Skocz do zawartości

amorgos

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O amorgos

  • Urodziny 11.10.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Olek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak się zastanawiam czy VW ma oficjalny support, do którego można wysłać requesta z opisem problemu?
  2. Ja niestety próbowałem zarówno z pendraka jak i karty. Niestety nic z tego. Niby system wykrywa aktualizację po podłączeniu PEN-a lub karty (pojawia się wtedy na chwilę info - aktualizacja oprogramowania) ale potem niestety przy próbie aktualizacji ... szuka szuka i szuka danych ... po czym po kilku minutach informuje o błędzie
  3. A co w przypadku DM Pro? Nie dostałem do niego żadnej oryginalnej karty. Poza tym pisza, że wystarczy karta SD kupiona w dowolnym sklepie. Niestety u mnie nie działa.
  4. Pomocy! Prawdopodobnie zalałem klocki hamulcowe w nowym B8 płynem do czyszczenia felg. Mimo usilnego domycia myjką ciśnieniową samochód nadal bardzo słabo hamuje. Niestety płyn ma konsystencję oleju. Mogli przynajmniej Wcześniej przy hamowaniu to prawie zatrzymywał się w miejscu. Mogli przynajmniej ostrzec na opakowaniu. Czy ktoś ma podobne doświadczenia? Czy jest szansa, że samo się wypali? Na razie jest nieciekawie Felgi Dartford 18" Pozdrawiam, Olek
  5. Właśnie zrobiłem test nowym Passatem B8 1.8 TSI. DO 100 km/h super. Przy 130 km/h dosyć głośno ... powiedziałbym, że nawet głośniej niż w moim starym 9 letnim B6 TDI. Pomiar (dosyć dokładnie skalibrowaną aplikacją) wynosił przy 130 km/h aż 82dB .... pytanie z czego to wynika? Czy z tego, że Zachar miał inny silnik?
  6. amorgos

    Car net

    Z tego co widziałem to wersja USA (dostępna tylko do sciagniecia z Apple Store USA) obsluguje takze normalnie Passaty. Opis ze strony iTunes: https://itunes.apple.com/us/app/volkswagen-car-net-usa/id637568471?mt=8 VW Car-Net is available on the following 2014 and newer models: CC, Eos and Beetle (Convertible and Coupe), Jetta (SE with Connectivity, SEL, TDI, GLI, and Hybrid), Passat (SE, SEL Premium, including TDI and VR6), Tiguan (SE, SEL and R-Line); and model year 2015 and newer Golf/GTI/R/SportWagen and e-Golf models. For additional details, go to http://www.vw.com/features/vw-car-net/. Features & Benefits: Unlock the doors Lock the doors (available only on VW Car-Net equipped model year 2016 and newer vehicles) Activate the horn and lights Locate where your VW was last parked Send an address from your contacts to your factory installed VW navigation system Search for Points of Interests (POIs) and send them to your factory installed VW navigation system Use this app to get the latest status (doors, trunk, and convertible top and more) Turn on/off Boundary Alerts Turn on/off Speed Alerts View fuel levels, including estimated fuel range (models other than e-Golf) View your odometer mileage and your next estimated days to your next service while on the go Request a Vehicle Health Report to get the latest diagnostic information from your vehicle. A report will be sent to you via email. Moze kiedy u nas tez udostępnią
  7. No właśnie ... ja miałem przyjemność prowadzić B8 bez dcc. Poza tym jeśli miałeś DCC to domyślam się, że było to min. 2.0 220 km albo coś podobnego w dieslu. W moim przypadku to było porównanie starego B6 w Dieslu do B8 1.8 benzyna ... i tak się zastanawiam czy to może nie dlatego. Szczególnie po tylu latach używania TDI. Jeśli chodzi o miasto to faktyczne było ok ... ale już w teście na autostradzie przy 140 miałem wrażenie że mój stary TDI jest jednak wygodniejszy - można powiedzieć że delikatnie mruczy i płynie. Przejechałem nim setki kilometrów na takich trasach i byłem mega zadowolony. Wygoda super ... mimo że B6. W przypadku tego nowego B8 może to po prostu cecha benzyny i obroty z nią związane przy większych prędkościach. - - - - - aktualizacja - - - - - A próbowałeś w trybie Sport? Miałem wrażenie, że trochę pomógł ... ale mimo wszystko miałem podobne odczucia do Twoich. - - - - - aktualizacja - - - - - A jak to ma się do TDI? Ktoś sprawdzał? - - - - - aktualizacja - - - - - Czy możesz jeszcze przybliżyć z jakim B6 masz konkretnie porównanie (silnik, parametry, etc)? - - - - - aktualizacja - - - - - A czy ktoś może testował spalanie w 1.8 TSI DSG7? Jak się ma ono do 2.0 TSI 220KM? Może nie ma aż takiej różnicy i warto dopłacić do 2.0 TSI?
  8. No właśnie .... ale przesiadając się z 9 letniego B6 do dużo nowocześniejszego ... przynajmniej jak to jest podawane .. nowego B8 oczekiwałem czegoś więcej ... a tu praktycznie ten sam komfort jazdy .. stąd może moje rozczarowanie ... dlatego pytam, gdyż może to tylko moje subiektywne odczucie ... a w praktyce jest ok
  9. Witam, testowałem dziś 1.8 TSI DSG7 i muszę przyznać, że jestem trochę rozczarowany. Mam obecnie stare B6 2.0 TDI 140KM manual (320 tys. przebiegu) i mam wrażenie, że przy szybszych prędkościach (ok. 140 kmh) chodzi i bardziej komfortowe od tego nowiutkiego 1.8 TSI B8. Czy ktoś miał może podobne odczucia czy tylko tak mi się wydaje? Dla testu przejechałem się jeszcze A6 2.0 TDI 190km quattro też DSG& (s-tronic) i tutaj wyraźnie czuje różnice w komforcie w stosunku do mojego starego B6 140km TDI ... czego po przesiadce do 1.8 TSI za bardzo nie zauważyłem. A6 prowadzi się jakby pewniej, mniej rzuca ... na autostradzie po prostu płynie - mimo, że niby moc podobna do 1.8 TSI
  10. Witam, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z B8 1.8 TSI DSG7? Czy warto go kupować? Jak ze spalaniem oleju? Czy to prawda, że jest dosyć głośny przy szybszej jeździe? p.s. Tak z ciekawości, może ktoś wie jakie są obroty na 7 biegu przy 100 km/h? Pozdrawiam, Olek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności