Skocz do zawartości

Fat

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Fat

  • Urodziny 13.12.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015
  1. Nasmaruj siłowniki od zamykania klapy, np. smarem silikonowym, zwłaszcza ich punkty mocowania do klapy i karoserii. U mnie pomogło, a też ostatnio zaczęło stukać (mam Easy Open).
  2. Mogę odsprzedać 2 szt. Conti, które do tej pory jeździły u mnie na tyle - zmieniam cały komplet. Mają ok. 35 kkm przelotu, ale są jeszcze przed ogranicznikiem i powinny sezon przelatać.
  3. Czy ikony tych POI wyświetlają się również na AID, czy tylko na DP?
  4. Faktycznie, po dokładnym umyciu zderzaka Easy Open bagażnika wróciło. Przecieranie spodu zderzaka szmatką nic nie dawało, trzeba go było potraktować brutalnie myjką W instrukcji napisano, że przy mocnym zabrudzeniu, zwłaszcza zasoleniu, zderzaka, EO klapy wyłącza się.
  5. U mnie też nie włącza się zawsze (nie licząc włączonego wstecznego i jazdy wstecz), ale co któreś "psiknięcie" przedniej szyby już tak - muszę wtedy wyłączać tylną wycieraczkę standardowym zmienieniem położenia dźwigienki. Jest to o tyle irytujące, że często tylna szyba jest sucha lub tylko zabrudzona i wycieraczka trze po suchym. Ogólnie, po przebiegu 22 tys. km tylne pióro wycieraczki już wyraźnie zużyte. A poza tym właśnie mi przestało działać bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika
  6. Pytanie za 100 punktów - czy da się wycieraczki ustawić tak, aby podczas spryskiwania przedniej szyby nie włączała się automatycznie wycieraczka tylna (kombi)? Klikałem menu ale nie udało mi się tego znaleźć...
  7. A ja jestem ciekaw, ile jeszcze razy w tym roku poruszana będzie w tym wątku wyższość benzyny nad dieslem, albo na odwrót (w zależności od potrzeby)? Naprawdę tak was jara analizowanie tabelek ze średnim spalaniem i przyspieszeniem 0-100? Ja tam np. wolę Wielkanoc od Bożego Narodzenia, ale miłośników Św. Mikołaja nie będę próbował przeciągnąć na swoją stronę Wady i zalety obu silników zostały szczegółowo opisane chyba już we wszystkich możliwych miejscach internetu, łącznie z tym forum. Nie wiem jak Wam, ale mi chyba trochę szkoda czasu na udowadnianie innym, dlaczego akurat diesel (odpowiedź brzmi - BO LUBIĘ!). P.S. Diesel też potrafi sporo spalić [ATTACH=CONFIG]139397[/ATTACH]
  8. W DP wybierasz Media, potem Ustawienia i Zarządzaj Juke Box. Możesz importować pliki/foldery z USB, karty itp. na dysk oraz usuwać z dysku. Usuwać z USB/SD z poziomu DP chyba się nie da.
  9. Kopiować pliki z karty SD na dysk DP jak najbardziej się da, usuwać je również, z folderami jest podobnie.
  10. Moim zdaniem szumy wydobywają się właśnie z boku samochodu, dla mnie są to okolice słupka B (kombi). Sam przód i silnik są dobrze wyciszone. Magiczną granicą jest faktycznie 120 km/h. Co ważne - w moim przypadku szum ten nie jest głośny. Normalnie ustawione radio spokojnie go zagłusza, można spokojnie rozmawiać, na pewno nie nazwałbym tego hałasem czy generalnie złym wyciszeniem. Ale drobny zgrzycik jest. Aha, pytał ktoś o hałasy dobiegające z tylnego zawieszenia. U mnie też one na początku występowały i były mega irytujące (głośne, głuche dudnienie np. na progach zwalniających, nierównościach poprzecznych itp.). Z biegiem czasu jednak wszystko się "ułożyło" i stuki zupełnie ustały.
  11. Nie wydaje mi się, żeby był to zwykły pomiar czasu jazdy. Zaliczyłem 2-3 trasy po 700-1000 km na raz, jedynie z krótkimi przerwami ale za to w dobrych warunkach, i system milczał. A ostatnio ostrzegł o zmęczeniu po ok. 400 km od przerwy i zarazem zmiany kierowcy, ale w kiepskich warunkach (po zmroku, w deszczu, z dużym ruchem). I wtedy faktycznie kierowca był zmęczony :-)
  12. Piski na AID miałem już wielokrotnie, ale wczoraj tez zaliczyłem "automatyczne hamowanie" - ciekawe wrażenie A tak przy okazji - czy ktoś wie na jakiej zasadzie działa system wykrywający zmęczenie kierowcy? (nie mam instrukcji pod ręką)
  13. Ja mam "tylko" lekko zapadnięty jeden spryskiwacz i kasujące się dane spalania długodystansowego (co ciekawe, na początku było wszystko spoko, zaczęły się kasować dopiero jakiś czas temu). Trzasków, skrzypień i innych atrakcji nie odnotowałem :-)
  14. Fat

    Car net

    Nie mam aplikacji VW (Xperia ich do niczego nie potrzebowała). Jak wspominałem, po połączeniu Galaxy S6 z samochodem w menu Mirror Link w Discover Pro pojawia się komunikat, że w urządzeniu nie znaleziono aplikacji kompatybilnych z Mirror Link i prawdopodobnie nie obsługuje ono tego systemu (mimo poniższego). Można wybrać tylko "Rozłącz" i "Ustawienia" (zmienianie poszczególnych opcji niczego nie daje), nie działa nic więcej. Sam telefon też nie działa normalnie, nie można dosłownie niczego z nim zrobić - ekran jest czarny, przyciski nie reagują, a po dotknięciu ekranu pojawia się komunikat o połączeniu z Mirror Link i nic więcej. Android 5.1.1, soft niebrandowany.
  15. Fat

    Car net

    Dobra, sprawdziłem raz jeszcze. Opcja "Mirror Link" w telefonie aktywna, samochód widzi telefon i łączy się z nim. Telefon przechodzi wtedy w tryb Mirror Link - nie można go normalnie używać, po kliknięciu w ekran pojawia się komunikat o połączeniu telefonu z samochodem i nie można nic więcej zrobić (nie działa przycisk blokady, przyciski głośności czy przycisk centralny). Po wejściu w funkcję Mirror Link z menu samochodu pojawia się komunikat, że "w urządzeniu nie znaleziono aplikacji zgodnych z cośtam cośtam, prawdopodobnie urządzenie nie obsługuje systemu Mirror Link" (nie pamiętam dokładnie, a zdjęcia nie mogłem zrobić z powodu jak wyżej). Jedyną opcją w menu Mirror Link jest wtedy "rozłącz". Dla porównania, Xperia Z1 łączyła się bezproblemowo, telefon połączony z Mirror Link można było normalnie obsługiwać, dodatkowo działała obsługa telefonu z pozycji Discover Pro i można było wyświetlić całą zawartość telefonu oraz "bawić się" nim na DP. Może Galaxy S6 wymaga doinstalowania jakiegoś dodatku - nie wiem i jakoś nie chce mi się zgłębiać, bo sam Mirror Link uważam za zupełnie zbędny bajer. Może gdyby można go było używać podczas jazdy, to zmieniłbym zdanie. Aha, Car Net działa tak czy siak (udostępniam internet z mobilnego routera umieszczonego w bagażniku).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności