Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dla Was zawieszenie Passata jest ok i jest w nim cicho (np w bitdi ) to pozostaje współczuć.Szkoda ,że nie chcę kompakta ,bo kupiłbym GOlfa VII bez chwili wahania.A gdybym np wybierał auto służbowe i miałbym np dostać Passata ze względu na flotę w firmie ,to błagałbym ,żeby pozwolili mi kupić Golfa zamiast Passata,bo nie dałbym rady tym Passatem jezdzić

Hehehehe, blagałby o Golfa. Co za obłed ?. Kolo żyje w oparach absurdu ☺????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo to jest troll , już pare razy dostał bana .... zmienia tylko nicki. Pewnie uciekł z jakiegoś psychiatryka, zmienia styl i nie odpisuje z multicytatami ale spoko rozkręci sie :chory .

Kotisko opisz jaka cena tej elektryki siedzeń , fajny pomysł.

Edytowane przez dzidekbeskid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w ogóle możliwość dołożenia elektryki foteli bez wymiany całych foteli?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OooooOOOoooo full elektrykę do fotela to i ja bym zamówił :D

Mi w sumie trochę/troszeczkę brakuje kamery cofania, jakoś zostało przyzwyczajenie z Avensisu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dalej nie czaje rozumowania VW wchodzę na konfigurator nowego Superb ( juz pomijam wyglad samego konfiguratora bo ten vw.pl to dziad przy skodzie ) chodzi o to ze mozna w skodzie domowic na navi DAB + i tuner tv to sa te same systemy nawigacji tylko inna grafika a VW tego nie oferuje :krzeslem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dorzuce sie ze swoim komentarzem w kwestii zawieszenia.

Na co dzien jezdze insignia 2.0T 4x4 z aktywnym zawieszeniem, a drugie auto w domu to wlasnie Passat z profilu (oba kombi). Moja insignia jest sprzed liftu i nie zdecydowalem sie na wymiane, bo niestety oprocz innego silnika i zawieszenie, haldex i co najgorsze waga zostaly prawie identyczne.

Po 5000 km passatem moge powiedziec, ze zawieszenie jest inne i nie do konca mi pasujace. Passat z DCC zbyt slabo wybiera nierownosci na komfort (18" felgi) w porownaniu do opla. Jednoczesnie przy progach buja sie zbyt mocno. Przejazd z predkoscia 40 km po progach insignia nie stanowi problemu. Passat juz to czuje i dosc tlucze i buja. Dodatkowo zakrety w pasku na trybie comfort to taka wielka niewiadoma.

Ustawienie normalne jest przyjemne w passacie, ale zbyt mala roznica jest pomiedzy comfort a normal. Oczekiwalem usztywnienia, ale nie halasu z zawieszenia.

Najgorszy jest sport - najlepsze parametry jezdne, auto usztywnione, pewnie trzyma sie zakretow, ale jednoczesnie na autostradach betonowych czuc kazda nierownosc, kazda linie dylatacyjna. Brakuje mi rowniez jakiegos dodatkowego usportowienia... zmiany AID na czerwien, ambientu na inny kolor, innego przelozenia 4x4.

Z innych uwag... LEDy sa fajne, ale zbyt krotkie w normalnym trybie. Dopiero jazda w trybie dlugich (A) powoduje, ze te swiatla swieca. Ksenony insigni sa znacznie lepsze w jezdzie na swiatlach mijania. Paski radiowozow widac z daleka, czego nie mozna powiedziec o Ledach w Passacie. Ponadto nie rozumiem, czemu tryb swiatel auto sie wylacza po kazdym wylaczeniu silnika.

AID - rewelacja. Dla mnie to opcja, ktora musi byc w tym aucie. Moglaby dawac mozliwosc wiekszej personalizacji, ale po jezdzie autem z normalnymi zegarami, wracam z przyjemnoscia do AID.

Porazka dla mnie jest szum przy slupku B. Taki halas przy duzych predkosciach jest nie do zaakceptowania w aucie za ponad 200 tys.

Rowniez odrzuca mnie, ze wersja HL ma nadal VAGowska liste opcji: ciemne szyby, auto klapa z tylu, elektrycznie skladane lusterka, ktore trzeba domawiac etc... To juz powinien byc standard przy opcji HL.

Ogolnie czekam na Insignie 2017, bo na dzis Passat 220 KM nie spelni moich wymagan z powodu braku 4motion. Ogolnie VW nie ma konkurencji w swojej klasie, przestronny, z nowoczesnymi rozwiazaniami powoduje, ze coraz bardziej nie moge doczekac sie zmiany. Jednakze wersja 280km to juz zbyt wysoka cena, ktora nie ma dobrego przelicznika kasa/wartosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No mniej więcej tak wygląda zawieszenie jak kolega wyżej opisał.Comfort lepiej wybiera ,ale buja jak łajba,normal już czuć dziury jak cholera ,a sport to chyba tylko na eksperymentalny odcinek najrówniejszej autostrady.Pasowałoby jezdzić na komfort,może w wersji 1.4 by i dało radę ,ale w większych i przy dynamicznej jezdzie można wypaść z zakrętu.Jednym słowem - złom.Do tego w benzynie jeszcze jako tako ,bez rewelacji ,ale do wytrzymania,za to np w bitidi hałas nie do zaakceptowania w aucie za tyle pieniędzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj powiedz mi co Ty robisz na tym forum? Chcesz nas uratować przed zakupem tego złomu? Czy masz jakąś chora przyjemność pisania takich rzeczy o samochodzie którego nie masz i nawet nie zamierzasz kupić?? Wiem że nie odpiszesz. Ale tsk przed świątecznie pytam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamierzałem.Z uwagi na dostępne silniki ,szybką skrzynie (która się rozpadnie po 150tys,ale trudno i tak sprzedaję wcześniej)i niektóre fajne elementy wyposażenia oraz dostępność 4x4 (najbardziej istotny element oprócz dynamicznego motoru)Po tym jak byłem zachwycony Golfem VII uznałem,że przecież tu będzie tylko lepiej i jestem w totalnym szoku ,jak złe jest to auto i zastanawia mnie ,co niektórych ciągnie do tego auta,jakiś symbol prestiżu na wiosce czy jak? Bo auto za tyle kasy ,tak jeżdżące ,to jest absolutna i totalna porażka.

Ale spoko,kończę już pisanie,bo istotnie nie zamierzam go kupić,ew myślę nad przejażdżką Alltrackiem,ale ktoś tu pisał,że tam będzie raczej tylko gorzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie proś tatę o golfa , bo Passat jest poza twoim marnym zasięgiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Alltrackiem i jest tylko gorzej więc pozostań przy Golfie tak jak przedmówcy proponowali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Moj mial ok 200km

Z ciekawości - czy spotkał*się ktoś z Was z samochodem NOWYM, na zamówienie, który miałby podejrzanie duży przebieg? Tzn. więcej niż 50 km? Dealerzy przekonują, że to normalne, że czasem są dłużej testowane w fabryce...
Edytowane przez bol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

200 km w nowym samochodzie?? Serio?? Odbierałem już kilka samochodów różnych marek i nigdy nie miałem więcej niż 10km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a z innej beczki.

Czy problem brania oleju przez TSI został definitywnie rozwiązany?

Podczas jazd Cuprą zapytałem tak z głupia frant, czy już się z tym uporali i o dziwo handlowiec odpowiedział,że nie!

Kupując tsi mam liczyć się z zużywaniem oleju :padaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, a z innej beczki.

Czy problem brania oleju przez TSI został definitywnie rozwiązany?

Podczas jazd Cuprą zapytałem tak z głupia frant, czy już się z tym uporali i o dziwo handlowiec odpowiedział,że nie!

Kupując tsi mam liczyć się z zużywaniem oleju :padaka

 

To jest bardzo dobre pytanie. Też jestem ciekaw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam przejechane 5k km i na razie szczerze mówiąc nie zauważyłem ubytku na bagnecie.. :)

 

Zapomniałem. Po 3000 km zmieniałem olej na millers'a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czemu promują tak ten silnik 2.0 tdi 150 km SCR i dokładają 4x4 prawie za darmo a w skodzie w ogóle nie ma dopłaty.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

a już wiem, nie zwróciłem uwagi że tylko skrzynia manualna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest bardzo dobre pytanie. Też jestem ciekaw.

 

mam silnik 2.0 tsi 220 koni w O3 RS. chyba to samo co w passku. po 80k km oleju nie bierze, czy też bierze bardzo małe ilości. raz (bardziej zapobiegawczo, bo było jeszcze z 1/4 podziałki) dolałem ok. 300 ml. olej zmieniam co 15k km.

 

we wszystkich swoich uturbionych benzynach regularnie sprawdzałem olej, tutaj niezbyt już mi się chce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W moim dzisiaj stuknęło 2500km. Dosyć oszczędny ale dzisiaj jadąc S8 od Łodzi na Wrocław pod silny wiatr przy nastawionym 160 km/h palił 10-11 l. Rzeczywiście dosyć głośno ale mam niestety Alpine 5 kierunkowe i one buczą od początku.Może jak spadnie śnieg to chociaż skorzystam na lepszej przyczepności.

Poziom halasu przy tych prędkościach podobny jak przy poprzednim B6 TDI na CR. Przy mniejszych do 120, B8 cichszy( mimo tych opon).

Ogólnie oceniam mój wybór jako właściwy ( z wyjątkiem opon). Nie ma co porównywać do innych ( Renault, Opel czy Ford) gdyż w mojej opinii są słabiej wykonane lub maja gorsze silniki.

Duży PLUS za AD oraz Active LED. Lekki minus za Discovery Pro( nic szczególnego, wyróżniającego ) a za CARPlay duży minus.

 

a to ja z wiatrem jechałem :jupi, bo ta sama trasa z aktywnym 160km/h i spalił 7,2l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności