Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie. klamka zapadla.

samochod skierowany na produkcje. juz nic nie zmienie!

planowany 38 tydzien. 1.8 tsi HL manual

 

chcialem wczoraj zmienic kolor z tungstena na bialy ale sie zes... ralo!

 

To już potwierdzone od sprzedawcy, że skierowany na produkcję? Mój też wypadał na 38. tydzień, więc może powinienem zadzwonić...

 

A Brilliant Pine w końcu będzie do tego Tungstena? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie. klamka zapadla.

samochod skierowany na produkcje. juz nic nie zmienie!

planowany 38 tydzien. 1.8 tsi HL manual

 

Ja tak miałem, chciałem dobrać pro i AID, ale dzień wcześniej zatwierdzili 36 tydzień. Nic nie zrobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, czy możecie potwierdzić, że po wizycie w serwisie na upgrade macie to samo? Nadmienię, że mam DM

 

https://www.dropbox.com/s/f9fevzjsx2zgg6y/20150730_102234.jpg?dl=0

 

nic nie widać Kuba, może coś trzeba w opcjach udostępniania zmienić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To już potwierdzone od sprzedawcy, że skierowany na produkcję? Mój też wypadał na 38. tydzień, więc może powinienem zadzwonić...

 

A Brilliant Pine w końcu będzie do tego Tungstena? :)

 

sprzedawca potwierdzil ze potwierdzone z centrali i ze juz go maluja krasnoludki.. 38 tydzien.

wiec chyba nic nie zmienie. moge najwyzej anulowac i zamowic nowego.. na wielkanoc 2016;)

 

Brilliant pine... O panieee.. ile mnie to nieprzespanych nocy kosztowalo... nie bedzie!

wydumalem ze brilliant pine pasuje mi do ciemnego koloru.. a wczoraj chcialem zmienic na bialy.. wiec zupelnie inny kierunek.

ale wyszlo ze juz nic nie zmienie.... trudno.. trzeba bedzie jezdzic tym tungstenem:/

 

wreszcie rodzina odetchnie!;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos białego koloru - chodzi mi po głowie - jak przedmówcy zmiana z tungstena na biały (podstawowy). Jak oceniacie utrzymanie i brudliwość białych samochodów? Widziałem te lodówkowe białe u dealera i strasznie mi się spodobała ta opcja :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A propos białego koloru - chodzi mi po głowie - jak przedmówcy zmiana z tungstena na biały (podstawowy). Jak oceniacie utrzymanie i brudliwość białych samochodów? Widziałem te lodówkowe białe u dealera i strasznie mi się spodobała ta opcja :)

 

ja kisilem decyzje 3 miesiace.. i przekisilem.

biala kolba w sedanie wyglada moim zdaniem lepiej niz tungsten. wieksze kontrasty. to nie jest kolor lodowkowy. auto wyglada jak apple w tym bualym.

poza tym ma fajny kontrast z tylnymi przyciemnianymi lampami w HL.

 

UWAGA: brud to sciema! wybieranie koloru ze wzgledu na brud to jak zamawianie jedzenia w restauracji pod kolor przyszlej kupy!

 

kolor ma sie podobac! ja neistety za pozno sie pokapowalem i bede mial tungstena.., nota bene, na ktorego chorowalem przez 6 miesiecy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A propos białego koloru - chodzi mi po głowie - jak przedmówcy zmiana z tungstena na biały (podstawowy). Jak oceniacie utrzymanie i brudliwość białych samochodów? Widziałem te lodówkowe białe u dealera i strasznie mi się spodobała ta opcja :)

Jak dla mnie to super opcja salonowa, ale w praktyce trudna do utrzymania. U mnie w garażu pod blokiem stoi nowiutka biała Mazda 6. Pamiętam, jak przyjechała z salonu - cud, miód. Sam zacząłem żonę namawiać na "lodówkową" :) biel. Ale minęły trzy miesiące, samochód jest regularnie myty (aczkolwiek w myjni automatycznej) i niestety widać, że utrzymać to w takim blasku jak w salonie to trudna sztuka. Brud w postaci kurzu i zacieków to pół biedy. Najgorsze są rozpaćkane owady - te usunąć najtrudniej, a po pewnym czasie mogą zostać przebarwienia.

 

Swoją drogą polecam obejrzenie floty demonstracyjnej u dealera - tam też samochody są zazwyczaj myte w myjniach automatycznych i np. na Beetlu w okolicznym salonie też widać ten efekt (niby czysty, ale z kilku kroków już widać niedoskonałości).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obdzwonię jutro dilerów z pytaniem o jazdę próbną z DSG benzyną, ale ostatnio jak pytałem to nie było takiego. Albo ręczna, albo diesel.

 

Obdzwoń salony, 1,8 TSI DSG7 na pewno gdzieś będzie. Warto pojechać do salonu oddalonego nawet o kilkadziesiąt kilometrów.

U mnie na Śląsku akurat jest w takiej konfiguracji bo jest duże zainteresowanie takim zestawem.

Polecam też pogadać z nimi tak żeby wypożyczyli Ci taki samochód na kilka godzin. Ja tak zrobiłem i polecam takie rozwiązanie.

Pzdr

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

BTW. Czy ktos myskal albo wykonal juz moze usluge zabezpieczenia podwozia specialnym woskiem lub inego typu substancja ktora utrzyma podwozie przez kilka lat w nienagannym stanie ? Pytam bo w obecnym VW podwozie po 5,5 roku (90tys. km ) wyglada srednio.

 

Do odbioru auta jeszcze mam trochę, ale z racji wyboru czarnego koloru zaczynam myśleć o jakiejś powłoce kwarcowej :) Efekty przed/po czasami są imponujące, choć cenowo już jest mniej kolorowo. Z tego co widzę temat jest dość rozległy i myślę że warto założyć nowy wątek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mamy na forum juz jakis model 2016 z Car-Play ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Obdzwoń salony, 1,8 TSI DSG7 na pewno gdzieś będzie. Warto pojechać do salonu oddalonego nawet o kilkadziesiąt kilometrów.

U mnie na Śląsku akurat jest w takiej konfiguracji bo jest duże zainteresowanie takim zestawem.

Polecam też pogadać z nimi tak żeby wypożyczyli Ci taki samochód na kilka godzin. Ja tak zrobiłem i polecam takie rozwiązanie.

Pzdr

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

Do odbioru auta jeszcze mam trochę, ale z racji wyboru czarnego koloru zaczynam myśleć o jakiejś powłoce kwarcowej :) Efekty przed/po czasami są imponujące, choć cenowo już jest mniej kolorowo. Z tego co widzę temat jest dość rozległy i myślę że warto założyć nowy wątek.

 

Z tym ze ja pisalem o pidwoziu bo nadwozie to inna bajka. Moje suto prosto z salonu jedzie do Car-Spa na oklejenie samochodu przezroczysta folia co uchroni je przed odpryskami itd. + dodatkowa konserwacja i kwarc Gyona na folie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja kisilem decyzje 3 miesiace.. i przekisilem.

biala kolba w sedanie wyglada moim zdaniem lepiej niz tungsten. wieksze kontrasty. to nie jest kolor lodowkowy. auto wyglada jak apple w tym bualym.

poza tym ma fajny kontrast z tylnymi przyciemnianymi lampami w HL.

 

UWAGA: brud to sciema! wybieranie koloru ze wzgledu na brud to jak zamawianie jedzenia w restauracji pod kolor przyszlej kupy!

 

kolor ma sie podobac! ja neistety za pozno sie pokapowalem i bede mial tungstena.., nota bene, na ktorego chorowalem przez 6 miesiecy:)

 

Śmiać mi się chce. Moje przemyślenia też trwały bardzo długo, pierwotnie zamówiłem kolor biały zwykły, ale po przeczytaniu kilku wypowiedzi szanownych kolegów o "białej lodówce" zmieniłem na tungstena?. Żona jeździ Golfem białym oryxem : moim zdaniem kolor super w połączeniu z ciemną szybą, ale to auto jeździ tylko po mieście i robaków brak. Ewentualne owady z trasy to moim zdaniem największa wada białego. I tyle w temacie. Pozdrawiam wszystkich użytkowników białych i tungstenów oraz wszystkich B8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I tak ograniczeń samej skrzyni softem nie przeskoczy - takie już niestety uroki DSG. Ja po prawie trzech latach z tym urządzeniem brałbym manuala, mimo całej wygody automatu ;)

 

Ależ można przeprogramować skrzynie jak sobie życzysz, nawet dodać kontrole startu podobno :)

Pytałem gościa w takim jednym sprawdzonym cziptjunigu i za 2200 robi komplecik. Silnik + DSG niutony + bajery do DSG jakieś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie to tłumaczę tak, że jak widać syf na nadkolach na moim crimson redzie to mówię, że się trawa odbija od lakieru ... da sie ? da się.. :) jedynym hakliwym kolorem jest czarny.. ale z drugiej strony jak sie ubrudzi, to zawsze można umyć ! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym ze ja pisalem o pidwoziu bo nadwozie to inna bajka. Moje suto prosto z salonu jedzie do Car-Spa na oklejenie samochodu przezroczysta folia co uchroni je przed odpryskami itd. + dodatkowa konserwacja i kwarc Gyona na folie.

 

Temat masz już ogarnięty i to konkretnie. Ile za taki zestaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jedynym hakliwym kolorem jest czarny.. ale z drugiej strony jak sie ubrudzi, to zawsze można umyć ! :)

 

co masz na myśli pisząc hakliwym?

w ogóle to mam wrażenie, że jako jedyny na forum zamówiłem czarnucha... w grę wchodził też biały oryx, ale na niego musiałbym czekać 2 miesiące dłużej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie łam się ja też mam czarną perłę:cool: I białą pełną skórę, brilliant pine w HL. Dlatego robię impregnację i zabezpieczam lakier. Teraz ptaku dodał jeszcze podwozie, ale myślę, że to nie Mazda i nie weźmie go tak szybko korozja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie łam się ja też mam czarną perłę:cool: I białą pełną skórę, brilliant pine w HL. Dlatego robię impregnację i zabezpieczam lakier. Teraz ptaku dodał jeszcze podwozie, ale myślę, że to nie Mazda i nie weźmie go tak szybko korozja.

 

właśnie dlatego wziąłem dwukolorową kompletację, boki tapicerki czarne, środek fotela szary (biały...), bo fakt na białej skórze boki strasznie się odbarwiają od dżinsów...,

 

co do impregnacji i zewnętrznego detailingu, to polecam, to inwestycja która się opłaca,

 

mój też już jest po zabiegach...

Edytowane przez brt01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Temat masz już ogarnięty i to konkretnie. Ile za taki zestaw?

 

Przy wstepnych rozmowach byla mowa o 4-4,5tys PLN. Po powrocie do kraju bede sie orientowal kiedy konkretnie bedzie auto i dodatkowo umowie sie juz do Carspa i omowie wszystkie szczegoly.

Edytowane przez ptaku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co masz na myśli pisząc hakliwym?

w ogóle to mam wrażenie, że jako jedyny na forum zamówiłem czarnucha... w grę wchodził też biały oryx, ale na niego musiałbym czekać 2 miesiące dłużej...

Tez czekam na czarnucha z czarnym wnetrzem ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta korozja nie byłbym taki pewny bo mam B6 2010 r i kolega CC, rdza wyłazi a jeden i drugi salonowy nie malowany powtórnie :/ ale takto obsługa bezproblemowa bez awarii większych jedynie amory z adaptacyjnego zawieszenia wysiadają przy około 100 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności