Skocz do zawartości

brt01

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O brt01

  • Urodziny 10.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wwa

Samochód

  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Obawiam się Radku, że będziecie sprawdzać tylko jak bardzo TSI odjeżdża Ci i w jakim tempie ale dajcie znać, sam jestem ciekaw jak duża jest różnica w przyspieszeniu tych samochodów przy prędkościach autostradowych,
  2. Jacek, gratuluję odwagi i zrobienia moda. 300KM to już naprawdę coś... ja też jestem zainteresowany... ale musiałbym mieć gwarancję, że dynamika 100-200 faktycznie ulega wyraźnej poprawie. 0-100 dajcie spokój.. co to za różnica czy jest 6.1 czy 5.5 bez jaj... ścigacie się spod świateł? Jacek weź po prostu komórkę i po prostu na autostradzie zrób sprint 0-200 i nagraj go... wrzuć na yt i czasy to już sobie policzymy... ściągnę Twój film z youtube i moviemakerze sie policzy ile ten sprint zajmuje... przy takim wykresie jest szansa na 0-200 na 22s a to już naprawdę zacny wynik... p.s. oczywiście te 0-200 to na autobahnie w niemczej... masz blisko z góry dzięki jeśliby Ci się udało,
  3. Tak szczerze, to jednak nie jest ta półka co Dunlop 4D czy Continental, poprzednio jeździłem na Dunlopach więc porównanie jakieś jest. Hałaś jest ok, są oczywiście głośniejsze ale w praktycznym użytkowaniu miejskim to nie jest żaden problem i praktycznie nie jest zauważalne. Przy większych prędkościach robią się bardziej słyszalne. Ale to wszystko w granicach totalnie akceptowalnych nawet dla wymagającego użytkownika jakim jestem. O właściwości na śniegu itd, itd się nie martwię bo w Mazdzie 3 mojej żony są te Nokiany od zeszłego sezonu i sprawują się bardzo dobrze. Reasumując dobre opony, bez większych zastrzeżeń, chociaż od najlepszych jeszcze lekko odstaje.
  4. koniecznie daj znać, tym bardziej, że samochody takie same. Może ja jestem przewrażliwiony....
  5. Jak zszedł temat na salony i rabaty to i ja coś pospamuję , kupowałem z VW Opole Lellek. Mega zadowolony z całego procesu. Z konfiguracji 200k zszedłem do 178k + dorzucili 2 lata gwarancji w tej cenie. I nie zmienili ceny jak zrezygnowałem z leasingu VW bo był za drogi. Odbiór zrobiłem w sobotę gdzie postanowiłem po prostu połączyć weekend rodzinny w Opolu. Handlowiec przyjechał po mnie i po rodzinę po nas do hotelu. Odbiór trwał 3h, obsługa mega cierpliwa, wszystko wyjaśniła. Wina i kwiatów nie było, ale modele dla dziecka oraz fajną parasolkę dostałem Ogólnie sam proces zakupu naprawdę poprowadzony świetnie, więc żeby Klient był zadowolony nie trzeba kwiatów itd, itd... wystarczy cierpliwość i dobra atmosfera.
  6. Ja kupiłem Nokiany 235/45 18tki WR A3 produkcja Fińska (nie z Rosji) i już postanowiłem założyć. I mam nadzieję, że to kwestia temperatur, że jest jeszcze za ciepło, bo gumy są miękkie aż do przesady... i boczne uślizgi są ogromne... na razie jestem przerażony... ale tak jak pisałem liczę, że ta charakterystyka się zmieni jak się zrobi znacznie chłodniej,
  7. nie chcę Cię stresować, ale spalanie na poziomie dwucyfrowym to u mnie jakaś abstrakcja jest... nigdy nie widziałem takiego u siebie, a wcale nie jeżdżę jak emeryt, raczej dynamicznie się poruszam. Także nie zauważyłem aby spalanie zaraz po odbiorze różniło się od tego, które mam dzisiaj. W mieście gdzie jadę w korkach lub powolutku, maksymalne spalanie jakie u siebie zaobserwowałem to 9l, do 10 to nawet się nie zbliżyłem. Mam przejechane 12k więc jakaś próbka już jest. Jest jeszcze kilku użytkowników BiTdi na forum, niektórzy mają auto nawet wcześniej niż ja, więc już też auta mają trochę przejechane, może też by skomentowali Twoje zapytanie? Bo uważam (ale mogę się mylić) , że 12l to jakaś lipa jest.... btw. używasz start/stop czy wyłączasz?
  8. to niech Cię nie zastanawia, bo to przecież nie Twoja sprawa... więc po co zaczepiasz...
  9. wiesz... mam podobne lęki. Mam konfigurację za 200k odebraną w czerwcu z gwarancją na 5 lat, i co... zostanę bez gwarancji? w przypadku bankructwa, jak potem sprzedam ten samochód? potencjalna masakra... ale jak zacząłem myśleć o tym na chłodno to dochodzę do wniosku, że bankructwo VW jest chyba nie możliwe... jest takie powiedzenie ZA DUŻY ŻEBY UPAŚĆ, poza tym tak jak napisałeś nie jest to w niczyim interesie. Jestem pewien, że w USA skończy się to ugodą z departamentem stanu, zapłacą karę, ale na pewno nie maxa. W Europie gdzie jest najwięcej fabryk VW na pewno ich nie ruszą... bo Polska sobie strzeli w kolano i zlikwidują tyle miejsc pracy? system naczyń połączonych. Kwestia zaufania i prestiżu... Pamiętajmy, że ta afera nie dotyczy samowybuchających poduszek czy urywających się kół. Więc w kwestii zaufania nie wiele się zmieni, nas szarych użytkowników w 90% koło nosa lata, ile my tych spalin wyrzucamy do atmosfery. Potencjalne problemy to: 1. trolle i centusie, którzy czując krew postanowią pozywać VW aby wyrwać od nich parę groszy, mimo że szkody żadnej nie odnieśli.. ich samochody jak jeździły tak jeżdżą, 2. program naprawczy. Jeśli VW zdecydują się na modyfikację oprogramowania aby spełniało normy spalin ale jednocześnie spowoduje to spadek mocy... to się zacznie... bo o ile ekologia średnio nas rusza, o tyle jeśli auta zaczną jeździć co raz gorzej to ludzie tego nie odpuszczą. VW receptę na wyjście z problemu ma prostą: 1. uruchomienie rezerw, które mają na potencjalne kary - które na pewno ich nie przewalą... stać ich na to, 2. naprawienie/poprawienie oprogramowania tak aby właściciele tego nie odczuli jeśli uda im się pkt 1 i 2 (z 2 będzie problem imho) to za rok nikt im tego pamiętać nie będzie, jeśli chodzi o Ciebie... chyba bym zamawiał... pamiętaj za duży żeby upaść... a poza tym wolny rynek nie znosi luki. jeśli vw się wywali jest milion firm, które będą chciały przejąć ten pokaźny rynek części zamiennych i serwisowych... więc tragedii nie będzie
  10. ciężko się z tym nie zgodzić, dobrze napisane.
  11. z całym szacunkiem ale jestem daleki od wytykania komuś , że kupił mocne albo słabe auto, przecież to indywidualne preferencje, odróżnij "czepialstwo" od sprostowania, że to auto nie ma 20s do 200 tylko tyle, przecież inni czytając ten wątek też sobie wyrabiają opinie, na podstawie naszych: 1. odczuć subiektywnych, np. to , że uważam że osiągi nie są jakieś boskie BiTdi 2. informacji obiektywnych takich jak osiągi, mierzone, i tysiące innych tu podawanych informacji, a z tym , życiowym błędem to bez przesady, raczej przeważają tutaj opinie pozytywne i chyba się jeszcze nikt nie trafił na forum b8, że żałuje zakupu swojego auta
  12. nie musisz się bronić, bo ja kompletnie Cię nie atakuję, nie jestem żadnym internetowym napinaczem, sprostowałem tylko informacje i wyraziłem opinię, że ja osobiście jestem zawiedziony użytkowymi osiągami BiTdi, ale to jest moje zdanie, jest dużo osób, dla których to jest bardzo dynamiczny samochód, i zapewne jak go odbierzesz, będziesz zachwycony jego osiągami... jednak, trzeba tylko zwrócić uwagę, że nie jest tak szybki jak mogłyby wskazywać osiągi 0-100... z resztą już pisałem o tym w tym wątku kilkanaście stron wcześniej, pozdrawiam
  13. Kolego wkleiłeś ten filmik (BiTdi vs Mercedes) https://www.youtube.com/watch?v=KEOKsdI2DbE jakim cudem na tym filmie nagle BiTdi zwalnia do 27.5s do 200? może dlatego, że wiem lepiej w tej kwestii bo po prostu mierzyłem już to u siebie DriftBoxem? 0-100 5.9 0-200 27.4 mierzone i powtarzalne kilka razy, więc albo mam zdławionego BiTdi albo BiTdi jednak jest wolniejsze niż Ci się wydaje, Szylton, o której się wybierasz? Może podjechałbym?
  14. kolego, ten film co zamieściłeś to jakiś totalny fake, proszę Cię, BiTdi do 200 w najlepszym razie będzie miało 27.5 sekundy... 20 sekund to ma 550D M (między 18 a 20s) więc nie porównujmy.... poszukaj sobie filmików BiTdi 0-200 jest tego mnóstwo, każdy pokazuje 27-28sekund
  15. no ale te parametry to się mogą przydać... ale do ścigania spod świateł. W przyspieszeniach użytkowych np. autostrada, wszystkie wymienione auta zjedzą BiTdi na śniadanie, może poza 525d, które podobnie będzie jeździć. powiem więcej, 2.TSI 220KM na pewno będzie szybsze na trasie niż BiTdi. Oczywiście elastyczność użytkowa jest lepsza w BiTdi, nie trzeba kręcić silnika wysoko, żeby mieć dobrą dynamikę, ale jeśli by liczyć wartości absolutne to w sprincie do 200km/h 2.0TSI 220 będzie szybsze na pewno. Nie zmienia to faktu, że bardzo lubię to auto, jest faktycznie dosyć dynamiczne, ale jeśli cofnąłbym się w czasie to złożyłbym zamówienie na 2.0TSI 280, tylko, że wtedy nie było go jeszcze w cenniku,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności