jaros Zgłoś #121 Napisano 29 Lutego 2016 Dzięki ,odbiór końcem tygodnia, sam jestem ciekawy jak z tym 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #122 Napisano 29 Lutego 2016 Jakbyś jeszcze mógł looknąć jak wygląda zabezpieczenie spodu auta. Podobno zamontowali tam jakieś mega odporne płyty z niby plastiku - lżejsze od tych z B7 o 16 kg. Jestem bardzo ciekawy jakie wrażenie sprawiają na żywca.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #123 Napisano 7 Marca 2016 (edytowane) W końcu odebrałem pomarańcze, 2.0 TSI. Na szybko pierwsze "negatywne" wrażenia w stosunku do B6 - to chyba tylko mniejszy bagażnik, choć teoretycznie ma być większy (jest niższy, chyba przez 18" na zapasie, po lewej stronie nie ma tej plastikowej kieszeni z boku jest zaślepiona i zrobiona mała półeczka), i niestety trochę bardziej sztywno ( w comforcie jest dużo lepiej), oraz lekko tłuczący się tylny zawias - "niestety" . Kick down - trzeba się przyzwyczaić do lekkiego opóźnienia Pozytywy - tryb sport i banan nie schodzi, kolor Habenero - dla mnie super, napęd 4x4 - no właśnie, podstawowe pytanie, dla mnie wszystko ok', próbowałem ostrego startu na przeschniętym asfalcie i nie zauważyłem poślizgu przednich kół i opóżnionego momentu dołączania tylnej ośki, oczywiście to moje subiektywne odczucia - nigdy wcześniej nie miałem napędu 4x4 i Dsg. Może po kilku dniach jazdy moja opinia będzie bardziej miarodajna. (niestety dzisiaj nie mogłem nim za wiele pojeździć) Swiatła, AId, fotele,ambient,srebrne lusterka, miejsce w środku, ogólne wrażenie-same plusy, i nawet ta konsola , całkiem przyjemna, chyba ton ciemniejsza niż w CL. Dla kolegi Maćka ta płyta z tworzywa chroniąca silnik, sprawia wrażenie solidnej Z moich informacji za 2-3 tygodnie w wielu salonach będą testówki Alltracki Habanero - promowany kolor Edytowane 7 Marca 2016 przez jaros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #124 Napisano 8 Marca 2016 Miliona kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #125 Napisano 21 Marca 2016 Dwa tygodnie jazdy 700km - Alltrack w habanero robi wrażenie. Super odczucia ale jest małe ale Minimalne zerwanie przyczepności przy starcie tylko na mokrym przy skręconych kołach, na wprost nie zauważyłem , trochę męczące jest jednak tylne zawieszenie które na nierównościach się tłucze , comfort niewiele pomaga. Teraz rodzi się pytanie czy w Alltracku to zawieszenie nie jest jeszcze bardziej głośne niż w zwykłej B8 (koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias ) . Zwykłą B8 nie miałem okazji jechać, muszę umówić się na jazdę próbną, aby porównać - ale nie wygląda to dobrze . Może obniżenie ciśnienia na 2,3 trochę to zniweluje (dzisiaj zaczęło mi coś dzwonić-wibrować chyba w drzwiach pasażera - szybko) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #126 Napisano 22 Marca 2016 Dwa tygodnie jazdy 700km - Alltrack w habanero robi wrażenie. Super odczucia ale jest małe aleMinimalne zerwanie przyczepności przy starcie tylko na mokrym przy skręconych kołach, na wprost nie zauważyłem , trochę męczące jest jednak tylne zawieszenie które na nierównościach się tłucze , comfort niewiele pomaga. Teraz rodzi się pytanie czy w Alltracku to zawieszenie nie jest jeszcze bardziej głośne niż w zwykłej B8 (koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias ) . Zwykłą B8 nie miałem okazji jechać, muszę umówić się na jazdę próbną, aby porównać - ale nie wygląda to dobrze . Może obniżenie ciśnienia na 2,3 trochę to zniweluje (dzisiaj zaczęło mi coś dzwonić-wibrować chyba w drzwiach pasażera - szybko) Napisz proszę jaką masz wpisaną wagę auta gotowego do jazdy w dowodzie rejestracyjnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #127 Napisano 22 Marca 2016 koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias To ciekawe, wygląda na to, że w takim razie o całe 5mm wyższy profil niż w cywilnych B8 no i szersza guma. Zastanawiam się jak to wpływa na prowadzenie na szybkiej, krętej, asfaltowej drodze. Czy na felgach 8J ta guma się dobrze rozkłada czy może bardziej buja w porównaniu do standardowego 235/45/18 lub 235/40/19. Ciekawe też czy przeprogramowali prędkościomierz, jak możesz to zmierz proszę prędkość przy 100kmh i 140kmh jaka faktycznie wychodzi z GPS. Możemy to wtedy porównać do wyników na kołach 235/... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #128 Napisano 22 Marca 2016 Szybkie 2 foty z CeBITu z Hannoveru z tamtego tygodnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roxy Zgłoś #129 Napisano 22 Marca 2016 Dwa tygodnie jazdy 700km - Alltrack w habanero robi wrażenie. Super odczucia ale jest małe aleMinimalne zerwanie przyczepności przy starcie tylko na mokrym przy skręconych kołach, na wprost nie zauważyłem , trochę męczące jest jednak tylne zawieszenie które na nierównościach się tłucze , comfort niewiele pomaga. Teraz rodzi się pytanie czy w Alltracku to zawieszenie nie jest jeszcze bardziej głośne niż w zwykłej B8 (koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias ) . Zwykłą B8 nie miałem okazji jechać, muszę umówić się na jazdę próbną, aby porównać - ale nie wygląda to dobrze . Może obniżenie ciśnienia na 2,3 trochę to zniweluje (dzisiaj zaczęło mi coś dzwonić-wibrować chyba w drzwiach pasażera - szybko) Gratulacje Ja czasem jestem w BB, to jak chcesz się przejechać dieslem, a ja chętnie sprawdzę Alltracka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #130 Napisano 22 Marca 2016 (edytowane) W dowodzie 1602 kg - masa własna. Ostatnio jechałem przez przełęcz Kubalonkę, droga bardzo kręta, pełne obciążenie, Alltrack w porównaniu do B6 zachowywał się jak przyklejony do asfaltu oczywiście to moje subiektywna odczucia. Chyba bardziej nie buja - niestety nie mam porównania. Prędkości z GPS postaram się sprawdzić Daniel jeśli będziesz miał czas i ochotę, bardzo chętnie ( tylko trochę go jeszcze muszę dotrzeć bez przeginania). Te dzwonienie w drzwiach to były okulary w schowku (mam nadzieje) :hehe W profilu nie ma Alltraca B8 - jak to zmienić? , gdy wpisuję ręcznie pokazuje jakiś błąd Edytowane 22 Marca 2016 przez jaros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #131 Napisano 22 Marca 2016 Jarku ja też często jeżdżę przez Kubalonkę (pochodzę z Koniakowa) I zgadza się.. na tych serpentynach Passat jedzie jak po szynach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przem Zgłoś #132 Napisano 23 Marca 2016 Chciałbym sie odnieść do wątku opóźnienia w załączaniu tylnej osi przez układ Haldex. Moim zdaniem Wasze negatywne reakcje i całe zamieszanie wynikło z nieprecyzyjnego zacytowania treści artykułu przez szczęśliwego posiadacza nowego habanerowego alltracka. Kolega napisał "na mokrym" a redaktUr napisał "na śliskim". Nie zawsze mokre oznacza śliskie. Poza tym autor wskazał że przy max/mocnym wciśnieciu pedału gazu. Próby były wykonywane w kopnym śniegu czyli przy braku styczności ogumienia z podłożem nośnym i przyczepnym. Na mokrym guma przynajmniej ma kontakt z podłożem nośnym. Ja mogę tylko potwierdzić że przy nie ubitym śniegu lub piasku przód lekko buksuje w przypadku mocnej "przygazówki". Na mokrym powyższego efektu nie stwierdziłem. Należy również zauważyć, że ten model posiada modulowany układ ABS/ESP po załaczeniu funkcji OFF ROAD ( układ sterowania silnika powoduje ograniczenie liczby obrotów, dopasowuje się pedał przyspieszenia , wstępnie wybieranie zakresu w przekładni, dopasowanie EDS, itd). Przy załaczeniu tej funkcji próba wykonywana na pochylni pod katem 15stopni wyszła pomyślnie, bez aktywacji OFFR auto ślizgało się w miejscu (ASR OFF). Podzielam pogląd że winny może tu być zbyt duży moment obrotowy i kolejna szpera na tylnej osi. Testowe auto ma również inną skrzynię biegów niż w pozostałych Passatach. Także kolego jaros nie martw się masz super auto i szerokości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasterz Zgłoś #133 Napisano 23 Marca 2016 Dwa tygodnie jazdy 700km - Alltrack w habanero robi wrażenie. Super odczucia ale jest małe aleMinimalne zerwanie przyczepności przy starcie tylko na mokrym przy skręconych kołach, na wprost nie zauważyłem , trochę męczące jest jednak tylne zawieszenie które na nierównościach się tłucze , comfort niewiele pomaga. Teraz rodzi się pytanie czy w Alltracku to zawieszenie nie jest jeszcze bardziej głośne niż w zwykłej B8 (koła trochę szersze 245/45 18, wyższy zawias ) . Zwykłą B8 nie miałem okazji jechać, muszę umówić się na jazdę próbną, aby porównać - ale nie wygląda to dobrze . Może obniżenie ciśnienia na 2,3 trochę to zniweluje (dzisiaj zaczęło mi coś dzwonić-wibrować chyba w drzwiach pasażera - szybko) Jeżeli masz DCC to zgłoś to na serwis. Jest jakaś wada fabryczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiensk Zgłoś #134 Napisano 19 Kwietnia 2016 w czwartek odbiór Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roxy Zgłoś #135 Napisano 19 Kwietnia 2016 w czwartek odbiór [ATTACH=CONFIG]143923[/ATTACH] Gratulacje, wygląda super ! A jaki motor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiensk Zgłoś #136 Napisano 19 Kwietnia 2016 Tsi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roxy Zgłoś #137 Napisano 19 Kwietnia 2016 Tsi to jest chyba dużo wersji ładny środek, pasuje do ciemnego lakieru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiensk Zgłoś #138 Napisano 19 Kwietnia 2016 W Alltracku jest tylko 220KM. Trochę więcej napiszę później. Też mi się podoba to zestawienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daimoon Zgłoś #139 Napisano 19 Kwietnia 2016 Świetny wybór . Gratuluje . Jak juz ochłoniesz , odezwij sie na Priv . Chętnie zobaczę sprzęt na żywo . Jesteśmy sąsiadami . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #140 Napisano 25 Maja 2016 Kolego wiensk, jak pierwsze wrażenia z użytkowania Alltracka 2.0 Ttsi, jak przede wszystkim zawias, i spalanie? U mnie spalanie teraz po 2,3 kk m średnia 10.5, przy w miarę spokojnej jeździe głównie na eco 50/50. Zawias mam wrażenie że każdego dnia inaczej się zachowuje na bardzo wyboistej drodze - raz się tłucze ( tj. sprawia wrażenie że coś luźnego delikatnie głucho podskakuje szczególnie po prawej stronie z tyłu), a innego ( bardzo rzadko) wszystko jest ok', sam nie wiem jak to tłumaczyć. Siedząc jako pasażer praktycznie wogóle tego nie słychać - dziwne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach