Skocz do zawartości

mario_kg

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mario_kg

  • Urodziny 13.05.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kołobrzeg

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Mam bardzo podobne problemy czy pomogło rozpięcie wydechu? ewentualnie jak rozwiązałeś problem.
  2. Coraz bardziej dojrzewam do wymiany moich pompek, niech ktoś potwierdzi czy nie zmienię ich nie potrzebnie. Mam jeszcze jedno podejrzenie czy wysokie bipy nie mogą być spowodowane nieprawidłowym osadzeniem pompek w gniazdach, bo ostatnio zmieniane były oringi na pompowtryskach. ps. Drgań żadnych pali od strzału.
  3. Po przy gazowaniu nie wzrastają powyzej 100 Dziś synchro poprawiłem teraz jest w okolicy 0.0 - 0.5 zrobiłem też logi Log (023,018,013) Mocy jak by troszeczkę przybyło ale jeszcze nie tak jak było kiedyś
  4. Te bip-y mnie też niepokoją, czy jest możliwe żeby po wymianie rozrządu zwiększyły się? Bo ostatnio jak podpinałem Vag-a wdaje mi się, że były mniejsze. Miałem też w grupie 004 bliżej zera ustawione synchro.
  5. Autko z 2001 z silnikiem AVF ma nalatane 250000 jest po wirusiku i wyłączonym programowo EGR, ostatnio wymieniałem pompę wacum oraz oringi na pompowtryskach. Ostatnio zaczęło zamulać, mam dylemat czy przypadkiem nie poleciały pompki nie wykluczam problemów ze skrzynią tiptronic bo ostatnio dziwnie się zachowuje, chociaż jakieś 50000 wcześniej była regenerowana. Proszę o analizę logów oraz wskazówki co może dolegać mojemu autku. Przepraszam ale niektóre logi połączyły się statyczne z dynamicznymi i basic settings Logi Dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 008) Log (4 - 011,011,011) Log (5 - 004,004) Log (6 - 010,010,010,010,010) Logi Statyczne Log (0 - 003) Log (1 - 018) Log (2 - 000) Log (3 - 001) Log (4 - 007) Log (5 - 023) Log (6 - 011) Log (7 - 013) Logi Basic settings Log (0 - 003,003) Log (1 - 000,000) Log (2 - 011)
  6. Witam, potrzebny rozrząd kpl z pompą wody oraz filtry paliwo olej kabina do Passat-a 1.9 TDI 130 AVF 2001 Kombi Tiptronic prosze o ceny Pozdrawiam.
  7. mario_kg

    Basic settings AVF

    Witam mam pytanko, czy to normalne ze w innych grupach basic settings bodajrze 003 i 011 w pasku AVF deska piszczy z komunikatem ENGINE WORKSHOP, jezeli cos nie tak to gdzie szukac przyczyny.
  8. hmm... Miało być o synchronizacji rozrzadu a rozmowa zmieniła wątek na kabelki...
  9. Mi w swoim AVF 131 koni udało mi sie ustawić idealnie na 0, motorek jak by trochę sie wyciszył zadowolony bylem tylko chwilę, dopuki nie wyjechałem na pierwszą jazdę testową, stracił sporo mocy z odpalaiem ideanie. Mam teraz pytanie co z tym fantem zrobic bo wszędzie czytam ze im blizej 0 tym lepiej, kolega wyżej wspomina o przedziale od 0-0,6-1,1 wcześniej zanim przestawiłem u siebie było ustawione -1,7 czy sa jeszcze jakies inne wszkazania wag które by mogły ustalic zaistniałą sytuację
  10. Mam jeszcze jeden dylemat bo mam tylko 1 szt AL reszta zostanie AN czy to bedzie smigac? wiadome ze jak bym 4 AL-ki wsadził toby było ok wg tego co piszecie.
  11. A jakies dopasowanie trzeba robic czy pójdzie bez zadnych zmian?
  12. Od niedawna jestem posiadaczem Passata 3BG 1,9 TDI 2001 AVF, podejrzewam uszkodzenie pompowtrysku pierwszego cylindra, objawia sie to błedami 16685 kopceniem na bialo i wibracjami silnika na niskich obrotach po rozgrzaniu i problemami z odpaleniem po dłóższym postoju, myslałem tez ze walnieta jest też wiązka przewodów zasilajacych pompowtryski, konektory próbowalem poprawic ale problem wraca. Przed sciągnięciem pokrywy zamówiłem pompowtrysk 038 130 073 AL taki pooazywała ETKA ku mojemu zdziwieniu pod pokrywą były pompki 038 130 073 AN Teraz mam dylemat czy moge zastosowac zamówiony AL czy musze szukac AN. Dodam ze mam kablek obd 2 i sprawdzałem polskim wagiem grupe13 na perwszym cylindrze pokazywało 255
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności