Skocz do zawartości
IQM1

Praktyczne uwagi użytkowników

Rekomendowane odpowiedzi

bubel ? nie wiem ale auto nie warte tej kasy (maks 120 tyś zł), a najbardziej rażą te nieprzemyślane zmniejszone o wiele schowki ,trzeszczenie uszczelek i kiepskie domykanie drzwi, trzeba użyć większej siły w porównaniu z np. b6 gdzie praktycznie same się zamykają.

Dźwięk silnika nijaki , nie wspomnę o prowadzeniu ale tutaj może nie jest tak źle. Może My 2018 będzie lepszy.

Swoją drogą czy w czasie produkcji danego MY wprowadzają zmiany i usprawnienia czy przenoszą to już do następnego MY ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajdź mi auto, które ma mniej bubli niż passat w tej cenie. W każdym znajdziesz mniejsze i większe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro to auto jest warte max 120k, a kosztuje mniej niż 100k to chyba całkiem dobra oferta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bubel ? nie wiem ale auto nie warte tej kasy (maks 120 tyś zł), a najbardziej rażą te nieprzemyślane zmniejszone o wiele schowki ,trzeszczenie uszczelek i kiepskie domykanie drzwi, trzeba użyć większej siły w porównaniu z np. b6 gdzie praktycznie same się zamykają.

Dźwięk silnika nijaki , nie wspomnę o prowadzeniu ale tutaj może nie jest tak źle. Może My 2018 będzie lepszy.

Swoją drogą czy w czasie produkcji danego MY wprowadzają zmiany i usprawnienia czy przenoszą to już do następnego MY ?

No ale na trzeszczenie plastików to narzekano także w poprzednich generacjach. Byłem ostatnio na jeździe talizmany, najbogatsza wersja z regulowanym zawieszeniem. Przy powolnym przejezdzaniu przez łagodne garby spowalniajace zawieszenie trzeszczalo jak w jakimś starym rzęchu. Nie mogłem znaleźć alternatywy dla Passata wśród nowych aut w cenie do 150 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ale na trzeszczenie plastików to narzekano także w poprzednich generacjach. Byłem ostatnio na jeździe talizmany, najbogatsza wersja z regulowanym zawieszeniem. Przy powolnym przejezdzaniu przez łagodne garby spowalniajace zawieszenie trzeszczalo jak w jakimś starym rzęchu. Nie mogłem znaleźć alternatywy dla Passata wśród nowych aut w cenie do 150 tys.

 

Bo tak naprawdę w nowych (nowoczesnych) autach nie ma takie:

 

Mazda 6 - odpada / wyciszenie / lakier / silnik

Mondeo - środek, po roku wszystko trzeszczy

Superb - tutaj największy znak zapytania, zostawiam dla znawców Skody

Talisman - to jest dla mnie jedyna alternatywa, ale np. porównanie silników, no zawsze VW zjedza to co jest w Talismanie na starcie

 

Opel - jeszcze nie bylo nowej I jak ja szukalem

 

B8 - ma plusy i ma minusy, .... jednak pamietajcie ze plusów też ma sporo, inaczje nikt by tego nie kupował, a kupiłem i ja :)

Edytowane przez Coxis82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Talisman alternatywą? Przecież to najgorsze auto z całej konkurencji. Z wierzchu nawet ładnie wygląda a po bliższym poznaniu okazuje się, że to tandeta z pod ładną tapetą. Wszystko działa jakby obcięli im budżet o 90%. Ta afera o Talismanie też nie bez powodu się pojawiła w internecie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jechałem talismanem w najbogatszej wersji - i był całkiem przyjemny. Może ten tablet trochę dziwny - ale reszta całkiem była fajna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale w Tiguanie po 2 latach do niczego nie można się przyczepić i od nowości auto świetnie się sprawuje i kupując Passata miałem taką samą nadzieje. Oczywiście deska, wnętrze o wiele lepsze ale zawias głośniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Talisman alternatywą? Przecież to najgorsze auto z całej konkurencji. Z wierzchu nawet ładnie wygląda a po bliższym poznaniu okazuje się, że to tandeta z pod ładną tapetą. Wszystko działa jakby obcięli im budżet o 90%. Ta afera o Talismanie też nie bez powodu się pojawiła w internecie...

 

Tak, jak najbardziej alternatywa. W wielu aspektach jest o wiele fajniejszy od Passata.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

No tak ale w Tiguanie po 2 latach do niczego nie można się przyczepić i od nowości auto świetnie się sprawuje i kupując Passata miałem taką samą nadzieje. Oczywiście deska, wnętrze o wiele lepsze ale zawias głośniejszy.

 

Tak, Tiguan taki fajny jest ??? a jak z iloscia miejsca w srodku, tutaj chyba jest spora roznica wzgledem passata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tiguan zupełnie inne auto, zupełnie inaczej się prowadzi i siedzi bo jest wyższy. Jest tez dużo krótszy. Tylko cena podobna.

 

Talisman sprawiał dla mnie wrażenie takiego chińskiego telefonu, a Passat ze średniej półki. Niby można porównać HTC do Kruger&Matz pod każdym względem ale będzie masa szczegółów przemawiająca za tym droższym. I tak się czułem w Talismanie, jakby zespół go robiący nie miał doświadczenia. Ale zanim do niego wsiadłem - w materiałach promocyjnych i w testach bardzo mi się podobał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam B8 i nowego Tiguana. Oba z tym samym silnikiem 2.0 TDI 150 KM w manualu, Tiguan 4Motion. Jeśli chodzi o miejsce w środku to różnic nie ma a nawet jak chodzi o miejsce z tyłu to więcej jest w Tiguanie, natomiast traci on do Passata porównując bagażniki. To jest to czego w Tiguanie bardzo mi brakuje, przyszłościowym wyjściem może być wersja allspace. Tiguan też więcej spala ok. 1 litra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam B8 i nowego Tiguana. Oba z tym samym silnikiem 2.0 TDI 150 KM w manualu, Tiguan 4Motion. Jeśli chodzi o miejsce w środku to różnic nie ma a nawet jak chodzi o miejsce z tyłu to więcej jest w Tiguanie, natomiast traci on do Passata porównując bagażniki. To jest to czego w Tiguanie bardzo mi brakuje, przyszłościowym wyjściem może być wersja allspace. Tiguan też więcej spala ok. 1 litra.

 

Jasne, dzięki. W sumie tego się spodziewałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam B8 i nowego Tiguana. Oba z tym samym silnikiem 2.0 TDI 150 KM w manualu, Tiguan 4Motion. Jeśli chodzi o miejsce w środku to różnic nie ma a nawet jak chodzi o miejsce z tyłu to więcej jest w Tiguanie, natomiast traci on do Passata porównując bagażniki. To jest to czego w Tiguanie bardzo mi brakuje, przyszłościowym wyjściem może być wersja allspace. Tiguan też więcej spala ok. 1 litra.

Mam również oba te auta i potwierdzam, że w środku w Tiguanie jest sporo miejsca. Kabina jest dużo wyższa, tym samym sprawia wrażenie bardzo przestronnej. Niestety w Tiguanie bagażnik jest za mały na wakacyjny wyjazd rodziny 2+2. To dobre auto dla żony do wożenia dzieci do szkoły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam również oba te auta i potwierdzam, że w środku w Tiguanie jest sporo miejsca. Kabina jest dużo wyższa, tym samym sprawia wrażenie bardzo przestronnej. Niestety w Tiguanie bagażnik jest za mały na wakacyjny wyjazd rodziny 2+2. To dobre auto dla żony do wożenia dzieci do szkoły.

 

Jak piszecie "z tyłu jest więcej miejsca" to chodzi o co konkretnie? żyłem w przekonaniu, że w pasku jest jednak sporo więcej miejsca na nogi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak piszecie "z tyłu jest więcej miejsca" to chodzi o co konkretnie? żyłem w przekonaniu, że w pasku jest jednak sporo więcej miejsca na nogi...

 

Nawet przy maksymalnym pozycji do tyłu przednich foteli z tyłu jest dużo miejsca na nogi (wg mojej córki więcej niż w passacie) oczywiście pod warunkiem, że tylna kanapa nie jest przesunięta. Tiguana oceniam bardzo pozytywnie, poza bagażnikiem, ale już zimą ze względu na 4formation pojechałem nim na ferie (2+1)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nawet przy maksymalnym pozycji do tyłu przednich foteli z tyłu jest dużo miejsca na nogi (wg mojej córki więcej niż w passacie) oczywiście pod warunkiem, że tylna kanapa nie jest przesunięta. Tiguana oceniam bardzo pozytywnie, poza bagażnikiem, ale już zimą ze względu na 4formation pojechałem nim na ferie (2+1)

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co polecacie do czyszczenia alcantary i tej pseudo-skóry na boczkach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jaka jest roznica w spalaniu i zachowaniu auta pomiedzy trybami ECO, NORMAL, SPORT w skrzyni DSG dla 1.8 TSI.

Zastanawiam sie czy to jest warte dopłaty 820zł przy zakupie. Ewentualnie czy ktos wie czy to mozna potem zhakować i sobie dodać :)

Jak macie na tych trybach spalanie - zaznaczam, że sprawa nie dotyczy DCC tylko samego DSG i wyboru profilu jazdy.

I jak na poszczególnych trybach zachowuje się auto - wolniejsze przełączanie biegów, inny zakres obrotów na zmianach biegów itp.

 

z gory dzięki

T

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jaka jest roznica w spalaniu i zachowaniu auta pomiedzy trybami ECO, NORMAL,

Zastanawiam sie czy to jest warte dopłaty 820zł przy zakupie.

 

820 pln to nie taka duża suma przy kupnie nowego Passata B8 w cenie od chyba 120 do ponad 200 tysięcy zł.

Lepiej mieć niż nie mieć. Spalanie w głównej mierze i tak zawsze zależy od stylu jazdy, oraz od umiejętności korzystania przez kierowcę z tychże trybów. Każdy tryb ma coś swojego do zaoferowania. Różnica jest odczuwalna praktycznie we wszystkim od czucia układu kierowniczego, poprzez obroty obrotowe przy których jest zmieniany bieg, aż do reakcji na pedał gazu.

Edytowane przez jopstons

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam dla 2 rzeczy - można ustawić kierownice w tryb sport (większy opór) oraz światła też w tryb sport (szybciej działają). Jeśli ktoś to lubi to w trybie eco DSG ma opcję żeglowania - na co dzień nie da się tak jeździć ale czasem jest fajne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności