Skocz do zawartości

jzpzs

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jzpzs

  • Urodziny 16.08.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubelskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A ja właśnie zrobiłem kolejne 4 000 km bo wyjeżdżałem z rodziną na ferie Auto zapakowane prawie pod korek a do tego box na dachu. Prędkości głównie autostradowe 100-150 km/h. Przy dojeździe kilkadziesiąt kilometrów krętych serpentyn ze sporymi podjazdami - nie obeszło się bez łańcuchów. Średnie spalanie na całej trasie 6,3 l - z dystrybutora. W międzyczasie jakieś 3 godz. grzania na postoju. Obecnie na osi czasu 372 tyś. i będę dalej cisnął
  2. Witam! Zbliża się grubszy serwis, więc będę potrzebował do mojego passta b5 2001r AVF: - Kompletnego rozrządu ale bez napinacza - oleju do silnika Castrol Edge oraz - kompletu sprzęgła - chce zmienić na mocniejsze tj. najlepiej BRD (ponoć pasuje P@P) Sachs ewentualnie Luk - a do tego olej do skrzyni Fuchs TITAN SINTOFLUID 75W80 Pozdrawiam! Piotr
  3. Ja mam oryginalny komplet wahaczy a 367 tyś na osi . Zmieniłem do tej pory jedynie końcówki drążka 2 razy i raz łączniki stabilizatora (banany) jakieś 70 tyś temu. Zmieniam zawsze jak tylko coś posłysze na Lemfordera. Pozdrawiam zwłaszcza niedowiarków
  4. Nie wiem, nie mam FIS. Podstawowe info na stronie producenta klik TU A klik TAM manual
  5. Też mi brakowało paru opcji w radiu ale szukałem czegoś możliwie zbliżonego do oryginału z USB, MP3 i BT. Dokonywałem wyboru bardziej oczami niż parametrami z przekonaniem, że technika poszła mocno do przodu a i tak ogranicza mnie oryginalny zestaw głośników którego zmieniać nie chce. Trochę zaryzykowałem bo w necie niewiele było na temat BLAUPUNKT NEW JERSEY 220 BT - takie kupiłem. Dla mnie to był strzał w 10. Bez zbędnych wodotrysków a gra o niebo lepiej niż oryginał. Nie sądziłem, że z oryginalnych głośników da się tyle wyciągnąć. Przy Audio Streaming`u z Poweramp`a na smartfonie robi się z niego demon dynamiki. Pewnie lekko przesadzam ale efekt przerósł znacznie moje najśmielsze oczekiwania. Poza ceną 680 zł na plus zagrało to, że przecież to BLAUPUNKT czyli marka, która bywa montowana oryginalnie w VW, o ile się dobrze orientuje. Trochę można narzekać na jakość rozmów w trybie głośnomówiącym bo mikrofon jest wbudowany i trzeba dosłownie dość głośno mówić aby po drugiej stronie rozumieli ale można się przyzwyczaić. Generalnie polecam! Dla zainteresowanych real foto w załączeniu
  6. Ja też mam podobny wynik na 4 cylindrze i od razu mówię, że to nie musi być wina pompki. Wymieniłem na nówkę sztukę i niewiele to pomogło. Wina może być po stronie wyrobionego gniazda lub wałka, tudzież szklanek. Póki co sprawdzam co pół roku czy się mocno nie pogarsza i jeżdżę dalej bo w niczym to nie przeszkadza, więc szkoda pchać palce. Można zacząć się bardziej martwić jak dojdzie do 2. Ja się mieszczę w 6l/100 (3/4 w trasie) i ma mapę na 170 KM.
  7. Mi naklejki schodziły na zimno tylko powolutku trzeba odklejać ale... jak ktoś ma na szpachlę to lepiej podgrzewać. Klej po wszelkich naklejkach najlepiej i najbezpieczniej zmywa się ze wszystkiego rozpuszczalnikiem terpentynowy a potem odtłuszcza się denaturatem. Nitro to najgorsze co może być na lakier!
  8. Zacznij od oględzin wałka bo często jego wytarcie jest powodem "lania" pompek
  9. Ja mam oryginalne wahacze. Nalatane 338 tyś - Przeze mnie 200 tyś. Wymieniałem 2 lata temu końcówki drążków a niedawno łączniki stabilizatorów i przegub bo nie zauważyłem, że pękła osłona i jak zaczął stukać to było już za późno na ratunek.
  10. Pol lekturze m.in. tego wątku też byłem u Darona i dołączam do grona zadowolonych :ok Więcej o jego robocie można znaleźć TU
  11. jzpzs

    AVF Przytkany pompowtrysk ?

    ......To rozumiem, tylko ta pompka na minusie ma przelatane 325K a ta na plusie jest"funkiel nówka". Wlanie dlatego ją tam wstawiłem bo na tym samym cylindrze stara pompka miała jeszcze trochę większe dawki. I tego właśnie nie rozumiem. Zostaje mi chyba zamienić je miejscami przy jakiejś okazji.
  12. Witam kolegów! Mam mały problem. W grupie 13 miałem wysoki, bo ok 1,5 wskaźnik na 4 cylindrze. Dojrzałem do wymiany pompowtryskiwacza i sprawiłem sobie nowy. Ku mojemu zdziwieniu wskaźnik nie poprawił sie od razu a po paru miesiącach jednak nieznacznie bo ledwo zszedł poniżej 1,00. Na pierwszym cylindrze mam wartość przeważnie dokładnie równoważną do cylindra 4 i zaczynam podejrzewać, że to może ten pierwszy jest przytkany a ten 4 nadrabia ? Będę wdzięczny za Wasze sugestie. Załączam log na zimnym http://vaglog.pl/log_197396.html i na rozgrzanym silniku: http://vaglog.pl/log_197397.html Dziękuję i pozdrawiam!
  13. Witam kolegów. Podzielę się z wami moimi odczuciami co do ściągania. Jeżdżę swoim autem 7 lat. W miedzy czasie wymieniłem parę kompletów gum lato/zima i ustawiałem zbieżność. Zawsze odczuwałem lekkie ściąganie w prawo do czego się przyzwyczaiłem bo ponoć ten typ tak ma. Początkowo tłumaczyłem to sobie czułością układu kierowniczego na pochyłość poprzeczną jezdni, co by się nawet zgadzało. Ale w tym roku po zmianie kół na zimowe po raz pierwszy mam efekt odwrotny. Lekko ściąga w lewo. Jestem pewien, że zmiana nastąpiła dokładnie w tym momencie. Komplet kół jest ten sam co w poprzednim sezonie i nic z nimi nie robiłem, nawet nie przeważyłem. Jedyne co zmieniłem to tył przerzuciłem na przód. Ciśnienie jest takie jak trzeba. Stan bieżnika podobny a mimo wszystko delikatnie ciągnie w lewo. Jak zmienię na lato pewnie wróci do ściągania w prawo. Być może koła trzeba wyważać dynamicznie na samochodzie aby całkowicie pozbyć się takiego efektu. Pozdrawiam!
  14. Witam! Koledzy potrzebuję jednej pompki AL. Jakoś krążą różne opinie o regenerowanych więc może ktoś ma na zbyciu nówkę i odstąpi ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności