kamskam
-
Liczba zawartości
104 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodz. "mit Silikat"
kamskam odpowiedział co-driver → na temat → Tematy techniczne
U mnie przeciekał wodny kolektor ssący. Dolewałem płynu 2 lata. Aż w końcu zauważyłem że na wolnych trochę trzepie autem więc wymieniłem w końcu ten kolektor. Dramat niemiłosierny. Pamiętajcie by na końcu jak wszystko skręcicicie nie odpalać bez zassania dieselka przez vcds do filtra paliwa bo inaczej zatrzecie wtryski i pompę CR. Ja popełniłem ten błąd i dwa razy próbowałem odpalić ale nie chciał odpalić... i dopiero po chwili się zorientowałem że nie zalałem układu paliwem ze zbiornika paliwa. Przy okazji wymieniłem zbiornik wyrównawczy i kupiłem nabój krzemionkowy. A moj plyn wygladal tak. Prawie jak nowy. A 100 000 nalotu. -
Uciekający płyn chłodniczy 2.0 TDI 150 KM - 2018 r - kolektor ssący
kamskam odpowiedział kamskam → na temat → Tematy techniczne
Jakby ktoś to wymieniał to kupcie nasadkę SPLINE M10 1/4 cala bez tego nie odkręcicie lewej dolnej śruby chłodnicy olejowej. -
Uciekający płyn chłodniczy 2.0 TDI 150 KM - 2018 r - kolektor ssący
kamskam odpowiedział kamskam → na temat → Tematy techniczne
-
Uciekający płyn chłodniczy 2.0 TDI 150 KM - 2018 r - kolektor ssący
kamskam odpowiedział kamskam → na temat → Tematy techniczne
-
Miałem to samo, dzieje się tak jak jakieś mądre dzieci wyciągną pas do końca i skręcą. Pas ma taki guzik, z jednej strony mniejszy z drugiej większy. Prawidłowo ten mniejszy musi być w stronę foteli przednich oraz w stronę metalowej cześci klamry. Naprawa polega na wyciągnięciu pasa do końca i potem trzeba jakoś tam obkręcić na górze i puścić, nie na dole i jakoś mi się samo naprawiło. Podsumowując pas nie skręca się w klamrze lub na dole przy fotelu tylko częściej w tunelu w górnej części.
-
Witajcie, czy ktoś może sprawdzić czy u Was po 69 kkm kierownica jest w takim stanie? Bo to jakiś dramat jest, wytarta jak po 200 kkm.
-
2.0 TDI 200 KM 2022 czy wibruje w kabinie?
kamskam odpowiedział kamskam → na temat → Ogólno-techniczny
Nie łykam nic dlatego pytam innych użytkowników najpierw. -
2.0 TDI 200 KM 2022 czy wibruje w kabinie?
kamskam odpowiedział kamskam → na temat → Ogólno-techniczny
Tak, ale niektóre auta mają swoje cechy charakterystyczne, których ASO nie wyeliminuje, dlatego najpierw pytam na forum. Ja mam B8 2.0 TDI i też delikatnie wibruje ale mniej o 50%. -
Witajcie mój ojciec zakupił Tiguana Allspace 2.0 TDI 200 KM. Wiem że to forum passata, ale może ktoś z Was ma również Również Tiguana lub Passata z tym silnikiem. Pytanie jest takie że silnik na wolnych obrotach powoduje lekkie wibracje w kabinie przykładowo podłokietnika i fotela. Czy Wy również tak macie ? Czy trafił się wadliwy egzemplarz?
-
Tu macie film, aby sobie uświadomić, gdzie jest parownik i dzięki za porady. Ja używam Wurth do odgrzybiania. Myslę, że jak raz na rok wymienicie na ten dobry filtr Mann z aktywnym węglem i psikniecie na parownik to nie ma opcji na żadne zagrzybienie. 20210731_104125.mp4
-
szybko zużyte klocki hamulcowe tył - 43kkm - passat b8
kamskam odpowiedział sadam1988 → na temat → Tematy techniczne
U mnie tył klocki padły po 3 latach i 45 000 km ale to nic bo razem z klockami padły tarcze. Najpierw wymieniłem klocki, a za 2 dni tarcze i klocki... te "stare" mam na zapas. Więc nie łaście się i dołóżcie te 350 zł na obie tarcze bo szkodz Waszej roboty. Objaw to buczenie przy hamowaniu 120 km/h+. Teraz mam spokój. Czyli po 45 000 wymiana klockow przod + tarcze i klocki tył. -
Uważajcie bo możecie się ździwić po zamontowaniu klocków. Tarcza od zewnątrz wydawała się ok. Ale wewnątrz miałem w stanie kiepskim i z wysokich prędkości na autostradzie dudniło. Do 80-90 km/h było ok. Dwa razy ta sama robota plus kupowanie nowych tarcz i klocków. Nalot 45 000 km. A dla ciekawostki pomiar bicia bocznego tarcz tył ATE. Wyszło 0.02 więc bardzo dobrze. I taka rada nie zapomnijcie odłączyć czujników ABS(ESP) przed próbą wyjęcia zacisku z klocków. 20210529_211011.mp4
-
Okazuje się o dziwo, że winny jest ten czujnik cokolwiek on robi. 20210529_235718.mp4
-
Witajcie, Czy spotkaliście się z czymś takim tak na filmie? Ewidentnie skrzypii sprężyna? U mnie lewy tył. Prawy tył wszystko ok. 20210523_195209.mp4