MM_VW Zgłoś #6701 Napisano 25 Stycznia 2016 Po wpisie o tym,że ktoś naliczył u nas na autostradzie 14 passatów byłem pewien, że jadąc do Austrii napatrzę się do bólu. A tu niespodzianka - nie ma ich wcale dużo, a jak już są to takie jakieś bidy.. Co do kwestii spalania to trochę racji @Booncol ma Ale temat wałkowany regularnie , moim zdaniem wymaga przyklejenia i tyle. Kto będzie chciał, po prostu zajrzy. Myślę, że niektóre osoby stać na auto za 200tyś bo szanują każdą ciężko zarobioną złotówkę. I nie jest im wszystko jedno ile wydają na paliwo. Mimo że jego koszt stanowi niewielki procent całego kosztu samochodu. Zgadzam się z cronosikiem. Ponadto jak ktoś robi 5 tys. rocznie to nie ma to znaczenia, ale przy kilkudziesięciu tysięcy robi się różnica. Co więcej pamiętajmy, że za 2-3 lata nie mówiąc o późniejszym okresie będą to czytać ludzie kupujący paska B8 nie za 200 tys. a za 40 tys. i dla nich ta różnica w spalaniu będzie istotniejszy. A to co powiedział macmal - ja w Niemczech też widziałem więcej bida pasków niż właśnie HL. I to jeszcze tych na zwykłych światłach z przodu :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #6702 Napisano 25 Stycznia 2016 Mam prośbę do użytkowników którzy posiadają w konfiguracji jasny srodek ( skóra ) i oświetlenie ambienteCzy moze zrobic wieczorem foto jak to wyglada przy jasnym srodku ? Wpisując w Google jest taka fotka ale z czarnym środkiem chciałbym porównać i z gory dziekuje. Niewiele widać, ale to jest jasny środek z ambient light Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #6703 Napisano 25 Stycznia 2016 To ja dorzucę swoje Ale rzeczywiście po ciemku witać ambient a nie widać środka i na odwrót Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #6704 Napisano 25 Stycznia 2016 Panowie z B8 - co to jest "progresywne wspomaganie układu kierowniczego" ? Czy to coś innego niż sztywniejsza praca układu wraz ze wzrostem prędkości? Wklejam cytat, który oddaje istotę rzeczy: "Progresywny układ kierowniczy nie ma stałego przełożenia. Jest ono inne w centralnym położeniu kierownicy, a zmienia się w miarę jej skręcania w lewo lub w prawo. Zmiana jest odczuwalna także w ten sposób, że kierowca musi wykonywać oszczędniejsze ruchy kierownicą. Standardowy układ kierowniczy w Passacie wymaga wykonania 2,75 obrotu kierownicą od oporu do oporu, tymczasem układ progresywny - tylko 2,1 obrotu. W przypadku tego drugiego rozwiązania, w centralnym położeniu kierownicy Volkswagen reaguje na skręt dużo delikatniej, niż wtedy, gdy kierownica jest już solidnie skręcona. Innymi słowy, w centralnym położeniu ruch kierownicy przełoży się na mniejszy skręt kół, a przy kierownicy skręconej - na większy." A tak bardziej po chłopsku: Pod względem technicznym progresywny układ kierowniczy różni się od tradycyjnego zmiennym przełożeniem zębatki. Np. przy niższych prędkościach i przy parkowaniu samochód będzie znacznie zwrotniejszy i kierowca nie musi wykonywać szerokich ruchów kierownicą. Miałem auto z tą opcją na testach. Jak dla mnie rewelacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trust42 Zgłoś #6705 Napisano 25 Stycznia 2016 Witam. Mam pytanie, czy ktoś spotkał się ze zjawiskiem takim, że po przejechaniu około 20 km i po odstawieniu samochodu do garażu i zgaszeniu go wentylator jeszcze pracuje dłuższy czas? I wydaje mi się, że spalanie jest wtedy nieco większe, czy może dopala? Czekam na info. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #6706 Napisano 25 Stycznia 2016 Wklejam cytat, który oddaje istotę rzeczy:"Progresywny układ kierowniczy nie ma stałego przełożenia. Jest ono inne w centralnym położeniu kierownicy, a zmienia się w miarę jej skręcania w lewo lub w prawo. Zmiana jest odczuwalna także w ten sposób, że kierowca musi wykonywać oszczędniejsze ruchy kierownicą. Standardowy układ kierowniczy w Passacie wymaga wykonania 2,75 obrotu kierownicą od oporu do oporu, tymczasem układ progresywny - tylko 2,1 obrotu. W przypadku tego drugiego rozwiązania, w centralnym położeniu kierownicy Volkswagen reaguje na skręt dużo delikatniej, niż wtedy, gdy kierownica jest już solidnie skręcona. Innymi słowy, w centralnym położeniu ruch kierownicy przełoży się na mniejszy skręt kół, a przy kierownicy skręconej - na większy." A tak bardziej po chłopsku: Pod względem technicznym progresywny układ kierowniczy różni się od tradycyjnego zmiennym przełożeniem zębatki. Np. przy niższych prędkościach i przy parkowaniu samochód będzie znacznie zwrotniejszy i kierowca nie musi wykonywać szerokich ruchów kierownicą. Miałem auto z tą opcją na testach. Jak dla mnie rewelacja. Fajne i przydatne. Ciekawe jest na ile rozwiązali to mechanicznie a na ile programowo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #6707 Napisano 25 Stycznia 2016 Witam.Mam pytanie, czy ktoś spotkał się ze zjawiskiem takim, że po przejechaniu około 20 km i po odstawieniu samochodu do garażu i zgaszeniu go wentylator jeszcze pracuje dłuższy czas? I wydaje mi się, że spalanie jest wtedy nieco większe, czy może dopala? Czekam na info. Pozdrawiam. Tak, wypalanie DPFa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #6708 Napisano 25 Stycznia 2016 Witam.Mam pytanie, czy ktoś spotkał się ze zjawiskiem takim, że po przejechaniu około 20 km i po odstawieniu samochodu do garażu i zgaszeniu go wentylator jeszcze pracuje dłuższy czas? I wydaje mi się, że spalanie jest wtedy nieco większe, czy może dopala? Czekam na info. Pozdrawiam. Tak właśnie wygląda procedura wypalania DPF-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamciek88 Zgłoś #6709 Napisano 25 Stycznia 2016 Fajne i przydatne.Ciekawe jest na ile rozwiązali to mechanicznie a na ile programowo Mechanicznie wyłącznie- na listwie masz ząbki cześciowo na prosto a cześciowo pod kątem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #6710 Napisano 25 Stycznia 2016 Mechanicznie wyłącznie- na listwie masz ząbki cześciowo na prosto a cześciowo pod kątem Ok- dzięki za info. Już myślałem że będzie prosty mod Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dominik88 Zgłoś #6711 Napisano 25 Stycznia 2016 Cześć - masz już założoną elektrykę foteli? Możesz coś więcej napisać w tej sprawie? Czy regulacja elektryczna do przodu i do tyłu jest w standardzie w hl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plato Zgłoś #6712 Napisano 25 Stycznia 2016 Czy regulacja elektryczna do przodu i do tyłu jest w standardzie w hl? Nie, tylko oparcie i odcinek lędźwiowy, fotel pasażera wszystko manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hernandes Zgłoś #6713 Napisano 26 Stycznia 2016 Witajcie, pierwszy post... Po paru latach wracam do VW. Odbiór w piątek (mam nadzieję). Z placu. Po dwóch dniach rozterek: co wybrać? (TSI vs TDI). Bez jazdy próbnej. Tylko na podstawie lektury forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #6714 Napisano 26 Stycznia 2016 Witajcie, pierwszy post... Po paru latach wracam do VW. Odbiór w piątek (mam nadzieję). Z placu. Po dwóch dniach rozterek: co wybrać? (TSI vs TDI). Bez jazdy próbnej. Tylko na podstawie lektury forum Witaj!! Napisz proszę z czego sie przesiadasz i co skłoniło Ciebie do Pasata. Osobiscie uważam TDI 190 PS bardzo dobrym wyborem - też na takiego czekam. Gdzie odbierasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Losec Zgłoś #6715 Napisano 26 Stycznia 2016 Witaj, potwierdzam zdanie Kolegi skrendi: TDI 190 PS to bardzo dobry wybór. Ja wahałem się czy nie wziąć TDI 240 ale uboższe wyposażenie ( też decydowałem się na gotowe konfiguracje). Teraz nie żałuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hernandes Zgłoś #6716 Napisano 26 Stycznia 2016 Passat, bo jest dyskretny i ma sensowny stosunek cena/co oferuje. Byłem o krok od golfa R ale zwyciężył "rozum"... Przesiadam sie z BMW - sie wziął i leasing skończył. Jak chodzi o wnętrze, to passat.... lepiej. Co do tego, jak jeździ w porównaniu do beemki, to jeszcze nie wiem. Tam miałem tez diesla ale z boxem Hartge. Z automatem było poprawnie ale bez jakiegoś szału. Na autostradzie cicho i sprawnie. Średnia spalania po 90 tys to było 8,5 litra. Zatem passat bedzie pewnie bardzo podobny. - - - - - aktualizacja - - - - - A i zapomniałem: odbieram w Warszawie. I juz nie zmienię wersji. Zapłacone. No, prawie... Dziękuje Wam, za utwierdzanie mnie w moim wyborze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #6717 Napisano 26 Stycznia 2016 Gratulacje! Najlepsze auto w tej cenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Losec Zgłoś #6718 Napisano 26 Stycznia 2016 Popieram Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #6719 Napisano 26 Stycznia 2016 Ciekawe jakie będzie realne spalanie tego połączenia 190km 4x4 DSG... Tez uważam ze to optymalna konfiguracja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hernandes Zgłoś #6720 Napisano 26 Stycznia 2016 Czy ktoś może porównywał dynamikę silnika 190 pomiędzy ośką a 4motion? Trakcja, bezpieczeństwo etc. to poza dyskusja, oczywiście. Natomiast zastanawia mnie, czy nie pojawiają sie jakieś znaczące deficyty mocy przy przyspieszaniu np. od 80 km/h? W B6 różnica była wyraźnie odczuwalna (chociaż tam w przypadku diesla to było 170 km na jedna oś i 140 km na obie - a zatem kilka zmiennych na raz: napęd, ciężar, moc i całe porównanie w ... Jak mawiał Siara). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach