Skocz do zawartości

Sidd

  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Sidd

  • Urodziny 27.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Stanisław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2015
  1. Czy wy też tak macie ze jak włączycie przycisk max na szybę przednia to wentylator swiszczy? Normalne jest ze wtedy pracuje z maksymalną prędkością tylko wg mnie mój jakoś nieprzyjemnie swiszczy
  2. JAK? Mnie to nie interesuje ale tak dla potomności....
  3. Zrobiłem dokłądnie to samo. Tylko w Łodzi wczoraj było 11* wiec nadmuchałem do 2,5. Na razie jest troszke bardziej twardo niz było ale bez tragednii. Za chwile zrobi sie zimniej i cisnienie spadnie w kole...
  4. Jak nie zamówiłeś siatki to nie będziesz miał. Przerabiałem temat sam bo jak składałem zamówienie to nie było siatki w cenniku. Pojawiła się koło kwietnia wraz z podgrzewaną kierownica i wtedy domówiłem bo nie chciałem się później bawić w dokładnie z cięciem podsufitki.
  5. Ja zamówiłem SOHO do Tungstena w Variancie i moim zdaniem też dobrze wyglądają. Czy ktoś ze skrzynią manualną już doświadczył funkcji awaryjnego hamowania systemu front assist? Bo o ile z DSG nie ma problemu zeby auto wyhamowało do zera, a jak to jest w manualu?
  6. Minął ponad tydzień od odbioru Helmuta i mam kilka spostrzeżeń na temat Passata. Mimo kilkukrotnie pojawiających się informacjach na temat jakiś niedoróbek informuję że w moim Passacie: 1) Nic na razie nie skrzypi. Żadne słupki drzwi, podsufitka. Albo jestem głuchy 2) Działa sterowanie trzecią strefą klimy z wyświetlacza DP 3) Działa Android Auto, nie działa mirror link (Samsung Galaxy Note 3) 4) Nie kasują się przebiegi. 5) Nakładki sprysków reflektorów leżą równo. Inne elementy nadwozia tez dobrze spasowane Natomiast: 1) Fotel kierowcy odsuwający się i przysuwający się przy wsiadaniu i wysiadaniu. Niby wygodne ale mam obawy co do żywotności mechanizmu przy takich częstych działaniach. Nigdzie w opcjach nie widzę jak to można wyłączyć. Poza tym czasami po odpaleniu nie dosuwa do właściwej pozycji. Jeszcze nie odkryłem kiedy tak się dzieje i co ma na to wpływ. Trzeba wtedy kliknąć 1 na ustawieniach pamięci fotela. Pkt 2 z dedykacją dla Radka 2) Przestrzeń pod podłogą bagażnika. No tutaj to dramat i popis antyergonomii. Przy pełnowymiarowym 17" kole zapasowym jest miejsce aby obniżyć podłogę i w ten sposób powiększyć głębokośc i pojemność bagażnika ale ktoś mądry wymyślił wytłoczke na narzędzia krtóra wystaje ze 2 cm ponad i już się podłogi obniżyć nie da. Za to w kole pusta przestrzeń która w moim A4B6 była właśnie wypełniona wytłoczką na narzedzia. Ponadto wytłoczki nie da się łatwo zdjąc. Jest jakimiś spinkami wpięta i pewnie po wyrwaniu już się jej nie założy. Popytam w serwisie może mają jakąś opcjonalną wytłoczkę do włozenia w koło, a tę oryginalna się wyawli. Spotify przez audio bluetooth gra wyraźnie gorzej niż przez android auto. To na razie tyle
  7. 1.8 TSI manuał variant HL plus soho, pakiet business, Discovery Pro, AID, pakiet siedzenia, brązowa skóra, Area view, siatka odzielającą przestrzeń bagażową, easy open, pakiet ambient. Zamówiony 6 luty odebrany 9 październik. Czyli ponad 8 miesiecy. Pierwotny plan był na 23, 24 tydzien potem się zmienił na 31 potem 38 a wyprodukował się w 39.
  8. 1.8 Tsi Variant HL Manuał 1429kg z dowodu.
  9. Radek a Ty nie mowiles ze miałeś jakiś problem z rozładowanym aku? Jeśli tak to automatyczne otwieranie i zamykanie musisz ponownie zakodować. Na stronie 86 instrukcji masz opisaną procedurę
  10. Standardowo jest chyba wyłączony bo w moim był ale przy odbiorze auta ze sprzedawcą od razu przestawiliśmy
  11. Ciekawostka dotycząca pakietu Easy Open w Variancie. Wraz z otwieraniem bagażnika automatycznie zwalniają się zaczepy od rolety i roleta zwija sie do połowy. Można wyłączyć w ustawieniach samochodu
  12. Właśnie zdjęcia nie oddają tego koloru dokładnie. Też zamawiałem w ciemno bo nie ma takich aut pokazowych i po zdjęciach nawet te co Szylton wrzucał (ok 85 strony tego wątku) przez cały okres od zamówienia ( a było to 6 lutego ) miałem wątpliwości. Ale dziś jak wsiadłem to jestem zadowolony. Jutro wrzucę zdjęcia jak odbiorę.
  13. Dzisiaj macałem mojego Varianta. Jutro odbiór. Tak na szybko oglądałem auto jeszcze na placu zafoliowane ale żadnych uwag co do spasowania nie mam na razie. Błotniki ok, ześlepki spryskiwaczy ok. Jutro po odklejeniu i umyciu będę się na pewno bardziej przyglądał. Co mnie natomiast bardzo pozytywnie zaskoczyło to brązowy środek. Filmy i zdjęcia nie oddają tego koloru dokładnie. Na żywo bardzo ładnie to wygląda i moim zdaniem pasuje do Tungstena. Kto z Łodzi i się waha czy zamówić w brązie to jutro po 14:30 odbieram auto na Niciarnianej.
  14. W opisie pakietu jest elektryczna regulacja w 14 kierunkach. Zagłówek jest ręcznie regulowany wiec dalej obstawiam lędźwie
  15. Graficznie nie przedstawię ale różnica między 12 kierunkowa a 14 kierunkowa polega tym ze w 12 kierunkowej nie masz wysuwanego podparcia siedziska pod uda (to są właśnie te dwa brakujące kierunki - do przodu i do tyłu) spowodowane jest to według mnie właśnie wentylacja foteli i ide o zakład ze nie będzie można zamówić pakietu z 14 kierunkowa regulacja plus osobno wentylację. Jutro z rana ma się mój Pasek pojawić w salonie to mogę zrobić zjdecia plus opisać jak wygląda ten stary pakiet siedzenia z 12 kierunkowa regulacja i wentylacją. EDIT: Tak się zastanawiałem jak to może być z tymi 14 kierunkami i wyszło mi ze jest to: cały fotel przód-tył (2 kierunki) pochylenie oparcia (2 kierunki) wysokość fotela gora -dół (2 kierunki), wysokość przedniej części siedziska gora-dół (2 kierunki), wysuwane przedniej części siedziska przod-tył ( 2 kierunki) i regulacja odcinka lędźwiowego przód-tył oraz góra-dół (4 kierunki). Razem 14.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności