Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Pakiet zimowy to chyba były podgrzewane siedzenia z tyłu i dysze spryskiwaczy.

 

Co do specyfikacji to najlepsze informacje ma cennik, a w drugiej kolejności konfigurator na stronie VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pakiet zimowy to chyba były podgrzewane siedzenia z tyłu i dysze spryskiwaczy.

 

Co do specyfikacji to najlepsze informacje ma cennik, a w drugiej kolejności konfigurator na stronie VW.

 

Ok, rzeczywiście w cenniku jest to przejrzyściej opisane. Pakiet Zimowy 2 dodatkowo dorzuca ogrzewane tylnie siedzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W piątek jadę podpisywać umowę o zakup B8. Mam jeszcze dwa pytanka:

- AID działa z Discovery Media, tak? W jednym salonie pani twierdziła, że nie ma możliwości zamówienia AID bez Discovery Media, w innych nikt tego nie komentował. Ktoś ma już może AID z DM?

- zastanawiam się nad sensem pakietu zimowego. W pakiecie są tylko podgrzewane siedzenia i w tym samym salonie, pani oznajmiła, że ogrzewane siedzenia są w standardzie w HL. Ktoś może potwierdzić? W takim razie nie widzę sensu tego pakietu.

 

Mam AID+Discover Media i działa bez problemu. Jedyna różnica z Pro to taka, że nie możesz miec jednocześnie rzutu mapy na AID i na ekranie konsoli centralnej, mnie to nie przeszkadza bo skoro mam mape na zegarach to nie widze potrzeby, żeby mieć ją jednocześnie na ekranie centralnym.

 

Mam pakiet zimowy 1 z podgrzewanymi siedzeniami, byłem przekonany ze nie będę z nich korzystać z racji na niemiłe doświadczenia z innych aut gdzie siedzenia strasznie długo się rozgrzewały, w B8 jest to doslownie moment więc miłe zaskoczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś mógłby odpowiedzieć mi na pytanie jak to jest z tym Ad Blue w wersji 2.0TDI 150KM w DSG? Dzwoniłem do kilku salonów i dostaję sprzeczne informacje. Jedni twierdzą że jest we wszystkich dieslach od 2016 roku ,drudzy że 150KM ma Ad Blue ale tylko w wersji 4x4 z manualem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
,drudzy że 150KM ma Ad Blue ale tylko w wersji 4x4 z manualem.

 

Drudzy mają rację. Zgodnie z cennikiem tylko ten ma AdBlue czyli SCR.

 

2.0 TDI BMT, SCR, 4MOTION 150 KM (110 kW) 6 biegów

 

Ta kombinacja nie występuję z DSG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za informację odnośnie szyb podwójnych vs zwykłe i innych opcji wyciszenia auta (choć w sumie nie wiem, czy ktoś jeździł z szybami w takim i takim rodzaju i może się wypowiedzieć).

 

Zauważyliście, że obecnie z konfiguratora z pakietu business wypadł AID? Wydawało mi się, że był, a teraz nie ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AID nie było w tym pakiecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat zamówiony :) 1.8 TSI HL Manual, Black Oak, Czarna Alcantara, pakiet business (DM), pakiet ambiente plus, podgrzewana kierownica, rozlety boczne i tylnia automatyczna, AID, Area View, Listwa Brilliant Pine, Easy Open , Auto-Alarm, Gniazdo 230V, Pakiet Zimowy 2 oraz dodatkowo kilka akcesoriów ,gwarancja oraz pakiet przeglądów. Odbiór do końca kwietnia, już odliczam dni :D

 

Dziękuję użytkownikom forum. Dużo się tutaj dowiedziałem i pomogło mi to podjąć decyzję co dobrać do samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Passat zamówiony :) 1.8 TSI HL Manual, Black Oak, Czarna Alcantara, pakiet business (DM), pakiet ambiente plus, podgrzewana kierownica, rozlety boczne i tylnia automatyczna, AID, Area View, Listwa Brilliant Pine, Easy Open , Auto-Alarm, Gniazdo 230V, Pakiet Zimowy 2 oraz dodatkowo kilka akcesoriów ,gwarancja oraz pakiet przeglądów. Odbiór do końca kwietnia, już odliczam dni :D

 

Dziękuję użytkownikom forum. Dużo się tutaj dowiedziałem i pomogło mi to podjąć decyzję co dobrać do samochodu.

 

jaka cena wyszla?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję za informację odnośnie szyb podwójnych vs zwykłe i innych opcji wyciszenia auta (choć w sumie nie wiem, czy ktoś jeździł z szybami w takim i takim rodzaju i może się wypowiedzieć).

 

Zauważyliście, że obecnie z konfiguratora z pakietu business wypadł AID? Wydawało mi się, że był, a teraz nie ma...

 

W porównaniu z innymi autami wyciszenie passata jest naprawdę dobre i nie rozumiem tych, którzy dodatkowo wyciszają wnętrze, albo auta różnią się między sobą albo postrzeganie "cichości" samochodu jest przez rożne osoby różnie postrzegana. Na pewno szyby akustyczne bardzo dużo dają (różnica jest znaczna Panowie i wg mnie opłaca się zainwestować) i przyzwoite opony to podstawa, które nie robią w około hałasu. Nie wiem albo trafiłem na dobrze wyciszony egzemplarz albo moje postrzeganie cichości jest jakieś słabe, jeżdżę czasem różnymi autami także elektrycznymi i powiem, że passat wśród nich plasuje się raczej w czołowej stawce jeżeli chodzi o wyciszenie. Nie słychać kół a różnica w korku przy zamkniętych szybach i lekko uchylonej jednej z szyb jest znaczna, przy większych prędkościach autostradowych też jest bardzo dobrze, jedziemy 140-150km/h i naprawdę w aucie jest cicho, ludzie narzekali też na zawieszenie, wprawdzie mam DCC ale zawieszenie pracuje rewelacyjnie i nie wydaje z siebie absolutnie żadnych dźwięków. Być może pierwsze egzemplarze były niedopracowane (wiadomo choroby wieku dziecięcego) ale w MY 2017 absolutnie nie ma się do czego w tej kwestii przyczepić. Jeśli miałbym doradzić w kwestii szyb akustycznych to na pewno warto. Może być też różnica w wersjach Sedan/Variant i fabryk skąd te auta wychodzą, ja mam kombi i naprawdę grzechem byłoby narzekać na jakość spasowania elementów, jakieś trzeszczenia czy inne irytujące odgłosy. Być może różnica jest także na produkcji jeżeli chodzi o wersje i np. do tych najbardziej wyposażonych bardziej się przykładają ale proces to proces i nie wydaje mi się aby to miało znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W porównaniu z innymi autami wyciszenie passata jest naprawdę dobre i nie rozumiem tych, którzy dodatkowo wyciszają wnętrze, albo auta różnią się między sobą albo postrzeganie "cichości" samochodu jest przez rożne osoby różnie postrzegana. Na pewno szyby akustyczne bardzo dużo dają (różnica jest znaczna Panowie i wg mnie opłaca się zainwestować) i przyzwoite opony to podstawa, które nie robią w około hałasu. Nie wiem albo trafiłem na dobrze wyciszony egzemplarz albo moje postrzeganie cichości jest jakieś słabe, jeżdżę czasem różnymi autami także elektrycznymi i powiem, że passat wśród nich plasuje się raczej w czołowej stawce jeżeli chodzi o wyciszenie. Nie słychać kół a różnica w korku przy zamkniętych szybach i lekko uchylonej jednej z szyb jest znaczna, przy większych prędkościach autostradowych też jest bardzo dobrze, jedziemy 140-150km/h i naprawdę w aucie jest cicho, ludzie narzekali też na zawieszenie, wprawdzie mam DCC ale zawieszenie pracuje rewelacyjnie i nie wydaje z siebie absolutnie żadnych dźwięków. Być może pierwsze egzemplarze były niedopracowane (wiadomo choroby wieku dziecięcego) ale w MY 2017 absolutnie nie ma się do czego w tej kwestii przyczepić. Jeśli miałbym doradzić w kwestii szyb akustycznych to na pewno warto. Może być też różnica w wersjach Sedan/Variant i fabryk skąd te auta wychodzą, ja mam kombi i naprawdę grzechem byłoby narzekać na jakość spasowania elementów, jakieś trzeszczenia czy inne irytujące odgłosy. Być może różnica jest także na produkcji jeżeli chodzi o wersje i np. do tych najbardziej wyposażonych bardziej się przykładają ale proces to proces i nie wydaje mi się aby to miało znaczenie.

 

A ja powiem tak: opony u mnie mega głośne - nie wiem czy to wina opon cz y co. Byłem z serwisantam na jeździe próbnej i stwierdził ze to opony. Juz przy 60 km/h słychać nieprzyjemny szum. Opony to pirelli sorozero 3. Zawieszenie heh - dramat pod katem głośności. Przy przejeżdżaniu przez garby tył pracuje gorzej niż w 20 letnim aufie. Słychać go mega mocno. Przód lepiej. Bede to zgłaszał bo to paranoja.na wertepach poprostu dudni - juz przywykłem. Ale w mondeo z 2007 było cispszej. !!!

auto z 2016 i nie wiem czy MY 2917 bo nie umiem sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja powiem tak: opony u mnie mega głośne - nie wiem czy to wina opon cz y co. Byłem z serwisantam na jeździe próbnej i stwierdził ze to opony. Juz przy 60 km/h słychać nieprzyjemny szum. Opony to pirelli sorozero 3. Zawieszenie heh - dramat pod katem głośności. Przy przejeżdżaniu przez garby tył pracuje gorzej niż w 20 letnim aufie. Słychać go mega mocno. Przód lepiej. Bede to zgłaszał bo to paranoja.na wertepach poprostu dudni - juz przywykłem. Ale w mondeo z 2007 było cispszej. !!!

auto z 2016 i nie wiem czy MY 2917 bo nie umiem sprawdzić.

 

U mnie w aucie cisza.

Opony GoodYear UG-1, zawieszenie nie puka, nie stuka, nie mam DCC. Rocznik 2016, model 2017

Zamówiłem ojcu Pirelli Sottozero 3 i jestem ciekawy jak u niego będzie z głośnością jak kolega pisze ze u niego w pasku jest przy 60km/h głośno.. aż się boje żeby nie zebrać OPRa. Napisze jak już odbierze auto na tych kołach, będzie jechał ponad 100 do domu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem albo trafiłem na dobrze wyciszony egzemplarz albo moje postrzeganie cichości jest jakieś słabe, jeżdżę czasem różnymi autami także elektrycznymi i powiem, że passat wśród nich plasuje się raczej w czołowej stawce jeżeli chodzi o wyciszenie.

 

Drzwi w ogóle nie są wyciszone fabrycznie. W każdym egzemplarzu jest tak samo (tak samo źle). Oczywiście niektórym będzie to bardziej, a innym mniej przeszkadzać. No ale nie mówmy o "wyciszeniu".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam scottozero 3 ale nie narzekam na hałas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przy wyższych prędkościach słyszę trochę hałas opon, ale myślałem że to przez względnie niskie ciśnienie w oponach (też mam scottozero 3). Planuję podpompować to zobaczę czy jest różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zamawialiście do swoich aut gumowe dywaniki?

Miałem dostać dywaniki gumowe PREMIUM z wytłoczeniem nazwy modelu na przednich dywanikach + mocowania.

Dywaniki gumowe z mocowaniami owszem dostałem lecz, wytłoczenia modelu nie ma tylko jakiś napis RI-GUM, które na internecie kosztuja 60-90 zł za komplet, a mi policzono grubo ponad 200 zł.

 

Jutro będę dzwonić do salonu ponieważ jest to jawne oszustwo

Edytowane przez garbeniek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Drzwi w ogóle nie są wyciszone fabrycznie. W każdym egzemplarzu jest tak samo (tak samo źle). Oczywiście niektórym będzie to bardziej, a innym mniej przeszkadzać. No ale nie mówmy o "wyciszeniu".

 

Ludzie wyciszają drzwi po to by nie mieć rezonansów audio do głośników a to różnica, ja tym nic z okolic drzwi nie słyszę przy normalnej jeździe. W moim odczuciu akustyka auta jest bardzo dobra i nie narzekam absolutnie na nic w tej kwestii.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Ja przy wyższych prędkościach słyszę trochę hałas opon, ale myślałem że to przez względnie niskie ciśnienie w oponach (też mam scottozero 3). Planuję podpompować to zobaczę czy jest różnica.

 

Mam SottoZero 3 18" zimówki (nie scottozero 3) i nie narzekam na żadne nadmierne odgłosy.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Czy zamawialiście do swoich aut gumowe dywaniki?

Miałem dostać dywaniki gumowe PREMIUM z wytłoczeniem nazwy modelu na przednich dywanikach + mocowania.

Dywaniki gumowe z mocowaniami owszem dostałem lecz, wytłoczenia modelu nie ma tylko jakiś napis RI-GUM, które na internecie kosztuja 60-90 zł za komplet, a mi policzono grubo ponad 200 zł.

 

Jutro będę dzwonić do salonu ponieważ jest to jawne oszustwo

 

Domawiałem a właściwie wynegocjowałem przy zakupie komplet dywaników i matę gumowo-plastikową do bagażnika i były to oryginalne akcesoria:

http://www.vwpoznan.pl/katalog/orginalne_akcesoria/katalog-oryginalnych-akcesori-w-passat.pdf

 

Dywaniki gumowe - str. 38 => 04 Oryginalne akcesoria VolkswagenÂŽ Dywaniki na każdą pogodę - Art. nr: 3G1 061 500 82V - szczególnie teraz się przydają zimą

Wykładzina bagażnika - str. 32 =>Art. nr: 3G9 061 160 - bardzo praktyczna rzecz polecam

 

Wszędzie są umieszczone loga Passat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowni,

 

Wyprzedaż rocznika - 15% od konfigów za 170-200k to dobra oferta czy szukać dalej?

 

Miałem wrażenie, że na produkcję można niewiele mniej uzyskać - prośba o potwierdzenie z pierwszej ręki.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Nie mogę edytować posta :( - podobne pytanie w odniesieniu do Tiguana? Ma ktoś jakieś doświadczenia?

 

Z góry dzięki,

A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów.

Czy u Was w Pasku po zgaszeniu silnika zapala się podświetlenie wnętrza?

Bo u mnie dopiero jak otworzę drzwi, to normalne?

W poprzednich autach podświetlenie zapalało się odrazu po zgaszeniu silnika.

Dzięki za odpowiedzi z góry.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności