Skocz do zawartości
wasil1

Mikrostyk (mikrowłącznik) w drzwiach

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam dostepu do Vagu a do serwisu nie mam kiedy podjechać, dlatego pytałem czy VAS, tak nazywaja to mechaniory o których robie paska to zdiagnozuje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No pewnie, przecież VAS i VAG to oryginalne testery VW, VAS jest bardziej rozbudowany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co pokazuje fis, przecież gdy coś jest otwarte ( drzwi, klapa silnika ew. bagażnik ,swieci na fis,jeszcze jest taka mozliwosć że wypadł mikrowyłącznik,gdybys stwierdził wypadnięcie mikrowył. można go umocować ponownie ,po umyciu benzyną ekstrakcyjną posmarować zwykłym silikonem i docisnąć.W zamku maski silnika powinien byc mikro ,wykręć zamek (jeśli masz tam kabelki) zobaczysz mikro wyłącznik wciśnięty na dwa kołeczki plastikowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kazik gdz

Mam to samo Wracam z pracy .zamykam drzwi , uzbrajam alarm i wieczorem (jak zrobi sie wilgotno,tak mysle) alarm wyje, a teraz tylna wycieraczka przestała działac ale tylko rano!!! Po słonecznym dniu wycieraczka działa!!! Moze ma to zwiazek z tymi mikroprzełacznikami (wilgoc w powietrzu) NIE MAM POJECIA !Prosze o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darek nic nie pokazuje wlasnie, mam objaw identico jak kolega Kazik_gdz.

Zaobserwowałem jedynie rano zjawisko, że po takiej nocy jak zamykam auto alarm sygnalizuje otwarte drzwi ale Fis nic nie pokazuje :eek: Później po tel do "alarmiarza" uświadomił mnie z tym mikrowyłącznikiem jak i kolega tutaj na forum w poprzednich postach. CZekam wiec dzisiaj żeby się włączył i rano sprawdze jeszcze raz Fis i zapalanie lamp w drzwiach, popołudniu też jestem umówiony na zmiane filtra paliwa i na podłączenie do VAS. Musze to zrobić bo dwie noce z rzedu po 1 razie sie włączył i upierdliwy sasiad ma już ale, że mu przeszkadza.....

 

Edit:

No i kaszana Vas nie wykazał nic:dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafalderby

witam, podczas zamykania drzwi z pilota w przednich drzwiach od kierowcy rygielek wyskakuje do góry i drzwi sa nadal otwarte, i tak jest za kazdym razem nie moge zamknąc auta, a po zatym kiedy próbuje zamknąć z klucza to zamek kręci sie do okoła razem z kluczem. co mam zrobic pasek 98r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol

sledziu, podjedz Ty do tego elektryka czy tam alarmiarza i niech zrobi Ci ten mikrostyk. Koszty niewielkie-ja za naprawe trzech zamkow we wrzesniu elektrykowi zaplacilem 150zl, robil to kilka godzin... U mnie tez na FIS'ie nie sygnalizowal otwartych drzwi i nie swiecilo swiatlo pod drzwiami.

Tylko u mnie VAG pokazywal bledy w zamku (nawet kilka dni po naprawie zamkow)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

alarmiarz założył opornik i póki co 1,5 tygodnia spokoju :D także narazie zostawiam jak jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hakerneo23

Witam w moim pasku sa tekie objawy jak otworze drzwi pasarzera:

1. nie zapalaja sie swiatla wewntarz jak i pod drzwiamy

2. komputer nie sygnalizuje o otwartych drzwiach

3. przy zapalonych swiatlach jak otworze te drzwi nie sygnalizuje

4. od srodka jak zamykam to wszystkie drzwi sie zamykaja ale po chwili te od pasarzera sie otwieraja

5. centralny dziala oki

 

Co to moze byc bo juz sie pogubilem jedni pisza ze mikrowlacznik drudzy ze modul prosze o pomoc.

PS. jak wcisne kilkakrotnie otwieranie drzwi na pilocie to sie zapala swiatlo i wszystko jest oki ale czasami tylko tak sie dzieje.

 

za pomoc bardzo dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem jak wszyscy, brzęczek nie działa po otwarciu drzwi kierowcy, światła w środku sie nie zapalają, światło przy progu również, na wyświetlaczu nie pokazuje otwartych drzwi i wyłącznik czujek ruchu nie działa. Cenral zamyka się z pilota i z klucza i nie odskakuje. Alarm u mnie nie wyje po kilku godzinach jak u innych. Nie wiem co jest grane... Vag wyrzucił jakiś błąd zamka, ale nie znam nr kodu. Może mikro się popsuł tak, że daje info o stale zamkniętych drzwiach?? Czy to mozliwe? Tylko mało kto wspomina o tym, że ALARM WTEDY TEŻ NIE DZIAŁA na otwarcie tych drzwi! Więc ostrożnie z pisaniem o tych awariach koledzy bo czasem ta informacja, że macie nie zabezpieczone drzwi dochodzi do niepożądanej w naszym aucie osoby. Mój pasek naszczęście w garażu.

Jakieś sugestie co z tym zrobić?

Może elektryka w 3mieście ktoś zna co poratuje?

 

Rozmawiałem z "Panem Juzkiem" (Gdańsk, Świętokrzyska) do którego namiary znalazłem na forum i powiedział, że żadnych zimnych lutów się nie robi, mikrostyku się nie kupi do podmianki, zamek jest zgrzewany i się w nim nie grzebie. Jego sugestia - kupić zamek i zrobić podmianę. Może i łatwiej i szybciej, a może jemu się nie chce. Nie jestem elektornikiem więc, nie wiem czy dam sobie z tym radę... Wolałbym oddać to w ręce fachowca nie koniecznie w ASO ;) Polecicie kogoś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W moim Pasku również pojawia się problem z ryglowaniem drzwi kierowcy. Piszę pojawia się, bo w najczęściej jest wszystko OK. Wygląda to tak:

Założyłem dodatkowy alarm i OZ i teraz od czasu do czasu pojawia się problem. Nie zawsze ryglują się drzwi kierowcy (rygielek nie schodzi w dół) i muszę je zamknąć kluczykiem mechanicznie. Takie przypadki mają miejsce przez 1, 2 dni a potem znów wszystko wraca do normy i jest OK przez kilkanaście dni lub dłużej. Zauważyłem ostatnio taką dziwną prawidłowość, że ten problem pojawia się kiedy auto stoi długo na słońcu (przed biurem) i nagrzeje się w środku mocno. Wieczorem, po schłodzeniu wszystko znów jest OK. Nie wiem jaki tu mógłby być związek ale kilka razy tak było w ostatnie upały.

Dodatkowo przy zamykaniu i otwieraniu (nawet kiedy jest OK) słychać jakby podwójne ryglowanie/odryglowanie w drzwiach kierowcy tzn. jakby podwójne "brzęczenie". Przy otwieraniu zawsze jest OK.

Mam dylemat, bo gdyby coś padło to sytuacja nie wracałaby do normy. Macie jakiś pomysł?

Trochę się rozpisałem. Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

A więc tak, kupiłem zamek (w Garczu k/Kartuz - ma dużo części facet do pasków tel 605604006) i wymiana zajęła mi 2,5h - robiłem to pierwszy raz. Trochę zabawy z szybą i cięgnem od klamki, ale przy browarku jakoś idzie ;) Wszystko już działa jak powinno i mam w dodatku dawcę w razie czego :D Z postów zrozumiałem, że trzeba zamek rozebrać i przelutować ścieżki, ale co z tym czujnikiem zewnętrznym na kabelkach (czerwony i niebieski)?? Czy trzeba go jakoś wyjąć i coś z nim zrobić??:583: Jednym słowem operacja się udała i nawet pacjent przeżył !!:o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

W moim Pasku również pojawia się problem z ryglowaniem drzwi kierowcy. Piszę pojawia się, bo w najczęściej jest wszystko OK. Wygląda to tak:

Założyłem dodatkowy alarm i OZ i teraz od czasu do czasu pojawia się problem. Nie zawsze ryglują się drzwi kierowcy (rygielek nie schodzi w dół) i muszę je zamknąć kluczykiem mechanicznie. Takie przypadki mają miejsce przez 1, 2 dni a potem znów wszystko wraca do normy i jest OK przez kilkanaście dni lub dłużej. Zauważyłem ostatnio taką dziwną prawidłowość, że ten problem pojawia się kiedy auto stoi długo na słońcu (przed biurem) i nagrzeje się w środku mocno. Wieczorem, po schłodzeniu wszystko znów jest OK. Nie wiem jaki tu mógłby być związek ale kilka razy tak było w ostatnie upały.

Dodatkowo przy zamykaniu i otwieraniu (nawet kiedy jest OK) słychać jakby podwójne ryglowanie/odryglowanie w drzwiach kierowcy tzn. jakby podwójne "brzęczenie". Przy otwieraniu zawsze jest OK.

Mam dylemat, bo gdyby coś padło to sytuacja nie wracałaby do normy. Macie jakiś pomysł?

Trochę się rozpisałem. Z góry dzięki za pomoc.

 

miałem to samo, póki zamek całkiem nie padł. Mam alarm fabryczny. Czasem przy zamykaniu nie sygnalizował kierunkami, ponieważ była to wina zamka. Nie sygnalizował zamykania, ponieważ zamek w drzwiach kierowcy ryglował się tylko jeden raz. Musiałem naciskać drugi raz na pilocie przycisk "zamykania". Wtedy dociągał drzwi kierowcy jeszcze raz, błyskał kierunkami i od środka już otworzyć nie można było. Jeżeli nie błyska kierunkami przy zamykania (z fabrycznym alarmem), czyli nie rygluje drzwi. Można je otworzyć od środka. Twoje objawy świadczą o zimnych lutach. Tak ja uważam. Kiedyś Ci całkiem przestanie działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli nie błyska kierunkami przy zamykania (z fabrycznym alarmem), czyli nie rygluje drzwi. Można je otworzyć od środka. Twoje objawy świadczą o zimnych lutach. Tak ja uważam. Kiedyś Ci całkiem przestanie działać.

 

Trafiłeś "w dychę". Ten fakt pominąłem w pierwszym moim poście, ale faktycznie przy zamykaniu/otwieraniu z pilota fabrycznego alarmu nie ma sygnalizacji kierunkami (tak już miał kiedy auto kupiłem).

 

Czy ktoś jeszcze potwierdzi opinię kolegi w kwestii zimnych lutów?

 

Widzę, że rozbiórka zamka konieczna...zanim padnie całkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak koledzy, raczej potwierdzam zimne luty. Miałem podobne problemy, brak sygnalizacji włączonych świateł, drzwi kierowcy nie zamykały się z polota, brak świateł wewnętrznych, brzdęk w zamku kierowcy za każdym razem kiedy przekręcany jest kluczyk w stacyjce. Rozebrałem dziś drzwi i ten nieszczęsny zamek kierowcy, przelutowałem zimne luty na płytce i już wszystko ok. Niewiem jak inni mają ale u mnie zamek jest rozbieralny, kilka małych śrubek torx i płytka wyjęta. Cała operacja zajęła mi jakieś 2 godz.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... ale faktycznie przy zamykaniu/otwieraniu z pilota fabrycznego alarmu nie ma sygnalizacji kierunkami (tak już miał kiedy auto kupiłem).

 

 

To czy światła Ci mają migać i klakson w bagażniku ma trąbić ustawia się w Vagu :)Możesz mieć poprostu wyłączone te fukcje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heja

 

Też tak miałem - przelutowałem wszystko w zamku i jak nowe :)

Tylko zanim rozbierzesz zamek zrób sobie jakąś fotkę - łatwiej później się składa.

 

Teksty pod tytułem że jest to nierozbieralne to brednie.

Nowy kosztuje ponad 400 a jak kupisz używkę to i tak się pewnie popsuje ;)

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś czuję, że i mnie to czeka, trochę późna godzina, więc nie chce mi się już czytać wszystkiego, ale jutro oddam się w całości lekturze.

 

Objawy drzwi prawy tył:

1. po otwarciu drzwi nie zapala się oświetlenie wnętrza,

2. jak zamykam centralny zamek przyciskiem w przednich drzwiach to wszystkie drzwi się zamykają, a prawy tył po chwili wyskakuje i się otwiera. Dopiero jak dwa razy pod rząd szybko nacisnę zamykanie to jakby dwa razy zaskakuje i dopiero rygluje.

3. z pilota wszystkie drzwi elegancko się zamykają.

Edytowane przez Rafit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mógłby ktoś mi powiedziec gdzie mogę szukacć tego mikrowłącznika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mógłby ktoś mi powiedziec gdzie mogę szukacć tego mikrowłącznika??

 

W zamku jest.;)

Szukać czyli kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności