Skocz do zawartości
guz

Poranne utyki i szary dym po uruchomieniu.

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej to było wszystko kupić we własnym zakresie a zlecić tylko wymianę i zdanie starych elementów wtedy nic innego jak nowe Twoje nie mogli wsadzić a tak to nie wiesz co i jak ...... Jedyne to to ze problem rozwiązany :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poochini, no to jak, odebrałeś auto i nie dopytałeś się co wymienili dokładnie i co robili ? Jak wymieniali wałek no to stary powinni Ci oddać wraz ze starym uszczelniaczem, to samo gumki na pompkach. Pisałeś też, że wymienili jakieś szklanki, a stare dostałeś? Coś dziwnego... a druga sprawa skoro zgłaszałeś to dudnienie przed naprawą, to jak sprawdzali auto to musieli słyszeć, że nadal to jest.

Dowiedz się dokładnie co miałeś robione...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli zrobili ale nie wiesz nawet co zrobili... ciężko mi to skomentować bo to przecież takie oczywiste że stare graty oddać/pokazać powinni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem :/ Powiem tak, auto zbiera się super. Ale podjadę dziś do nich co tam zrobili. Pozostaje mi zobaczyć jak odpalanie po postoju.

Jeśli chodzi o wibracje, to myślałem nad łącznikiem elastycznym, ale słychać te buczenie tylko jak motor jest zimny.

Co do uszczelki pod vacuum, to ma ona wpływ na zapowietrzanie sie układu paliwowego?

 

 

BTW: Próbowałem zakupic wałek przez forum, ale kontakt padł. Szkoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do uszczelki pod vacuum, to ma ona wpływ na zapowietrzanie sie układu paliwowego?

podstawa.. jak uszczelka puszcze(nawet pył , czy włos na niej został) to potrafi uciekać.. powolutku przez całą noc a rano.. hyru hyrtu hyrtu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Czytam to wszystko i coraz mniej wiem. Jeśli ktoś mógłby podpowiedzieć od czego mam zacząć odnośnie swojego problemu byłbym wdzięczny. Passat 1,9 tdi 130 km 152000km przebiegu realnego. samochód pali normalnie, powiedzmy przy tej temp. od strzała i po odpaleniu lekko utyka, dławi się. po chwili objaw ustępuje. przy tym póki się nie rozgrzeje kopci na szaro niebiesko i śmierdzi jakby spalonym olejem, jak odkręcam korek wlewu oleju ten sam smród po nim. po rozgrzaniu objaw znika jednak nie zapach, nawet jak stoję długo to potrafi zagryźć w nos. ja bym sie tym nie przejmował ale jeździ nim moja kobieta z dzieckiem, i troche to nie fanie jak dziecko w takim smrodzie siedzi, dodam ze autko jeździ super, ma moc, na czarno nawet chmurki nie puści, kurcze czasami to mam takie wrażenie jakby sie tym dymem sam dławił. bo i wydech jakiś głośniejszy..pozdrawiam i dziekuje za wszelkie sugestie.

 

---------- Dodano o 19:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:34 ----------

 

aha wymieniłem olej oraz wszystkie filtry. wyczyściłem również egr( nie był mocno zasyfiony i chodzi bez zarzutu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michał jeżeli nie robiłeś jeszcze uszczelniaczy na pompowtryskach, to ja bym zaczął od tego, a przy okazji jak już będziesz miał wtryski na wierzu to oddaj do wyczyszczenia ultradzwiekiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czy pompki powodowałyby objawy szaro niebieskiego dymu i tego smrodu??

 

---------- Dodano o 20:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:07 ----------

 

bo w sumie ani na czarno nie wali, ani nie ma problemu z odpaleniem..

 

---------- Dodano o 20:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:08 ----------

 

a dopiero przeczytałem ze uszczelniacze;), coś jeszcze mam mechanikowi powiedzieć zeby sprawdził/wymienił??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze odmę, możesz sprawdzić, no i synchro kąta wtrysku... A nie robisz tego u jakiegoś Mateusza na Augusta??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, specjalnie nie jeździłem samochodem żeby sprawdzić Vacum/czujnik G62 no i ... nie chciał odpalić zszedłem z kompem czujnik tym razem pokazywał dobrze więc sądzicie że Vacum? a jak tak znacie kogoś kto tym by się zajął w Wawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Dziwna sprawa. Od wczoraj auto zapala bez szarego dymu, a rano było 2'C na "dworzu" (jak to mawia mój kumpel z sosnowca). Nie jest to z pół obrotu, ale coś koło tego. Po jakims czasie od uruchomienia, auto przestało buczeć i na 1,2,3 rwie asfalt. Generalnie dźwięk jest tak przyjemny, ze mam ochotę tam zamieszkać. Pytanie - dlaczego tak sie wszystko poprawiło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne paliwo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, paliwo to samo, przez lejek z sitkiem malarskim 125um i z tego samego zaufanego źródła :) Rozumiem, ze wtedy odpalanie / kopcenie moze zniknąć, ale buczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego samego zaufanego źródła
:doh

 

chłopie zajedź raz na stacje, jakis shell zalej nawet tego "ful save" i potem sprawdzaj... dodatkowo sprawdź synchron. wałka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dlaczego tak sie wszystko poprawiło?

 

:wmorde

 

zamiast się cieszyć , że jest ok to drążysz temat. Widocznie tam gdzie robili furę znają się na rzeczy i nie odwalili bubla .. buczy hmmm wsadź wszystko nowe, całą górę to pozbędziesz się i tego ale czy jest sens jak wszystkie parametry są w normie ? Do tego Najważniejsze problemy z dymem i odpalaniem zniknęły ?

 

Lać i jeździć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, po odebraniu auta, buczenie było. Puścił jeszcze dyma z dwa odpalenia. Ale po 300km buczenia nie ma. Wiec robote zrobili i morda mi się smieje :D

 

chłopie zajedź raz na stacje, jakis shell zalej nawet tego "ful save" i potem sprawdzaj... dodatkowo sprawdź synchron. wałka...

 

Co do paliwa, to mam z DE - jest pewne :) Ale dodałem przedwczoraj KLEEN FLO na zimę. Może on pomógł. Mniejsza oto, ważne że działa i zapierdziela ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A moze dolali do oleju jakis specyfik ala Ceramizer i zaczyna działac i wycisza silnik ???? eeee śmieje śie najwazniejsze ze problem z bani :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A moze dolali do oleju jakis specyfik ala Ceramizer

Też mi to przeszło na myśl, ale raczej w AutoVAG`u tak by nie zrobili :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam troche podobny problem w swoim passku TDI atj 115km ,przy odpaleniu na silniku glownie zimnym i z rana przez chwile po odpaleniu leci taki bialo-siwawy dym ,coraz glosniej gwizda mi turbo czy to moze miec zwiazek jedno z drugim np. ,ze pada mi turbina i przez to po odpaleniu jest taki dym ? dodam ,ze samochod odpala bez zajakniecia ,jak nalezy i nie traci mocy.Prosze o pomoc bo mnie to dobija

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Dziwna sprawa :) Auto na paliwie letnim odpaliło za pierwszym razem, bez grama dymu. Zbiera się jak kiedyś. Pozostał tylko problem buczenia :/ Jak motor się nagrzeje, to chodzi cicho. Wibracje zaraz po ruszeniu sa słyszalne w granicach 1100-1300 obr. Co ciekawe, gdy jadę z górki, stałą prędkością, gdzie wibruje, to na nierównościach czasem to ucicha, jakby coś ocierało i przestawało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności