d7d Zgłoś #5601 Napisano 1 Listopada 2015 szyba podgrzewana nie powinna mieć wpływ na zwiększony poziom hałasu, poziom hałasu zależy m.i. szybkości, spasowania uszczelek i od kierunku wiatru, warkot diesla mógł tyko zgłuszać inny hałas a nie go tłumić (zwłaszcza jako "przeciwna faza") Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goofy Zgłoś #5602 Napisano 1 Listopada 2015 Ciekawy jestem jeszcze jednego, czy koledzy ktorzy tak skarza sie na szumy podczas jazdy maja szyby zwykle czy podgrzewane? Bo powiem ze u mnie owszem od 120km/h jest slyszslny szum ale nie jest on naprawde duzy, nawet cicho grające radio zaglusza go zupelnie...z tego co inni pisali to maja dzwieki na poziomie jazdy z otwartym oknem...no chyba ze sie przesiedli z S klassy to wtedy rozumiem :hmmU mnie jest szyba przednia dodatkowo podgrzewana Ale zauważ że dziennikarze do testów dostawali auta z podwójnymi szybami (zachar). Wydaje mi się iż VW zauważył ten problem i usunął go na poziomie konfiguratora, Ci co chcą mieć cicho dokupią pakiet podwójnych szyb bocznych. Który u nas jest niedostępny Np. dzisiaj żona zapytała czy mam domkniętą szybę w drzwiach! Pytanie za sto punktów, czy można wymienić seryjne szyby na te podwójne? Nie przesiadłem się z S klasy ale w 530D GT mam drzwi 'bezramkowe' i jest cieszej, no przynajmniej nie szymi powietrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
d7d Zgłoś #5603 Napisano 1 Listopada 2015 Jeździłem dwa dni Passatem B8 2,0 Bi-TDi 240 KM i mam mieszane uczucia. Silnik, prowadzenie wielkość samochodu itp. bardzo dobre ale hałas powietrza z zewnętrz i braki w wyposażeniu wskazują na konieczność poczekania albo do usunięcia wad wieku niemowlęcego (tylko już rok jest produkowany) albo do nowych opcji wyposażenia i/lub FL. Samochód za ok. 200 - 225 tys. zł nie może mieć takich ułomności. Brak szerokiej gamy kolorów nadwozia, kolory wnętrza też albo ciemne albo prawie białe, wentylacja siedzeń z określoną tapicerką, mniejsza ilośc alufelg niż w De, ACC do 160 km/h, brak organizacji bagażnika kombi i pewnie jeszcze kilka się znajdzie (parasol w drzwiach). AID ma wg mnie dziwne kolory bez możliwości dowolnego wyboru. W Audi A6 wygląda to dużo lepiej. (ale kosztuje dużo więcej tylko dlatego że bo to Audi) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goofy Zgłoś #5604 Napisano 1 Listopada 2015 (edytowane) Jeździłem dwa dni Passatem B8 2,0 Bi-TDi 240 KM i mam mieszane uczucia.Silnik, prowadzenie wielkość samochodu itp. bardzo dobre ale hałas powietrza z zewnętrz i braki w wyposażeniu wskazują na konieczność poczekania albo do usunięcia wad wieku niemowlęcego (tylko już rok jest produkowany) albo do nowych opcji wyposażenia i/lub FL. Samochód za ok. 200 - 225 tys. zł nie może mieć takich ułomności. Brak szerokiej gamy kolorów nadwozia, kolory wnętrza też albo ciemne albo prawie białe, wentylacja siedzeń z określoną tapicerką, mniejsza ilośc alufelg niż w De, ACC do 160 km/h, brak organizacji bagażnika kombi i pewnie jeszcze kilka się znajdzie (parasol w drzwiach). AID ma wg mnie dziwne kolory bez możliwości dowolnego wyboru. W Audi A6 wygląda to dużo lepiej. (ale kosztuje dużo więcej tylko dlatego że bo to Audi) Nie kosztuje więcej, tylko dlatego bo to Audi.... Edytowane 1 Listopada 2015 przez Goofy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agbar Zgłoś #5605 Napisano 1 Listopada 2015 Nie kosztuje więcej tylko dlatego bo to Audi.... Dziwne jest porównywanie B8 do A6. Konfigurator Audi jest przygotowywany tak, żeby klient mógł wydać nawet 500-600 tys. Uważam również, że oczywiście VW powinien dać możliwość zamówienia wszystkich opcji dostępnych produkcyjnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioter2009 Zgłoś #5606 Napisano 1 Listopada 2015 Ale zauważ że dziennikarze do testów dostawali auta z podwójnymi szybami (zachar). Wydaje mi się iż VW zauważył ten problem i usunął go na poziomie konfiguratora, Ci co chcą mieć cicho dokupią pakiet podwójnych szyb bocznych. Który u nas jest niedostępny Np. dzisiaj żona zapytała czy mam domkniętą szybę w drzwiach! Pytanie za sto punktów, czy można wymienić seryjne szyby na te podwójne? Nie przesiadłem się z S klasy ale w 530D GT mam drzwi 'bezramkowe' i jest cieszej, no przynajmniej nie szymi powietrze. Jeśli chodzi o Zachara to kontaktowałem się z autocentrum przez fb i zapytałem, czy wie coś na temat omawianych szumów. Dodatkowo zapytałem, czy ma jakiś pomysł na to aby jakoś sobie poradzić ze zbywaniem mnie przez ASO, podpowiedział, że może warto wezwać rzeczoznawcę samochodowego aby ocenił wszelkie niezgodności (m.in. wkur....... szumy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Goofy Zgłoś #5607 Napisano 1 Listopada 2015 Jeśli chodzi o Zachara to kontaktowałem się z autocentrum przez fb i zapytałem, czy wie coś na temat omawianych szumów. Dodatkowo zapytałem, czy ma jakiś pomysł na to aby jakoś sobie poradzić ze zbywaniem mnie przez ASO, podpowiedział, że może warto wezwać rzeczoznawcę samochodowego aby ocenił wszelkie niezgodności (m.in. wkur....... szumy) Powiem szczerze że dla mnie ten szum to trochę szok, nasłuchałem się jaki to Passat jest super wyciszony a tu taka c***nia. Pozostało jeździć 110 na autostradzie... Czy kontaktował się ktoś w tej sprawie z VW? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioter2009 Zgłoś #5608 Napisano 1 Listopada 2015 Powiem szczerze że dla mnie ten szum to trochę szok, nasłuchałem się jaki to Passat jest super wyciszony a tu taka c***nia. Pozostało jeździć 110 na autostradzie... Czy kontaktował się ktoś w tej sprawie z VW? Mam właśnie obawy czy kontakt w vw w ogóle coś pomoże. U mnie zaczyna być podobnie jak podczas historii ze stukającym pedałem hamulca. Sprawdzili w innym B8, które mieli na placu, okazało się że stuka bardzo podobnie więc zamknęli sprawę argumentując to w ten sposób , że w aucie porównawczym również były stuki. Jeśli chodzi o szumy to zrobili tak samo jeśli chodzi o opisanie mojego zgłoszenia. Przejechaliśmy się autem, które mieli na placu i również szumiało, przy 180km/h to własnych myśli nie słyszeliśmy jadąc z pracownikiem ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #5609 Napisano 1 Listopada 2015 Mam właśnie obawy czy kontakt w vw w ogóle coś pomoże. U mnie zaczyna być podobnie jak podczas historii ze stukającym pedałem hamulca. Sprawdzili w innym B8, które mieli na placu, okazało się że stuka bardzo podobnie więc zamknęli sprawę argumentując to w ten sposób , że w aucie porównawczym również były stuki.Jeśli chodzi o szumy to zrobili tak samo jeśli chodzi o opisanie mojego zgłoszenia. Przejechaliśmy się autem, które mieli na placu i również szumiało, przy 180km/h to własnych myśli nie słyszeliśmy jadąc z pracownikiem ASO. Mój szumiał, to było szczególnie odczuwalne jak się chwilę temu jechało B6 a tutaj wrażenie że szyba nie jest domknięta. Zgłosiłem to w serwisie i jest dużo lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioter2009 Zgłoś #5610 Napisano 1 Listopada 2015 Mój szumiał, to było szczególnie odczuwalne jak się chwilę temu jechało B6 a tutaj wrażenie że szyba nie jest domknięta. Zgłosiłem to w serwisie i jest dużo lepiej. Co zrobili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #5611 Napisano 2 Listopada 2015 Zmierzylem szumy profesjonalnym sprzętem. 78db przy lewym uchu kierowcy przy 180 . komunikacja w pasazerami nie jest możliwa. W kasku na motocyklu mam ciszej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #5612 Napisano 2 Listopada 2015 A na jazdach testowych też wam tak szumiało? Na na jazdach jeździłem i 200km/h i szum był akceptowalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #5613 Napisano 2 Listopada 2015 Co zrobili? Nie wiem, ale zrobili skutecznie. Do naprawy mieli to oraz trzeszczenie słupka B. Teraz jest dobrze, do 160 testowałem i nic nie przeszkadzało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fat Zgłoś #5614 Napisano 2 Listopada 2015 Moim zdaniem szumy wydobywają się właśnie z boku samochodu, dla mnie są to okolice słupka B (kombi). Sam przód i silnik są dobrze wyciszone. Magiczną granicą jest faktycznie 120 km/h. Co ważne - w moim przypadku szum ten nie jest głośny. Normalnie ustawione radio spokojnie go zagłusza, można spokojnie rozmawiać, na pewno nie nazwałbym tego hałasem czy generalnie złym wyciszeniem. Ale drobny zgrzycik jest. Aha, pytał ktoś o hałasy dobiegające z tylnego zawieszenia. U mnie też one na początku występowały i były mega irytujące (głośne, głuche dudnienie np. na progach zwalniających, nierównościach poprzecznych itp.). Z biegiem czasu jednak wszystko się "ułożyło" i stuki zupełnie ustały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #5615 Napisano 2 Listopada 2015 Specjalnie dzisiaj sprawdzilem, do 100 jest idealna cisza, przy 120 delikatny szum ale naprawde bardzo cichy, przy 170 odglosy toczenia zagluszaja ten szum, generalnie naprawde jest cicho i trudno sie czepiac, przy 120 mogloby by byc ciszej ale to juz naprawde jest czepianie sie, jak na klase srednia trzyma bardzo wysoki o ile nie najwyzszy poziom, nie bedeporownywal do A6 czy A8 bo tam jest jeszcze ciszej ale tez inne pieniadze. Co natomiast mnie denerwuje to szumy slyszane jak przejezdzaja inne samochody z naprzeciwka albo na swiatlach stoi obok jakis stary rozpadajacy sie diesel, to slychac zdecydowanie za bardzo jak jest radio wylaczone i mysle ze tu podwojne szyby maja pole do popisu, mam numery tych szyb musze zapytac o cene w serwisie, tylna oczywiscie odpada bo za duzo roboty, ale boczne do przejscia... Natomiast co do dynaaudio sprawdzcie jakie macie ustawienia w dolby pro logic, ja mialem stereo, przestawilem na small i teraz czuc roznice, zaczelo grac jak nalezy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #5616 Napisano 2 Listopada 2015 Potwierdzam "small" gra soczyscie ☺ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #5617 Napisano 2 Listopada 2015 Specjalnie dzisiaj sprawdzilem, do 100 jest idealna cisza U mnie od już od 70-80 km/h dość wyraźnie są słyszalne szumy opon, jakby bardziej z tyłu (opony Continental 235/45 R18). U Ciebie tego nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #5618 Napisano 2 Listopada 2015 U mnie od już od 70-80 km/h dość wyraźnie są słyszalne szumy opon, jakby bardziej z tyłu (opony Continental 235/45 R18). U Ciebie tego nie ma? Dlatego ja bezpośrednio bo zakupie B8 zmieniłem opony na Dunlop Sportmaxx RT. Jest dużo, dużo ciszej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #5619 Napisano 2 Listopada 2015 78db przy lewym uchu kierowcy przy 180 przy 170 odglosy toczenia zagluszaja ten szum Jak rozumiem , robiliście te pomiary na autostradzie w RFN ? Bo w Polsce max. dopuszczalna prędkość to 140 km/h. No chyba, że zachowaliście na tyle nieodpowiedzialnie, że naraziliście innych użytkowników dróg na niebezpieczeństwo :rozpacz :smutek :nie. Tylko po to, żeby "zagłuszyć" "dysonans poznawczy" po wydaniu 150 tysi na hałasujący złom ? Warto tak narażać innych ? :hmm I siebie przy okazji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5620 Napisano 2 Listopada 2015 Jak rozumiem , robiliście te pomiary na autostradzie w RFN ? Bo w Polsce max. dopuszczalna prędkość to 140 km/h. No chyba, że zachowaliście na tyle nieodpowiedzialnie, że naraziliście innych użytkowników dróg na niebezpieczeństwo :rozpacz :smutek :nie. Tylko po to, żeby "zagłuszyć" "dysonans poznawczy" po wydaniu 150 tysi na hałasujący złom ? Warto tak narażać innych ? :hmm I siebie przy okazji ? No przecież to oczywiste, że robimy pomiary (zwłaszcza prędkość maksymalną) w byłym RFN. Nie wiem skąd to pytanie. W końcu to niedaleko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach