shonk Zgłoś #281 Napisano 24 Sierpnia 2018 Witam W moim samochodzie z końca roku 1999 nie ma w niebieskiej wtyczce pinu 21 który podpina się pod 2. Pod co podpiąć ta 2 poza tym nie mogę się bez podpięcia tej dwójki połączyć vag z modułem komfortu i nie wiem czy moduł walnięty czy źle coś połączone. Może ktoś to przerabiał i miał tak samo jak ja i by podzielił się jak to rozwiązać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawcio Zgłoś #282 Napisano 19 Września 2018 Panowie mam moduł 1jo 959 799s a chce zmienić na 1co959799b większość ogarniam tzn licznik, silniczki szyb i zmienione piny w 2 kostkach ale mój stary moduł ma 3 kostki i gdzie podłączyć tą czerwoną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtinus Zgłoś #283 Napisano 26 Października 2018 Posiada ktoś rozpiskę pinów 1C0 lub chociaż pin 17. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #284 Napisano 26 Października 2018 Generalnie w 1c0 pin ten jest nieużywany, bo informacja ta idzie po can, ale jest to sygnał, ze kluczyk jest w stacyjce (W 1j0 pin 3). Zalecają go nie podłączać przy swapie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtinus Zgłoś #285 Napisano 28 Października 2018 Robię przejście 1J0--->1C0 wg tego manuala ale w Leonie 1M. Wszystko mam. Przejściówki ogarnięte. Licznik B5 FL z końcówką .849. Czy dla sprawdzenia jak zamontuje tylne silniczki+moduł 1C0 to pokaże na fisie bryłę auta i otwarcie tylnych drzwi, bagażnika i maski ? Czy coś trzeba kodować, dorabiać itp?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #286 Napisano 28 Października 2018 trzeba podłączyć can między licznikiem i MK. I żeby maskę pokazywało to z MK do licznika też trzeba przewód pociągnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #287 Napisano 28 Października 2018 Każdy moduł komfortu niejako jest wpięty w szyne CAN (pomarańczowo brązowe i zielone kable). Do licznika trzeba podpiąć CAN komfortu. W niektórych modelach passata były już fabrycznie dociągniete musisz zobaczyć u siebie czy masz w liczniku te piny obsadzone. Z tego co pamiętam to do wyświetlania brył przy otwartych drzwiach nie potrzeba mieć podpiętego modułu komfortu tylko musi być CAN wpięty do licznika. Info o drzwiach ltwartych leci po szynie od silniczkow drzwi i licznik bezpośrednio je odczytuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #288 Napisano 28 Października 2018 Konrad w 1j0 nie ma linii can między licznikiem i modułem komfortu. I żeby na liczniku wyświetlało bryłę auta po zmianie na 1c0 musi być podłączony moduł komfortu, właśnie canem, z licznikiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtinus Zgłoś #289 Napisano 28 Października 2018 Mówicie o pinach 6 i 9 z kostki modułu do zielonej wtyczki licznika 9 i 8. Tak ? Co z maska i bagażnikiem ? Dodam, że jak kiedyś miałem fis z końcówką .847 to po wlutowaniu w plycie licznika 2 oporników (wg instrukcji) to ukazała się bryła i pokazywało otwarcie drzwi kierowcy, maski czy bagażnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #290 Napisano 28 Października 2018 57 minut temu, M@rtinus napisał: Mówicie o pinach 6 i 9 z kostki modułu do zielonej wtyczki licznika 9 i 8. Tak ? Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #291 Napisano 7 Listopada 2018 Czy silniczki szyb z polifta (dokładnie silniczek 3B4 837 752 FC) które współpracują z modułem 1C0 będą działały z modułem 1J0? Pytam, bo padł mi silniczek/moduł silniczka u pasażera i mam okazję kupić 3B4 837 752 FC za grosze. Póki co mam moduł 1J0 choć w przyszłości planuje wymienić na 1C0. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #292 Napisano 7 Listopada 2018 4 godziny temu, Frankoo napisał: Czy silniczki szyb z polifta (dokładnie silniczek 3B4 837 752 FC) które współpracują z modułem 1C0 będą działały z modułem 1J0? Pytam, bo padł mi silniczek/moduł silniczka u pasażera i mam okazję kupić 3B4 837 752 FC za grosze. Póki co mam moduł 1J0 choć w przyszłości planuje wymienić na Nie będzie działać. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #293 Napisano 20 Listopada 2018 Dnia 7.11.2018 o 17:00, rekinek7 napisał: Nie będzie działać. Ciekawe.. silniczek który mi padł (nie do końca jestem przekonany że się zepsuł) ma numery 3B4 837 752 GJ - czyli jak rozumiem jest to wersja poliftowa która komunikuje sie po CANie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #294 Napisano 20 Listopada 2018 Skąd pomysł, że to wersja poliftowa? Nie słyszałem o tym aby silniczki z przed lifta działał w FL i na odwrót. Z tego co ogólnie ustalono piny mają takie same ale inną metodę komunikacji w FL jest już pełny CAN w przedlifcie działa to trochę inaczej. Tak do końca w sumie nie rozumiem z czym masz problem, silniczki szyb kosztują grosze i jet ich pełno zresztą mam parę chcesz to pisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #295 Napisano 20 Listopada 2018 2 godziny temu, rekinek7 napisał: Skąd pomysł, że to wersja poliftowa? Nie słyszałem o tym aby silniczki z przed lifta działał w FL i na odwrót. Z tego co ogólnie ustalono piny mają takie same ale inną metodę komunikacji w FL jest już pełny CAN w przedlifcie działa to trochę inaczej. Tak do końca w sumie nie rozumiem z czym masz problem, silniczki szyb kosztują grosze i jet ich pełno zresztą mam parę chcesz to pisz. rekinek7 wysunąłem taki wniosek sugerując się numerem silniczka oraz faktem, że mam Passata w wersji przejściowej (komunikacja szyb po CAN). Dlatego przyszło mi na myśl, że może w wersji przejściowej może montowali już silniczki z FL. Ale jeśli wiesz, że pełny CAN, a CAN cząstkowy (taki jaki jest u mnie) to dwie zupełnie różne historie to przyjmuję do wiadomości i nie podważam tej opinii/informacji Problem mam taki, że uchylonej szyby pasażera nie jestem w stanie zamknąć. Generalnie po czasie wyszło, że nie tylko szyba nie działa w tych drzwiach ale również centralny, oświetlenie sterowania szyby, kabiny i nóg. Okazuje się, że do sprawy podszedłem "z dupy strony" zakładając że: 1. winą jest moduł komfortu, który wcześniej bywał podtapiany - wymieniony na ten sam z Bory: BUSTED 2. winą jest silniczek/moduł silniczka - wypiąłem wtyczkę z mojego silnika i wpiąłem na próbę silniczki z przedlifta i polifta: BUSTED 3. teraz obstawiam sparciałe/uszkodzone przewody w gumowej osłonie między drzwiami, a karoserią.. Błędów nie mogłem odczytać bo oczywiście jak wcześniej nie miałem problemów, tak teraz mam problem połączyć się z gniazdem diagnostycznym mimo iż interfejs widzi.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #296 Napisano 20 Listopada 2018 2 godziny temu, Frankoo napisał: że mam Passata w wersji przejściowej (komunikacja szyb po CAN) Komunikacja w module komfortu nawet w najstarszej wersji b5 idzie po can. Różnica do nowszych jest taka, ze ten can nie łączy się z innymi modułami w aucie. 2 godziny temu, Frankoo napisał: Problem mam taki, że uchylonej szyby pasażera nie jestem w stanie zamknąć. Generalnie po czasie wyszło, że nie tylko szyba nie działa w tych drzwiach ale również centralny, oświetlenie sterowania szyby, kabiny i nóg. Okazuje się, że do sprawy podszedłem "z dupy strony" zakładając że: 1. winą jest moduł komfortu, który wcześniej bywał podtapiany - wymieniony na ten sam z Bory: BUSTED Wminieniłeś podtapiany moduł, a przewody do niecgo dochodzące obadałeś? Temat opisywany dziesiatki razy. Skoro miałeś wodę i podtopiony był moduł, to i równiez przewody stały w wodzie, a zaraz przed skrzynką modułu są bardzo wrażliwe punkty łącżenia przewodów z jednego (wychodzącego z modłu ) w kilka (rozchodzących się między innymi i w drzwi). Te punkty należy zarobić na nowo, bo nawet mimo pieknego wyglądu z zewnątrz w środku może być korozja i brak przejścia sugnału, co powoduje różne problemy wymienione rzez ciebie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #297 Napisano 20 Listopada 2018 (edytowane) 37 minut temu, tauka napisał: Wminieniłeś podtapiany moduł, a przewody do niecgo dochodzące obadałeś? Temat opisywany dziesiatki razy. Skoro miałeś wodę i podtopiony był moduł, to i równiez przewody stały w wodzie, a zaraz przed skrzynką modułu są bardzo wrażliwe punkty łącżenia przewodów z jednego (wychodzącego z modłu ) w kilka (rozchodzących się między innymi i w drzwi). Te punkty należy zarobić na nowo, bo nawet mimo pieknego wyglądu z zewnątrz w środku może być korozja i brak przejścia sugnału, co powoduje różne problemy wymienione rzez ciebie. Auto było całe rozbebeszone w środku i wiązki przewodów były przeglądane choć żadne "druty" nie były wymieniane. Ale dzięki za uwagę, jeszcze raz zerknę w tamte miejsce. Edytowane 20 Listopada 2018 przez Frankoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtinus Zgłoś #298 Napisano 4 Grudnia 2018 Panowie moduł 1C0 959 799B posiada alarm ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #299 Napisano 4 Grudnia 2018 4 godziny temu, M@rtinus napisał: Panowie moduł 1C0 959 799B posiada alarm ?? Oczywiście. można również aktywować czujniki dozoru wnętrza, jeżeli takowe sobie zamontujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtinus Zgłoś #300 Napisano 5 Grudnia 2018 (edytowane) 13 godzin temu, tauka napisał: Oczywiście. można również aktywować czujniki dozoru wnętrza, jeżeli takowe sobie zamontujesz. Dziękuję za info. Tak robie swap na 1C0 i montaż ori alarmu z kontrolą wnętrza. To może jeszcze macie manul lub jakieś wskazówki by zamontować alarm do tego modułu i kontrolę wnętrza ? Edytowane 5 Grudnia 2018 przez M@rtinus Dopisanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach