kubek197878 Zgłoś #3761 Napisano 20 Grudnia 2021 Natomiast rok temu zgłaszali mi że leciutkie zapocenie ale można tak jeździć, a teraz już kapie pod samochód i widac plamy na kostce, masakra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddie Zgłoś #3762 Napisano 21 Grudnia 2021 (edytowane) Zapocenie wg ASO na przykładzie Skody Superb Youtube Edytowane 21 Grudnia 2021 przez Freddie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #3763 Napisano 21 Grudnia 2021 Do zeszłego roku robiłem przeglądy samochodu tylko w ASO - ze względu na gwarancję. W tym roku wszedłem pod niego pierwszy raz i byłem mocno zaskoczony. Sporo wycieków. Jak zawsze w takich przypadkach - w zasadzie nie wiadomo skąd. Co prawda jeszcze nie kapie ale już wszystko zapocone. Myślę, że jak ktoś ma nowy samochód i chce go mieć na dłużej to np przy przeglądzie rejestracyjnym po 3 latach warto wejść pod samochód i obejrzeć w jakim stanie ASO go utrzymuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toomasz Zgłoś #3764 Napisano 7 Stycznia 2022 Witam serdecznie, Od roku posiadam nowego Passata B8FL sedan. Zauważyłem dziś po wjeździe do garażu, że tylne lampy mają oznaki pary w środku. Cały dzień auto stało na dworze, nie padało, była temp na minusie rano potem na plusie i ku zdziwieniu w każdej lampie tylnej zauważyłem zaroszenie co widać na zdjęciach. Czy u Was tez coś takiego występuje, występowało? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1285 Zgłoś #3765 Napisano 8 Stycznia 2022 W przednich reflektorach czasami zdarza się że przyparują ale w tylnich, miałem tak tylko raz w jednej lampie i po kilku dniach się zepsuła. Zgłoś do ASO, zobaczysz co Ci powiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #3766 Napisano 31 Marca 2022 jak u Was z listwami chromowanymi w drzwiach ??? u mnie już po roku były wżery ale teraz już tragedia. Co ciekawe miałem wymieniany zderzak tylny kompletny na nowy bo ktoś mnie lekko poczęstował z tyłu i po roku od wymiany w ASO też już są wżery nie do usunięcia. Kur. z czego oni to robią , w b6 po 15 latach chromy po przepolerowaniu są jak nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SeBa_ Zgłoś #3767 Napisano 31 Marca 2022 Niestety to wszystko chemia jakiej używamy. Ja również miałem chromy w dobrym stanie przez długi czas, aż pewnego pięknego dnia pojechałem na myjnię pod marketem. Dosłownie następnego dnia miałem już wszystkie listwy matowe. W oczach traciły połysk. Kupiłem delikatny środek do polorowania Gtechniq M1 All Metal Polish. Jak się zrobi ciepło to się zajmę tematem i dam znać czy pomogło. Żeby listwy miały połysk to trzeba o nie dbać, myć często ale nie twardą szczotą, najlepiej wytrzeć do sucha zaraz po myciu. Nie stosować agresywnej chemi. No zabezpieczać je woskiem lub ceramiką... Jeśli samochód jest na gwarancji zawsze można próbować je reklamować. Znam osobę której to się udało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Freddie Zgłoś #3768 Napisano 31 Marca 2022 (edytowane) Ja próbowałem już różnych past do chromów itp, wszystkie używałem ręcznie i niewiele to dało. W zeszłym roku przejechałem "na szybko" całe auto polerką oscylacyjną z pastą Menzerna 3800 Super Finish. Ponieważ nie chciało mi się wcześniej zakleić tych list, siłą rzeczy polerka objechała je trochę. O dziwo wygląd chromów znacznie się poprawił. Podejrzewam zatem, ze odpowiednią pastą do chromów + polerka rotacyjna (+ przedłużka + pad 30mm) da się radę sporo poprawić. Szukając kiedyś info na ten temat znalazłem takie filmiki, ale dotyczące odnowienia listw chromowych przyokiennych: polerka ręczna: polerką rotacyjną: Edytowane 31 Marca 2022 przez Freddie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #3769 Napisano 1 Kwietnia 2022 Ostatnio jednak oglądałem dwa paski przedlifty na parkingu to miały idealne chromy bez wżerów. Problem w tym, że co jakiś czas czyszczę pastą polerską do chromów i to po krótkim czasie zachodzi . Miałem nakładaną też ceramikę jak kupiłem auto to nie ochroniło to chromów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMaciej Zgłoś #3770 Napisano 16 Czerwca 2022 Dziś po zaparkowaniu samochodu zauważyłem na tylnej prawej lampie jakby zaciek na krawędzi. W pierwszej chwili myślałem, że to woda od spodu, jednak po dokładnym przyglądnięciu okazuje się, że jest to odprysk od strony spasowania z karoserią. na czerwono zaznaczone miejsce widoczne uszkodzenie od spodu lampy. Sprawdziłem drugą stronę i wada ta występuje dokladnie w tym samym miejscu! (jest mniejsza - przypuszczam będzie się powiększać) Odnoszę wrażenie, że w tym miejscu karoseri spasowanie jest bardzo ciasne i po niecałych 4 latach użytkowania te pęknięcia wyszły. Samochód nie miał żadnych kolizji. W miejscu gdzie widać te zmiany pomiędzy lampę a blachę nie da się wsunąć nawet paragonu ze sklepu - w pozostałe miejsca (między lampą, a blachą) wsuwa się bez problemu. Czy ktoś z Państwa zaobserwował u siebie również taki problem? Zgłaszał to ktoś? Z góry dziękuję za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
keracz Zgłoś #3771 Napisano 17 Czerwca 2022 Też po 4 latach u siebie to zauważyłem ale nic z tym nie robiłem. Pozd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MMaciej Zgłoś #3772 Napisano 17 Czerwca 2022 (edytowane) Witaj, Dziękuję za odpowiedź. Dokladnie w tym samym miejscu? Edytowane 20 Czerwca 2022 przez mkpol nie cytuj w całości posta pod którym bezpośrednio odpowiadasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blitz Zgłoś #3773 Napisano 22 Czerwca 2022 Mam to samo, jeśli chodzi o tylną lampę (ten najwyższy model led). Jakby odprysk. Po dociśnięciu 'pulsuje', więc to wina spasowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waffen77 Zgłoś #3774 Napisano 27 Lipca 2022 W dniu 31.03.2022 o 10:42, SeBa_ napisał: Niestety to wszystko chemia jakiej używamy. Ja również miałem chromy w dobrym stanie przez długi czas, aż pewnego pięknego dnia pojechałem na myjnię pod marketem. Dosłownie następnego dnia miałem już wszystkie listwy matowe. W oczach traciły połysk. Kupiłem delikatny środek do polorowania Gtechniq M1 All Metal Polish. Jak się zrobi ciepło to się zajmę tematem i dam znać czy pomogło. Żeby listwy miały połysk to trzeba o nie dbać, myć często ale nie twardą szczotą, najlepiej wytrzeć do sucha zaraz po myciu. Nie stosować agresywnej chemi. No zabezpieczać je woskiem lub ceramiką... Jeśli samochód jest na gwarancji zawsze można próbować je reklamować. Znam osobę której to się udało. Mi się udało zareklamować te listwy na gwarancji. Ale wytrzymały pół roku po wymianie i znowu matowieją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamskam Zgłoś #3775 Napisano 14 Sierpnia 2022 Witajcie, czy ktoś może sprawdzić czy u Was po 69 kkm kierownica jest w takim stanie? Bo to jakiś dramat jest, wytarta jak po 200 kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toomasz Zgłoś #3776 Napisano 14 Sierpnia 2022 Wszystko zalezy jak używasz, ludzie miewają twardą skore i taki delikatny materiał sie poddaje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #3777 Napisano 17 Sierpnia 2022 Skóra w tych nowych VW to też coś co mnie rozczarowało , bardzo szybko można ją zadrapać i uszkodzić. U mnie 140 tyś i ma lekkie ślady jak u ciebie ale ja obchodziłem się jak z jajkiem i nic to nie dało, tylko ja jestem użytkownikiem. Mam dużo też zadrapań od spodni jak wsiadam. Nie wiem czy to w ogóle jest skóra naturalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trusiekeu88 Zgłoś #3778 Napisano 22 Sierpnia 2022 Witam. Czy ktoś wie czy silnik CFDA posiada jakies wady fabryczne/ bolączki? Otóż auto posiada 206tkm wymieniany rozrządu przy 160tkm. Olej systematycznie. 201tkm zawor Adblue. Przy ostatniej jezdzie autostrada 140km/h cos szarpnęło , spadek mocy i siwy dym za autem. Oczywiscie laweta i mechanik. Silnik nie zakręcił juz w ogóle ,cos go blokuje. Bledy jakie pokazał silnik to turbo i egr. (Zdjecie ) mechanik rozkrecil turbo mówił , ze jest ok ale silnik nie chce kręcić i że to może być wał urwany albo silnik zatarty. Moje pytanie to czy możliwe że przy takim przebiegu może paść silnik? Auto z 2015r, 190km, automat, 4motion. Dzieki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
5021 Zgłoś #3779 Napisano 14 Grudnia 2022 Ahoj Kończy mi się gwarancja i musze w końcu na poważnie namówić serwis na przyjrzenie się skrzyni biegów. Czwarty bieg czasami nie wchodzi precyzyjnie i drążek zostaje w połowie drogi. Podczas przeglądów po 30 i 60tys. kilometrów serwis (Wrocław) mnie zignorował, mimo że raz nawet nagrałem im wideo (dowiedziałem się, że za delikatne zmieniałem na nim bieg --> a jak miałem zmieniać, jeśli chciałem im nagrać o co chodzi). Efekt ten robi się zwykle po dłuższym przejeździe bez zmiany biegów, więc zmiana przez serwisanta nawet 1000 razy pod rząd nie spowoduje przycięcia). Teraz nagrałem im 3 filmiki. Gwarancja się kończy i tym razem nie chcę zostać odpalantowany - moze ktoś z was miał ten sam objaw i pamięta diagnozę, co było naprawione/wymienione? Pozdrowienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarecki69 Zgłoś #3780 Napisano 14 Grudnia 2022 Pewnie masz uszkodzony synchronizator. Myslę, że biegi drugi i czwarty pracują na tej samej częsci. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach