r1u0d2y Zgłoś #7401 Napisano 6 Kwietnia 2016 Oj nie zgodzę się Różnica b6 z 2010 a b8 z 2016 to niebo a ziemia Na codzień mam to porównanie Co prawda w b6 zwykle zawieszenie a b8 dcc ale różnica jest ogromna! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolli Zgłoś #7402 Napisano 6 Kwietnia 2016 No właśnie .... ale przesiadając się z 9 letniego B6 do dużo nowocześniejszego ... przynajmniej jak to jest podawane .. nowego B8 oczekiwałem czegoś więcej ... a tu praktycznie ten sam komfort jazdy .. stąd może moje rozczarowanie ... dlatego pytam, gdyż może to tylko moje subiektywne odczucie ... a w praktyce jest ok Zależy co masz na myśli pisząc komfort. Ja jechałem B8 1.8 z dsg i jeździ się komfortowo Jeżeli masz na myśli dynamikę, to i ja czułem się zawiedziony. 70 nm mniej niż w wersji manualnej i redukcja przy przyśpieszaniu powodują, że ja nie czułem mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #7403 Napisano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) p.s. Tak z ciekawości, może ktoś wie jakie są obroty na 7 biegu przy 100 km/h? Pozdrawiam, Olek Jeśli chodzi o obroty przy 100 km/h w 1.8 TSI DSG, bieg 7: jest to praktycznie równo 2000 obr/min, poniżej foto: Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez matteo84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amorgos Zgłoś #7404 Napisano 6 Kwietnia 2016 No właśnie ... ja miałem przyjemność prowadzić B8 bez dcc. Poza tym jeśli miałeś DCC to domyślam się, że było to min. 2.0 220 km albo coś podobnego w dieslu. W moim przypadku to było porównanie starego B6 w Dieslu do B8 1.8 benzyna ... i tak się zastanawiam czy to może nie dlatego. Szczególnie po tylu latach używania TDI. Jeśli chodzi o miasto to faktyczne było ok ... ale już w teście na autostradzie przy 140 miałem wrażenie że mój stary TDI jest jednak wygodniejszy - można powiedzieć że delikatnie mruczy i płynie. Przejechałem nim setki kilometrów na takich trasach i byłem mega zadowolony. Wygoda super ... mimo że B6. W przypadku tego nowego B8 może to po prostu cecha benzyny i obroty z nią związane przy większych prędkościach. - - - - - aktualizacja - - - - - A próbowałeś w trybie Sport? Miałem wrażenie, że trochę pomógł ... ale mimo wszystko miałem podobne odczucia do Twoich. - - - - - aktualizacja - - - - - A jak to ma się do TDI? Ktoś sprawdzał? - - - - - aktualizacja - - - - - Czy możesz jeszcze przybliżyć z jakim B6 masz konkretnie porównanie (silnik, parametry, etc)? - - - - - aktualizacja - - - - - A czy ktoś może testował spalanie w 1.8 TSI DSG7? Jak się ma ono do 2.0 TSI 220KM? Może nie ma aż takiej różnicy i warto dopłacić do 2.0 TSI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edgarus Zgłoś #7405 Napisano 7 Kwietnia 2016 Jeśli chodzi o obroty przy 100 km/h w 1.8 TSI DSG, bieg 7: jest to praktycznie równo 2000 obr/min, poniżej foto: Ten bieg to wymusiłeś tiptronikiem czy dsg sama go ustawiła? BTW, padają tutaj głosy, że DSG7 gorsze od DSG6, ale z tego co widzę w specyfikacjach obu pasków (1.8 i 2.0) to róznica czasów 0-100km/h to jedyne 1.2 sekundy. Jak dla mnie, gdyby róznica wynosiła 1.9-2.5 s to rozważałbym dopłatę do 2.0 z dsg6. W tym wypadku .... nope . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #7406 Napisano 7 Kwietnia 2016 No właśnie ... ja miałem przyjemność prowadzić B8 bez dcc. Poza tym jeśli miałeś DCC to domyślam się, że było to min. 2.0 220 km albo coś podobnego w dieslu. W moim przypadku to było porównanie starego B6 w Dieslu do B8 1.8 benzyna ... i tak się zastanawiam czy to może nie dlatego. Szczególnie po tylu latach używania TDI. Jeśli chodzi o miasto to faktyczne było ok ... ale już w teście na autostradzie przy 140 miałem wrażenie że mój stary TDI jest jednak wygodniejszy - można powiedzieć że delikatnie mruczy i płynie. Przejechałem nim setki kilometrów na takich trasach i byłem mega zadowolony. Wygoda super ... mimo że B6. W przypadku tego nowego B8 może to po prostu cecha benzyny i obroty z nią związane przy większych prędkościach. - - - - - aktualizacja - - - - - A próbowałeś w trybie Sport? Miałem wrażenie, że trochę pomógł ... ale mimo wszystko miałem podobne odczucia do Twoich. - - - - - aktualizacja - - - - - A jak to ma się do TDI? Ktoś sprawdzał? - - - - - aktualizacja - - - - - Czy możesz jeszcze przybliżyć z jakim B6 masz konkretnie porównanie (silnik, parametry, etc)? - - - - - aktualizacja - - - - - A czy ktoś może testował spalanie w 1.8 TSI DSG7? Jak się ma ono do 2.0 TSI 220KM? Może nie ma aż takiej różnicy i warto dopłacić do 2.0 TSI? Info o autach do porównania masz w moim podpisie Mam u siebie w firmie oba B6 2.0TDI CBBB 170km, ponad 180tkm przejechane i B8 z opisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #7407 Napisano 7 Kwietnia 2016 Ten bieg to wymusiłeś tiptronikiem czy dsg sama go ustawiła? BTW, padają tutaj głosy, że DSG7 gorsze od DSG6, ale z tego co widzę w specyfikacjach obu pasków (1.8 i 2.0) to róznica czasów 0-100km/h to jedyne 1.2 sekundy. Jak dla mnie, gdyby róznica wynosiła 1.9-2.5 s to rozważałbym dopłatę do 2.0 z dsg6. W tym wypadku .... nope . Automat sam ustawił taki bieg - ten bieg wrzuca on już od jakichś 70-80 km/h. Co do przyspieszenia to poniżej mój wynik zmierzony interfejsem OBD! O ok 1s lepszy niż dane katalogowe! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Edgarus Zgłoś #7408 Napisano 7 Kwietnia 2016 Automat sam ustawił taki bieg - ten bieg wrzuca on już od jakichś 70-80 km/h. Co do przyspieszenia to poniżej mój wynik zmierzony interfejsem OBD! O ok 1s lepszy niż dane katalogowe! Nie jest źle, czas praktycznie taki jak skody rs 220KM . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #7409 Napisano 7 Kwietnia 2016 Nie jest źle, czas praktycznie taki jak skody rs 220KM . Pytanie tylko czy ta apka pokazuje rzeczywista prędkość czy tylko licznikową ,jeśli licznikową to te 6,8 s jest do 95 km/h Np takie Torque na androida korzysta z gpsa do określenia prędkości i tam wychodzą bardziej rzeczywiste wyniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #7410 Napisano 7 Kwietnia 2016 Pytanie tylko czy ta apka pokazuje rzeczywista prędkość czy tylko licznikową ,jeśli licznikową to te 6,8 s jest do 95 km/h Np takie Torque na androida korzysta z gpsa do określenia prędkości i tam wychodzą bardziej rzeczywiste wyniki Pokazuje rzeczywista prędkość. Jadąc 100 km/h wg aplikacji prędkościomierz w aucie pokazuje ok 107 km/h. A przyspieszenie jest mierzone właśnie dla tych 100 km/h wg aplikacji. Jak znajdę trochę wolnego czasu to zrobię filmik z tego przyspieszenia pokazujący jednocześnie ekran telefonu i zegary auta aby nikt nie miał żadnych wątpliwości w jaki sposób było to mierzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #7411 Napisano 7 Kwietnia 2016 Pytanie tylko czy ta apka pokazuje rzeczywista prędkość czy tylko licznikową ,jeśli licznikową to te 6,8 s jest do 95 km/h Np takie Torque na androida korzysta z gpsa do określenia prędkości i tam wychodzą bardziej rzeczywiste wyniki Rzeczywistą, ptaktycznie idealnie pokrywającą się z GPS. Odczyt do pomiaru 0-100 ze zwykłego GPS'a jest gorszy niż przez OBD z powodu rzadkiego odświeżania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #7412 Napisano 8 Kwietnia 2016 Instalacja Rear Seat Entertainment: 9" wyświetlacz na oparciach przednich foteli, służący pasażerom jadącym z tyłu http://www.volkswagen-accessories.com/en/product-ranges/infotainment/rear-seat-entertainment.html#/tab=385b9daf9a0cd35fed9598824a2f047f No właśnie Rear Seat Entertainment z katalogi akcesoriów i to przy zamiawianiu auta to inne opcje. @matteo84 dzięki wielkie, brakuje nam jeszcze tylko osoby z 2.0 TSI 220KM Udało mi się też znaleźć odpowiedzi na parę moich pytań: 4. App connect w standardzie czy za dopłatą po odbiorze? 5. Media control w standardzie czy za dopłatą po odbiorze? 6. Jakie jeszcze opcje są dopiero za dopłatą po odbiorze? Wg dealera aktywacja wszystkiego przez stronę VW za darmo w Discover Pro. 8. Jak wygląda w rzeczywistości HUD? Ma ktoś może dobre zdjęcia lub film? Udało mi się to dorwać w Tiguanie: HUD jest bardzo ładny, kolorowy i wyraźny. Pokazuje informacje z tempomatu, prędkość i komunikaty nawigacji. Ma też specjalny tryb na śnieg, gdzie napisy zamiast białych są niebieskie. 12. W jakich wersjach jest lusterko bezramkowe? MY2016+ Pozostały otwarte pytania: 1. Jakie są planowane zmiany w MY2017? Superba są znane, a Passat? 2. Jak wygląda półka na telefon do instalacji telefonicznej komfort? Zdjęcia? 3. Rear Seat Entertainment, co to jest? Zdjęcia? 9. Opinia 1.8 TSI DSG vs 2.0 TSI DSG osoby, która jechała jednym i drugim? (jakie 2.0 TSI 220KM ma obroty przy 100km) 13. Czy Siri działa po Bluetooth czy tylko samochodowa kontrola głosowa? 14. Dynaudio vs. standardowe audio. Prawie 4k dopłaty. Standardowe audio brzmi całkiem nieźle więc czy to dodatkowe jest warte aż takich pieniędzy? Niestety nie miałem okazji go usłyszeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #7413 Napisano 8 Kwietnia 2016 Zobaczcie sobie na aplikację see more Można ściągnąć na androida i iphone Może czasem pomóc w wyborze koloru i felg. Wystarczy kamerą najechać na prawdziwego Passata i wszystko da się zmodyfikować. Jeśli ktoś z Was był na Motor Show to host-ci pokazywali jak to działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #7414 Napisano 8 Kwietnia 2016 Nie jest źle, czas praktycznie taki jak skody rs 220KM . Te wszystkie apki możecie sobie wsadzić. 1,8 DSG nie zrobi 100km/h w takim czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #7415 Napisano 8 Kwietnia 2016 host-ci pokazywaliPrelegenci? Prezenterzy? Gospodarze? Polska język trudna język Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #7416 Napisano 8 Kwietnia 2016 Te wszystkie apki możecie sobie wsadzić. 1,8 DSG nie zrobi 100km/h w takim czasie. Tak jak pisałem wcześniej - postaram się w wolnej chwili zrobić filmik tego przyspieszenia, nagrywając jednocześnie ekran aplikacji jak i prędkościomierz w aucie, będzie to wtedy oczywiście wyglądało wiarygodniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #7417 Napisano 8 Kwietnia 2016 Prelegenci? Prezenterzy? Gospodarze? Polska język trudna język Przepraszam, że uraziłem. Niemniej faktycznie post związany z tematem ewentualne dalsze uwagi proszę kierować na priv lub do moderatorów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #7418 Napisano 13 Kwietnia 2016 Dzisiaj w Wawie widziałem juz nowego paska na Taxi w highline zdziwieniem sie troche świeże auto za taka kase i juz na taryfie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #7419 Napisano 13 Kwietnia 2016 A mało to ćwiartek do poskładania na portalach aukcyjnych :-) A na poważnie to lepsze fury jeżdżą na taxi. Jak gość się nastawia na klientów na poziomie lub z odpowiednimi wymaganiami, często z zamówień bezpośrednich, to tacy do daci logan nie wsiądą. Oczywiście pozostaje pytanie jak na tym wyjdzie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leinad Zgłoś #7420 Napisano 13 Kwietnia 2016 Dzisiaj w Wawie widziałem juz nowego paska na Taxi w highline zdziwieniem sie troche świeże auto za taka kase i juz na taryfie A co, nie można zarobić na taxie i trzeba jeździć nubira? Wlasnie te taxy powinne miec najnowsze auta żeby a) reklamować (sponsoring dealera) oraz b) klient chętnie do nich wchodził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach