tasior69 Zgłoś #181 Napisano 3 Listopada 2013 Najlepiej to było wszystko kupić we własnym zakresie a zlecić tylko wymianę i zdanie starych elementów wtedy nic innego jak nowe Twoje nie mogli wsadzić a tak to nie wiesz co i jak ...... Jedyne to to ze problem rozwiązany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #182 Napisano 3 Listopada 2013 Poochini, no to jak, odebrałeś auto i nie dopytałeś się co wymienili dokładnie i co robili ? Jak wymieniali wałek no to stary powinni Ci oddać wraz ze starym uszczelniaczem, to samo gumki na pompkach. Pisałeś też, że wymienili jakieś szklanki, a stare dostałeś? Coś dziwnego... a druga sprawa skoro zgłaszałeś to dudnienie przed naprawą, to jak sprawdzali auto to musieli słyszeć, że nadal to jest. Dowiedz się dokładnie co miałeś robione... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #183 Napisano 3 Listopada 2013 czyli zrobili ale nie wiesz nawet co zrobili... ciężko mi to skomentować bo to przecież takie oczywiste że stare graty oddać/pokazać powinni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #184 Napisano 4 Listopada 2013 Wiem Powiem tak, auto zbiera się super. Ale podjadę dziś do nich co tam zrobili. Pozostaje mi zobaczyć jak odpalanie po postoju. Jeśli chodzi o wibracje, to myślałem nad łącznikiem elastycznym, ale słychać te buczenie tylko jak motor jest zimny. Co do uszczelki pod vacuum, to ma ona wpływ na zapowietrzanie sie układu paliwowego? BTW: Próbowałem zakupic wałek przez forum, ale kontakt padł. Szkoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #185 Napisano 4 Listopada 2013 Co do uszczelki pod vacuum, to ma ona wpływ na zapowietrzanie sie układu paliwowego? podstawa.. jak uszczelka puszcze(nawet pył , czy włos na niej został) to potrafi uciekać.. powolutku przez całą noc a rano.. hyru hyrtu hyrtu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalZSlupsk Zgłoś #186 Napisano 4 Listopada 2013 Witam koledzy. Czytam to wszystko i coraz mniej wiem. Jeśli ktoś mógłby podpowiedzieć od czego mam zacząć odnośnie swojego problemu byłbym wdzięczny. Passat 1,9 tdi 130 km 152000km przebiegu realnego. samochód pali normalnie, powiedzmy przy tej temp. od strzała i po odpaleniu lekko utyka, dławi się. po chwili objaw ustępuje. przy tym póki się nie rozgrzeje kopci na szaro niebiesko i śmierdzi jakby spalonym olejem, jak odkręcam korek wlewu oleju ten sam smród po nim. po rozgrzaniu objaw znika jednak nie zapach, nawet jak stoję długo to potrafi zagryźć w nos. ja bym sie tym nie przejmował ale jeździ nim moja kobieta z dzieckiem, i troche to nie fanie jak dziecko w takim smrodzie siedzi, dodam ze autko jeździ super, ma moc, na czarno nawet chmurki nie puści, kurcze czasami to mam takie wrażenie jakby sie tym dymem sam dławił. bo i wydech jakiś głośniejszy..pozdrawiam i dziekuje za wszelkie sugestie. ---------- Dodano o 19:35 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:34 ---------- aha wymieniłem olej oraz wszystkie filtry. wyczyściłem również egr( nie był mocno zasyfiony i chodzi bez zarzutu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #187 Napisano 4 Listopada 2013 Michał jeżeli nie robiłeś jeszcze uszczelniaczy na pompowtryskach, to ja bym zaczął od tego, a przy okazji jak już będziesz miał wtryski na wierzu to oddaj do wyczyszczenia ultradzwiekiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalZSlupsk Zgłoś #188 Napisano 4 Listopada 2013 ale czy pompki powodowałyby objawy szaro niebieskiego dymu i tego smrodu?? ---------- Dodano o 20:08 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:07 ---------- bo w sumie ani na czarno nie wali, ani nie ma problemu z odpaleniem.. ---------- Dodano o 20:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:08 ---------- a dopiero przeczytałem ze uszczelniacze;), coś jeszcze mam mechanikowi powiedzieć zeby sprawdził/wymienił?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #189 Napisano 4 Listopada 2013 jeszcze odmę, możesz sprawdzić, no i synchro kąta wtrysku... A nie robisz tego u jakiegoś Mateusza na Augusta?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #190 Napisano 5 Listopada 2013 Dobra, specjalnie nie jeździłem samochodem żeby sprawdzić Vacum/czujnik G62 no i ... nie chciał odpalić zszedłem z kompem czujnik tym razem pokazywał dobrze więc sądzicie że Vacum? a jak tak znacie kogoś kto tym by się zajął w Wawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #191 Napisano 6 Listopada 2013 Cześć Dziwna sprawa. Od wczoraj auto zapala bez szarego dymu, a rano było 2'C na "dworzu" (jak to mawia mój kumpel z sosnowca). Nie jest to z pół obrotu, ale coś koło tego. Po jakims czasie od uruchomienia, auto przestało buczeć i na 1,2,3 rwie asfalt. Generalnie dźwięk jest tak przyjemny, ze mam ochotę tam zamieszkać. Pytanie - dlaczego tak sie wszystko poprawiło? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #192 Napisano 6 Listopada 2013 Inne paliwo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #193 Napisano 6 Listopada 2013 Wiesz co, paliwo to samo, przez lejek z sitkiem malarskim 125um i z tego samego zaufanego źródła Rozumiem, ze wtedy odpalanie / kopcenie moze zniknąć, ale buczenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #194 Napisano 6 Listopada 2013 z tego samego zaufanego źródła:doh chłopie zajedź raz na stacje, jakis shell zalej nawet tego "ful save" i potem sprawdzaj... dodatkowo sprawdź synchron. wałka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #195 Napisano 6 Listopada 2013 dlaczego tak sie wszystko poprawiło? zamiast się cieszyć , że jest ok to drążysz temat. Widocznie tam gdzie robili furę znają się na rzeczy i nie odwalili bubla .. buczy hmmm wsadź wszystko nowe, całą górę to pozbędziesz się i tego ale czy jest sens jak wszystkie parametry są w normie ? Do tego Najważniejsze problemy z dymem i odpalaniem zniknęły ? Lać i jeździć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #196 Napisano 6 Listopada 2013 Wiecie, po odebraniu auta, buczenie było. Puścił jeszcze dyma z dwa odpalenia. Ale po 300km buczenia nie ma. Wiec robote zrobili i morda mi się smieje chłopie zajedź raz na stacje, jakis shell zalej nawet tego "ful save" i potem sprawdzaj... dodatkowo sprawdź synchron. wałka... Co do paliwa, to mam z DE - jest pewne Ale dodałem przedwczoraj KLEEN FLO na zimę. Może on pomógł. Mniejsza oto, ważne że działa i zapierdziela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #197 Napisano 6 Listopada 2013 A moze dolali do oleju jakis specyfik ala Ceramizer i zaczyna działac i wycisza silnik ???? eeee śmieje śie najwazniejsze ze problem z bani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #198 Napisano 6 Listopada 2013 A moze dolali do oleju jakis specyfik ala Ceramizer Też mi to przeszło na myśl, ale raczej w AutoVAG`u tak by nie zrobili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankes1614 Zgłoś #199 Napisano 13 Listopada 2013 Witam ja mam troche podobny problem w swoim passku TDI atj 115km ,przy odpaleniu na silniku glownie zimnym i z rana przez chwile po odpaleniu leci taki bialo-siwawy dym ,coraz glosniej gwizda mi turbo czy to moze miec zwiazek jedno z drugim np. ,ze pada mi turbina i przez to po odpaleniu jest taki dym ? dodam ,ze samochod odpala bez zajakniecia ,jak nalezy i nie traci mocy.Prosze o pomoc bo mnie to dobija Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #200 Napisano 14 Listopada 2013 Cześć Dziwna sprawa Auto na paliwie letnim odpaliło za pierwszym razem, bez grama dymu. Zbiera się jak kiedyś. Pozostał tylko problem buczenia Jak motor się nagrzeje, to chodzi cicho. Wibracje zaraz po ruszeniu sa słyszalne w granicach 1100-1300 obr. Co ciekawe, gdy jadę z górki, stałą prędkością, gdzie wibruje, to na nierównościach czasem to ucicha, jakby coś ocierało i przestawało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach