Skocz do zawartości

yorey

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI 125KM
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ba! Tapicerka oryginalna też jest znacznie ładniejsza, ale cel był inny - i został osiągnięty!:)
  2. kupiłem w firmie Pok-ter, dedykowane - jakieś takie dość drogie - koło 340PLN - nie są idealne (jakaś ekoskóra), niezbyt łatwo je dobrze napiąć (bardzo ciasne pasowanie foteli nie ułatwia prace - a pokrowce grube), ale zdają egzamin - tapicerka jest naprawdę bardzo dobrze zabezpieczona, mimo intensywnej eksploatacji.
  3. Mędrcy, od jakiegoś miesiąca rupieć nie umie zapamiętać, kiedy tankował i w trakcie jednego zbiornika potrafi się 3 do 4 razy wyzerować. Jest jakiś pomysł z czego błąd wynika?
  4. na pewno mieście się w volkswagenowskiej normie;) Jakkolwiek dolewanie oleju do nowego auta normalne jednak nie jest....
  5. koło 7,5kkm dolałem pół litra i teraz drugie pół.
  6. suchy jest, nie plami, nie poci się, wszystko jest git.
  7. Wielce Szanowni, mój passerati żre olej - w tej chwili ma przebieg 12,5kkm i drugi raz domaga się dolewki - reklamować, czy ten typ tak ma? Dodam, że auto jeżdżone delikatnie, turbina szanowana, ogólnie żadnych wygłupów z mojej strony.
  8. używam start-stopa. Ale słabo miarodajny jestem - nie wiążę się z passatem na długo, a zakładam, że te 70kkm zdzierży.
  9. cóż... ostatnie auto, w którym doświadczyłem przepalenia drucików grzewczych w tylnej szybie to był opel kadett rocznik 1981, wnoszę zatem, że technologia w tym czasie poszła do przodu i w następnych autach nigdy już taka awaria mnie nie spotkała - konkluzja: psu w rzyć taka oszczędność, która skutkuje gorszą ergonomią (albo może raczej nietypowym rozwiązaniem, na które nie sposób wpaść bez instrukcji obsługi lub korzystaniem z wiedzy wspólników volkswagenowej niedoli na forum - za którą jeszcze raz serdecznie dziękuję).
  10. Ciekawy pogląd...;) A powiedz mi jeszcze w czym problem by lusterka grzały razem z szybą?
  11. Jest jakiś inna firma, która stosuje taki patent? A problem jest taki, że przejechawszy rozmaitymi modelami różnych marek grubo ponad milion kilometrów nie mogłem tego cholerstwa znaleźć i byłem solidnie zdziwiony, że nie działa mimo włączenia ogrzewania tylnej szyby. To trochę analogicznie do klaksonu w manetce wycieraczek stosownej kiedyś w peugeocie lub resetowania kontrolki ciśnienia opon w BMW - kompletnie nieergonomiczne rozwiązania stosowane diabli wiedzą po co.
  12. Dzięki serdeczne! Faktycznie jest ikonka i da się to pokrętło obrócić:) Swoją drogą ciekawe jaka racja stała za takim fikuśnym rozwiązaniem...?
  13. a co z nią zrobić, by to włączyć?
  14. Mędrcy, poradźcie mi, proszę - od tygodnia jeżdżę fabrycznie nowym B8 variantem w "ultrasportowej" specyfikacji 1.4 (125KM), ale za cholerę nie mogę go rozgryźć - spodziewałem się kompletnej biedy i smutku, ale... faktycznie wnętrze jest przeszczepione bodaj z oktavii, ale ma na przykład zupełnie zacny i funkcjonalny wyświetlacz dotykowy, ma trójstrefową klimatyzację, natomiast nie ma (albo nie znalazłem) podgrzewanych lusterek!!! (o elektrycznym składaniu onych nie wspomnę...) Jestli to możliwe? Jako, że auto nie jest moje, a moją rolą jest jedynie w miarę delikatne użytkowanie auta przez najbliższe 2 lata to nie dostałęm do ręki specyfikacji wyposażenia - czy ktoś się orientuje, czy mogę gdzieś takową znaleźć np. po VINie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności