Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki ,odbiór końcem tygodnia, sam jestem ciekawy jak z tym 4x4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś jeszcze mógł looknąć jak wygląda zabezpieczenie spodu auta. Podobno zamontowali tam jakieś mega odporne płyty z niby plastiku - lżejsze od tych z B7 o 16 kg. Jestem bardzo ciekawy jakie wrażenie sprawiają na żywca..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu odebrałem pomarańcze, 2.0 TSI. Na szybko pierwsze "negatywne" wrażenia w stosunku do B6 - to chyba tylko mniejszy bagażnik, choć teoretycznie ma być większy (jest niższy, chyba przez 18" na zapasie, po lewej stronie nie ma tej plastikowej kieszeni z boku jest zaślepiona i zrobiona mała półeczka), i niestety trochę bardziej sztywno ( w comforcie jest dużo lepiej), oraz lekko tłuczący się tylny zawias - "niestety" . Kick down - trzeba się przyzwyczaić do lekkiego opóźnienia

 

Pozytywy - tryb sport i banan nie schodzi, kolor Habenero - dla mnie super, napęd 4x4 - no właśnie, podstawowe pytanie, dla mnie wszystko ok', próbowałem ostrego startu na przeschniętym asfalcie i nie zauważyłem poślizgu przednich kół i opóżnionego momentu dołączania tylnej ośki, oczywiście to moje subiektywne odczucia - nigdy wcześniej nie miałem napędu 4x4 i Dsg. Może po kilku dniach jazdy moja opinia będzie bardziej miarodajna. (niestety dzisiaj nie mogłem nim za wiele pojeździć) Swiatła, AId, fotele,ambient,srebrne lusterka, miejsce w środku, ogólne wrażenie-same plusy, i nawet ta konsola , całkiem przyjemna, chyba ton ciemniejsza niż w CL.

 

Dla kolegi Maćka ta płyta z tworzywa chroniąca silnik, sprawia wrażenie solidnej

 

getattach,mid,29593,mpid,5,min,1,uid,e9ce665e657e84bc.jpg

 

Z moich informacji za 2-3 tygodnie w wielu salonach będą testówki Alltracki Habanero - promowany kolor

Edytowane przez jaros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miliona kilometrów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa tygodnie jazdy 700km - Alltrack w habanero robi wrażenie. Super odczucia ale jest małe ale

Minimalne zerwanie przyczepności przy starcie tylko na mokrym przy skręconych kołach, na wprost nie zauważyłem , trochę męczące jest jednak tylne zawieszenie które na nierównościach się tłucze , comfort niewiele pomaga. Teraz rodzi się pytanie czy w Alltracku to zawieszenie nie jest jeszcze bardziej głośne niż w zwykłej B8 (koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias ) . Zwykłą B8 nie miałem okazji jechać, muszę umówić się na jazdę próbną, aby porównać - ale nie wygląda to dobrze . Może obniżenie ciśnienia na 2,3 trochę to zniweluje (dzisiaj zaczęło mi coś dzwonić-wibrować chyba w drzwiach pasażera - szybko)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dwa tygodnie jazdy 700km - Alltrack w habanero robi wrażenie. Super odczucia ale jest małe ale

Minimalne zerwanie przyczepności przy starcie tylko na mokrym przy skręconych kołach, na wprost nie zauważyłem , trochę męczące jest jednak tylne zawieszenie które na nierównościach się tłucze , comfort niewiele pomaga. Teraz rodzi się pytanie czy w Alltracku to zawieszenie nie jest jeszcze bardziej głośne niż w zwykłej B8 (koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias ) . Zwykłą B8 nie miałem okazji jechać, muszę umówić się na jazdę próbną, aby porównać - ale nie wygląda to dobrze . Może obniżenie ciśnienia na 2,3 trochę to zniweluje (dzisiaj zaczęło mi coś dzwonić-wibrować chyba w drzwiach pasażera - szybko)

 

Napisz proszę jaką masz wpisaną wagę auta gotowego do jazdy w dowodzie rejestracyjnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias

To ciekawe, wygląda na to, że w takim razie o całe 5mm wyższy profil niż w cywilnych B8 no i szersza guma.

Zastanawiam się jak to wpływa na prowadzenie na szybkiej, krętej, asfaltowej drodze. Czy na felgach 8J ta guma się dobrze rozkłada czy może bardziej buja w porównaniu do standardowego 235/45/18 lub 235/40/19.

Ciekawe też czy przeprogramowali prędkościomierz, jak możesz to zmierz proszę prędkość przy 100kmh i 140kmh jaka faktycznie wychodzi z GPS. Możemy to wtedy porównać do wyników na kołach 235/...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkie 2 foty z CeBITu z Hannoveru z tamtego tygodnia :)

20160318_144716.jpg

20160318_144725.jpg

20160318_144716.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dwa tygodnie jazdy 700km - Alltrack w habanero robi wrażenie. Super odczucia ale jest małe ale

Minimalne zerwanie przyczepności przy starcie tylko na mokrym przy skręconych kołach, na wprost nie zauważyłem , trochę męczące jest jednak tylne zawieszenie które na nierównościach się tłucze , comfort niewiele pomaga. Teraz rodzi się pytanie czy w Alltracku to zawieszenie nie jest jeszcze bardziej głośne niż w zwykłej B8 (koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias ) . Zwykłą B8 nie miałem okazji jechać, muszę umówić się na jazdę próbną, aby porównać - ale nie wygląda to dobrze . Może obniżenie ciśnienia na 2,3 trochę to zniweluje (dzisiaj zaczęło mi coś dzwonić-wibrować chyba w drzwiach pasażera - szybko)

 

Gratulacje :) Ja czasem jestem w BB, to jak chcesz się przejechać dieslem, a ja chętnie sprawdzę Alltracka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dowodzie 1602 kg - masa własna.

Ostatnio jechałem przez przełęcz Kubalonkę, droga bardzo kręta, pełne obciążenie, Alltrack w porównaniu do B6 zachowywał się jak przyklejony do asfaltu oczywiście to moje subiektywna odczucia. Chyba bardziej nie buja - niestety nie mam porównania. Prędkości z GPS postaram się sprawdzić

Daniel jeśli będziesz miał czas i ochotę, bardzo chętnie ( tylko trochę go jeszcze muszę dotrzeć bez przeginania).

 

Te dzwonienie w drzwiach to były okulary w schowku (mam nadzieje) :hehe

 

20160320_113347.jpg

 

 

W profilu nie ma Alltraca B8 - jak to zmienić? , gdy wpisuję ręcznie pokazuje jakiś błąd

20160320_113415.jpg

Edytowane przez jaros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jarku ja też często jeżdżę przez Kubalonkę (pochodzę z Koniakowa) I zgadza się.. na tych serpentynach Passat jedzie jak po szynach :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym sie odnieść do wątku opóźnienia w załączaniu tylnej osi przez układ Haldex. Moim zdaniem Wasze negatywne reakcje i całe zamieszanie wynikło z nieprecyzyjnego zacytowania treści artykułu przez szczęśliwego posiadacza nowego habanerowego alltracka.

Kolega napisał "na mokrym" a redaktUr napisał "na śliskim". Nie zawsze mokre oznacza śliskie. Poza tym autor wskazał że przy max/mocnym wciśnieciu pedału gazu. Próby były wykonywane w kopnym śniegu czyli przy braku styczności ogumienia z podłożem nośnym i przyczepnym. Na mokrym guma przynajmniej ma kontakt z podłożem nośnym. Ja mogę tylko potwierdzić że przy nie ubitym śniegu lub piasku przód lekko buksuje w przypadku mocnej "przygazówki". Na mokrym powyższego efektu nie stwierdziłem.

Należy również zauważyć, że ten model posiada modulowany układ ABS/ESP po załaczeniu funkcji OFF ROAD ( układ sterowania silnika powoduje ograniczenie liczby obrotów, dopasowuje się pedał przyspieszenia , wstępnie wybieranie zakresu w przekładni, dopasowanie EDS, itd). Przy załaczeniu tej funkcji próba wykonywana na pochylni pod katem 15stopni wyszła pomyślnie, bez aktywacji OFFR auto ślizgało się w miejscu (ASR OFF). Podzielam pogląd że winny może tu być zbyt duży moment obrotowy i kolejna szpera na tylnej osi. Testowe auto ma również inną skrzynię biegów niż w pozostałych Passatach.

Także kolego jaros nie martw się masz super auto i szerokości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dwa tygodnie jazdy 700km - Alltrack w habanero robi wrażenie. Super odczucia ale jest małe ale

Minimalne zerwanie przyczepności przy starcie tylko na mokrym przy skręconych kołach, na wprost nie zauważyłem , trochę męczące jest jednak tylne zawieszenie które na nierównościach się tłucze , comfort niewiele pomaga. Teraz rodzi się pytanie czy w Alltracku to zawieszenie nie jest jeszcze bardziej głośne niż w zwykłej B8 (koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias ) . Zwykłą B8 nie miałem okazji jechać, muszę umówić się na jazdę próbną, aby porównać - ale nie wygląda to dobrze . Może obniżenie ciśnienia na 2,3 trochę to zniweluje (dzisiaj zaczęło mi coś dzwonić-wibrować chyba w drzwiach pasażera - szybko)

 

Jeżeli masz DCC to zgłoś to na serwis. Jest jakaś wada fabryczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w czwartek odbiór 1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w czwartek odbiór [ATTACH=CONFIG]143923[/ATTACH]

Gratulacje, wygląda super ! A jaki motor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tsi :)4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tsi to jest chyba dużo wersji :) ładny środek, pasuje do ciemnego lakieru... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Alltracku jest tylko 220KM. Trochę więcej napiszę później. Też mi się podoba to zestawienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny wybór . Gratuluje . Jak juz ochłoniesz , odezwij sie na Priv . Chętnie zobaczę sprzęt na żywo . Jesteśmy sąsiadami .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego wiensk, jak pierwsze wrażenia z użytkowania Alltracka 2.0 Ttsi, jak przede wszystkim zawias, i spalanie? U mnie spalanie teraz po 2,3 kk m średnia 10.5, przy w miarę spokojnej jeździe głównie na eco 50/50. Zawias mam wrażenie że każdego dnia inaczej się zachowuje na bardzo wyboistej drodze - raz się tłucze ( tj. sprawia wrażenie że coś luźnego delikatnie głucho podskakuje szczególnie po prawej stronie z tyłu), a innego ( bardzo rzadko) wszystko jest ok', sam nie wiem jak to tłumaczyć. Siedząc jako pasażer praktycznie wogóle tego nie słychać - dziwne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności