskach było wygodniej i palce miałem czyste . A elektrycznej klapy mnie nie potrzeba, denerwuje mnie czekanie. Panie takie cięcia są...takie cięcia, że ja auto bez kierownicy dostałem...a od odbioru szukam kół.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #858 Napisano 28 Lutego 2017 co do wygłuszenia to możesz mieć właśnie syndrom przesiadki TDI->TSI.Byłeś przyzwyczajony do nieco większego hałasu silnika którego częstotliwość zagłuszała inne hałasy. W niezależnych testach głośności (profesjonalnym miernikiem dBa) Passat B8 wypada lepiej niż B7/6, nawet bez podwójnych szyb. - - - - - aktualizacja - - - - - Ja podjąłem w końcu temat przeróbki na R-line zewnętrzny, jako że w MY2015 nie miałem możliwości zamówienia tego pakietu fabrycznie. Na razie zrobiłem tylny zderzak i zakupiłem grill, w kolejce czekają progi i całe poszycie przedniego zderzaka. Robię to etapowo, a w kwietniu powinno być już po całej operacji. [ATTACH=CONFIG]151536[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151537[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151538[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]151539[/ATTACH] Szymon a przerabiasz końcówki wydechu na przelotowe z 280km wersji? Polecam w zimie wyglada w końcu jak powinno a koszty i przerobka niewielkie :kciuczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #859 Napisano 28 Lutego 2017 no właśnie na razie o tym nie myślałem, myślałem że koszt niewspółmiernie duży do efektu, bo trzeba te końcówki przelotowe zamówić a one chyba z 1000zł....? No i jakoś obciąć/dospawać rury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #860 Napisano 28 Lutego 2017 Efekt jest super jak leci para z rur, wyglada to w końcu jak powinno. Przeloty w serwisie prawie po 1000zl ale na allegro komplet ok 500zł, do tego śruby i podładki w serwisie komplet ok 150zl. Przeróbka prosta, rozwiercić nity atrap i załozyć przeloty. Rurę wydechową przycinasz na zagięciu i dajesz nakładkę albo ci przyspawaja kawałek prostej. Koszt całości do 1000zl , efekt super, w końcu nie widać tych zaślepek. Najgorzej w 240bitdi jest, w zimie leci para z jenej strony, wygląda jak tani tuning Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach