Lukaszhenleys Zgłoś #61 Napisano 14 Stycznia 2014 Tak panie.Do przezroczystej zebys widzial substancje czynna:cool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sirbu Zgłoś #62 Napisano 17 Stycznia 2014 Liqui molly mam, wężyki mam ale nigdzie nie mogę kupić trójnika. Można to czymś obejść? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #63 Napisano 17 Stycznia 2014 Liqui molly mam, wężyki mam ale nigdzie nie mogę kupić trójnika. Można to czymś obejść? ja to zrobiłem bez trójnika (z braku czasu), oryginalną buteleczkę z preparatem umieściłem na sztywno obok zbiorniczka od płynu do wspomagania i wpuściłem dwa wężyki. Pompa pięknie to zasysa tylko trzeba pilnować aby były przy dnie - filterek założyłem na zasilaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sirbu Zgłoś #64 Napisano 17 Stycznia 2014 Właśnie tak samo widziałem na filmikach, tyle, że preparat przelany w słoiczek. Jutro pewnie to zrobię, dzięki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #65 Napisano 18 Stycznia 2014 wracam ponownie i ja zebrałem już wszystkie klamoty potrzebne do czyszczenia(bez trójnika, bo nie mogłem go nigdzie dostać - podobnie jak koledzy wyżej). mam filtr razem z chłodniczą, czyli mam 6 przewodów. powiedzcie mi, ten schemat(przerobiony z pierwszej strony) obrazuje to, jak mam wszystko podłączyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #66 Napisano 18 Stycznia 2014 odpinasz tylko dwa przewody z krućców zmostkowanych na czerwono, więc tego mostka na żólto nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #67 Napisano 18 Stycznia 2014 odpinasz tylko dwa przewody z krućców zmostkowanych na czerwono, więc tego mostka na żólto nie ma. Amen. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #68 Napisano 18 Stycznia 2014 Dobra, okay W poniedziałek będę czyścił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KAWA Zgłoś #69 Napisano 18 Stycznia 2014 Michał jak możesz to zrób vagiem logi z grup 13,18,23 przed czyszczeniem jak i po czyszczeniu dla potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #70 Napisano 18 Stycznia 2014 Spoko, zrobię Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #71 Napisano 19 Stycznia 2014 (edytowane) nie wytrzymałem i zrobiłem czyszczenie dziś więc tak. płyn po kilku minutach(a konkretnie po pierwszej mocnej przegazówce - widać było na wężu powrotnym, jak bardzo ciemny płyn idzie; była wyraźna krawędź jasny - ciemny) zrobił się czarny jak smoła. nie wiem czym to jest spowodowane, być może brudnym układem - ale żeby był brudny aż tak!? logów nie ma sensu wrzucać, bo nie zmieniło się praktycznie nic.. natomiast sam silnik chodzi zdecydowanie ciszej i bardziej miękko. niedługo zrobię czyszczenie ponownie, tylko tym razem zakupie 2 DUŻE filtry żeby to wszystko dobrze się przefiltrowało i wtedy mam nadzieje że parametry w vagu się poprawią. EDIT1: Mineło dwa dni od czyszczenia, przejechane 20km i tak: - auto rano chodzi już normalnie, nie buja budą - korekcje w vagu także się poprawiły(dziwne ze po przejechaniu kilkunastu km a nie od razu) - ale bipy nadal bez zmian - jak sie zrobi ciepło to zdejmę pokrywe i zobacze co tam słychać - generalnie w najbliższym czasie i tak zrobię powtórkę czyszczenia, bo może po prostu wtryski są tak brudne(270kkm przelotu - nigdy nie wyciągane z silnika), że osadził się na nich ogromny syf i jedna butelka liqui moly to dla nich za mało Edytowane 21 Stycznia 2014 przez Mic15hal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaszhenleys Zgłoś #72 Napisano 29 Stycznia 2014 Wczoraj przeprowadzilem zabieg czyszczenia pompowtryskow na preparacie Liqli Molly.Po czyszczeniu calkiem inne auto.Lepiej wkreca sie na obroty.Silnik ladniej pracuje(miekko)Rwie do przodu jak szalony.To tyle z moich odczuc:)Logow nie stety nie robilem.Polecam wszystkim ten preparat.Tanio szybko sprawnie zadowolenie 100%:victory Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamek24 Zgłoś #73 Napisano 29 Stycznia 2014 No widzę że działałeś Dawaj do mnie na garaż na gadu-gadu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #74 Napisano 29 Stycznia 2014 Mineło dwa dni od czyszczenia, przejechane 20km i tak:- auto rano chodzi już normalnie, nie buja budą - korekcje w vagu także się poprawiły(dziwne ze po przejechaniu kilkunastu km a nie od razu) - ale bipy nadal bez zmian - jak sie zrobi ciepło to zdejmę pokrywe i zobacze co tam słychać - generalnie w najbliższym czasie i tak zrobię powtórkę czyszczenia, bo może po prostu wtryski są tak brudne(270kkm przelotu - nigdy nie wyciągane z silnika), że osadził się na nich ogromny syf i jedna butelka liqui moly to dla nich za mało Wczoraj przeprowadzilem zabieg czyszczenia pompowtryskow na preparacie Liqli Molly.Po czyszczeniu calkiem inne auto.Lepiej wkreca sie na obroty.Silnik ladniej pracuje(miekko)Rwie do przodu jak szalony.To tyle z moich odczucLogow nie stety nie robilem.Polecam wszystkim ten preparat.Tanio szybko sprawnie zadowolenie 100% ... :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukaszhenleys Zgłoś #75 Napisano 30 Stycznia 2014 Co jeszcze zauważyłem...poranny rozruch po całej nocy przy temp.-8 świeczki raz ;podgrzewane i auto pali na strzał gdzie Przed zabiegiem parę razy okrecil. Dla mnie liqli moly bomba. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #76 Napisano 31 Stycznia 2014 Witam, czy ktoś stosował lub czy można zastosować liqli moly do TDI na pompie VP? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #77 Napisano 31 Stycznia 2014 czy ktoś stosował lub czy można zastosować liqli moly do TDI na pompie VP? Oczywiście, preparat stosuje się w każdym silniku Diesla. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzpzs Zgłoś #78 Napisano 2 Lutego 2014 A czy macie jakieś doświadczenia z preparatem CERATEC LIQUI MOLY i silnikiem TDI. Pytam bo ludze łykają to jak ciepłe bułeczki http://allegro.pl/ceratec-liqui-moly-3721-cera-tec-ochrona-silnika-i3853820563.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #79 Napisano 4 Lutego 2014 A czy macie jakieś doświadczenia z preparatem CERATEC LIQUI MOLY i silnikiem TDI. Pytam bo ludze łykają to jak ciepłe bułeczki jak najbardziej polecam dolac po wymianie oleju , na poczatku sa bardzo duze roznice ,pozniej przywykniesz do zmian i zaczniesz slyszec inne zeczy porawa na plus w pracy silnika znacznie ciszej na swiatlach mialem wrazenie ze mi zgasl ;)ale nie ,spalanie na postoju z 0,7-0,9 spadlo na 0,5-0,7 i tak jest do teraz , poranny rozruch na szczala , i najwazniejsze dla mnie ucichlo stukanie/pukanie na zimnym szklanek lub wtryskow , mam prawie 300tys i przez 80tyskm po modach kilka roznosci juz zalalem do baku i oleju i jakos nie zaszkodzily a mocy caly czas przybywa i bede dalej lal , od 2 wymian przeszedlem z motula na LM olej3100 + ceratec ,engine splush co druga wymiane i do baku 1-2 w roku na trasy uk-pl cos na wtryski z LM .pozder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo81 Zgłoś #80 Napisano 6 Lutego 2014 Witam, przymierzam się do tej operacji, ale mam ostrożnościowe pytanie: w momencie gdy odłączę przewody od filtra paliwa (zasilający i powrotny) i podepnę je do tych zakupionych wężyków, zaleję butelkę preparatem i włączę motor, to czy układ się nie zapowietrzy zanim pompa vacuum zassa preparat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach