Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Jechalem ta sama trase 13.12 z mega wiatrem wiejacym w pysk. Spalanie umnie ponad 11. W b6 ,10. Powot juz w okolicach 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja się powtórzę, 2.0 TSI nie ma już problemu z braniem oleju. Tzn. 2 tygodnie temu wymieniałam olej po 15tyś km. i z 2/3 podziałki spadł mi do 1/3. Nic nie dolewałem od nowości. Teraz zostało mi jeszcze 0,5l Millersa w baniaczku, więc jak dobrze pójdzie to może na 3-4 lata ew. dolewek wystarczy ;)

Wiadomo, że silnik, szczególnie uturbiony musi zużyć troszkę oleju, ale to co teraz doświadczam to prawie granica błędu statystycznego. Także nie bać się! Problem zażegnany :)

 

Co do DCC to ja w ośce 2.0TSI (jeśli to w ogóle ma jakieś znaczenie) w ogóle nie narzekam na pracę zawieszenia, jestem zadowolony. Często żongluję trybami pracy żeby dostosować do warunków jazdy. Sport używam rzadko, kiedy chcę się pobawić na dobrej, krętej drodze.

Autostrady pokonuję na Comforcie bo przecież na takich drogach nie ma ostrych zakrętów więc nie widzę sensu usztywniania, a V-max osiągniemy nawet trybie ECO :P Ten tryb wg. mnie jest idealnie dostosowany do niemieckich betonowych autostrad, płynie się wtedy po drodze. Normal nie używam, dostosowałem sobie Indywidual tak żeby był połączeniem Normal i Sport tam gdzie mi pasuje i głownie na tym jeżdżę. ECO - tylko kiedy chcę pożeglować i bardzo i pooszczędzać paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest bardzo dobre pytanie. Też jestem ciekaw.

 

Mam nuż najechane 17500 i nic. Leje Pb 95 i latam. Polecam to autko. Szczerze mówiąc nie rozumiem większości problemów, które pojawiają się na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zagapiłem sie i już wiem. Asystent parkowania sam hamuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się ,czy to zawieszenie i głośność nie jest przypadłością konkretnych egzemplarzy,ale nawet jeśli ,to jaka jest gwarancja ,że nie trafię na taki felerny.Myślę jeszcze o bitdi ,bo bardzo podoba mi się relacja osiągów do spalania,ale jeśli to było by takie bitdi ,jak to, którym jechałem,to się kurczę nie da tym jezdzić

Z passatem jeszcze jeszcze jeden kłopot - że to wiejskie auto ,stoi to pod każdą wiejską stodołą i wyda się 180koła,a za chwilę Janusze nazciągają tego z raichu i pod biedrą będzie się roić jak zwykle od tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawiam się ,czy to zawieszenie i głośność nie jest przypadłością konkretnych egzemplarzy,ale nawet jeśli ,to jaka jest gwarancja ,że nie trafię na taki felerny.Myślę jeszcze o bitdi ,bo bardzo podoba mi się relacja osiągów do spalania,ale jeśli to było by takie bitdi ,jak to, którym jechałem,to się kurczę nie da tym jezdzić

Z passatem jeszcze jeszcze jeden kłopot - że to wiejskie auto ,stoi to pod każdą wiejską stodołą i wyda się 180koła,a za chwilę Janusze nazciągają tego z raichu i pod biedrą będzie się roić jak zwykle od tego

Na pocieszenie powiem, że będą sprowadzać B6 z 2005-2006 r. oczywiście 2.0 PD w TDI-ku.(a tuż po sprowadzeniu z powodu kosztów napraw będą je złomować).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: otrzymałem dzisiaj informację, że moje auto jest już w Poznaniu. Jak myślicie czy jest szansa na odbiór przez końcem roku?

Samochód kupuje w Łodzi jeżeli ma to jakiekolwiek znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie: otrzymałem dzisiaj informację, że moje auto jest już w Poznaniu. Jak myślicie czy jest szansa na odbiór przez końcem roku?

Samochód kupuje w Łodzi jeżeli ma to jakiekolwiek znaczenie.

Jest na to szansa ale niewielka moim zdaniem - głównie ze względu na okres świąteczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dobrze,poczekaj do stycznia,będziesz miał auto 2016 ,a tak wyjdziesz i za 3 dni będzie miał już rok i 25% w plecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I dobrze,poczekaj do stycznia,będziesz miał auto 2016 ,a tak wyjdziesz i za 3 dni będzie miał już rok i 25% w plecy

 

 

REJESTRACJA będzie 2016

 

ale auto jak jest w P-niu to będzie rok produkcji 2015 ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja się powtórzę, 2.0 TSI nie ma już problemu z braniem oleju. Tzn. 2 tygodnie temu wymieniałam olej po 15tyś km. i z 2/3 podziałki spadł mi do 1/3. Nic nie dolewałem od nowości. Teraz zostało mi jeszcze 0,5l Millersa w baniaczku, więc jak dobrze pójdzie to może na 3-4 lata ew. dolewek wystarczy ;)

Wiadomo, że silnik, szczególnie uturbiony musi zużyć troszkę oleju, ale to co teraz doświadczam to prawie granica błędu statystycznego. Także nie bać się! Problem zażegnany :)

 

Co do DCC to ja w ośce 2.0TSI (jeśli to w ogóle ma jakieś znaczenie) w ogóle nie narzekam na pracę zawieszenia, jestem zadowolony. Często żongluję trybami pracy żeby dostosować do warunków jazdy. Sport używam rzadko, kiedy chcę się pobawić na dobrej, krętej drodze.

Autostrady pokonuję na Comforcie bo przecież na takich drogach nie ma ostrych zakrętów więc nie widzę sensu usztywniania, a V-max osiągniemy nawet trybie ECO :P Ten tryb wg. mnie jest idealnie dostosowany do niemieckich betonowych autostrad, płynie się wtedy po drodze. Normal nie używam, dostosowałem sobie Indywidual tak żeby był połączeniem Normal i Sport tam gdzie mi pasuje i głownie na tym jeżdżę. ECO - tylko kiedy chcę pożeglować i bardzo i pooszczędzać paliwo.

 

Podłączyłem się pod pytanie w temacie oleju tak bardziej przy okazji i może po tych sensacjach, które wyczytuję w mediach. Oprócz B6 TDI mam też w domu 1,8 TSI DSG, którym jeździ moja połowa. Auto z rocznika o powiększonym ryzyku bo z 2009r. A tymczasem u mnie od przeglądu do przeglądu raz dolałem jakieś 0,3ltr więc jak czytam te hity z tak ekstremalnym braniem oleju to, aż przecieram gały:ocochodzi My w rodzinie co prawda nie śmigamy tym autem po highway'ach i ma dopiero 96 tys najechane więc może sposób eksploatacji wyklucza takie dolegliwości. Ale pies to drapał. I tak czekam na mojego TSI 220KM z niecerpliwością.

 

Po testach B8 z DCC też doszedłem do wniosku, że na autostrady (proste oraz bardzo łagodne łuki) idealny jest tryb Comfort, a Sport jest najlepszy na równe kręte odcinki i w zasadzie tylko tam. Świetny jest natomiast Indywidual z tym ustawianiem wszelkich parametrów pod siebie. Każdemu kto dysponuje budżetem i waha się w kwestii DCC polecam mimo, że jeszcze nie odebrałem swojego B8 :cool

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tak myślałem, że nie uda się tego ogarnąć przed Nowym Rokiem. Może lepiej na spokojnie odebrać później. Zwłaszcza, że na tyle rzeczy trzeba zwrócić uwagę przy odbiorze. Czy coś w tej kwestii się zmieniło ostatnio, czy nadal pojawiają się niedoróbki np. spryskiwacze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym nie przesądzał, że się nie uda. Są jeszcze 4 dni robocze, a nikt nie będzie celowo auta trzymał i kasy zamrażał.

Problemem może być odbiór jeśli nie rejestrujesz w Łodzi, chociaż i z tym da się ogarnąć.

W każdym razie odbioru też nie ma co demonizować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto jest brane w leasing wiec blachy raczej warszawskie będą. Zobaczymy jak będzie. Dam znać jak dostanę jakieś info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem na myśli procedury rejestracyjne i tu może być pies pogrzebany.

Też kupowałem u Bursiaka.

Edytowane przez MM_VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy przypomnę sobie kiedy mój Pastuch był w Poznaniu a kiedy wyjechałam nim z salonu to marne szanse.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ebastian napisz proszę jak spalanie w mieście w Twoim 1.8 DSG, lejesz PB 95? a co olejem silnikowym, ta generacja już nie bierze ? a co z dynamiką jazdy, daje radę, polecisz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ebastian napisz proszę jak spalanie w mieście w Twoim 1.8 DSG, lejesz PB 95? a co olejem silnikowym, ta generacja już nie bierze ? a co z dynamiką jazdy, daje radę, polecisz ?

 

Witam, ja przekulalem juz moim 1.8 TSI 4200 km spalanie w mieście max 10 l trasa od 7 do 10 ale te 10 to juz przy prędkościach 160 - 200 km/h. Dynamika silnika o niebo lepsza od 1.8 TSI w b6.

 

Goraco polecam!!!

 

Uwaga dla tych ktorzy dotychczas jeździli dieslem (ja mam sluzbowo superb II 2.0 tdi) nalezy przyzwyczaić sie do duzo delikatniejszego operowania gazem. Bo jeżdżąc z gazem jak dieslem na początku będziecie mieli zużycie w mieście grubo powyżej 10 litrów. Znam z autopsji. Dlatego tez wielu ktorzy na co dzien jeżdżą dieslami biorąc z salonu 1.8 TSI czy 2.0 TSI do testów na krótkich trasach panikują ze auto duzo pali!!! Tak moze duzo spalić jezeli nieumiejętnie z przyzwyczajeniem operowania gazem z diesla bedziemy używać pedału przyspieszenia w benzynie!!!

 

Wszystkim forumowiczom składam zyczenia pogodnych świat !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Spalanie w 1.8 może być w zakresie 6-12 l / 100km. U mnie przy dojazdach do pracy wychodzi średnio 7 - 7,5 (15km miasto, 15km trasa podmiejska, 90% prędkość przepisowa+vat, 10% trochę szybciej ). Z ostatniego tankowania 7,1 foto:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności