Skocz do zawartości

k-master

  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O k-master

  • Urodziny 05.07.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    W-wa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przy wzroście 1,83 m nie narzekam na wysokość oparcia fotela kierowcy, choć niektórzy (pewnie o większym wzroście) twierdzą, że mogłoby być wyższe. Dla siebie wybrałem L&K z brązowymi fotelami do białego perłowego lakieru. Beżowe odpadło z uwagi na małe dzieci, które mają tym pojazdem podróżować. Tapicerka ze Style'a w mojej ocenie w żadnej mierze nie przystaje do ceny tego samochodu, a dopłata do alcantary/skóry jest dość wysoka. Z jazdy testowej zdecydowanie polecam DCC (4.000 zł/standard w L&K) i automatykę świateł (SLA). O spalaniu można poczytać w temacie "Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?". W Superbie będzie tak samo.
  2. 1) Wiele osób twierdzi, że w Passacie są wygodniejsze. Osobiście nie odczuwam jakiejś wielkiej różnicy - zależy z czego się przesiadasz i jakiego wzrostu jesteś. 2) Katalogi twierdzą, że różnica w spalaniu to max. 0,1l/100 km. Nie ma podstaw, by spalanie różniło się bardziej, chyba, że kanapowe zawieszenie Superba uspokoi twój styl jazdy, a Passatowe zawieszenie Cię zachęci do ostrej jazdy. 3) Z moich obserwacji wynika, że różnica w jakości materiałów jest nieduża, bardziej rozbija się to o kwestię designu, gdzie Passat z aluminiową/drewnianą listwą wygląda ładniej. Ze spasowaniem materiałów to na dwoje babka wróżyła - jechałem ostatnio Superbem z 2006 roku i nic nie skrzypiało, a niektórzy tu obecni narzekają na Passaty po kilkuset kilometrach. Bardziej stawiam na przypadek idealnego spasowania w fabryce, niż różnice systemowe. 4) Fotele skórzane w mojej ocenie nie są wygodniejsze. Są bardziej eleganckie, choć za cenę ograniczonej przyczepności do nich podczas wykonywania dynamicznych manewrów. Mi się tapicerka ze Style'a nieszczególnie podoba, natomiast alcantara wg kilku opinii, które zebrałem, raczej brzydko się starzeje. Powstaje pytanie, czy w trakcie twojej eksploatacji zdąży się zestarzeć i czy będzie Ci to przeszkadzać (podobno golarka do swetrów rozwiązuje problem). Chyba niewiele pomogłem. Ale się wygadałem
  3. Oznacza to tyle, że do testów emisji spalin, zużycia paliwa oraz pomiaru fabrycznych osiągów można podstawić passata bez klimatyzacji i powiedzieć: "Jest taka opcja w cenniku, więc podstawiamy fabryczną wersję samochodu. Każdy klient może taką zamówić."
  4. Mazda wymyśliła niesamowite silniki. W CX-5 2.0 160 KM u moich rodziców średnie spalanie wychodzi na poziomie 8l (głównie miasto), podczas gdy w Citroenie 1,8 125 KM brał 11-12l.
  5. Zdecydowanie wyposażeniu HL bardziej odpowiada Style, niż L&K. W L&K standardem jest DCC, 18-calowe koła, przyciemniane szyby, skórzana tapicerka, keyless, elektryczna klapa bagażnika, podgrzewane 4 fotele czy nawigacja odpowiadająca Discovery Pro. To razem lekko licząc 18 tysięcy do ceny Passata. Korygując to nawet o opcjonalne w Superbie ACC różnica wynosi ponad 16 tysięcy PLN.
  6. To jest to samo, co alucenter. eu (moja opinia na końcu drugiej strony wątku). Podróbki firmowych wzorów, na końcu regulaminu jest notka prawna. Osobiście wolałbym felgi tańszych producentów, ale znanych - Enzo, Dezent, Rial, Ronal. Wzory zdecydowanie prostsze, ale przynajmniej producenci legitymują się sensownym dorobkiem. Nie kupi się koła, żeby było tanie, mocne, stylowe i wytrzymałe zarazem.
  7. Oby twoja sytuacja była wyjątkiem Mój dealer obiecywał, że najpóźniej w sylwestra odbiorę. Po ustaleniu terminu produkcji wyczułem w jego głosie pewny niepokój, bo w końcu jak nie dotrzymają terminu, mogę wycofać zamówienie i zaliczkę... Tylko na co zmieniać? Peugeot 508? Ford Mondeo? Mazda 6? Heh, może jednak wykażę trochę cierpliwości, a nuż jakiś rabacik się złapie?
  8. Ja zamawiałem 5 tygodni temu i mam termin na 50. tydzień. Sprzedawca mówił, że na kombi są krótsze terminy niż na liftbacki, więc styczeń nie jest nieosiągalny.
  9. Za trzy miesiące zamawiasz, czy odbierasz? Bo ja już nie mogę się doczekać, a salon twierdzi,że jest nadzieja, że wóz będzie na gwiazdkę...
  10. Tu znowu jest pytanie - czego oczekujesz po samochodzie, który prowadzisz? Osobiście zgadzam się z opiniami z gazet. Passat jeździ zwinniej, lepiej przechodzi ciasne łuki, wydaje się mniejszy. Superb jeździ jak czołg. Ciężki, potężny ale nic nie jest w stanie wytrącić go z równowagi. Zawieszenie nastawione zdecydowanie na komfort, nie na sport. Sądzę, że na terenie nizinnym i wyżynnym nie będzie istotnej różnicy w prowadzeniu. W górach zapewne Passat swoją lekkością pojedzie szybciej i zwinniej. Ale tu znowu kwestia stylu jazdy - ja jeżdżę głównie z rodziną, więc nie szaleję na zakrętach.
  11. Myślę, że jednak trochę przeceniacie możliwości seryjnego samochodu. To nie prototyp google'a za 100 milionów, tylko wielkoseryjny wóz, gdzie koszty mają znaczenie. Systemy asystujące mogą być zwodnicze, o czym miałem ostatnio okazję się przekonać - ostatnio spotkałem na Wisłostradzie pana w nowym Passacie, który jechał na autopilocie w korku (tak na marginesie - strasznie blisko krawężnika, max. 5 cm), czytając gazetę na kierownicy. Na światłach jednak samochód poprzedzający przejechał na żółtym, a Passat już zdecydowanie na czerwonym - ewidentna sytuacja mandatowa, gdyby nasi dzielni policjanci nie byli zajęci walką z przekraczającymi prędkość w lesie za miastem. Nie wspominając o możliwości kolizji czy wypadku.
  12. A może to tylko akumulator? U mnie jak wysiadał akumulator, to pierwszym objawem były komunikaty o awariach elektroniki - brak ABS, brak kontroli trakcji, awaria wspomagania (elektrycznego), awaria centralnego zamka i jeszcze kilka, choć w rzeczywistości wszystko działało, dopóki nie zapadła całkowita cisza w komorze silnika (czyli 5 minut później).
  13. No to licząc limit awarii świateł ledowych na każdy egzemplarz Passata można przyjąć, że więcej na Ciebie nie padnie
  14. No, to 12 tysięcy. Ja wiem, że większość z was to leasingowcy, którzy rozstaną się z tym pojazdem przed upływem przedłużonej gwarancji, ale szczerze współczuję "szczęśliwym" nabywcom pojazdów po-flotowych, u których się taki komunikat pojawi... Za parę lat się okaże, że wymiana DPF-a to nie najdroższa (no, poza zatarciami silnika, skrzyni i turbin) naprawa w samochodzie, jaką można wykonać, a bez lamp będzie się jeździło istotnie gorzej, niż bez DPF-a...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności