Passat cc Zgłoś #1 Napisano 12 Maja 2015 (edytowane) Jestem ciekaw czy VW poprawił coś swoje silniki w B8 pod kątem brania oleju? Może podzielicie się opiniami i obecnym stanem oleju w swoich B8? Edytowane 13 Maja 2015 przez Passat cc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #2 Napisano 2 Lipca 2015 Ja mam póki co 6500 i olej trzyma poziom z dnia odbioru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2015 Wszystkie silniki powyżej 2011 roku zostały poprawione i nie piją oleju. Tak wiec w nowym passacie tego problemu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3er Zgłoś #4 Napisano 5 Lipca 2016 Podbijam. 13800km w BiTDI. Pol litra oleju trzeba bylo dolac. Podobno ten typ tak ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #5 Napisano 6 Lipca 2016 14kkm i pół litra to do przeżycia. W wielu autach co 15kkm robi się przeglądy i jeśli ubędzie trochę oleju to i tak o tym nie wiemy :-) Ręcznie sprawdzacie poziom oleju czy niski poziom oleju wyświetli się w komputerze pokładowym? I skąd wiecie ile wlać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #6 Napisano 6 Lipca 2016 (edytowane) ja już do 30k dobijam, olej (pierwszy Castrol na Millersa) wymieniałem przy 15k i ani razu w 2.0 TSI nie było konieczności dolewki. Sprawdzam regularnie na bagnecie, na zimnym silniku po nocy. Do kontrolki na komputerze pokładowym to nie radziłbym doprowadzać BTW, to miła odmiana po tej zszarganej opinii 2.0TSI poprzedniej generacji, do których co 4 tankowanie trzeba było wlewać olej. Edytowane 6 Lipca 2016 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #7 Napisano 6 Lipca 2016 Ja mam zaraz 30k i w sumie weszły 2 litry (zaraz serwis). Pytałem o to w serwisie i BiTDI tyle palą (ok 0,5l na 10k km) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
3er Zgłoś #8 Napisano 6 Lipca 2016 (edytowane) 14kkm i pół litra to do przeżycia. W wielu autach co 15kkm robi się przeglądy i jeśli ubędzie trochę oleju to i tak o tym nie wiemy :-) Ręcznie sprawdzacie poziom oleju czy niski poziom oleju wyświetli się w komputerze pokładowym? I skąd wiecie ile wlać? Przezyc przezyje, ale kupic olej trzeba. Jakos od wielu lat jezdzac samochodem to jeszcze mi sie w 126p zdarzalo olej uzupelniac. Od tego czasu raczej tego wyzwania nie bylo. Tutaj sprawdzilem po 10k i bylo ok. Kontrolka wystrzelila na zolto przy 13.8k. Po kij przeglad long life po 30k jesli, trzeba dolewac przy 15 Nawiasem mowiac, to chcialem od razu wymiane zrobic w VW, ale terminy podawali odlegle... Nawet stanowiska ekspress obstawione autami na serwisach... Edytowane 7 Lipca 2016 przez 3er Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9 Napisano 7 Lipca 2016 (edytowane) ja dzisiaj sprawdzilem 13500 km, jak bylo od poczatku tak jest idealnie w tym samym miejscu na wskazniku:), jazda raczej spokojna. A i kolor oleju nawet "olejowy". Edytowane 7 Lipca 2016 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M_XX Zgłoś #10 Napisano 9 Lipca 2016 16kkm - dolewka 1 litr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #11 Napisano 11 Lipca 2016 2.0 tdi 150km, spalania oleju brak (na bagnecie stoi tak jak przy wymianie). Przebieg lekko ponad 60 tyś. Olej zmieniany był już 5 razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #12 Napisano 15 Lipca 2016 u mnie 41k i olej i płyn bez dolewek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #13 Napisano 16 Lipca 2016 U mnie 12 tys km i zero ubytku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tepeen Zgłoś #14 Napisano 11 Września 2016 16 tys i 1 litr dolany.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #15 Napisano 11 Września 2016 U mnie trzeba dolewać 1l / 30 tys. km. Duzo jazdy autostradowej w DE z prędkościami 160-190 km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #16 Napisano 3 Października 2016 60 tys pierwsze auto bez dolewek, dodam że olej wymieniamy dwa razy raz przy 4 tys., i potem drugi raz przy 30tys, teraz szykuje się po 60 tys na dniach...wg kompa zawsze robię, jak fabryka przykazała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #17 Napisano 3 Października 2016 U mnie spalanie oleju wynosi średnio 1 litr na 10tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #18 Napisano 5 Października 2016 Przejechałem 15 tys. km. na Millersie. Ani razu nie robiłem dolewki. Oczywiście nie jestem w stanie stwierdzić ile oleju ubyło, ale stan bagnetu był taki sam jak na początku - zaraz po zalaniu silnika czyli między stanami. Teraz mam motul specyfic i jestem ciekaw jak będzie to wyglądać w tym przypadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #19 Napisano 5 Października 2016 Tak patrząc na wpisy wychodzi na to że VW postawił sobie za punkt honoru uszczelnienie benzyniaków, które zużywają teraz śladowe ilości oleju. U mnie to samo przy 15tyś km interwałach wymiany oleju nigdy nie zauważyłem zmiany na bagnecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemoncjo Zgłoś #20 Napisano 5 Października 2016 mam silnik 2.0 tsi 220km w 03RS. wydaje mi się, że to jest to samo co w passeratim B8. zrobione 100k km i przy interwałach 15k km między wymianami dwa razy dolewałem po nie więcej niż 0,5l. silnik jest naprawdę bardzo fajny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach