kubek197878 Zgłoś #1361 Napisano 23 Maja 2017 bubel ? nie wiem ale auto nie warte tej kasy (maks 120 tyś zł), a najbardziej rażą te nieprzemyślane zmniejszone o wiele schowki ,trzeszczenie uszczelek i kiepskie domykanie drzwi, trzeba użyć większej siły w porównaniu z np. b6 gdzie praktycznie same się zamykają. Dźwięk silnika nijaki , nie wspomnę o prowadzeniu ale tutaj może nie jest tak źle. Może My 2018 będzie lepszy. Swoją drogą czy w czasie produkcji danego MY wprowadzają zmiany i usprawnienia czy przenoszą to już do następnego MY ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarod84 Zgłoś #1362 Napisano 23 Maja 2017 Znajdź mi auto, które ma mniej bubli niż passat w tej cenie. W każdym znajdziesz mniejsze i większe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1363 Napisano 23 Maja 2017 Skoro to auto jest warte max 120k, a kosztuje mniej niż 100k to chyba całkiem dobra oferta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamoz Zgłoś #1364 Napisano 23 Maja 2017 bubel ? nie wiem ale auto nie warte tej kasy (maks 120 tyś zł), a najbardziej rażą te nieprzemyślane zmniejszone o wiele schowki ,trzeszczenie uszczelek i kiepskie domykanie drzwi, trzeba użyć większej siły w porównaniu z np. b6 gdzie praktycznie same się zamykają.Dźwięk silnika nijaki , nie wspomnę o prowadzeniu ale tutaj może nie jest tak źle. Może My 2018 będzie lepszy. Swoją drogą czy w czasie produkcji danego MY wprowadzają zmiany i usprawnienia czy przenoszą to już do następnego MY ? No ale na trzeszczenie plastików to narzekano także w poprzednich generacjach. Byłem ostatnio na jeździe talizmany, najbogatsza wersja z regulowanym zawieszeniem. Przy powolnym przejezdzaniu przez łagodne garby spowalniajace zawieszenie trzeszczalo jak w jakimś starym rzęchu. Nie mogłem znaleźć alternatywy dla Passata wśród nowych aut w cenie do 150 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #1365 Napisano 24 Maja 2017 (edytowane) No ale na trzeszczenie plastików to narzekano także w poprzednich generacjach. Byłem ostatnio na jeździe talizmany, najbogatsza wersja z regulowanym zawieszeniem. Przy powolnym przejezdzaniu przez łagodne garby spowalniajace zawieszenie trzeszczalo jak w jakimś starym rzęchu. Nie mogłem znaleźć alternatywy dla Passata wśród nowych aut w cenie do 150 tys. Bo tak naprawdę w nowych (nowoczesnych) autach nie ma takie: Mazda 6 - odpada / wyciszenie / lakier / silnik Mondeo - środek, po roku wszystko trzeszczy Superb - tutaj największy znak zapytania, zostawiam dla znawców Skody Talisman - to jest dla mnie jedyna alternatywa, ale np. porównanie silników, no zawsze VW zjedza to co jest w Talismanie na starcie Opel - jeszcze nie bylo nowej I jak ja szukalem B8 - ma plusy i ma minusy, .... jednak pamietajcie ze plusów też ma sporo, inaczje nikt by tego nie kupował, a kupiłem i ja Edytowane 24 Maja 2017 przez Coxis82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1366 Napisano 24 Maja 2017 Talisman alternatywą? Przecież to najgorsze auto z całej konkurencji. Z wierzchu nawet ładnie wygląda a po bliższym poznaniu okazuje się, że to tandeta z pod ładną tapetą. Wszystko działa jakby obcięli im budżet o 90%. Ta afera o Talismanie też nie bez powodu się pojawiła w internecie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RysiekOchucki Zgłoś #1367 Napisano 24 Maja 2017 jechałem talismanem w najbogatszej wersji - i był całkiem przyjemny. Może ten tablet trochę dziwny - ale reszta całkiem była fajna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #1368 Napisano 24 Maja 2017 No tak ale w Tiguanie po 2 latach do niczego nie można się przyczepić i od nowości auto świetnie się sprawuje i kupując Passata miałem taką samą nadzieje. Oczywiście deska, wnętrze o wiele lepsze ale zawias głośniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #1369 Napisano 24 Maja 2017 Talisman alternatywą? Przecież to najgorsze auto z całej konkurencji. Z wierzchu nawet ładnie wygląda a po bliższym poznaniu okazuje się, że to tandeta z pod ładną tapetą. Wszystko działa jakby obcięli im budżet o 90%. Ta afera o Talismanie też nie bez powodu się pojawiła w internecie... Tak, jak najbardziej alternatywa. W wielu aspektach jest o wiele fajniejszy od Passata. - - - - - aktualizacja - - - - - No tak ale w Tiguanie po 2 latach do niczego nie można się przyczepić i od nowości auto świetnie się sprawuje i kupując Passata miałem taką samą nadzieje. Oczywiście deska, wnętrze o wiele lepsze ale zawias głośniejszy. Tak, Tiguan taki fajny jest ??? a jak z iloscia miejsca w srodku, tutaj chyba jest spora roznica wzgledem passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1370 Napisano 24 Maja 2017 Tiguan zupełnie inne auto, zupełnie inaczej się prowadzi i siedzi bo jest wyższy. Jest tez dużo krótszy. Tylko cena podobna. Talisman sprawiał dla mnie wrażenie takiego chińskiego telefonu, a Passat ze średniej półki. Niby można porównać HTC do Kruger&Matz pod każdym względem ale będzie masa szczegółów przemawiająca za tym droższym. I tak się czułem w Talismanie, jakby zespół go robiący nie miał doświadczenia. Ale zanim do niego wsiadłem - w materiałach promocyjnych i w testach bardzo mi się podobał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomekk73 Zgłoś #1371 Napisano 24 Maja 2017 Mam B8 i nowego Tiguana. Oba z tym samym silnikiem 2.0 TDI 150 KM w manualu, Tiguan 4Motion. Jeśli chodzi o miejsce w środku to różnic nie ma a nawet jak chodzi o miejsce z tyłu to więcej jest w Tiguanie, natomiast traci on do Passata porównując bagażniki. To jest to czego w Tiguanie bardzo mi brakuje, przyszłościowym wyjściem może być wersja allspace. Tiguan też więcej spala ok. 1 litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Coxis82 Zgłoś #1372 Napisano 24 Maja 2017 Mam B8 i nowego Tiguana. Oba z tym samym silnikiem 2.0 TDI 150 KM w manualu, Tiguan 4Motion. Jeśli chodzi o miejsce w środku to różnic nie ma a nawet jak chodzi o miejsce z tyłu to więcej jest w Tiguanie, natomiast traci on do Passata porównując bagażniki. To jest to czego w Tiguanie bardzo mi brakuje, przyszłościowym wyjściem może być wersja allspace. Tiguan też więcej spala ok. 1 litra. Jasne, dzięki. W sumie tego się spodziewałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #1373 Napisano 24 Maja 2017 Mam B8 i nowego Tiguana. Oba z tym samym silnikiem 2.0 TDI 150 KM w manualu, Tiguan 4Motion. Jeśli chodzi o miejsce w środku to różnic nie ma a nawet jak chodzi o miejsce z tyłu to więcej jest w Tiguanie, natomiast traci on do Passata porównując bagażniki. To jest to czego w Tiguanie bardzo mi brakuje, przyszłościowym wyjściem może być wersja allspace. Tiguan też więcej spala ok. 1 litra. Mam również oba te auta i potwierdzam, że w środku w Tiguanie jest sporo miejsca. Kabina jest dużo wyższa, tym samym sprawia wrażenie bardzo przestronnej. Niestety w Tiguanie bagażnik jest za mały na wakacyjny wyjazd rodziny 2+2. To dobre auto dla żony do wożenia dzieci do szkoły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #1374 Napisano 25 Maja 2017 Mam również oba te auta i potwierdzam, że w środku w Tiguanie jest sporo miejsca. Kabina jest dużo wyższa, tym samym sprawia wrażenie bardzo przestronnej. Niestety w Tiguanie bagażnik jest za mały na wakacyjny wyjazd rodziny 2+2. To dobre auto dla żony do wożenia dzieci do szkoły. Jak piszecie "z tyłu jest więcej miejsca" to chodzi o co konkretnie? żyłem w przekonaniu, że w pasku jest jednak sporo więcej miejsca na nogi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomekk73 Zgłoś #1375 Napisano 25 Maja 2017 Jak piszecie "z tyłu jest więcej miejsca" to chodzi o co konkretnie? żyłem w przekonaniu, że w pasku jest jednak sporo więcej miejsca na nogi... Nawet przy maksymalnym pozycji do tyłu przednich foteli z tyłu jest dużo miejsca na nogi (wg mojej córki więcej niż w passacie) oczywiście pod warunkiem, że tylna kanapa nie jest przesunięta. Tiguana oceniam bardzo pozytywnie, poza bagażnikiem, ale już zimą ze względu na 4formation pojechałem nim na ferie (2+1) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #1376 Napisano 25 Maja 2017 Nawet przy maksymalnym pozycji do tyłu przednich foteli z tyłu jest dużo miejsca na nogi (wg mojej córki więcej niż w passacie) oczywiście pod warunkiem, że tylna kanapa nie jest przesunięta. Tiguana oceniam bardzo pozytywnie, poza bagażnikiem, ale już zimą ze względu na 4formation pojechałem nim na ferie (2+1) dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #1377 Napisano 26 Maja 2017 Panowie co polecacie do czyszczenia alcantary i tej pseudo-skóry na boczkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tjord Zgłoś #1378 Napisano 26 Maja 2017 Panowie, jaka jest roznica w spalaniu i zachowaniu auta pomiedzy trybami ECO, NORMAL, SPORT w skrzyni DSG dla 1.8 TSI. Zastanawiam sie czy to jest warte dopłaty 820zł przy zakupie. Ewentualnie czy ktos wie czy to mozna potem zhakować i sobie dodać Jak macie na tych trybach spalanie - zaznaczam, że sprawa nie dotyczy DCC tylko samego DSG i wyboru profilu jazdy. I jak na poszczególnych trybach zachowuje się auto - wolniejsze przełączanie biegów, inny zakres obrotów na zmianach biegów itp. z gory dzięki T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #1379 Napisano 26 Maja 2017 (edytowane) jaka jest roznica w spalaniu i zachowaniu auta pomiedzy trybami ECO, NORMAL, Zastanawiam sie czy to jest warte dopłaty 820zł przy zakupie. 820 pln to nie taka duża suma przy kupnie nowego Passata B8 w cenie od chyba 120 do ponad 200 tysięcy zł. Lepiej mieć niż nie mieć. Spalanie w głównej mierze i tak zawsze zależy od stylu jazdy, oraz od umiejętności korzystania przez kierowcę z tychże trybów. Każdy tryb ma coś swojego do zaoferowania. Różnica jest odczuwalna praktycznie we wszystkim od czucia układu kierowniczego, poprzez obroty obrotowe przy których jest zmieniany bieg, aż do reakcji na pedał gazu. Edytowane 26 Maja 2017 przez jopstons Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #1380 Napisano 26 Maja 2017 Polecam dla 2 rzeczy - można ustawić kierownice w tryb sport (większy opór) oraz światła też w tryb sport (szybciej działają). Jeśli ktoś to lubi to w trybie eco DSG ma opcję żeglowania - na co dzień nie da się tak jeździć ale czasem jest fajne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach