gromchester Zgłoś #5081 Napisano 9 Października 2015 (edytowane) A ja mysle ze to nie tak. Jezeli nazwali to pakiet drogowy plus, zrobili inny opis i zostal w ofercie "zwykly" pakiet drogowy to sie musza roznic. Mysle ze roznica moze polegac na tym ze nie trzeba po dluzszym zatrzymaniu "popychac" samochodu gazem albo guzikiem od tempomatu zeby ruszyl tylko zrobi to sam. Zobaczcie na stronie audi, w nowym audi a4 tak to by wygladalo na filmie. Zobaczcie sobie w niemieckim konfiguratorze tam jest to jasno opisane co znajduje się w pakiecie drogowym plus i po prostu "na żywca" jest to przeniesione do oferty na polski rynek szczegóły: "Awaryjne Assist" Traffic Jam Assistant, "Ausparkassistent" i "Side Assist Plus" włącznie. "Lane Assist" ACC Automatic Distance Control "Stop & Go", w tym. Ogranicznik prędkości Dynamiczna regulacja wiązki głównej "Dynamic Light Assist" Rozpoznawania pieszych LED Światła mijania i drogowe, z wiązką światła do jazdy dziennej LED i reflektory doświetlające zakręty Regulacja przednich reflektorów dynamiczna, dynamiczne światła doświetlające zakręty Spryskiwacze reflektorów System obserwacji środowiska "Front Assist", system hamowania awaryjnego City (dla automatycznej kontroli odległości ACC do 160 km / h) Podobnie jest w przypadku pakietu siedzeń Nie mogę jedynie zauważyć 3-kolorowego oświetlenia ambiente w niemieckim konfiguratorze... Edytowane 9 Października 2015 przez gromchester Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz19790907 Zgłoś #5082 Napisano 9 Października 2015 A ja mysle ze to nie tak. Jezeli nazwali to pakiet drogowy plus, zrobili inny opis i zostal w ofercie "zwykly" pakiet drogowy to sie musza roznic. Mysle ze roznica moze polegac na tym ze nie trzeba po dluzszym zatrzymaniu "popychac" samochodu gazem albo guzikiem od tempomatu zeby ruszyl tylko zrobi to sam. Zobaczcie na stronie audi, w nowym audi a4 tak to by wygladalo na filmie. Sam nie ruszy nigdy ponieważ Stajesz przed rondem jako drugi samochód, pierwszy rusza bo zrobiło się miejsce, ty się zagapiasz a passat rusza sam. Miejsca niestety niema. To opis mojego doświadczenia z testowania tego sysytemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #5083 Napisano 9 Października 2015 Sam nie ruszy nigdy ponieważ Stajesz przed rondem jako drugi samochód, pierwszy rusza bo zrobiło się miejsce, ty się zagapiasz a passat rusza sam. Miejsca niestety niema. To opis mojego doświadczenia z testowania tego sysytemu. Jeśli samochód kontroluje pasy, to przed skrzyżowaniem a tym bardziej przed rondem się zorientuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-master Zgłoś #5084 Napisano 9 Października 2015 Jeśli samochód kontroluje pasy, to przed skrzyżowaniem a tym bardziej przed rondem się zorientuje Myślę, że jednak trochę przeceniacie możliwości seryjnego samochodu. To nie prototyp google'a za 100 milionów, tylko wielkoseryjny wóz, gdzie koszty mają znaczenie. Systemy asystujące mogą być zwodnicze, o czym miałem ostatnio okazję się przekonać - ostatnio spotkałem na Wisłostradzie pana w nowym Passacie, który jechał na autopilocie w korku (tak na marginesie - strasznie blisko krawężnika, max. 5 cm), czytając gazetę na kierownicy. Na światłach jednak samochód poprzedzający przejechał na żółtym, a Passat już zdecydowanie na czerwonym - ewidentna sytuacja mandatowa, gdyby nasi dzielni policjanci nie byli zajęci walką z przekraczającymi prędkość w lesie za miastem. Nie wspominając o możliwości kolizji czy wypadku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #5085 Napisano 9 Października 2015 Panowie już to przerabialiśmy na forum. Asystent korka składa się z dwóch systemów: Lane Assist i ACC. Kamera Lane Assist pilnuje żeby auto trzymało się w liniach (jeśli je widzi), ACC trzyma odpowiedni dystans od poprzedzającego samochodu. Tyle, żadnej dodatkowej filozofii. Kamera nie rozpoznaje znaków poprzecznych na jezdni, więc nie zatrzyma nam się na "trójkącikach" albo linii STOP przed skrzyżowaniem/rondem. Ja osobiście używam zubożonego asystenta jazdy w korku używając do tego tylko ACC, muszę co prawda sterować kierownicą ale stopy odpoczywają. Oczywiście trzeba wszystko kontrolować i choćby jedną rękę trzymać na kierownicy, żeby system nie zaczął alarmować, ale nie jest to autonomiczny samochód Google, jak to kolega wcześniej ujął. W nowym Audi A7 ma być asystent autonomicznej jazdy autostradowej, który będzie też potrafił wyprzedzać, ale to jest auto za pół bańki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kotisko Zgłoś #5086 Napisano 9 Października 2015 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]137252[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]137253[/ATTACH] moj passat bedzie mial dzisiaj przeglad zerowy dwa zdjatka jeszcze zapakowanego autka przed przegladem. tutaj fotki w trakcie przegladu zerowego [ATTACH=CONFIG]137256[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]137254[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]137255[/ATTACH] odbior w poniedzialek po poludniu wiec wiecej fotek w nastepnym tygodniu Edytowane 9 Października 2015 przez kotisko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #5087 Napisano 9 Października 2015 Faktycznie te nowe zegary sa w pionie pewnie po to zeby kurz tak nie osiadał przez to mniej zarysowań.... Czy te zegary da za jakas szybka czy bezpośrednio LCD ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #5088 Napisano 9 Października 2015 [ATTACH=CONFIG]137252[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]137253[/ATTACH] moj passat bedzie mial dzisiaj przeglad zerowy dwa zdjatka jeszcze zapakowanego autka przed przegladem. tutaj fotki w trakcie przegladu zerowego [ATTACH=CONFIG]137256[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]137254[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]137255[/ATTACH] odbior w poniedzialek po poludniu wiec wiecej fotek w nastepnym tygodniu Super!! Strasznie mi się podobają sedany! I to w ciemnych kolorach..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #5089 Napisano 9 Października 2015 Moim zdaniem bezpośrednio wyświetlacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziabagm Zgłoś #5090 Napisano 9 Października 2015 Nie chce mi się szukać ale jeden z kolegów pisał, że jego passacik ma być wyprodukowany 41 tygodniu. Chciałem się dowiedzec czy dotrzymali terminu? I czy coś kolega wie o transporcie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jubiler Zgłoś #5091 Napisano 9 Października 2015 Ja pisałem o 41 tygodniu, ale nie mam żadnych wieści. Czekam cierpliwie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzys1505733009 Zgłoś #5092 Napisano 9 Października 2015 Pisałem, ale miałem tylko potwierdzenie 41- tydzień produkcja. cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sidd Zgłoś #5093 Napisano 9 Października 2015 Ciekawostka dotycząca pakietu Easy Open w Variancie. Wraz z otwieraniem bagażnika automatycznie zwalniają się zaczepy od rolety i roleta zwija sie do połowy. Można wyłączyć w ustawieniach samochodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #5094 Napisano 9 Października 2015 (edytowane) Raport z akcji naprawy krzywej ramki w oknie kierowcy Pacjent - B8 z krzywą ramką górną drzwi kierowcy Miejsce Akcji - Aglomeracja Warszawy wschodni brzeg Czas akcji - nudne piątkowe popołudnie W chwilach nudy postanowiłem zareklamować odstającą od nowości ramkę górną u drzwi kierowcy powodującą gwizdy jak w Polonezie. ASO 1 - My nie mamy warsztatu blacharskiego i nie możemy Panu pomóc, dziękuje do widzenia. Nawet nie obejrzał pacjenta ...czas wizyty 2 minuty, OK prosto z mostu w końcu piątek. ASO 2 - WYskoczył gość a aparatem w celu zrobienia zdjęc, myslę sobie WOW, po zobaczeniu...zapraszamy w środę, samochód muśi zostać na 3 godziny gdyż musimy ustalic przyczyne powstania problemu, następnie zamówimy nowa ramkę i zaprosimy Pana ponownie na wymianę.... zero reakcji na prośby aby ktoś z mechaników to zobaczył i ocenił jak można klientowi pomóc. za to zaczał zwalać problem na wszystkich świętych włącznie z.....uzytkownikiem!!!! Czas wizyty 25 minut ASO 3 - Po obejrzeniu zapraszam do naszego warsztatu blacharskiego , tam prosto i po prawej, w międzyczasie powiadomie że pan przyjedzie. Dojechałem i.... Dzień dobry poprosze kluczyki i zapraszam na sofę. po 5 minutach..... Prosze oto kluczyki, poprawiliśmy mocowanie, wykonałem jazdę próbna i nic nie szumi i gwiżdze już. Zapraszam do samochodu w celu sprawdzenia. SZOK i do tej pory nie kumam kuźwa, ASO VW i takie rozbieżne metody... Życzę wszystkim trafiania do ASO 3 Edytowane 9 Października 2015 przez piokow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #5095 Napisano 9 Października 2015 To pochwal ktore to ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #5096 Napisano 9 Października 2015 To pochwal ktore to ASO daleko posunięta asertywność nie pozwoliła mi na posługiwanie się nazwami Może to przypadek ale w tym wypadku akurat wykazał się szybkością naprawy ASO na Radzymińskiej, co nie oznacza, że ich polecam gdyż nie mam doświadczenia z VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michauek Zgłoś #5097 Napisano 9 Października 2015 Myślę, że jednak trochę przeceniacie możliwości seryjnego samochodu. To nie prototyp google'a za 100 milionów, tylko wielkoseryjny wóz, gdzie koszty mają znaczenie. Systemy asystujące mogą być zwodnicze, o czym miałem ostatnio okazję się przekonać - ostatnio spotkałem na Wisłostradzie pana w nowym Passacie, który jechał na autopilocie w korku (tak na marginesie - strasznie blisko krawężnika, max. 5 cm), czytając gazetę na kierownicy. Na światłach jednak samochód poprzedzający przejechał na żółtym, a Passat już zdecydowanie na czerwonym - ewidentna sytuacja mandatowa, gdyby nasi dzielni policjanci nie byli zajęci walką z przekraczającymi prędkość w lesie za miastem. Nie wspominając o możliwości kolizji czy wypadku. Jak dobrze wspomniałeś- to systemy ASYSTUJĄCE. To nie autopilot, ale nawet i przy takich systemach w lotnictwie kapitan nie czyta gazety, no chyba, że drugi pilot akurat operuje sterami W nowym Audi A7 ma być asystent autonomicznej jazdy autostradowej, który będzie też potrafił wyprzedzać, ale to jest auto za pół bańki. Ciekawe na ile to będzie sprawne- przecież musi badać 4 ciągi, a tak naprawdę to i 5. Jednak raczej biorąc pod uwagę moje przygody z autami to system zły nie będzie, a w dziwnych sytuacjach zacznie piszczeć i się wyłączy. Ciekawostka dotycząca pakietu Easy Open w Variancie. Wraz z otwieraniem bagażnika automatycznie zwalniają się zaczepy od rolety i roleta zwija sie do połowy. Można wyłączyć w ustawieniach samochodu A to ciekawe, nie widziałem tego w innych autach. A teraz moje pytanie- jak się wam sprawuje po większym przebiegu passat? Jest już jakiś rok, więc pewnie nie jeden ma już kilkadziesiąt przejechane. Planuję zakup kilku na firmę i ciekawi mnie jak wygląda porównanie z innymi autami w tej cenie- spalanie, komfort jazdy i pewien prestiż. Z kilkoma innymi firmami trwały rozmowy, ceny się kształtują różnie, jednak zależy nam na tym, aby pracownik nie musiał po jeździe z np. Gdańska do Krakowa brać weekend wolnego a następnego dnia normalnie pracować i wiadomo- żeby nie paliło to jak smok. Czy środek skrzypi i czy jest to zależne od wersji? Mamy kilka B7 w jednej z najlepszych wersji i tam wnętrze wygląda mimo upływu tysięcy kilometrów dobrze, jednak do wnętrza topowych marek brakuje mu trochę. Na mnie spoczęła decyzja wyboru i się nadal waham. Chciałbym, aby moi niebezpośredni podwładni mięli jak najlepsze warunki pracy, bo w końcu trochę tymi autami jeździć będą i nadal nie wiem czy wybrać tańsze audi czy szukać w volkswagena czy u mazdy lub forda. Zastanawia mnie tylko polityka rabatowa VW, która wcale tak lukratywna nie jest, mimo o wiele niższego prestiżu niż wśród wielu innych marek. I nie mówię tutaj o zakupie aut do małej floty 3 aut, tylko o większej firmie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #5098 Napisano 9 Października 2015 Raport z akcji naprawy krzywej ramki w oknie kierowcy Pacjent - B8 z krzywą ramką górną drzwi kierowcy Miejsce Akcji - Aglomeracja Warszawy wschodni brzeg Czas akcji - nudne piątkowe popołudnie W chwilach nudy postanowiłem zareklamować odstającą od nowości ramkę górną u drzwi kierowcy powodującą gwizdy jak w Polonezie. ASO 1 - My nie mamy warsztatu blacharskiego i nie możemy Panu pomóc, dziękuje do widzenia. Nawet nie obejrzał pacjenta ...czas wizyty 2 minuty, OK prosto z mostu w końcu piątek. ASO 2 - WYskoczył gość a aparatem w celu zrobienia zdjęc, myslę sobie WOW, po zobaczeniu...zapraszamy w środę, samochód muśi zostać na 3 godziny gdyż musimy ustalic przyczyne powstania problemu, następnie zamówimy nowa ramkę i zaprosimy Pana ponownie na wymianę.... zero reakcji na prośby aby ktoś z mechaników to zobaczył i ocenił jak można klientowi pomóc. za to zaczał zwalać problem na wszystkich świętych włącznie z.....uzytkownikiem!!!! Czas wizyty 25 minut ASO 3 - Po obejrzeniu zapraszam do naszego warsztatu blacharskiego , tam prosto i po prawej, w międzyczasie powiadomie że pan przyjedzie. Dojechałem i.... Dzień dobry poprosze kluczyki i zapraszam na sofę. po 5 minutach..... Prosze oto kluczyki, poprawiliśmy mocowanie, wykonałem jazdę próbna i nic nie szumi i gwiżdze już. Zapraszam do samochodu w celu sprawdzenia. SZOK i do tej pory nie kumam kuźwa, ASO VW i takie rozbieżne metody... Życzę wszystkim trafiania do ASO 3 Czy moglbys dokladniej wyjasnic o jaka to ramke chodzi? Sporo osob, w tym ja, narzeka na swisty powietrza przy wiekszych predkosciach... Moze jest na to proste antidotum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #5099 Napisano 9 Października 2015 Czy moglbys dokladniej wyjasnic o jaka to ramke chodzi? Sporo osob, w tym ja, narzeka na swisty powietrza przy wiekszych predkosciach... Moze jest na to proste antidotum? Obrazek najlepiej to przedstawia. chodzi o to ze ta ramka odstawała od szyby za tym zagięciu . [ATTACH=CONFIG]137271[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michauek Zgłoś #5100 Napisano 9 Października 2015 Strasznie dużo problemów macie, po lekturze tego forum uświadamiam sobie coraz bardziej, że chyba firma, w której pracuje nie weźmie tego auta dla ludu. Jeśli te samochody wychodzą z fabryki ze źle spasowanymi elementami to znaczy, że kontrola jakości tam nie istnieje. Skoro nawet blachy, którą widać na pierwszy rzut oka nie oceniają, to kto wie co się dzieje wew. auta... Tym bardziej, że w swojej klasie passat jest najdroższy i dość blisko plasuje się do segmentu aut pokroju mercedesa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach