Krzys1505733009 Zgłoś #4961 Napisano 4 Października 2015 To fajnie. Mamy ten sam termin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loocashpl Zgłoś #4962 Napisano 4 Października 2015 Witajcie, skonfigurowalem paska na kwote 142 710,00 zł brutto na jakie rabaty moge liczyc przy zakupie ? (zakup na firme, leasing). Z tego co wiem jest rabat flotowy, mozna takze zdac swoje stare auto ale czy to wszystko ? Od sprzedawcy dowiedzialem sie ze od nowego roku ma byc podwyzka inflacyjna w wysokosci 5% prawda to czy zagrywka aby wczesniej zlozyc zamowienie w celu otrzymywania profitow od producenta ? (utrzymanie rabatu itp.). Jak wyglada u Was przewidywany termin odbioru?, wg dealera odbior luty/marzec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stanmike Zgłoś #4963 Napisano 4 Października 2015 (edytowane) Nowy przód w konfiguratorze? [ATTACH=CONFIG]136969[/ATTACH] iii tam potem już "stara" wersja: [ATTACH=CONFIG]136970[/ATTACH] Edytowane 4 Października 2015 przez Stanmike Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #4964 Napisano 4 Października 2015 Chyba nic nowego. Lampy halogenowe i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #4965 Napisano 4 Października 2015 W kwestii 0-200 BiTDI, VW nastawił zespól napędowy na wynik 0-100. To prawda, wykorzystali że ma siedem biegów i zestopniowali pierwsze bardzo krótko, szczególnie I-kę i II-kę. Krótka jedynka pozwala bardzo szybko spiąć sprzęgło bez strat i napędzać. Na 6tym biegu BiTDI przy 4500rpm ma 210km/h a 220TSI na 4tym przy 6000rpm. Przy podobnej mocy BiTDI ma po prostu o 25% cięższe przelożenie ostateczne a opór powietrza jest już duuuuży. W zasadzie to można policzyć że BiTDI musiałby mieć prawie 300 kucy aby sie na autostradzie z TSI 220 sprawdzać..... To nie tak, przełożenia zmieniają moment na kołach ale nie moc. Aby powiedzieć o ile który przyspieszy trzeba by mieć wykresy mocy. Moment 500Nm w dieslu jest osiągany w zakresie.... 750rpm, dla porównania 2.0TSI 220 w zakresie 2900rpm a wersja 280KM w zakresie... 3900rpm. Tutaj jest trochę kurioazalnie bo 1.8TSI w manualu ma 320Nm więc czy mamy 180 czy 280 to do ok 4000rpm mocy mamy tyle samo. A w praktyce to przy DSG to kogo obchodzi na którym biegu wyprzedzamy? Jakieś idiotyczne zabobony że licza się przyspieszenia na ostatnim biegu jakby niemożliwa była zmiana. Ale podsumowanie krótkie, przyspieszy szybciej ten który dostarczy na koła więcej mocy w przeliczeniu na kg. 2.0TSI 220KM mają realnie 240KM (z hamowni), bitdi jak wszystkie obecnie diesle VW jedynie serię wypluwają, czasami dwa trzy konie zapasu. Straty 4x4 plus waga i wiemy co lepiej przyspieszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #4966 Napisano 4 Października 2015 Za podobną cenę miałbym uzbrojone po zęby Espace 5 z masażem i 4 kołami skrętnymi. Jednak to pasek naprawdę "jeździ" i gdzie stawiałbyś kubek z kawą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miszka Zgłoś #4967 Napisano 4 Października 2015 Nie mogę znaleźć czy było to już dyskutowane ( próbowałem ale nie mogę znaleźć). Porównując 1,4 TSI DSG7, 1,8 TSI Manual, 1,8 TSI DSG7.... 1) Poprzez zdławienie 1,8 DSG7 do 250Nm aż do 3000 obr. min praktycznie nie ma różnicy pomiędzy 1,4 TSI i 1,8 TSI DSG7. Dopiero powyżej 3000 obr. jest jakiś zysk z 1,8 TSI 2) 1,8 Manual będzie znacznie dynamiczniejszy od DSG7 320 Nm >> 250Nm dopiero powyżej 5000 obr./min to będą te same silnik Wnioski takie: - jak brać DSG7 to raczej 1,4 TSI ( do ponad 3000 obr. to samo co 1,8 TSI ) a mniej pali - 1,8 TSI ma sens tylko z manualem Mam rację ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #4968 Napisano 4 Października 2015 Mam rację ? A jaka strata w tym jak DSG będzie zmieniać bieg na właściwy? Przy skrzyni ręcznej lenistwo mogę zrozumieć, ale przy DSG to już nie. Jak przy 2000rpm ZBLOKUJESZ dsg na siódmym biegu i dasz gaz w podłogę w 1.4 i 1.8 to nie będzie różnicy, jak pozwolisz skrzyni zmienić bieg różnica już będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #4969 Napisano 5 Października 2015 Moj po interwencji u importera( zareagowali dopiero na skarge przez Wolsburg...) wyjechal w czwartek pociagiem do Polski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #4970 Napisano 5 Października 2015 Coś jest na rzeczy z tymi szumami, bo jak czytam to u niektórych nie szumi, u jednych od strony kierowcy u innych od strony pasażera. U mnie spore szumy mają miejsce od strony pasażera i to już prze prędkości 110-120km/h, a od strony kierowcy jest cisza... Aaaa i jeszcze jedno. To tak dla tych co to jak ja mogli o tym nie wiedzieć. Podczas ostatniej wizyty w ASO wspomniałem, że mam wrażenie jakby mi auto ściągało lekko w prawo i że coś głośne to zawieszenie w kombi podczas pokonywania chociażby chopków. Pan kierownik serwisu poinformował mnie tak jakby w tajemnicy, abym tego typu rzeczy zgłosił max w ciągu pół roku, albo zanim przekroczę 10 000km, gdyz po tym okresie mogą to potraktować jako rzecz, która się po prostu popsuła podczas eksploatacjii (czyli się zuzyła), ciekawe ile jeszcze mają takich wyłączeń...Myślałem, że mając gwarancje, mogę zgłosić takie usterki w każdym momencie. Tak dokładnie szumy słyszalne tak jak pisałem . A co do stukania zawiechy też mam takie wrażenia że troszkę jest za głośne . Jadę w środę do serwisu i wszystko im wypomnę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #4971 Napisano 5 Października 2015 A co do stukania zawiechy też mam takie wrażenia że troszkę jest za głośne No właśnie... wjeżdżając z ulicy do wjazdu przed bramę, krawężnik jest, ale znacznie niższy niż przy chodniku. Na skręconych kołach słychać ewidentne stuki. Czy to jest normalny stan podczas prawidłowej pracy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #4972 Napisano 5 Października 2015 Moj po interwencji u importera( zareagowali dopiero na skarge przez Wolsburg...) wyjechal w czwartek pociagiem do Polski Możesz podać jakiś namiar żeby wysłać skargę do Wolfsburga? Importer mnie olewa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #4973 Napisano 5 Października 2015 A co do stukania zawiechy też mam takie wrażenia że troszkę jest za głośne. Daj znać co ci powiedzą. Ja też się wybieram w pierwszej wolnej chwili, bo to zawieszenie jest głośne. Jak dla mnie to w tym zawieszeniu nie tyle stuki jakieś występują co rodzaj dudnienia, jakby praca zawieszenia na czymś rezonowała. Nie wiem czy te osłony pod spodem nie robią hałasu, albo co. Ja mam akurat sedana. Jeździłem niedawno testówką by zobaczyć czy tam też tak jest i jest podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #4974 Napisano 5 Października 2015 (edytowane) Cześć, obiecane zdjęcia i pierwsze wrażenia z jazdy Przesiałem się z manualna, ale z automatami miałem już do czynienia. Ogólnie wrażenia są takie, że 1,2 i 3 są baaardzo krótkimi przełożeniami. DSG szybko daje się nauczyć jazdy Faktycznie widać różnice między eco, normal i sport Strasznie denerwujący jest Start/Stop. Trzeba to ręcznie wyłączyć, przy wyjeżdżaniu z podporządkowanej. Jeśli chodzi o szumy to moim zdaniem, jest o wiele ciszej niż w B6. Na tempomacie przy 160, przy wyłączonym radiu można właściwie w aucie rozmawiać szeptem. Faktem jest, że przy bocznych szybach słychać szum powietrza, a od przedniej nie, ale nie jest to wg mnie nic niepokojącego. Na mega plus zasługuje oświetlenie Ambiente Zaznaczyłem to w konfigu "od tak", a wygląda to bosko w nocy (wewnątrz i na zewnątrz). Zdecydowanie polecam To samo światła ledowe (co prawda moje, nie działają dobrze jeszcze) dają niesamowicie jasny snop światła. O wiele lepiej niż xenon. Zauważyłem, że u mnie tłumik jest tylko po jednej stronie(!). Czy TSI ma po obu? Trzeba się przyzwyczaić do działania asystenta pasa. Wczoraj pierwszy raz go już wyłączyłem bo mnie denerwował. Na autostradzie bosko działa, ale po jakiś 30s bez ruszenia kierownicą się przypomina (też tak macie?) Ale na drodze krajowej, gdzie "wychylasz się" aby się rozejrzeć, czy można wyprzedzić, bardzo to denerwuje . Zauważyłem, że przy przejeżdżaniu przez poprzeczne tory tramwajowe, wariuje ESP (miga) i właściwie przez jakąś sekundę po przejechaniu przez nie, nie przyspiesza auto. Fajnie uważam jest to, że asystent parkowania włącza się sam, jak dojeżdża się do auta przed Tobą. Ale zauważyłem już jedno niepowołane działanie tego systemu. Na 2 pasmowej drodze, ja stałem, a na pasie obok, ktoś powoli dojeżdżał do auta przed nim. I moje czujniki się włączyły. To samo jak ktoś mi prawie na tylnym zderzaku się zatrzymał w korku. Bagażnik: Wg wszystkich papierów, B8 ma zdecydowanie większy bagażnik niż B6. Jest jedno, ale to bardzo duże ALE. W moim przypadku mam 19" koła. Zapas jest też pełen. Skutkuje to tym, że nie mam możliwości obniżenia podłogi i tracę to jakieś 10cm na wysokości bagażnika. A upychanie rzeczy w powstałej luce jest raczej liche. W b6 bagażnik miał wyższa powierzchnię użytkową (Czyli od podłogi do rolety). Muszę się przekonać jeszcze w praktyce jak będzie z pakowaniem. Tak samo bagażnik jest jakiś 1-2 cm krótszy niż w B6 - wózek synka w B6 wchodził po długości w dowolnym miejscu bagażnika, a w B8 zmieścił się tylko centralnie na środku. Niestety ale trzeszczy mi przedni lewy słupek A, przy muzyce na jakieś 50% głośności tylne drzwi buczą i od czasu do czasu trzaśnie coś w AID Spalanie - wiem, że na początku bezie trochę większe, ale w mieście jakieś 11l (korki), trasa do Warszawy jakieś 9l przy 160. [ATTACH=CONFIG]136986[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136987[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136988[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136989[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136990[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136992[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136993[/ATTACH] I pierwszy mod (a właściwie 2:) Postopnica i pedały od Rline [ATTACH=CONFIG]136991[/ATTACH] Jeśli macie jakieś pytania - walcie Edytowane 5 Października 2015 przez r1u0d2y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #4975 Napisano 5 Października 2015 Przedni lewy słupek trzeszczy ci kiedy ? gdy naciskasz nań czy jak otwierasz/zamykasz drzwi np tylne.. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #4976 Napisano 5 Października 2015 Trzeszczy podczas jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #4977 Napisano 5 Października 2015 ... Strasznie denerwujący jest Autostart. Trzeba to ręcznie wyłączyć, przy wyjeżdżaniu z podporządkowanej... O co tutaj chodzi? Jaki Autostart? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #4978 Napisano 5 Października 2015 Start/Stop Sorry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #4979 Napisano 5 Października 2015 I pierwszy mod (a właściwie 2:) Postopnica i pedały od Rline [ATTACH=CONFIG]136991[/ATTACH] Jeśli macie jakieś pytania - walcie Dobra to ja wale Jak cena podstopnicy i nakładek na pedały? Gratuluję samochodu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #4980 Napisano 5 Października 2015 Nakładki na pedały - 307 Podstopnica - 113 - - - - - aktualizacja - - - - - Ale widze, że na allegro pojawiły się teraz zestawy za 185. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach