Radziej Zgłoś #6621 Napisano 13 Stycznia 2016 W przypadku tych aut które podałem zarówno bmw jaki insignie były praktycznie nowe przebiegi niewiększe niż 20tyś km na kołach 18' ale nie wiem jakie były ciśnienia Ja mówię z własnego doświadczenia bo aut miałem kilkadziesiąt w swoim życiu. W danych katalogowych passata jest różnica w spalaniu pomiędzy 1,4 i 1,8 benzyna oraz diesel 150 i 190 i tak jak powiedziałem wcześniej może nieduża ale jest i to w laboratorium w życiu będzie jeszcze większa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #6622 Napisano 13 Stycznia 2016 Czy ktos moze mi powiedziec od kiedy w wyposazeniu pojawil sie przycisk MODE nad przyciskiem Auto Start/Stop?Czy to jest czescia jakiegos pakietu? możesz podpiąć zdjęcie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #6623 Napisano 13 Stycznia 2016 kolejną parą mogą być bmw 530d kombi 6 cylindrów vs 525d sedan 4 cylindry jazda autostradą w granicach 200-230km/h średnia 185km/h w 530 spalanie było 10,5 w 525 9,8. 525d też ma 6 cylindrów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #6624 Napisano 13 Stycznia 2016 (edytowane) 525d to obecnie głównie 4 cylindry 2.0 i biturbo 525d 6-cylindrowe 3.0 jest rzadziej spotykane, to fakt Edytowane 13 Stycznia 2016 przez saper_wroc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6625 Napisano 16 Stycznia 2016 Przejechanie 10kkm skonkludowalem że tryb ECO w 1,8 DSG nie ma sensu . Zbyt mały moment na jazdę na 6/7 biegu. Na dodatek to dość niebezpieczne . E ta opcja żeglowania to naprawdę nie wiem w czym ma pomóc bo raczej nie w zmniejszeniu zużycia paliwa. To nie silnik gaźnikowy na olowiowia benzynę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #6626 Napisano 16 Stycznia 2016 Zbyt mały moment na jazdę na 6/7 biegu. Na dodatek to dość niebezpieczne Co masz na myśli? Przy gwałtownym przyspieszaniu i tak zrzuca bieg więc w czym jest problem? A jak generalnie oceniasz 1.8 z DSG7 po 10kkm (wrażenia ogólne, zużycie paliwa, skrzynia)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6627 Napisano 16 Stycznia 2016 Jak jedziesz ECO to nie wciskasz gwałtownie gazu A ogólnie uważam że to swietny zestaw jak ktoś nie ma potrzeby ścigać się z GTI. 7,7 do setki i max z licznika 242 na razie wyciagnalem więc nie ma co narzekać. Spalanie 10l i zawsze pierwszy spod świateł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ebastian Zgłoś #6628 Napisano 17 Stycznia 2016 (edytowane) 5000km przejechane ze średnim spalaniem 10.0l auta nie oszczędzam, 60% to jazda po Warszawskich korkach, tryb eco a co i S&S włączony bo umiem z nim jeździć i w niczym nie przeszkadza 525d to obecnie głównie 4 cylindry 2.0 i biturbo ---- chyba 4 cylindry i jedno turboburbo twin scroll Edytowane 17 Stycznia 2016 przez ebastian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6629 Napisano 17 Stycznia 2016 zapytam tu, bo chyba najwięcej nas tu zagląda. Czy odbyło się już ostateczne starcie BiTDI vs TSI 220? Jeżeli tak , podeślijcie proszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6630 Napisano 17 Stycznia 2016 5000km przejechane ze średnim spalaniem 10.0l auta nie oszczędzam, 60% to jazda po Warszawskich korkach, tryb eco a co i S&S włączony bo umiem z nim jeździć i w niczym nie przeszkadza 525d to obecnie głównie 4 cylindry 2.0 i biturbo ---- chyba 4 cylindry i jedno turboburbo twin scroll Ja po jakichś 3kkm odstawilem ECO do lamusa. Właczylem D i spalanie nie wzrosło. Jak było tak jest 10 a frajda wieksza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #6631 Napisano 17 Stycznia 2016 Można by już odfiltrować do oddzielnego tematu wszystkie gawędy o spalaniu, bo tematem wątku jest "Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?" i za chwilę coraz trudniej będzie dotrzeć do innych informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #6632 Napisano 18 Stycznia 2016 Można by już odfiltrować do oddzielnego tematu wszystkie gawędy o spalaniu, bo tematem wątku jest "Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?" i za chwilę coraz trudniej będzie dotrzeć do innych informacji. Ale to chyba dobrze ze tyle gadamy o spalaniu bo innych problemów nie mamy Jest to też jakiś wniosek dla przyszłych kupujących . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #6633 Napisano 18 Stycznia 2016 Oczywiście, że dobrze. Jednak byłoby chyba jeszcze lepiej (czytelniej, poręczniej), jeżeli sprawy związane ze spalaniem miałyby swój oddzielny temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6634 Napisano 18 Stycznia 2016 Oczywiście, że dobrze. Jednak byłoby chyba jeszcze lepiej (czytelniej, poręczniej), jeżeli sprawy związane ze spalaniem miałyby swój oddzielny temat. Popieram w 100%, robi się chaos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_Krzyzak Zgłoś #6635 Napisano 18 Stycznia 2016 Ktoś usunął moją wypowiedź zatem zadam pytanie jeszcze raz. Czy opłaca się kupować wersję 280 koni czy lepiej tego dizla 240, w salonie mięli tylko słabsze wersje do testów. Czy volkswagen daje auta na weekend lub kilka dni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #6636 Napisano 18 Stycznia 2016 Ktoś usunął moją wypowiedź zatem zadam pytanie jeszcze raz. Czy opłaca się kupować wersję 280 koni czy lepiej tego dizla 240, w salonie mięli tylko słabsze wersje do testów. Czy volkswagen daje auta na weekend lub kilka dni? Trzeba pogadać ze sprzedawcą nt. "użyczenia" auta do testów np. na weekend, ew. może okrasić to jakimś limitem km. Jest taka praktyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6637 Napisano 19 Stycznia 2016 Ktoś usunął moją wypowiedź zatem zadam pytanie jeszcze raz. Czy opłaca się kupować wersję 280 koni czy lepiej tego dizla 240, w salonie mięli tylko słabsze wersje do testów. Czy volkswagen daje auta na weekend lub kilka dni? w Toruniu po wcześniejszym umówieniu jeździłem parę godzin bez limitu km. jeżeli chodzi o pytanie , to mocowałem się z tym dość długo i dzięki pomocy forumowiczów odpuściłem tego 280. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal_Krzyzak Zgłoś #6638 Napisano 19 Stycznia 2016 Możesz powiedzieć dlaczego odpuściłeś 280? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macmal Zgłoś #6639 Napisano 19 Stycznia 2016 zapytam tu, bo chyba najwięcej nas tu zagląda. Czy odbyło się już ostateczne starcie BiTDI vs TSI 220?Jeżeli tak , podeślijcie proszę. Ponawiam pytanie. Wertując te trzysta stron nie znalazłem, a wierzyć mi się nie chce ,że takiego porównania po prostu nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #6640 Napisano 19 Stycznia 2016 Byliśmy na spocie, ale pogoda była bardzo kiepska i nie daliśmy rady porównać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach