Skocz do zawartości

Jankes1614

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jankes1614

  • Urodziny 14.05.1996

Informacje osobiste

  • Imię
    Ernest
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska Wschodnia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Jankes1614

    Kąt wtrysku

    to dziwne bo wg. mechanika 0 a od kiedy ustawil wlasnie na 0 problemy zniknely wiec jest to dobre potwierdzenie jego słów
  2. Podpinam sie heh po Fabi SDI mialem w passku 115km odczucie konkrenego wciskania w siedzenie ,dzisiaj juz tylko monotonia i to bez rewelacji hehe
  3. Jankes1614

    Kąt wtrysku

    Zapomnialem wczesniej napisac ,kat synchronizacji walka rozrzadu mialem przestawiony z 0 na 2.7 -wszystko juz jest git ,problemy zniknely ,dzieki za pomoc ,chociaz na szczescie trafilem do porzadnego mechanika ,ktory zrobil to w chwile i wiedzial o co chodzi.
  4. No i panowie kazdy swoje zdanie ma i tego sie trzymajmy Byle by tanio jezdzic (ale nie kosztem bezpieczenstwa) A co do kolegi ,ktory twierdzi ,ze trzeba sobie grafik dostosowac do malego ruchu -wiadomo ,ze w Wawie kiedy 80% stoji sie w korkach diesel jest bezsensowny ,chyba ze SDI ,ale w wiekrzosci miast jadac do pracy/szkoly/sklepu/dziewczyny jakas okazja sie napatoczy co by przycisnac (oczywisice z glowa) Tyle ode mnie
  5. Dokładnie przecież te starsze fordy mondeo i focus mk1 się całkowicie do LPG nie nadają -nawet na alledrogo jest mało tych aut z LPG
  6. "Glupoty piszesz. Standardowo gaz w wiekszosci instalacji przelacza sie przy 30C, ja ustawilem u siebie na 23C, a mozna i na 10C w niektorych sterownikach. Przy 23C musze przejechac ok 400-500m przy temp rano -3C aby mi sie przelaczyl na LPG. Inna sprawa to taka, ze za nim mi sie w pelni nagrzeje silnik, to pije duzo wiecej." -Zanim sie przelaczy na LPG to wypalasz PB ktorej przez te 400m kilka razy dziennie spali ,,no w lecie to juz po chwili jest na gazie to innsa sprawa "To co specjalnie na trase trzeba nim wyjechac? Jak ktos robi z reguly krotkie odcinki po miescie, to kiedy go przegoni? Moze doprecyzuj? Koszt przegladu gwarancyjnego 50-100 przez dwa lata, a pozniej mozna samemu wymieniac filterki za 30zl. Koszt badania technicznego 60 zlotych drozszy. Cos jeszcze? Zakladamy ze instalka jest sprawna i sie nie sypie. " -Nie ,nie trzeba jezdzic specialnie na trase ,nie chodzi o to ,zeby przejechac z Wawy do Wrocka 200km/h tylko ,potrzymac go na obrotach , przyspieszyc dynamicznie od malej predkosci do 80-100 i wystarczy ,do tego nie trzeba autostrady tylko kawalek dluzszej drogi i malego ruchu co nie jest problemem ,bo nawet w duzych miastach sa godziny gdzie droga jest stosunkowo odpowiednia do tego , Tak cos jeszcze -nie widzialem instalacji LPG zeby przez kilka lat sie nie sypaly ,w LPG nie obce sa problemy typu sterowniki , parowniki ,problemy ze szczelnoscia i pozniej cale auto chyba juz dozywotnio capi gazem , falowanie obrotow ,co jakis czas trzeba ustawic lub wyregolowac LPG ,czesto jest tak ze brakuje specialisty ktory sie po prostu zna ,to tylko niektore problemy ktorych usuniecie to dodatkowe wydatki o ktorych slysze od znajomych. Poza tym gaz skraca zywotnosc silnikow i po dlugoletniej exploatacji na tym paliwie silnik czesto jest do niczego. Mysle ,ze wystarczy tego sprecyzowania na specialne zyczenie wielkiego przeciwnika diesli. Gazu spali wiecej ale jest tanszy ,ale i doliczyc PB trzeba ,wez pod uwage ,ze na niektore parkingi aut z LPG nie wpuszczaja. Ja tam nie mam nic do LPG ale wcale tak tanio nie wychodzi -zakladac samemu drogo i po dlugim czasie sie zwroci ,jak kupujesz to juz ttroche czasu instalka ma i silnik to odczuwa ,a jak ktos sprzedaje z dosc nowa samochod to i ak na tym straci wiec cos nie tak albo z autem albo z sama LPG.Pozdrawiam
  7. Mam juz drugiego TDI-ka ,w pierwszym mialem 110km tyle ,ze kiedy go kupilem mial 10 lat i oprocz termostatu i rozrzadu nie robilem nic przy silniku a przejechalem nim ok. 50 tys (od 2009 do 2012) ,teraz mam od konca sierpnia 115km PD i robilem termostat ,rozrzad ,nowa chlodnica ,do roboty zostal zawor EGR (cieknie) Ogolnie to do PD jest drozszy olej ,zawor EGR nie wystarczy zaslepic tylko trzeba nowy sprawny uzywany ok. 200 zl ,nowy zamiennik ok. 400zl ,a ori duzo drozszy (w 90 i 110km wystarczy zaslepic -groszowe sprawy) i duzo gorszy dostep do rozrzadu w 110km bylo duzo lepiej ,no a co do spalania to na PD jest jakies 0.5l wiecej wiec bez lipy ,ale za sprawa wiekrzego momentu obrotowego lepsze przyspieszenie i to duzo. A wiec PD bedzie drozszy w utrzymaniu glownie za sprawa drozszego osprzetu -niby to samo ale wiekrzosc czesci sie nie nadaje !! Co jeszcze wazne na PD tylko dobrej jakosci ropa wchodzi w gre ,a do zwyklych na pompie byle jaka sie leje i smiga.Do PD jest tez drozszy kpl. rozrzad. Mimo wszystko jak sie trafi ladnego PD to i tak warto kupic. Co do benzyniakow sie nie wypowiadam bo nie mialem ,a jak chodzi o sens kupowania diesla to trzeba sie liczyc ,ze bedzie on w gorszym stanie ,drozszy i gorzej wyposarzony niz beznyniak ,a jednak jak benzyna to droga jazda ,lepiej LPG ,ale jak ktos jezdzi na krotkich odcinkach to lepiej diesla ,bo zanim zalaczy sie gaz to czesto juz sie jest na miejscu ,a diesla zawsze mozna raz na tydzien przegonic i tyle ,co do halasu to jednak mi klekot diesla odpowiada -po prostu lubie ta prace silnika ,A no i w dieslu jest sporo kosztownego osprzetu ktory juz po tylu latach potrafi byc kaprysny ,w benzyniaku nie ma sie co psuc za bardzo ,ale jak jest LPG to tez sa dodakowe wydatki i kolo sie zamyka. Pozdrawiam ---------- Dodano o 23:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:46 ---------- Ja osobiscie szukajac 2 passata chcialem 90 lub 110km niestety poddalem sie- obejzalem mase passkow w chelm-lublin-zamosc i **** ,dopiero pod lublinem trafilem na tego ale to PD wiec stwierdzilem lepiej kupic tego niz jakiegos na zwyklej pompie w stanie tragicznym gdzie na dzien dobry wsadzil bym dobre 3 kawalki ,zaluje jedynie ,ze nie kupilem passka 1.8 125km ktorego mialem pod nosem z 2lenia LPG i bardzo bogatym wypasem i o 1.5tys taniej ,ale niestety zylem w swiecie gdzie kazdy odradzal mi 1.8 w gazie mowiac ,ze one sa za delikatne do lpg -lepiej 1.6 lub 2.0 ,wiec sobie go odpuscilem i kupilem tego co mam teraz. A wczoraj trafilem na forum na 1.8 125km w ktorym wlasciciel bardzo chwali sobie instalacje LPG i gdybym wiedzial to wczesniej mial bym tego benzyniaka Ale na szczescie i tak ladna sztuka mi sie trafila
  8. Passat jest juz jakis czas co do spalania teraz kiedy juz jezdze spokojniej srednio na kazda stowke wychodzi ok. 6,1/6,2 -praktycznie miasto i kawalki poza miastem ok 12km w jedna strone
  9. widze ,ze temat dawno wypadł z obiegu ,a mianowicie mój ATJ ma takową naklejke pod napisem passat ,najpierw uznałem ,że to tylko pozostałość po moich poprzednikach ,ale jadąc po miescie leciał przede mną taki jak mój sedan TDI sprzed fl ,naklejka taka sama ,w tym samym miejscu ,a jakiś czas pózniej wypatrzyłem kolejnego passata w TDI z identyko nalepką w sedanie ,to napewno nie przypadek !!
  10. Jankes1614

    Kąt wtrysku

    Witam ,ja we wrześniu wymienałem w swoim tdi PD kpl. rozrząd ,od tamtego czasu słabo pali rano przy niskiej temp. oraz dymi na biało -siwawo ,wczoraj nie odpalił po nocy a było b. zimno ,a jak odpala to cięzko mocno ,znalazłem na YT filmik z golfa odpalał identyko jak mój te same objawy i koleś napisał ,że po ustawieniu kąta wtrysku ustało ,ale to był golf na pompie a nie PD. Co może być u mnie ? Proszę o odpowiedz bo jest to uciążliwe ,a nie chce zakładać nowego tematu bo nie wiem gdzie go ulokować itd. ,a elektronicy w mojej okolicy nie wiedzą co jest grane ,lub chcą mnie naciągnąć.
  11. Witam ja mam troche podobny problem w swoim passku TDI atj 115km ,przy odpaleniu na silniku glownie zimnym i z rana przez chwile po odpaleniu leci taki bialo-siwawy dym ,coraz glosniej gwizda mi turbo czy to moze miec zwiazek jedno z drugim np. ,ze pada mi turbina i przez to po odpaleniu jest taki dym ? dodam ,ze samochod odpala bez zajakniecia ,jak nalezy i nie traci mocy.Prosze o pomoc bo mnie to dobija
  12. Glupio wyszlo dopiero co patrzylem na allegro kierownice i sie zorientowalem ,ze air bag to jest caly srodek kierownicy ,a myslalem ,ze to tylko cos w rodzaju zaslepki ,a sam ladunek znajduje sie pod nia a wiec i myslalem ,ze kupie kierownice z zaslepka a samego air baga przeloze do 3 ramiennej heheeh ,troche techniki i czlowiek sie gubi ;D
  13. Widze ,ze ktos przede mna sie juz zapytal ale ponawiam pytanie. Czy do passata b5 z 2000r w ktorym mam 4 ramienna kierownice po wsadzeniu 3 ramiennej moge wsadzic air baga z 4 ramiennej i czy bedzie pasowal i czy nie zlapie bledow z tego tytolu ?? Ogolnie na wiosne zaplanowalem wziasc sie w swoim passku za kiere bo moja jest od gory bardzo zdarta i albo oddam ja do tapicera na obszycie skora (ten tapicer jest lepszy niz fabryka) ale zaspiewal ok. 140 zl za obszycie ,ale zastanawiam sie tez nad zakupem 3 ramiennej i mam dylemat z poduszka bo dokupywac air baga nie bardzo chce ,a przegladalem internet i jedni pisza ,ze bedzie pasowala a inni ,ze nie ma prawa pasowac poducha od 4 do 3 ramniennej.
  14. Jankes1614

    ETKA Online

    A ja mam taki problem ,bo wpisałem nr. vin kilka razy i wyskakuje ,że nie ma takiego vin ,pewnie nie wiem jak to zrobic chociaż w miejscu gdzie był przykladowy vin wpisuje swój i lipa. Może ktoś mi go rozkodować ? WVWZZZ3BZYP459838 ,próbowałem to zrobic etką online podesłaną przez jednego z użytkowników forum w komentarzu ---------- Dodano o 18:42 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:22 ---------- Przed chwilką jeszcze z ciekawości wklejałem do tego programu nr. vin osób które podały swój nr. w innym temacie i niektóre mi odczytało i pokazało a przy innych wyskakiwało to samo co przy moim. -,- Proszę o rozkodowaie mojego WVWZZZ3BZYP459838
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności