Maleficii Zgłoś #9021 Napisano 29 Stycznia 2017 Jest nieco ciszej, ale dużej różnicy nie ma. Dopiero kompleksowe wyciszenie auta daje wyraźnie większy komfort. Robił już ktoś takie wyciszenie ? Ile to kosztuje i gdzie to można zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dandi-76 Zgłoś #9022 Napisano 29 Stycznia 2017 (edytowane) Robił już ktoś takie wyciszenie ? Ile to kosztuje i gdzie to można zrobić ? pisz do szylton w stopce u niego masz zdjęcia z wyciszenia ja będę robić na wiosnę jak się ociepli w http://www.ciche-auto.pl Edytowane 29 Stycznia 2017 przez dandi-76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maleficii Zgłoś #9023 Napisano 29 Stycznia 2017 Dziękuje za info. Zaraz zobaczę stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #9024 Napisano 29 Stycznia 2017 Stroną umowy z Tobą jest dealer i do niego się musisz zwrócić. Nie interesuje Cię jak dealer będzie się rozliczał z producentem, bo umowy z producentem nie podpisywałeś. Nie ma się tu co zastanawiać, bo masz dokumenty z których wynika co miało być i masz auto w którym widać co jest. Jest też rzeczą normalną, że wszystkiego nie jesteś w stanie sprawdzić czy jest przy odbiorze, bo niekoniecznie nawet na tym musisz się wówczas znać. Minimum czego możesz się domagać to zwrot kasy za wyposażenie, którego nie masz, a maksimum możesz się domagać zainstalowania tego czego nie masz, bo koniecznie jest to ci do życia niezbędne. Wtedy pole negocjacji masz od razu inne, bo skrajnie możesz się powołać na niezgodność towaru z umową i jak się nie da tego czegoś zamontować to możesz żądać odstąpienia od umowy. Pierwsza opcja będzie raczej bezdyskusyjna, pozostałe to już kwestia twojej determinacji. też tak myślałem - dealer zaś dał do zrozumienia - bierz co dajemy i nie pyskuj bo jak będziesz walczyć to i tak nic nie ugrasz bo to wina importera a nie nasza i importer czyli VW POLSKA CIę oleje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maleficii Zgłoś #9025 Napisano 29 Stycznia 2017 też tak myślałem - dealer zaś dał do zrozumienia - bierz co dajemy i nie pyskuj bo jak będziesz walczyć to i tak nic nie ugrasz bo to wina importera a nie nasza i importer czyli VW POLSKA CIę oleje... Roszczenia masz do dealera a nie do importera, bo to z nim zawarłeś umowę. Zasadniczo obowiązuje rękojmia (VW wyłącza rękojmie przy zakupach na firmę, przy zakupach konsumenckich nie ma takiej możliwości). Możesz (chyba) z niej skorzystać. Tłumaczenie, że to importer a nie my można stosować w przedszkolu. Jeżeli rękojmia jest wyłączona można dochodzić odszkodowania na zasadach ogólnych, co może być trudne ale nie niemożliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #9026 Napisano 29 Stycznia 2017 też tak myślałem - dealer zaś dał do zrozumienia - bierz co dajemy i nie pyskuj bo jak będziesz walczyć to i tak nic nie ugrasz bo to wina importera a nie nasza i importer czyli VW POLSKA CIę oleje... Jeżeli było jak piszesz to na Twoim miejscu zrobiłbym tak: 1. zgłoszenie na piśmie niezgodności towaru z umową, ze wskazaniem konkretnych danych z zamówienia. Słownie daj do zrozumienia, że nie interesują cię tłumaczenia, że to imprter itd, bo ty nie z importerem zawierałeś umowę tylko z nimi 2. jeżeli będą się opierać to żądanie odpowiedzi na piśmie z informacją, że w pierwszej kolejności zgłaszasz do UOKiKu - procedura darmowa; powinno pomóc, bo stoją na z góry przegranej pozycji 3. zażądaj doprowadzenia pojazdu do stanu zgodnego z umową, albo rekompensatę za brakujące elementy, uwzględniającą dyskomfort użytkowania, że względu na brakujące elementy wyposażenia, które zamawiałeś (czytaj coś więcej niż tylko cena tych dodatków) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #9027 Napisano 30 Stycznia 2017 pisz do szyltonw stopce u niego masz zdjęcia z wyciszenia ja będę robić na wiosnę jak się ociepli w http://www.ciche-auto.pl Ja oprócz montażu szyb akustycznych bocznych robiłem tylko wytłumienie drzwi od rezonansów z Dynaudio. Wyciszenie nie było pod kątem izolacji hałasu z zewnątrz. Ale zastanawiam się na tłumieniem nadkoli i słupków A. Choć rozważyłbym też jakieś kompleksowe usługi. Ogólnie nie narzekam na głośność ze wnętrzu, ale zawsze może być cisze szczególnie powyżej 160kmh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #9028 Napisano 30 Stycznia 2017 pisz do szyltonw stopce u niego masz zdjęcia z wyciszenia ja będę robić na wiosnę jak się ociepli w http://www.ciche-auto.pl Ja też będę robić. Pełne około 4~5 koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #9029 Napisano 30 Stycznia 2017 Ja też będę robić. Pełne około 4~5 koła. Generalnie super opcja takie wyciszenie i nie aż tak droga, ale kurde nowka samochod skręcony przez fabrykę i do takiego wyciszenia całego prawie rozbrajają i cieżko mi uwierzyć ze ponowne złożenie bedzie idealne czy nie zacznie cos skrzypiec itd.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #9030 Napisano 30 Stycznia 2017 (edytowane) 4-5 tys za cale wnetrze to tak baaaardzo optymistycznie. Nawet nie starczy na materialy jesli chcemy robic na dynamacie. Sama robocizna tyle wyjdzie Oczywiscie jak chcemy miec jakosc nie JAKOS taka ciekawostka drzwi z B7, można zdjąć cała blachę i wygłuszyć zewnętrzną połać drzwi. Natomiast w B8 jest tylko mała zaślepka i brak fizycznej możliwości wygłuszenia zewnętrznej połaci drzwi. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez wojtekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lordjoker Zgłoś #9031 Napisano 30 Stycznia 2017 Ja zamówiłem albo bardziej wziąłem z 19 % rabatem i tylko przy takim rabacie uważam ze warto brać wyprzedaż rocznika. Normalnie jak sie chce to sie kupi 12 procent mniej od ceny katalogowej. Mam jeszcze pytanie czy ktoś spotkał sie ze wg soecyfikacji auto ma coś a po kupnie okazało sie ze nie ma. Można rządach rekompensaty ? Np. Mowa o rzeczach które w momencie odbioru nie można sprawdzić np. Aktywny tempomat do 210 W Ja mam podobną sytuację. W mojej wersji 1.8 DSG CL 2016 mam ACC do 160, natomiast specyfikację dostałem z info o ACC 210. Niestety na zamówieniu nie ma wzmianki o wyposażeniu inne niż dodatkowe. W zasadzie w żadnej z ofert które teraz przeglądam nie było ACC 160. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #9032 Napisano 30 Stycznia 2017 Jeżeli było jak piszesz to na Twoim miejscu zrobiłbym tak:1. zgłoszenie na piśmie niezgodności towaru z umową, ze wskazaniem konkretnych danych z zamówienia. Słownie daj do zrozumienia, że nie interesują cię tłumaczenia, że to imprter itd, bo ty nie z importerem zawierałeś umowę tylko z nimi 2. jeżeli będą się opierać to żądanie odpowiedzi na piśmie z informacją, że w pierwszej kolejności zgłaszasz do UOKiKu - procedura darmowa; powinno pomóc, bo stoją na z góry przegranej pozycji 3. zażądaj doprowadzenia pojazdu do stanu zgodnego z umową, albo rekompensatę za brakujące elementy, uwzględniającą dyskomfort użytkowania, że względu na brakujące elementy wyposażenia, które zamawiałeś (czytaj coś więcej niż tylko cena tych dodatków) tylko to chyba obowiązuje dla zakupów konsumenckich a nie na firmę. zobaczę co mi zaproponują - jeśli będzie satysfakcjonujące - nie będzei mi się chciało robić zadymy. jeśli nie - zastanowię się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #9033 Napisano 30 Stycznia 2017 (edytowane) No tak, nie zauważyłem zakupu na firmę. To na razie bez punktu 2, czyli bez UOKiKu :-) Edytowane 31 Stycznia 2017 przez MM_VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #9034 Napisano 31 Stycznia 2017 (edytowane) tylko to chyba obowiązuje dla zakupów konsumenckich a nie na firmę. zobaczę co mi zaproponują - jeśli będzie satysfakcjonujące - nie będzei mi się chciało robić zadymy. jeśli nie - zastanowię się. Niezgodność z umową obowiązuje także przy B2B. A tutaj mamy klasyczny przypadek, nie ma elementu wyszczególnionego w specyfikacji. Mój kolega w takim przypadku w fordzie urwał bardzo duże pieniądze. Decyzja nabywcy czy chce rozwiązać umowę czy załatwić to w inny sposób. Chyba że sprzedający będzie mógł uzupełnić braki. Wybrał rozwiązanie umowy co dla dealera to spora strata i zaproponowali mu kilkadziesiąt kpln rekompensaty. A tak dyskutowaliśmy o konkurencji dla B8, wczoraj obcowałem z Q50. Mniej rodzinny niż B8 ale za 250kPLN mamy pełna opcję z silnikiem 3.0T 405KM. Pełny wypas 2.0 280 chyba wychodzi podobnie w passacie. Edytowane 31 Stycznia 2017 przez dziki_pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #9035 Napisano 31 Stycznia 2017 Konkurencja dl B8 - czy to może być np. A5 Sportback Sport w cenie 250-270 tys. zł 2,0 TFSI 252 KM Quattro zamiast B8 4Motion 280 KM ? Można też na A5 wydać 300-330 tys. zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #9036 Napisano 31 Stycznia 2017 W pobobnej specyfikacji co dobrze doposażony passat za 220-230tys za audi A5 sportback wychodzi ok 320-330tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #9037 Napisano 31 Stycznia 2017 Passat ma zadziwiająco dużo opcji do dokupienia. Gdyby zawsze wyrzucać z Paska rzeczy, których nie mają w danej cenie auta "premium" to cena Paska spadłaby w tym porównaniu o kilkadziesiąt tysięcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #9038 Napisano 31 Stycznia 2017 Passat ma zadziwiająco dużo opcji do dokupienia. Gdyby zawsze wyrzucać z Paska rzeczy, których nie mają w danej cenie auta "premium" to cena Paska spadłaby w tym porównaniu o kilkadziesiąt tysięcy. I jego cena rośnie niebotycznie z tymi opcjami. Na spokojnie wyklikałem 233kPLN. Więcej nie chciało mi się kombinować. Q50 kupując wersję 3.0t masz tylko wybór koloru i szyberdach. Cena 255 przed rabatami to maks co można wydać. A 3.0t 405KM to inna liga niż 2.0t 280KM. Mają też hybrydę 364KM. Audi S5 to bliżej tej opcji, ale ma 354KM, cena zaczyna się od 300kPLN a pewnie można dojść do 400. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skoczek1213 Zgłoś #9039 Napisano 31 Stycznia 2017 Niezgodność z umową obowiązuje także przy B2B. A tutaj mamy klasyczny przypadek, nie ma elementu wyszczególnionego w specyfikacji. Mój kolega w takim przypadku w fordzie urwał bardzo duże pieniądze. Decyzja nabywcy czy chce rozwiązać umowę czy załatwić to w inny sposób. Chyba że sprzedający będzie mógł uzupełnić braki. Wybrał rozwiązanie umowy co dla dealera to spora strata i zaproponowali mu kilkadziesiąt kpln rekompensaty. czy niezgodnością z umowa może być oferta w której jest specyfikacja auta? taką którą dostajemy jak chcemy ofertę? jest tam cena katalogowa, kto sporządził ofertę itd. salon mówi że wg kodeksu to nie oferta ...;/ ps. auto było na placu.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thr Zgłoś #9040 Napisano 1 Lutego 2017 W piątek jadę podpisywać umowę o zakup B8. Mam jeszcze dwa pytanka: - AID działa z Discovery Media, tak? W jednym salonie pani twierdziła, że nie ma możliwości zamówienia AID bez Discovery Media, w innych nikt tego nie komentował. Ktoś ma już może AID z DM? - zastanawiam się nad sensem pakietu zimowego. W pakiecie są tylko podgrzewane siedzenia i w tym samym salonie, pani oznajmiła, że ogrzewane siedzenia są w standardzie w HL. Ktoś może potwierdzić? W takim razie nie widzę sensu tego pakietu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach