Jump to content

thr

  • Content count

    97
  • Joined

  • Last visited

About thr

  • Birthday 08/20/1988

Informacje osobiste

  • Imię
    D
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krk

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2017

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. thr

    Passat B8 FL w 2019

    Ktoś się może orientował w temacie zakupu felg z B8+ do B8?
  2. W którym ASO byłeś? Ja wczoraj byłem w nowym Porsche przy Aleji Pokoju - jeden serwisant to dramat, mam zamiar napisać skargę. Natomiast potem obsługiwała mnie Pani, która była dość miła i odkupiła kolegę :) Robiłem przegląd w ramach pakietu po dwóch latach. Tylne klocki częściowo zużyte, reszta OK. Zgłosiłem skrzypienie przy otwieraniu tylnych drzwi. Zamówili coś tam do wymiany na gwarancji bez marudzenia i mają dzwonić jak przyjedzie. Wspominam, bo wydaje mi się, że ktoś się skarżył na podobny problem.
  3. thr

    Passat z wyprzedaży. Warto?

    Mi kiedyś diler powiedizał, że jeśli auto jest u nich prawie rok i nie sprzedają do tej pory to muszą na siebie zarejestrować, bo centrala może karę nałożyć. Druga opcja to taka, że jak już ktoś wspomniał brakowało im do premii od ilości sprzedanych egzemplarzy. Myślę, że w tej kwestii nie ma się co obawiać.
  4. thr

    1.8 TSI a 2.0 BiTdi

    Przeglądnij dokładnie forum, ale wydaje mi się, że nikt nie narzekał na BiTdi. Przy tak małej różnicy cen bym brał BiTdi. Jeśli chodzi o spalanie to średnio na pewno będzie na korzyści diesla. 1.8TSI pali mało jak się jeździ "delikatnie". Potrafię zejść w Krakowie do 7-8 litrów, ale przy normalnej jeździe wyjdzie 8-9l, a jak duże korki to i 10-11l. Wszystko zależy do dynamiczności. Stabilna jazda na autostradzie przy 130km/h to około 7-7.3l. 180km/h to 9.0-9.5l, ale jak masz duży ruch i trzeba często hamować i przyśpieszać to spalanie szybko wzrasta. U mnie średnio to jest 7.5l z czego miasto (7-9l) podmiejskie drogi 70-90km (spalanie 5.1l !) i autostrady ~180km/h (9.5-10l).
  5. thr

    Co po Passacie B8...?

    Myślałem o tym Lexusie dopóki nie zobaczyłem osiągów
  6. thr

    auto bliżej nieznane....

    Składane lusterka są w pakiecie "Lusterka". Na pewno w wersji Highline jest w standardzie
  7. thr

    Passat B8 FL w 2019

    Jeśli chodzi o AID to skalowanie możesz chyba ustawić z poziomu DP/DM. Chcesz samą kierownicą zmieniać bezpośrednio na AID? Jeśli tak jest w Touaregu to też bym nie pogardził
  8. thr

    ledy nie na gwarancji?

    sorry, umknęło mi, że chodzi o te na listwie tylko
  9. thr

    ledy nie na gwarancji?

    Ktoś kiedyś pisał, że te ledy to około 4k.
  10. thr

    Co po Passacie B8...?

    Ostatnio miałem okazję pojeździć BMW X5 M50d. Wybrałem ten samochód , bo: 1. Nie jeździłem nigdy SUV-em 2. Nie jeździłem "tak mocnym" dieslem. Wiem, że nie ma co porównywać, bo to zupełnie inna klasa i typ pojazdu (może bardziej do Touarega), ale postanowiłem podzielić się wrażeniami - należy wziąć uwagę, że samochód w wersji testowanej kosztuje tyle conajmniej tyle co 3 Passaty w mojej konfiguracji ( 150k) Pozytywnie: 1. Fotele. Suuuper wygodne. Myślałem, że moje ustawienie foteli jest świetne w pasku, ale tam od razu się człowiek poczuł "wyjątkowo". Fotele pełna elektryka. Miałem wrażenie, że fotel się sam ułożył do moich pleców i delikatnie "pomasował". Fajna sprawa. Nie straciłem ani minuty na regulacji - chyba, że osoba przede mną akurat wyglądała podobnie. Fotel się przysunął i ułożył odcinek lędźwiowy. 2. Podłokietnik po stronie drzwi. Tutaj mam problem w pasku i często rękę trzymam wyżej przy oknie. Tutaj miałem wrażenie jakby zostało to zrobione idealnie na odcinek łokcia. 3. Przyśpieszenie - nie odczuwalne. Gdybym nie patrzył na budzik nie wiedziałbym, że mogę dostac mandat Ale wiadomo - napęd na cztery buty, jak się włączy tryb sport i naciśnie na maksa to dalej siedzi się sztywno w fotelu. Ciężko tu porównać, bo mam napęd na przód, więc stąd w pasku mnie "rzuci". 4. Jazda po dziurach - nie wiem jakie opony tam miałem, ale napewno były dużo. Ja jeżdżę na codzień na '17 i tutaj wyraźny plus dla BMW. Jest dużo ciszej, aczkolwiek jak dla mnie w Passacie wcale nie jest głośno zwłaszcza jak przejadę innym samochodami "nie klasy premium". 5. Prowadzenie - bajka. Nie czuć ogromu tego samochodu. Nie czuć, że jest wielki i ciężki. Prowadzi się mega płynnie. Nie ma się wrażenia prowadzenia busa. Jest zwrotny, dynamiczny, a czasami miałem wrażenie jakbym jechał mniejszym samochodem niż Passat 6. Kamera cofania - niby to samo, ale jakoś miała chyba lepszą rozdzielczość i wygodniej się jej używało z racji tego, że wyświetlacz jest wyżej. 7. Materiały - wymacałem dokładnie wszystko w środku. Mnóstwo skóry, wszystko mięciutkie w dotyku. Tutaj jest ogromna różnica. Minusy: 1. Technicznie jest średnio. Zegary to mega bieda w porównaniu do passata. W zasadzie zmieniają się kolory. Mapy nie ma tylko strzałki naprowadzające. Mam wrażenie, że pewnie porównując do Audi, BMW będzie słabiej technologicznie. 2. Silnik pracuje dużo głośniej. Wiem diesel, V6, ale jakoś liczyłem, że może będzie lepiej wyciszony. Podsumowując: różnica między "premium", a VW odczuwalna już po godzinie jazdy. Mi osobiście odpowiada Passat w stosunku ceny/jakości. Pewnie gdyby mój budżet nie kończył się na 200-250k tylko na 500k to bym inaczej pisał Ciekawe jestem jak X5 wypadnie przy porównaniu z Touareg.
  11. thr

    Bagażniki dachowe/belki do B8

    Ktoś mógłby się podzielić zdjęciem jak wygląda box na sedanie?
  12. Możliwe, że się klimatyzacja zagrzybiła już po roku?
  13. Ostatnio kiedy uruchamiam samochód i włącza się nawiew to pojawia się smród jak z kompostu. Jak włączam klimę to po 3-4minutach smród znika, ale jak tylko AC jest wyłączone to od razu nieprzyjemny zapach wraca. Czy ktoś miał podobny problem? Co to może być? Pod maską nie znalazłem niczego podejrzanego
  14. thr

    Fotele ergoComfort

    A ergoComfort to nie są tylko w Highline czy za dopłatą? Ja mam HL z alcantarą i chyba to są też ergoComfort w każdym razie pamiętam, że pierwsze kilka przejazdów były męczące, a problem leżał po mojej stronie. Ten fotel ma dość sporo konfiguracji i dopiero po jakimś czasie znalazłem dla siebie odpowiednie ustawienie w którym po zrobieniu 1300km w ciągu dnia wstałem i stwierdziłem... że mógłbym zrobić drugie tyle
  15. Z tego przepisu wyłączone są światła led, ksenon i neon. Tutaj można posprawdzać różne kraje - http://ec.europa.eu/transport/road_safety/going_abroad/croatia/other_pl.htm
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy