Skocz do zawartości
Gość a_r_t_i

Napinacz paska wielorowkowego 1,9 tdi AVG

Rekomendowane odpowiedzi

Ale u mnie jest chyba zwykłą rolka

 

Zwykłe jest w silnikach benzynowych. A to które jest w twoim silniku tzn. na alternatorze to jest wolne pasowe i tak jak napisał zyggy sprawdza się czy sprzęgiełko jest sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj sprawdzałem i w obie strony chodzi tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj sprawdzałem i w obie strony chodzi tak samo

 

ale czy jak nagle zatrzymasz rolkę (sprzęgiełko) to wirnik w alternatorze zatrzymuje się momentalnie czy wykona 1/4... 1/2 obrotu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj sprawdzałem i w obie strony chodzi tak samo

 

w takim razie rolka sprzęgiełka do wymiany.

zblokowana rolka alternatora wykończy Ci napinacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To przez ta rolkę pasek będzie skakał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, będzie skakał i wykończy napinacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możesz polecić jakiś zamiennik ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

INA lub RUVILLE beda OK :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, po zerwanym napinaczu została mi śruba w łapie alternatora.... mam już całość rozebraną i czekam na nową łape. Teraz pytanie jaki napinacz kupić żeby już tam nie zaglądać. Czy to coś będzie git?:

http://allegro.pl/napinacz-paska-audi-a4-a6-skoda-superb-1-9-tdi-bed-i4099633032.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki wlasnie ,spokoj bedzie na dlugo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, po zerwanym napinaczu została mi śruba w łapie alternatora.... mam już całość rozebraną i czekam na nową łape. Teraz pytanie jaki napinacz kupić żeby już tam nie zaglądać. Czy to coś będzie git?:

http://allegro.pl/napinacz-paska-aud...099633032.html

to coś to ruville, w środku pewnie INa, śmiało kupuj i zakładaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie czysto techniczne, czy zerwanie tej śruby może być spowodowane tym że mechanik zastosował po pierwszym zerwaniu dotaczaną śrubę o twardości 12,9. Sprzęgło alternatora wygląda na sprawne, a kiedy silnik pracował było widać bardzo duże wibracje napinacza (podejżewam że był zużyty). Co jeszcze sprawdzić przed złożeniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam u mnie też szykuje się wymiana napinacza paska chciałbym się dowiedzieć jaką firmę proponujecie ( mam silnik AHU 90km)Czy firma Ina warta jest zakupu. Słyszałem że napinacze poniżej 300zł nie warto kupować bo pękają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam u mnie też szykuje się wymiana napinacza paska chciałbym się dowiedzieć jaką firmę proponujecie ( mam silnik AHU 90km)Czy firma Ina warta jest zakupu. Słyszałem że napinacze poniżej 300zł nie warto kupować bo pękają.

 

poczytaj ten temat bedziesz wszystko wiedział.

napinacz firmy: INA - ja taki zakładałem i wiekszość go poleca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś informacje z jaką siłą mają być dokręcone śruby mocujące łapę alternatora?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

INA idzie na oryginał, także napewno będzie ok:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy u mnie tez coś piszczy na luzie nasila sie jak włączę światła,klime itp:/ zwłaszcza jak auto jest rozgrzane:/ czy można jakoś przesmarować napinacz tak aby zdjagnozowac czy to napinacz piszczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy u mnie tez coś piszczy na luzie nasila sie jak włączę światła,klime itp:/ zwłaszcza jak auto jest rozgrzane:/ czy można jakoś przesmarować napinacz tak aby zdjagnozowac czy to napinacz piszczy?

 

Mozesz zraszyc lekko woda, jesli pasek piszczal to przestanie... pozniej woda wyschnie ;-) a Ty bedziesz wiedzial, ktory to i wymiana. Jesli dawno nie wymieniales napinacza to zastanow sie nad tym;-) pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napinacz wymieniałem przy ostatnim rozrządzie(4 lata temu) obstawiam pasek(zrobię test z woda) lub sprzęgło alternatora. Jak sprawdzić czy to sprzęgło? Rano jak jest zimny to prawie tego nie słychać:) jak włączę odbiorniki prądu to najbardziej słychać:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro bardziej słychać jak włączysz odbiorniki to na 100% sprzęgiełko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności