Skocz do zawartości

Grzesinek

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Grzesinek

  • Urodziny 23.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    XXX

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2014
  1. Witam poradzilem sobie z tylna klapa. Pomimo ze zamek byl sprawny zazebial sie tylko na pierwszy zabek a krancowka byla ciagle otwarta. Po regulacji rygla tylnej klapy zamek dziala prawidlowo. Kontrolka otwarcia bagaznika tez zaczela chodzic po doprowadzenia przewodu do licznika. Pozdrawiam
  2. Licznik chyba jest 920 z 1/2 Fis czyli z tego co czytalem to na can. Wiec kontrolka powinna byc. Chodz nie zalezy mi na niej bardziej zalezy mi na naprawie tego centralnego zamka tylnej klapy bo mozna przypadkiem zatrzasnac sobie klucze w bagazniku:) Mozna ktorys z kolega wie dokladnie ktoredy idzie dokladnie przewod od krancowki zamka bagaznika bo chyba mam troszke namieszane w intalacji..........
  3. Kolego Lancer 83. Mam takiego samego Paska jak ty ATJ 2000 rok. Tylko ze przy tescie zegarow nie pali mi sie ta kontrolka. Czyzby byla przepalona?? Dodatkowo mam problem z tylna klapa tzn. Gdy otworze central z pilota to sam sie zamyka po kolo 30 s. czyli nie widzi ze klapa zostala otwarta.Mikroprzelacznik jest sprawny w 100 % nie moge dosc gdzie dokladnie idzie ten przewod wedlug schematow idzie do modułu prawych dzwi. Tylko u mnie nie ma w tylnych dzwiach mudułu bo mam tylko elektryczny szyby z przodu do tylnych ida dzwi ida tylko przewody do zamka. Mial ktos podobny problem...........???? Pozdrawiam
  4. Wspomnialem o turbo bo koles od regeneracji mowil ze lopatki od strony goracej zostaly wypalone prawdopodobnie przez zla dawke paliwa lejace wtryski itp. Wiec moge miec jednak problemy z pompkami ale niechcialbym ich ruszac bo to dosc kosztowne. Tylko jak sprawdzic zapowietrzanie sie ukladu albo cofanie sie paliwa w latwy sposob???? Lekki wycieka mam przy vacupompie ale to bardziej sie poci niz leci i trudno powiedziec czy to olej czy paliwo.
  5. Lekko dymi na szaro-niebiesko tylko przez chwile pozniej juz jest ok. W styczniu regenerowalem turbo. Nie wiem teraz czy ktoras pompka nie leje i czy wyciagac je skoro mieszcza sie w normie...........
  6. Pompki sprawdzalem na cieplym silniku wszystkie byly w normie jak dobrze pamietam to 3 pompki na kanale 23 bipy mialy do 10 a jedna wachala sie w granicach 20 z tego co wyczytalem norma jest do 30 chodz slyszalem ze nawet do 60. Kat synchronizacji tez jest ok 0.6 czasami skacze do 1.1. Korekcja dawki na wtryskach tez sa w normie. Nie sprawdzalem jedynie dawki rozruchowej. Czujnik cieczy sprawny wymieniany zima byla lekka poprawa po wymianie ale i tak zima mial lekki problem przy odpalaniu. Przy -15 odpalal zazwyczaj za 2 razem mial podwyzszone obroty i trzeslo silnikiem trawlo to tak ze 30 sekund i bylo juz pozniej ok. Wygladala to na zapowietrzanie sie ukladu ale moge sie mylic......
  7. Witam. Wie ktos jak sterowany jest przekaznik od pompy paliwa w baku w silniku 115PD ATJ. Wysterowujac VAGIEM slychac jedynie zalaczanie przekaznika pod deska a napiecie do pompy nie dochodzi. Jedynie napiecie pojawia sie na odpalonym silniku. Chcialbym dowiedziec sie jak sterowana jest ta pompka. Szukam przyczyn ciezkiego rozruchu zimnego silnika........ Pozdrawiam
  8. witam. Mam maly problem z dogrzaniem silnika ostatnio wymienilem czujnik G62 mial przeklamania miedzy licznikiem 80 C a ECU 70 C wiec wymienilem czujnik na nowy po wymianie czujnika juz tak bardzo nie rozchodza sie wskazania ale utrzymuja sie max 70 C czyzby nowy czujnik byl uszkodzony. Stary byl czarny nowy zielony. Silnik wmiare szybko lapie temperature ale nie osiaga temperatury 90 C. Termostat raczej sprawny dolny waz jest zimny gorny jedynie sie nagrzewa. Silnik to 1.9 TDI ATJ Pozdrawiam
  9. Spalanie wydawalo mi sie ze jest w normie szczegolmie na trasie. W miescie przy krotkich dystansach juz nie jest tak pieknie ale tez wielkiej tragedii nie ma zobaczymy zima hehe
  10. Witam mam male zapytanie co do wskazan FISa zastanawia mnie czy to normalne ze wskazanie spalania po przejechaniu mniej wiecej 100 m wskazuje zawsze 15.9L nigdy mniej nie kiedy nawet dochodzi do ponad 30L. Mam passata B5 2000r 1.9 TDI ATJ. Bo mam wrazenie ze troszke duzo pali po miescie w granicach 8-9 litrow trasa przy spokojnej jezdzie 5.5-6 litrow.....
  11. Zdejmontuje w wolnej chwili sam silniczek i zobacze czy klapy beda chodzic luzno. Skoro mozna wyjac silniczek bez wybebeszenia calosci z auta to sprubuje jeszcze raz. Silniczek wypina sie z tego bialego ciegna czy wychodzi w calosci razem z tym bialem ciegnem??? Mozliwe ze wlasnie te ciegno jest zle zalozone i blokuje sie to tylko ze to jest w tak niedogodnej pozycji ze zaduzo nie widac.............
  12. Czyli zeby wyjac to wszystko to musze postepowac tak jak do wymiany nagrzewnicy??
  13. Vag raczej nic nie pomoze bo klapka mechanciznie blokuje sie otwiera sie kawalek i efektem tego jest praktycznie brak nawiewu. Chcialbym wyjac ta cala klime tylko jak sie do tego zabrac??? Czynnik napewno bede musial oddesac wode pewnie tez spuscic......... Zapowiada sie bardzo przyjemna robota...............
  14. Probowalem go dzisiaj odkrecic odkrecilem jedna srube i prawie mi wyszedl ale cos go tam jeszcze trzymalo. Ogolnie srub bylo wiecej ale wydawalo mi sie ze jedna sruba jest mocujaca caly silnik do obudowy klimy silniczek jest czarny z bialym ciagnem i biala obejma ktora jest przymocowana sruba do obudowy. Nie jestem tez pewny czy samo wyciagniecie tego silniczka w czymś mi pomoze bo druga klapa zacina sie mechanicznie najwygodniej bylo by wyciagnac calosc i na spokojnie obejzec gdzie to chaczy i odpowiednio to poskladac. Na forum widzialem zdjecia wyciagnietego tego calego ustrojstwa ale nie bylo opisane co i jak jedyne co znalazlem to wymiana nagrzewnicy co wiarze sie z rozbiorka calej deski a chcialbym tego uniknac..............
  15. Witam ponownie. Mam Passata B5 2000r. Potrzebuje informacji jak wyciagnac serwomotor od klapki obiegu wenwetrznego/zewnetrznego. Wydaje mi sie ze bez wyjecia calej klimatyzacji nie ma takiej mozliwosci. Problem jest taki ze jedna klapka normalnie zamyka a druga ktora powinna sie otworzyc blokuje sie. Wiec czeka mnie wyciaganie calej klimy z autka. Zastanawia mnie co bede musial zrobic czy bedzie to wygladalo tak jak przy wymianie nagrzewnicy czyli sciaganie calej deski itp czy mozna to wyciagnac w przyjemniejszy sposob???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności