marcinas1983 Zgłoś #341 Napisano 17 Października 2013 (edytowane) Nie ma znaczenia ciepły,czy zimny,kąt jest zależny od dawki i rpm zapisanych w mapie kąta wtrysku.Jest ewidentnie za bardzo wyprzedzony.Spróbuj dołożyć grubszą podkładkę pod sprężynę. Zwiększałeś ciśnienie w pompie? Sprężyna tymingu w tej pompie jest słabsza,jak w pozostałych. Teraz mam pompę założoną od 1z... ciśnienia w niej nie ruszałem. Komp też jest od 1z. Dlatego myślałem, że jak założę kompa i pompę od 1z to będzie lepiej, a jest tak samo jak na kompie od 1z i pompie od SDI. Ciśnienie w pompie mogę zmierzyć to nie jest problemem. Dzisiaj autem zrobię z jakieś 40km to później wkleję loga gdy zagrzany. Przy swoim silniku mam inne turbo niż to od 1z i wskazania przepływki są wyższe niż być powinny, ale to chyba nie ma większego znaczenia przy odpalaniu?? Czy może być tak, że korpusy wtrysków od SDI są jakieś "lewe" i nawet po założeniu końcówek 210tek mogą się jakieś jaja dziać?? Chyba, że końcówki 210tki są jakieś lewe i mimo dobrych ustawień ciśnień na aucie inaczej się zachowują niż w maszynie. Jutro z rana nagram jeszcze film jak odpalam swoje auto. Edytowane 17 Października 2013 przez marcinas1983 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #342 Napisano 17 Października 2013 Spróbuj na początek z tą podkładką. Korpusy nie mają raczej wpływu na pracę rozpylacza,fizycznie są podobne,albo nawet identyczne.Sama przepływka do odpalania nie ma nic.Równie dobrze uruchomisz silnik z odpięta przepływką. Mnie się nie podoba to zbyt duże wyprzedzenie.Może sitko na n 108 masz zabrudzone,warto tam luknąć.U kolegi tak było,zabite na maxa i kąt statycznie poza wszelkim zakresem. Równie dobrze może być problem ze swobodnym przesuwem tymingu.Dopóki fizycznie tego nie sprawdzisz to będziemy wróżyć z fusów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #343 Napisano 17 Października 2013 (edytowane) Spróbuj na początek z tą podkładką.Korpusy nie mają raczej wpływu na pracę rozpylacza,fizycznie są podobne,albo nawet identyczne.Sama przepływka do odpalania nie ma nic.Równie dobrze uruchomisz silnik z odpięta przepływką. Mnie się nie podoba to zbyt duże wyprzedzenie.Może sitko na n 108 masz zabrudzone,warto tam luknąć.U kolegi tak było,zabite na maxa i kąt statycznie poza wszelkim zakresem. Równie dobrze może być problem ze swobodnym przesuwem tymingu.Dopóki fizycznie tego nie sprawdzisz to będziemy wróżyć z fusów. I teraz tak bo jeszcze nie dopisałem jednej rzeczy... wcześniej na pompie od SDI auto podczas jazdy podczas przyspieszało pulsacyjnie, trzeba było się mocno wczuć żeby to poczuć. Po podłączeniu czujnika prędkości zrobiła się masakra... nie szło autem normalnie jechać. Błędu czujnika wzniosu iglicy nie ma. Po założeniu pompy od 1z po odpaleniu auto czasem lekko kołysze. Podczas jazdy również czuć lekkie pulsacyjne przyspieszanie, ale mniej niż na pompie od SDI. Dzisiaj podłączyłem czujnik prędkości i znów to samo... mało mi silnik nie wyskoczy z komory silnika tak szarpie... zaś po przyjechaniu do domu na luzie auto zaczyna przebierać coś takiego jak podczas jazdy... szybko zrobiłem logi poniższe i wyszło na nich, że dawka zaczyna głupieć. Jeśli chodzi o kąt wtrysku nie wariuje i nie sugerując się tym minusem na początku kąt prawie zgadza się z zadanym i aktualnym. Ten minus pojawia się tylko przy uaktywnieniu opcji logowania auta. Jak to wyłączę minus znika i jest tak jak wcześniej. Podczas przełączenia logowanie/bez logowania praca silnika się nie zmienia. Dorzucam 3 kolejne logi... http://vaglog.rtnet.pl/marcinas1983_145854.html http://vaglog.rtnet.pl/marcinas1983_145855.html http://vaglog.rtnet.pl/marcinas1983_145856.html Nie wiedzieć dlaczego dawka zaczyna skakać ( brudny nastawnik )?? Pomiar ciśnienia wykonałem i już coś więcej wiem pierwszy 28 drugi 24 trzeci 27.5 czwarty 26 Mam też filmiki z odpalenia zimnego i pracy ciepłego filmika: Edytowane 19 Października 2013 przez marcinas1983 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #344 Napisano 20 Października 2013 Odpala tak,jakby łykał oliwę,typowe w tych silnikach po swoich przebiegach.Na ciepłym też na błękitno dymi? Trzeba nastawnik sprawdzić,bo pracuje bardzo nierówno.Wrzuć jakiś inny,a jak nie,to ten rozbieraj.Korekcje pewnie kosmiczne,skoro ma takie niskie ciśnienia,choć według vw nie ma jeszcze tragedii,minimum to chyba 21:swirus. Ja bym tę pompę rozebrał,bo tam pewnie jest tak samo jak w cylindrach.Trudno powiedzieć,jak taka pompa będzie współpracowała z tymi wtryskami.Swoje ma pewnie już nakulane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinas1983 Zgłoś #345 Napisano 20 Października 2013 Odpala tak,jakby łykał oliwę,typowe w tych silnikach po swoich przebiegach.Na ciepłym też na błękitno dymi?Trzeba nastawnik sprawdzić,bo pracuje bardzo nierówno.Wrzuć jakiś inny,a jak nie,to ten rozbieraj.Korekcje pewnie kosmiczne,skoro ma takie niskie ciśnienia,choć według vw nie ma jeszcze tragedii,minimum to chyba 21:swirus. Ja bym tę pompę rozebrał,bo tam pewnie jest tak samo jak w cylindrach.Trudno powiedzieć,jak taka pompa będzie współpracowała z tymi wtryskami.Swoje ma pewnie już nakulane. Myślałem, że pompa jest sprawna w 100%, ale nie jest i zajrzę do niej w tym tygodniu. Do tego dzisiaj podpiąłem vaga po dłuższej jeździe i mam następujące błędy: 00765 - Modulating Piston Movement Sensor (G149) 35-10 - - - Intermittent 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Dlatego do pompy zaglądam. Oliwy raczej nie bierze. Ten dym to jest dym od niespalonej ropy bo jest gryzący. Jak zajrzę do pompy i na coś trafię to napisze tu na forum dla potomnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #346 Napisano 21 Października 2013 Nastawnik szrot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #347 Napisano 23 Października 2013 Ja bym zmniejszył dawke na prznajmniej 4.5mg, sprawdził rozrząd , takie objawy kopcenia i przebierania miałem w dwóch autach z krzywymi korbami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #348 Napisano 23 Października 2013 Jakie ma oznaczenie wałek z 2.0 SDI?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #349 Napisano 23 Października 2013 (edytowane) Do PD czy do VP ? Leniu Ty tu masz PD : 038 109 101 AE VP nie wiem bo mnie nie interesi Edytowane 23 Października 2013 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #350 Napisano 23 Października 2013 W vp nie było 2.0 sdi ...leniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #351 Napisano 23 Października 2013 Goń się... w tym wątku te numerki są prawie na każdym kroku. ps. A i ponoć wałek z SDI w PD to WIELKI MIT. Ma ktoś dowody ?? Jakieś linki do projektów bez/ z wałkiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #352 Napisano 23 Października 2013 W naszym przypadku trudno powiedzieć,bo wymiana wałka była robiona przy okazji remontu,a raczej wymiany słupka na zdrowy. Silnik odżył,ale ile dał sam wałek,o ile coś dał,trudno powiedzieć. Jakbym miał pd,to już bym dawno takie porównanie zrobił,a nie czekał,aż ktoś poda mi wszystko na srebrnej tacy. Kupić wałek z dobrym stanie i nawet jak nic nie da,to śmiało może zostać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #353 Napisano 23 Października 2013 Tylko weź i znajdź taki wałek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #354 Napisano 23 Października 2013 Jak mi się trafi taki wałek w normalnych pieniadzach to przetestuję (szklanki INA mam nóweczki w pudełku co miały do AVB iść... a chyba są takie same jak AWX/AVF ? ) Gadałem z Daronem i odwlekł mnie od tego pomysłu z wałkiem SDI... Bo przyrost powiedzmy 10 koni w porównaniu z kosztami to lekka przesada. Z drugiej strony wiem jaki mam wałek obecnie w silniku (nie złom... ale tez nie perfekt) i ciekawość mnie zżera co by było gdyby ... A zapytam czysto teoretycznie..... po wymianie wałka wskazana jakaś kontrola parametrów czy jakaś korekta softu ? Ogólnie chodzi mi o to czy mogłbym jeździć normalnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #355 Napisano 23 Października 2013 Nie chodzi o przyrost mocy, a o EGT , ponoć jest znaczny spadek, przez co można swobodniej pałować dzięki za numer, ale chodzi mi o oznaczenie takie jak jest przy 1,9sdi (38E np) żeby nie trafić jakiegoś H-ania G-roniek W-alc czego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #356 Napisano 23 Października 2013 Bo przyrost powiedzmy 10 koni w porównaniu z kosztami to lekka przesada No,pod tym względem opornik nie ma konkurencji - zatem wszelakie inne mody doloty,przeloty,kolektory,fmic'e itd też nie mają sensu. Najlepiej jakby coś było za 5 zyla i od razu dawało 100% przyrostu. ---------- Dodano o 22:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:42 ---------- ciekawość mnie zżera co by było gdyby ... No, raczej w kosmos byś nie odleciał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #357 Napisano 23 Października 2013 Nie chodzi o przyrost mocy, a o EGT , ponoć jest znaczny spadek, przez co można swobodniej pałować No to może być największy pozytyw... zięki za numer, ale chodzi mi o oznaczenie takie jak jest przy 1,9sdi (38E np) Nr ten co Ci podałem jest również wybity na wałku. Także nie masz co szukać innych numerów. Najlepiej jakby coś było za 5 zyla i od razu dawało 100% przyrostu. Masz rację.... ale mając obecnie 205 koni byłoby kompletnym idiotyzmem z mojej strony pakowanie około 1000 zł za kolejne 10 koni. Dlatego.... szukam powoli i się nie napalam na pierwszą lepszą "okazję". No, raczej w kosmos byś nie odleciał. Czy jesteś pewny ? Bo bardzo bym chciał.... pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #358 Napisano 23 Października 2013 tu masz PD : 038 109 101 AE posprawdzałem w katalogach to zwyłky wałek z 1,9/2,0 TDI! b6 itd... nie z SDi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #359 Napisano 23 Października 2013 Hmm... pisałem z pamięci... ale spójrz: http://www.partadax.pl/czesc-oem/wal-rozrzadu/kolbenschmidt/3109749/038109101ae a jak nie... to szukaj z samą końcówką... 101 E Napewno E bo mi się z imieniem dziewczyny kojarzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #360 Napisano 23 Października 2013 Ma ktoś dowody ?? Testowane, nie ma żadnych przyrostów, a dlaczego ? Porównajcie krzywki seryjnego wałka TDI PD oraz SDI PD, a teraz spójrzcie na krzywki TDI VP oraz SDI VP EGT , ponoć jest znaczny spadek, przez co można swobodniej pałować Robi się pewne zabiegi w sofcie, dzięki którym przy tym samym doładowaniu i zachowaniu tej samej mocy możesz zbić spokojnie 50stopni z EGT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach