googie Zgłoś #9141 Napisano 21 Lutego 2017 @majonezzz: Masz tą instalację fabryczną dla ekranów na zagłówkach, czy jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #9142 Napisano 21 Lutego 2017 (edytowane) @majonezzz: Masz tą instalację fabryczną dla ekranów na zagłówkach, czy jak? No własnie nie mam żadnych ekranów. Dzieciaki z tyłu oglądają na przednim ekranie Discovery Pro. Siedzą lekko oparte o wewnętrzne fotelikowe podłokietniki w niewymuszonej i całkiem wygodnej pozycji. Jedna córka, która siedzi za mną musi się wychylić nieco mocniej, ale druga która siedzi za moją żoną (która jest szczupła i sporo niższa ode mnie) ma loozik. Być może nie jest to pozycja na cały dzień jazdy po Europie, ale na średnim dystansie czy po mieście mam z nimi spokój. Nie sądziłem, że będzie taki efekt, a jednak. Dźwięk wielokanałowy tylko bardziej potęguje wrażenia z projekcji. Na razie patent działa. Ale na dłuższą trasę pomyślę o indywidualnych tabletach i uniwersalnych uchwytach od Superba (taniej) montowanych na wspornikach od zagłówków. Raz, że wygodniej, a dwa, że ciszej jak będą na słuchawkach (ile można słuchać bajek). W B6 miałem kilka lat temu zestaw DVD z dwoma ekranami, ale te zwisające kable między dwoma zagłówkami i system mocowania to była udręka. Dodatkowo poza płytami DVD czytał tylko pliki avi nagrane na płytach. Marna jakość, przeskoki materiału, kiepski dźwięk, problemy z instalacją. Dosłownie użyłem tego kilka razy w jednym sezonie i dałem kumplowi. Edytowane 21 Lutego 2017 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9143 Napisano 21 Lutego 2017 Oglądałem galerie i fajnie ten pasek w srebrnym wygląda.... Z r line?? Lipa tylko te atrapy końcówek wydechu z którymś silnikiem są to trapezy? żeby wydech kończył się w tych dziurach?I nie wiem ale możesz halogeny na Ledy wymienić? Bo widziałem takiego paska i +10 do wyglądu. I można pozazdrościć przestrzeni Pozdrawiam Dzięki kolor Tungsten (srebrno - złoty), bo jest jeszcze czyste srebro, ale na tym nie widać tak kurzu R-line nie było w opcji kiedy zamawiałem bo to z początku produkcji, ale teraz robię go powoli na R-line. W poniedziałek wymieniam tylny spoiler na ten z R-line z czarna blendą. W marcu wymienię progi a w kwietniu zajmę się przodem Przelotowe wydechy ma fabrycznie tylko TSI280, jest to trochę żenada, ale nie chciało mi się już bawić w tą przeróbkę. Na przeciwmgielne LEDy się nie decydowałem, bo dosłownie 1 czy 2 razy od nowości ich użyłem, kwestia wymiany żarówki, może przy okazji robienia R-line z przodu wymienię, ale tak jak mówię nie używam tych świateł więc różnicy raczej nie dostrzegę Poza tym gdzieś czytałem, że żółte światło lepiej rozprasza mgłę. Pozdrawiam imiennika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #9144 Napisano 21 Lutego 2017 (edytowane) Szymon super cenę dostałeś na BMW. Jak sobie przypomnę Pana w salonie audi za 2,0Tsi w S-line na szmacie 2016 cena 270 po rabacie i zestawie to z tym co Ty zapłaciłeś to bym się nie zastanawiał. Co do activ display- fajny bajer ale pod złym kątem. Nie jestem wysoki 179- siedzę nisko a kąt tych zegarów chyba dla mojej mamy zaprojektowali (154cm) W BMW dużo lepiej to wyglada. Mój przedmówca ładnie i fajnie wszystko opisał. Ja się pod tym tez podpisuje. Passat spełnia wszelkie minę kryteria wyboru. To prawda poprzednie wersje to głos rozsądku a teraz znacznie więcej argumentów ZA. Edytowane 21 Lutego 2017 przez bullet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9145 Napisano 21 Lutego 2017 Też mam tego Tungstena - wolframowy ale jestem w szoku jak uboga jest paleta kolorów w VW, jeszcze fajny jest niebieski harvard . Na niemieckim konfigu są dostępne jeszcze jakieś perłowe niebieski ciemny i czerwony ale dopłata 2-3 x tyle co do metalika. BMW na pewno lepsza technologia i za ponad 160 tyś już bym wybrał tą markę. Kupiłem VW ze względu na umiarkowany wizerunek. Poza tym nie kusi i nie prowokuje tak jak BMW zwłaszcza że mam małe dziecko. Jak wsiadałem do BMW to jakoś miałem cięższą nogę i potem mandaty i mandaty, sportowe prowadzenie i osiągi robią swoje. Dźwięk silnika też bardziej przyjazny dla ucha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #9146 Napisano 21 Lutego 2017 (edytowane) moj wazy 1760 kg, Edytowane 21 Lutego 2017 przez paolokos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #9147 Napisano 21 Lutego 2017 (edytowane) Też mam tego Tungstena - wolframowy .......a. No Marcin, tak ciekawego określenia koloru Tungstena jak wolframowy jeszcze nie spotkałem. Też mam sedana w tym kolorze na jasnych Dartfordach. Przy wyborze (poza tym oczywiście, że mi się podoba) kierowałem się kontrastem w stosunku do czarnego wnętrza oraz praktycznością w tolerancji na zabrudzenia. Ale muszę przyznać, że konfiguracja Szyltona ze szklanym dachem i na Veronach jest chyba najbardziej wizualizacyjna (nawet w prospektach jest dokładnie taka wersja). Ciemne kolory mimo, że są eleganckie oraz świetnie wyglądają z chromami to jednak nie oddają wszystkich smaczków stylizacji karoserii. Stąd pewnie w prospektach pokazują Tungstena na sedanie i Harvarda na variancie/kombi. Poza zwykłym niemetaliczny, szarym Urano nie ma złych lakierów w B8. Jest ich jednak faktycznie zbyt mało i brakuje jakiegoś średnioszarego między jasnym Tungstenem, a średniociemnym Indium. w Highline zniknęła możliwość wybrania ciemnobrązowego wnętrza. Było ubogo i jest jeszcze mniej. Co za jaskiniowiec odpowiada za dobór kolorystyki wnętrza? Edytowane 21 Lutego 2017 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #9148 Napisano 21 Lutego 2017 (edytowane) Na niemieckim jest jeszcze taki żółto-złotawy, alltracka widziałem pomarańcz metalik w PL ,a opcji wnętrz to b6 miał dużo więcej. Chyba wszystko to są efekty cięć po kryzysie . Ciemnybrąz widziałem w B7 ,bardzo fajnie to wyglądało. Tungsten z ang. wolfram ale gdzie ten kolor ??? Edytowane 21 Lutego 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wromyto Zgłoś #9149 Napisano 21 Lutego 2017 Cześć wszystkim! Co myślicie o kupieniu Passata B8 DSG 2.0 TDI 190KM, który ma przejechane 105 tyś km a rejestracja kwiecien 2015. Boje się, że tak mocno uzytkowane auto może mieć zaraz pełno do robienia przy nim i wpadne w pulapke finansową, a chaiłbym, żeby posłużył mi minimum 6-7lat. Boje sie tak w ogole tej DSG, że może być awaryjna... Na co zwrocic uwagę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #9150 Napisano 21 Lutego 2017 Krąży tu pasek z ogłoszenia z przebiegiem 418 tys. km (wprawdzie 1,6 TDI), ale to pozwala się leczyć z paranoi, że teraz to już silniki jak w dużym fiacie 100 tys. km to już zajeżdżone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9151 Napisano 21 Lutego 2017 Poza tym gdzieś czytałem, że żółte światło lepiej rozprasza mgłę. Pozdrawiam imiennika Oczywiście, że tak VW specjalnie dał żółte żarówki przecież co za problem dać Ledy, różnica we mgle jest spora, zresztą spróbujcie użyć Ledów w gęstej mgle np. puścić długie, nic nie widać... te żółte żarówki to efekt zamierzony, zresztą chyba większość innych marek ma podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9152 Napisano 21 Lutego 2017 Akurat system multimediów od MY2017 zmienił się w BMW serii 3, 4 itp. na iDrive 5.0 więc jest dużo lepszy niż w Passacie. Zegary mogą wyglądać "staro" bo nie ma cyfrowych ale poza tym i wnętrze jest nowocześniejsze i HUD i w zasadzie wszystko tylko auto jest w porównaniu do paska malutkie wewnątrz (parę dni temu siedziałem w F30) i jest o 50% droższe za podobną konfigurację... Także wszystko jest tak jak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #9153 Napisano 22 Lutego 2017 Oczywiście, że tak VW specjalnie dał żółte żarówki przecież co za problem dać Ledy, różnica we mgle jest spora, zresztą spróbujcie użyć Ledów w gęstej mgle np. puścić długie, nic nie widać... te żółte żarówki to efekt zamierzony, zresztą chyba większość innych marek ma podobnie. OK, a co z takimi np. Osram night breaker. Warto zamienic ze zwyklych przeciwmgielnych? Kupilem je jakis czas temu i leza na polce, nabierajac mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9154 Napisano 22 Lutego 2017 OK, a co z takimi np. Osram night breaker. Warto zamienic ze zwyklych przeciwmgielnych?Kupilem je jakis czas temu i leza na polce, nabierajac mocy [ATTACH=CONFIG]151366[/ATTACH] Sprawdź ,zrób fotki, nagraj film we mgle, zobacz na jaki kolor święcą, na pewno wielu użytkownikom pomożesz, chętnie kupie jeśli będą lepsze niż standardowe VW. - - - - - aktualizacja - - - - - Ale to chyba nie LEDy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #9155 Napisano 23 Lutego 2017 Niestety to nie LEDy, ale mimo to chciabym sprawdzic jak swieca. Dojscie do wymiany zarowek H8 jest slabe. Bez demontazu dolnej czesci oslony zderzaka sie nie obejdzie. Chyba, ze ktos przerabial temat, wtedy prosze mnie poprawic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrozek Zgłoś #9156 Napisano 24 Lutego 2017 Nie wiem jak u innych, ale u mnie oprócz zwykłych żarówek w halogenach miałem też zwykłą żarówkę podświetlającą przestrzeń bagażową (w podsufitce). Zdziwiło mnie to bo wszystko w aucie już na ledach a ta jedna zwykła żarowa. Kupiłem na allegro ledową i już wygląda to jak trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dart Zgłoś #9157 Napisano 24 Lutego 2017 Nie wiem jak u innych, ale u mnie oprócz zwykłych żarówek w halogenach miałem też zwykłą żarówkę podświetlającą przestrzeń bagażową (w podsufitce). Zdziwiło mnie to bo wszystko w aucie już na ledach a ta jedna zwykła żarowa. Kupiłem na allegro ledową i już wygląda to jak trzeba Tak w bagażniku nie wiedząc dlaczego jest zwykła żarówka do podświetlania niestety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #9158 Napisano 24 Lutego 2017 A te reflektory przeciwgmielne w ogóle coś dają w praktyce? (już abstra***ąc od tego czy ledy czy zwykłe) Ona tak słabo świecą, że powątpiewam w ich praktyczną funkcjonalność. EDIT: nawet abstrahować nie można, bo cię forum ocenzuruje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #9159 Napisano 24 Lutego 2017 Tak w bagażniku nie wiedząc dlaczego jest zwykła żarówka do podświetlania niestety... To jeszcze nic. w wersji Variant zeby zarowka cokolwiek oswiecila trzeba zwijac rolete! To jest dopiero parodia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
evoolve Zgłoś #9160 Napisano 24 Lutego 2017 Witam wszystkich, na wstępie uprzedzam, że jestem tu nowy, aczkolwiek od jakiegoś czasu śledzę wątki dotyczące B8. Chciałbym się poradzić i dopytać o kilka rzeczy. Zdecydowałem się na 1.8TSI DSG HL. 1. AID - wiem, że wygląda fajnie ale przede wszystkim pytanie czy w nocy nie męczy wzroku (jestem na tym punkcie dość przeczulony i laptop mam praktycznie zawsze ustawiony na najciemniejszy). Druga sprawa, to czy ma to sens w sytuacji, gdy i tak zamierzam odblokować mirrorlinka i używać wyłącznie nawigacji google w trakcie jazdy. 2. podgrzewana szyba - ktoś pisał, że klima nie wyrabia się z przednią szybą w zimie. Czy to prawda, bo przyznam, że aż mi się wierzyć nie chce? Auto garażuje i co do zasady nie jest mi to potrzebne dlatego pytam przede wszystkim tych, którzy tego nie mają - żałujecie teraz, że tego nie wzięliście? 3. instalacja telefoniczna business - wiem, że przy podgrzewanej szybie to konieczność ale ja zastanawiam się nad tym, czy nie wziąć tego niezależnie od szyby. Ktoś może się podzielić wrażeniami co do możliwości pisania sms? i tu znowu pytanie, czy to ma sens przy odblokowanym mirrorlinku? Co do możliwości routera w samochodzie, to znowu pytanie ile trwa uruchomienie, jak mamy sparowany telefon i nie mamy instalacji business, ewentualnie jak mamy router na usb? 4. Pakiet przeglądów na 4 lata 120 tys. km - rozumiem, że warto jak się dokupuje gwarancje na całe 4 lata? Zamierzam sam wymieniać olej pomiędzy przeglądami co 15 tys. Początkowo zamierzałem wziąć opcji nr 1 i 4 i nie brać 2 i 3 teraz już sam nie wiem. Kolejna sprawa to kwestia zawieszenia z tyłu - czy ktoś coś słyszał, że mają to poprawić np w MY2018? I już ostatnia sprawa - chciałbym zaraz po odbiorze auta zabezpieczyć go powłoką. Może ktoś coś polecić w Krakowie sprawdzonego i w miarę przystępnej cenie? Dodam, że na auto do produkcji dostałem 10,5% rabatu (grupa zawodowa) i już nigdzie nie chcą dać więcej. Z góry wielkie dzięki za wszelkie opinie/sugestie. Nie chcę przesadnie dużo wydawać pieniędzy na auto. Uważam, że 150-155 tys w konfiguratorze to taki w miarę rozsądny kompromis. Aha i jeszcze jedno, rozumiem, że jak mam DP to już nie muszę dodawać osobno Car net app connect? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach