Skocz do zawartości

royal90

  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O royal90

  • Urodziny 14.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. OK. dzięki, na razie sprawdzimy samą szczelność układu po zakupie przewodu
  2. Witam, odświeżę temat nieco. Mam ten błąd ale u mnie jasno wyszedł w związku z tym ze wygoniło mi płyn (zaśniedziała rurka się poddała), niebawem się za to biorę, już rurka zdemontowana, muszę jeszcze tylko ją kupić i nabić Klimę. Problem w tym że z wygonionym gazem jeździłem ponad rok. czy mogłem uszkodzić w ten sposób sprężarkę? niby jest ten elektrowłącznik który nie pozwala aby chodziła ona na "sucho", ale czy od w ogóle nie chodzenia też może się zepsuć?
  3. Pomogło przeczyszczenie wtyczek listwy. jeśli pompowtrysk padnie to są jeszcze gorsze objawy (znaczy nic nei szarpie ale troche straci na mocy + ESP zapala się znikąd a po chwili też check engine (o paleniu 3 litry więcej nie wspomnę) a tak to silnik równo pracuje. jak chcesz się bardziej zaznajomić to zapaszam na stronę mojego paska z podpisu. Tym czasem na ten temat rozwiązaniem będzie czyszczenie
  4. O masz:) nie zauważyłem:) dzięki
  5. Shell lublin - tylko i wyłącznie.
  6. O właśnie, macie jakieś namiary na tanie i dobre czyszczenie klimy? Pianki typu kup+zrób to sam nic nie dają już.
  7. dokładnie. turbo mam z 101 konnego. niestety już przy kręceniu na 140KM ograniczało mi silnik ale jakoś to ze stroili. a dymi ona ze szok. ogólnie coś mi ona olej bierze ale nie świszczy wcale czyli chyba nei jest źle ale jak padnie to walnę od 130-stki i zrobie pełne 170 jak kolega z którym jeździłem na chipa. co do auto podniesienia mocy: dziwne i chyba nie możliwe, bo gdyby wsadzić wtryski od 130 to teoretycznie komp podawał by im dawkę/parametry z wtrysku 101 konnego. ale kiedy jest moc podniesiona o 40KM to wali 140. czyli jaki bym nie wsadził to wraz będzie te 140KM. z drugiej jednak strony, moc jest tak jak by przesunięta o te 40KM i wsadzając 101 am 140 a jak walnę 130 to będę miał 170 ale wtedy to komp musiał by sie wzorować na jakimś "SOFCIE" o ile tak jest w nim - bo nie wiem. a jeśli nie to zostaje tylko pierwsza opcja. ---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:38 ---------- no taka wiadomość by mnie strasznie zadowoliła.
  8. ale padły bo padły, czy padły bo coś było nie tak?
  9. j/w na swój 101 konny ale po chipie na 140KM? czy jako tako passat odpali chociaż? bo padły mi 2 pompowtryski ale mam bardzo tanio okazję kupić komplet (4) od passata 130 konnego. oczywiście pojadę na regulację do MR motors, ale zanim to zrobię, czy jako tako pojeżdżę chociaż?
  10. VAGiem całkiem wyłaczyć się nie da ale za to da się ograniczyć używanie EGRu czyli zwiększa się tym ilość czystego powietrza wciąganego do silnika. z drugiej strony samo zaślepienie dolotu spalin też nie jest za dobrym rozwiązaniem bo od 100% dawki składającej się z dajmy na to 70% czystego powietrza i 30% spalin odejmujesz te 30% i silnik staje się tak jakby nie dotleniony bo dodajesz do silnika tylko 70% mieszanki. a zmniejszając użycie EGRu VAGiem dajesz mu tak jakby 95% czyli masz dziurę w postaci 5% a nie 30% więc chyba lepiej silnikowi zapodać 95% czystego powietrza niż same 70%??? no właśnie. a jak nie przestawisz vagiem to komp będzie myślał że nadal dostaje te 30% spalin i 70% czystego powietzra więc sam więcej powietrza nie da co przekłada się na wydajność dławiąc się tymi samyma 70 procentami. nie wiem czy inni zauważali taką różnicę na innych silnikach i czy w ogóle takie testy robili, bo ja się tak samemu w domu dobrze nad tym przyjrzałem i u mnie na silniku AVB (który już sam w sobie jest inny/nowszy od tych starszych generacjami) jeszcze po chipie w dodatku to jest znaczna różnica. to znaczy znaczna, no widać różnicę gołym okiem gdzie u kumpla w comfort linie ale już starszym silniku takowej różnicy nie widać... a jak wiadomo więcej powietrza = większa stabilność pracy silnika = zmniejszenie spalania. a jak powietrza mało = dla równej pracy silnika komp zwiększa dawkę paliwa = większe spalanie
  11. coś chyba mało bo ja zaślepiłem i "wyłączyłem" VAGiem to tylko lepiej się zrobiło. przedewszystkim reakcja na pedał jest natychmiastowa bo jak wiadomo czyste pow leci natychmiast. może ze 3 konie przybyło i mniej pali przynajmniej a to kurde po zwaleniu się EGRa komp na postoju przy wyłączonym ogrzewaniu wskazywał 1,6l/h. a gdy go kupiłem i jeszcze było wszystko ok. to przy wyłaczonym wentylatorze było 0.7l/h. teraz jest 1,1-1,0l/h
  12. nie będę zakładał nowego tematu więc zapytam tutaj. co jest grane ze żadne ustawienia mi się nie zapisują?? w adaptacji zmieniam wartości robię TEST i zapisuję i ok. działa. ale jak tylko zgaszę silnik i zapalę na nowo robię odczyt i wartości znów oryginalne. wiecie co na to poradzić?
  13. nie pocił się ale kwakał - to wyczyściłem. rezultat?? zero różnicy. dodam jeszcze że mi na mocy dużo spadł a miałem 140 koni po chipie u rogala to przez rok jeździło się idealnie ale jak zaczęło kwakać to ja dziękuję za taką jazdę. zaraz idę zaślepiać tylko jeszcze nie wiem jak wstawiam między kolektor i zawór blaszkę a te rurki od tego grzybka i tego dławika czarnego z boku mają tak zostać czy je odłączać i zaślepiać?
  14. wszystko się blokuje. razem z klapą człowieku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności