Skocz do zawartości

lemoncjo

  • Liczba zawartości

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lemoncjo

  • Urodziny 01.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wwa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. bez zdejmowania przedniego koła szosa wchodzi, w TT zdejmuje koło ale nawet nie pamiętam czy wchodzi bez czy nie ?. w MTB raczej nie wróżę sukcesu bez zdejmowania koła. zdecydowanie polecam kombi albo arteon ?.
  2. http://www.volkswagen-r.de/en/r-line/touareg/ fajnie działa wizualizator :). no i jest pakiet "black"
  3. BMW F30 to generalnie dramat, szczególnie przed liftem. Nie tylko wyciszenie jest gorsze niż w modelu wcześniejszym (E90), ale też np. jakość plastików czy badziewny silnik 28i (awaryjność + spalanie). Jeżdżę teraz na przemian B8 bitdi i bmw 5 G30. 5tka jest wyciszona zdecydowanie lepiej. Generalnie, jak dla mnie, passat wyciszony jest na akceptowalnym poziomie. A4 B9 2.0tdi pod względem wyciszenia o półkę wyżej od VW (diesla prawie nie słychać podczas codziennej jazdy po mieście), przy prędkościach 190kmh też jest sporo lepiej mimo że to Allroad.
  4. powrót do bmw i G30 albo zostaję przy VAG i A6 C8 albo nowe A7. choć ostatnio jeździłem parę dni RS7 i ... bardzo kusi
  5. jesteś niemożliwy i niereformowalny p.s. chyba widziałem Cię ostatnio na Rosoła jak mknąłeś z delikatnie otwartym dachem
  6. od miesiąca mam też w garażu B9 z tym silnikiem. z ciekawości co się działo?? oczywiście pytanie on-topic, bo silnik ten sam co w VW
  7. fajnie się czytało Twoje przemyślenia! głośność przy 160kmh to szumy powietrza czy też silnik? ja chciałem 280tsi, ale odpuściłem ze względu na 6 biegową skrzynię i dość wysokie obroty już przy 140kmh. odnośnie czujnika deszczu u mnie działa tak samo, czyli momentami do dupy
  8. coraz bardziej mi się podoba. a w konfiguratorze bardziej niż w Genewie . odbieram dziś dwa auta z VW to z ciekawości zapytam o Arteona. bardzo żałuję, że nie ma pakietu black / night który usuwałby te wszystkie chromy...
  9. faktycznie dziwne, że nie pokazuje, które to koło. w Octavii III pokazuje... spróbujcie wcisnąć "CAR" i tam w menu może już pokazuje.
  10. byłem, widziałem i macałem. przednie szyby na 100% mogą być podwójne. auto sporo dłuższe od Passata, szczególnie tył jest taki wyciągnięty. generalnie auto nie porywa, ale jeżeli stałbym teraz przed decyzją czy passat czy arteon to na pewno brałbym arteona. lubię praktyczność liftbacków, jest większy i w 280tsi dorzucili jeden bieg i jest ich 7.
  11. ważyłem po kupnie i było bodajże 1750kg. mam w firmie wagę to jeszcze się upewnię czy aby na pewno pamięć mnie nie myli .
  12. po zadowoleniu z użytkowania poprzedniej 3ki E90 rozważałem F30, ale... jakość materiałów, głośność była nieakceptowalna. wolałem też auto, gdzie pasażer z tyłu normalnie za mną usiądzie. po liftingu podobno jest lepiej z materiałami i przede wszystkim poprawili silnik 28i=30i, wreszcie nie pali 14l w mieście LOL. fotele w m pak faktycznie są bardzo wąskie . ja generalnie byłem mocno zawiedziony serią 3/4 sprzed liftingu. czekam na nową trójkę G20, która ma być w przyszłym roku. w sobotę jeździłem nową piątką G30 i auto daje radę .
  13. zachęciły mnie rabaty i jeździłem wczoraj audi A6. cieszę się, że dzisiaj śmigam swoim passeratim. nie zamieniłbym się. jakieś małe to C7, miejsca nie można sobie znaleźć. zwykłe zawieszenie na 19" również lipowato...
  14. miesiąc temu pojawiło się u mnie ciche, ale słyszalne i irytujące "gwizdanie" dobiegające od drzwi kierowcy przy prędkościach 100-140 km/h. ktoś może przerabiał? standardowe czyszczenie i oględziny uszczelki przy serwisie nic nie pomogły. trzeba wytoczyć cięższe działa p.s. 30k km wybiło i poza pierdółkami dalej oceniam auto bdb
  15. w 4Motion (haldex 5 generacji) napęd jest podobno przez większość czasu w 90% na przód, a w 10% na tył. ja się miło zdziwiłem jak w zeszłym tygodniu pan parkingowy pod wyciągiem podszedł do mnie dopytywać się czy mój passat jest na cztery buty, bo ładnie "pchał" tyłem . http://www.volkswagen.co.uk/technology/transmissions-and-drivetrains/4motion
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności