-
Liczba zawartości
198 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O adamoz
- Urodziny 04.04.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TSI 220KM DSG6
-
Rok produkcji
2017
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No tak to powinno wyglądać, ale domyślam się, że to jak szczegółowo rzeczoznawca będzie oglądał Twoje auto może także zależeć od tego czy zdecydujesz się na następne.
-
O masakra. U mnie nigdy tak nie wyglądało, nawet po kilku dniach bez przecierania ekranu. Wygląda jakby paluchy były po czymś tłuste.
-
Serio. Sam sobie dodałem.
-
Ja nie mam problemu z brudzeniem się ekranu dotykowego. Oczywiście jakieś ślady zostają jednak nie są widoczne, gdy ekran jest włączony. Widać je po wyłączeniu. Na stałe wożę małą mikrofibrę w drzwiach i od czasu do czasu przecieram sobie ekran oraz plastiki piano black. Nie jest to kłopotliwe, a wygląda fajnie.
-
-
Nic nie rozumiem. Zwłaszcza drugie zdanie jest dziwaczne. Ja tracę na tym że mi się wydaje? O co chodzi?
-
Dokładnie. Autohold rzeczywiście zwalnia ten proces. No ale kto jeździ dynamicznie z autohold?
-
Tak jeżdżę bez autohold i gdy puszczam hamulec to silnik już pracuje. Zero zagrożenia dla bezpieczeństwa. Ps. Daruj sobie porównywanie mnie do emeryta bo to żałosne. Malejesz tylko w moich oczach.Ps2. 100 m w ciągu sekundy? Wiesz co piszesz? Ktoś jeździ po mieście 360 km/h?
-
Wasze wynegocjowane rabaty na nowego Passata B8
adamoz odpowiedział gromchester → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Malutko zeszli z ceny jak na taką kwotę i na to że auto z placu. -
A mnie start stop nie wkurza. Działa bardzo fajnie, zanim zdążę zdjąć nogę z hamulca i położyć ja na gazie, to silnik już działa. Nie miałem jeszcze sytuacji abym miał jakieś opóźnienie w ruszaniu przez start stop. Nie wiem, może spokojniej jeżdżę i stąd takie odczucia. Nie mniej jednak zdarza mi się dynamicznie włączać do ruchu, w tym tak jak piszecie powoli dojeżdżając do skrzyżowania i wpasowując się lukę. Wydaje mi się, że silnik uruchamia się dosłownie w ułamku sekundy i naprawdę musiałbym się postarać aby w jakiś sposób utrudniło mi to jazdę. Już bardziej przeszkadza mi opóźnienie w redukcji biegu, gdy chcę dynamicznie przyspieszyć aby włączyć się do ruchu. Czasem takie minimalne opóźnienie występuje. Oczywiście i tak jest to szybciej niż przy redukcji biegu w skrzyni manualnej. Trzeba jednak do tego trochę przywyknąć, ewentualnie można się wspomóc łopatkami przy kierownicy.
-
Nie wiem jak start stop, ale tryb żeglowania w trybie Eco dużo daje, zwłaszcza w trasie. Jak się puści rozpędzone auto na drodze z chociażby minimalnym spadkiem to jedzie i jedzie. W mieście też używam gdy już z daleka widzę czerwone światło, to sobie zegluje - to potrafi mocno obniżyć zużycie paliwa co widać zwłaszcza na krótkich odcinkach miejskich.
-
Mi też wychodzi różnica 0.2l - zanizone. Na razie sprawdzone na 2 tankowaniach.
-
No niestety każde dodanie gazu w celu rozpedzenia auta to od razu ogromne zużycie paliwa. Dopiero podczas utrzymywania stałej prędkości spada. Dlatego też na spokojnej trasie bez problemu osiągnąłem 6 litrów ale miasto przy spokojnej jeździe to co najmniej 9 litrów a przeważnie między 10 a 11.
-
Identyczne spalanie mam w 2.0 tsi 220 KM.
-
Moje auto było u dealera w Poznaniu w ciągu 1 tygodnia od końca tygodnia, w którym się produkowało. Dealer twierdził, że auta przyjeżdżają maksymalnie w ciągu 1,5 tygodnia.
-
To chyba musiałbyś prawie cały środek wymienić łącznie z wykładziną na podłodze, być może też kierownicę, boczki drzwi itp.