Jump to content

suffeks

  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About suffeks

  • Birthday 05/01/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    bartosz b
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WE

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. on ma podwójny wtrysk adblue z tego powodu jest mniej miejsca pod maską i bitdi już nie będzie razem ma 4 puszki na wydechu ciekaw jestem jaką ma skrzynie? czy dq500 czy gorszą?
  2. jaka skrzynia jest w 2.0 tdi 200hp 4motion? dq380? czy dq500 tylko w bitdi?
  3. to już chyba nie będzie więcej tego silnika? rarytas się stał... jest tylko 10 na sprzedaż na otomoto a 750 zwykłych Passatów tdi
  4. sprzedam felgi do vw Passat b8 Monterey 18x8 i opony zimowe 245/45/18 pilot alpin felgi czarny połysk wszystko stan bardzo dobry
  5. jeszcze można to poprawić vcds po zaworze wilwood ale te zmiany bez zaworu nic nie dały https://www.golfmk7.com/forums/index.php?threads/vcds-track-autox-mods.334206/
  6. https://fmic.pl/uklad-hamulcowy/197963-wilwood-260-13783-niebieski-aluminiowy-zawor-cisnieniowy-hamulca-resztkowego-2-psi.html i jeszcze takie 4 potrzeba https://allegro.pl/oferta/redukcje-do-manometrow-mosiadz-5684337327 mialem to w silniku wszystko robic ale za duzo roboty tamte rury sztywne zmieniac itd w pic mam tak zrobione ze mozna to cofnac do stock w kazdej chwili, mozna to zrobic ladniej bez rurki miedzianej i zamowic przewody od pizza brakes ktore wkrecaja sie prosto w zawor od spodu
  7. oto rozwiązanie miękkiego pedału przy pierwszym pompnięciu zawór wilwood 4psi 2psi było za mało teraz pedal twardy od samego początku
  8. bylem u dwóch tunerów jednak aligator lepszy, bitdi + downpipe. 310hp/622nm, tuner B troszke mniej wyciągnął. o aligator już słyszałem 15 lat temu na tdiclub ale dopiero teraz wpadłem
  9. jak skrzynia sharpie, np na S redukcja z 3 na 2 to można zrobić vcds albo obd11 basic settings, trzyma się hamulec i sprzęgła uczą się od nowa łapać biegi i przestaje szarpać robiłem to na 3 samochodach już.
  10. no musiałem się poświęcić i stał samochód miesiąc. zadzwoń do RM motors długo mój robili ale mają już wzór. trzeba zdjąć wózek.
  11. tak wygladaja temperatury u mnie, 260km/h bez problemu robi teraz na drodze, max widzialem 980C egt... duzo czy malo nie wiem ile bitdi moze wytrzymac
  12. vcds robilem wszystko bez wiekszej roznicy, tak pompe mialem na mysli, ktos robi upgrade z rs3 ale do golfa 6R. podejrzewam passat ma to samo co golf 7R i nie bedzie pasowac.
  13. passat b8 bitdi ma servo 23.8 czy 25.4mm? miekki pedal po zaciskach macan bedzie za male servo, trzeba zmienic na wieksze z ttrs/rs3 ale chyba nie pasuje... nawet w golf R maja ten sam problem also mozna zaworki wilwood 2 psi: https://www.golfmk7.com/forums/index.php?threads/how-to-fix-improve-low-soft-brake-pedal-with-residual-pressure-valves-and-seal-lube.376654/ ktos cos z tym robil??
  14. suffeks

    OBDeleven

    ok to czerwone mam 2016r
  15. suffeks

    OBDeleven

    co biale? takie mam teraz
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy