royal90
-
Liczba zawartości
68 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O royal90
- Urodziny 14.01.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2004
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
royal90 obserwuje zawartość → dobry sprzęt audio (2500zł), co się stanie gdy założę pompowtryski od 130 konnego silnika, szarpanie silnika, duze wibracje awx i oraz 7 innych
-
OK. dzięki, na razie sprawdzimy samą szczelność układu po zakupie przewodu
-
Witam, odświeżę temat nieco. Mam ten błąd ale u mnie jasno wyszedł w związku z tym ze wygoniło mi płyn (zaśniedziała rurka się poddała), niebawem się za to biorę, już rurka zdemontowana, muszę jeszcze tylko ją kupić i nabić Klimę. Problem w tym że z wygonionym gazem jeździłem ponad rok. czy mogłem uszkodzić w ten sposób sprężarkę? niby jest ten elektrowłącznik który nie pozwala aby chodziła ona na "sucho", ale czy od w ogóle nie chodzenia też może się zepsuć?
-
Spot na zakończenie lata - Grill u Ceglarza 22-września
royal90 odpowiedział Walldi → na temat → Lubelskie Dyskusje
uuuu, 200 kilosów ode mnie w tym momencie:( -
Pomogło przeczyszczenie wtyczek listwy. jeśli pompowtrysk padnie to są jeszcze gorsze objawy (znaczy nic nei szarpie ale troche straci na mocy + ESP zapala się znikąd a po chwili też check engine (o paleniu 3 litry więcej nie wspomnę) a tak to silnik równo pracuje. jak chcesz się bardziej zaznajomić to zapaszam na stronę mojego paska z podpisu. Tym czasem na ten temat rozwiązaniem będzie czyszczenie
-
O masz:) nie zauważyłem:) dzięki
-
Shell lublin - tylko i wyłącznie.
-
O właśnie, macie jakieś namiary na tanie i dobre czyszczenie klimy? Pianki typu kup+zrób to sam nic nie dają już.
-
co się stanie gdy założę pompowtryski od 130 konnego silnika
royal90 odpowiedział royal90 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
dokładnie. turbo mam z 101 konnego. niestety już przy kręceniu na 140KM ograniczało mi silnik ale jakoś to ze stroili. a dymi ona ze szok. ogólnie coś mi ona olej bierze ale nie świszczy wcale czyli chyba nei jest źle ale jak padnie to walnę od 130-stki i zrobie pełne 170 jak kolega z którym jeździłem na chipa. co do auto podniesienia mocy: dziwne i chyba nie możliwe, bo gdyby wsadzić wtryski od 130 to teoretycznie komp podawał by im dawkę/parametry z wtrysku 101 konnego. ale kiedy jest moc podniesiona o 40KM to wali 140. czyli jaki bym nie wsadził to wraz będzie te 140KM. z drugiej jednak strony, moc jest tak jak by przesunięta o te 40KM i wsadzając 101 am 140 a jak walnę 130 to będę miał 170 ale wtedy to komp musiał by sie wzorować na jakimś "SOFCIE" o ile tak jest w nim - bo nie wiem. a jeśli nie to zostaje tylko pierwsza opcja. ---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:38 ---------- no taka wiadomość by mnie strasznie zadowoliła. -
co się stanie gdy założę pompowtryski od 130 konnego silnika
royal90 odpowiedział royal90 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
ale padły bo padły, czy padły bo coś było nie tak? -
VAGiem całkiem wyłaczyć się nie da ale za to da się ograniczyć używanie EGRu czyli zwiększa się tym ilość czystego powietrza wciąganego do silnika. z drugiej strony samo zaślepienie dolotu spalin też nie jest za dobrym rozwiązaniem bo od 100% dawki składającej się z dajmy na to 70% czystego powietrza i 30% spalin odejmujesz te 30% i silnik staje się tak jakby nie dotleniony bo dodajesz do silnika tylko 70% mieszanki. a zmniejszając użycie EGRu VAGiem dajesz mu tak jakby 95% czyli masz dziurę w postaci 5% a nie 30% więc chyba lepiej silnikowi zapodać 95% czystego powietrza niż same 70%??? no właśnie. a jak nie przestawisz vagiem to komp będzie myślał że nadal dostaje te 30% spalin i 70% czystego powietzra więc sam więcej powietrza nie da co przekłada się na wydajność dławiąc się tymi samyma 70 procentami. nie wiem czy inni zauważali taką różnicę na innych silnikach i czy w ogóle takie testy robili, bo ja się tak samemu w domu dobrze nad tym przyjrzałem i u mnie na silniku AVB (który już sam w sobie jest inny/nowszy od tych starszych generacjami) jeszcze po chipie w dodatku to jest znaczna różnica. to znaczy znaczna, no widać różnicę gołym okiem gdzie u kumpla w comfort linie ale już starszym silniku takowej różnicy nie widać... a jak wiadomo więcej powietrza = większa stabilność pracy silnika = zmniejszenie spalania. a jak powietrza mało = dla równej pracy silnika komp zwiększa dawkę paliwa = większe spalanie
-
coś chyba mało bo ja zaślepiłem i "wyłączyłem" VAGiem to tylko lepiej się zrobiło. przedewszystkim reakcja na pedał jest natychmiastowa bo jak wiadomo czyste pow leci natychmiast. może ze 3 konie przybyło i mniej pali przynajmniej a to kurde po zwaleniu się EGRa komp na postoju przy wyłączonym ogrzewaniu wskazywał 1,6l/h. a gdy go kupiłem i jeszcze było wszystko ok. to przy wyłaczonym wentylatorze było 0.7l/h. teraz jest 1,1-1,0l/h
-
zmiana z niemieckiego na j. Angielski raz jeszcze
royal90 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj. co jest grane ze żadne ustawienia mi się nie zapisują?? w adaptacji zmieniam wartości robię TEST i zapisuję i ok. działa. ale jak tylko zgaszę silnik i zapalę na nowo robię odczyt i wartości znów oryginalne. wiecie co na to poradzić? -
nie pocił się ale kwakał - to wyczyściłem. rezultat?? zero różnicy. dodam jeszcze że mi na mocy dużo spadł a miałem 140 koni po chipie u rogala to przez rok jeździło się idealnie ale jak zaczęło kwakać to ja dziękuję za taką jazdę. zaraz idę zaślepiać tylko jeszcze nie wiem jak wstawiam między kolektor i zawór blaszkę a te rurki od tego grzybka i tego dławika czarnego z boku mają tak zostać czy je odłączać i zaślepiać?
-
wszystko się blokuje. razem z klapą człowieku.