Skocz do zawartości

Waldekf20

  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Waldekf20

  • Urodziny 08.04.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Waldek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podkarpacie

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Stade, mam ten sam silnik i ten sam problem od kilku tygodni. Narazie nie ruszałem tematu bo nie mam kompletnie czasu ale niedługo trzeba będzie się tym zająć. Daj info na forum jak się uporasz z tematem. Wg mnie to stukanie dochodzi z EGR-a bo w tych okolicach jest najwyraźniej słyszalne, ale nie jestem przekonany na 100%
  2. Odświeżę kotleta. Ktoś jeszcze próbował płukać klimę w ten sposób co n0w3y_pl ??? Czy w taki sposób nie uszkadza się jakichś elementów (np. w nagrzewnicy?)
  3. mielke, żeby sprecyzować - masz na myśli ten sterownik pod fotelem pasażera (metalowa puszka) czy też jakiś inny "centralny" sterownik (oby nie )? Dopiero zagłębiam się w temat poduszek więc wolałem dopytać... Dzięki za info.
  4. Witam, Mam pytanko nawiązując do tematu. Po powodzi z prawej strony w Passku zapaliła się kontrolka Airbagów. Błędy na Vagu jak poniżej (nie dadzą się wykasować): 10 Faults Found: 01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180) 65-00 - Unauthorized 01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01220 - Rear Airbag Igniter: Passenger Side (N202) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01219 - Rear Airbag Igniter: Driver Side (N201) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent Czy to wszystko może być winą zalanego sensora pod fotelem pasażera czy też szukać jeszcze gdzieś indziej? Jeśli to sensor to tylko do wymiany czy można spróbować suszyć? Miałem jeszcze zdejmowaną podsufitkę ale to chyba nie będzie miało związku? Proszę o opinie.
  5. Wyciek zlokalizowany, autko wysuszone. Co do sterownika, to napewno miał wpływ na część błędów ale czy mógł spowodować te błędy zwarcia poduszek kierowcy, napinaczy itd... Trochę dziwne aby powodował błędy dotyczące poduszek które nie sa z nim bezpośrednio związane, no chyba że się mylę to mnie poprawcie...
  6. Wczoraj sprawdziłem Vagiem pamięć i pokazał jak poniżej: 10 Faults Found: 01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180) 65-00 - Unauthorized 01222 - Crash Sensor Side Airbag: Passenger Side (G180) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00589 - Airbag Igniter 1: Passenger Side (N131) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00655 - Seat Belt Tensioner Igniter: Passenger Side (N154) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01220 - Rear Airbag Igniter: Passenger Side (N202) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01219 - Rear Airbag Igniter: Driver Side (N201) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-10 - - - Intermittent Próba wykasowania nie powiodła się - błędów nie da się usunąć! Jak się też okazało - pod fotelem pasażera basen przez duże "B", czujnik poduszki pod siedzeniem zamoknięty choć zalany to byłoby bardziej odpowiednie słowo. Tutaj doszukiwałbym się przyczyny błędów związanych z czujnikiem choć nie wiem jak interpretować ten pierwszy - "unauthorized". Nie wiem tylko skąd błędy 588 oraz 589 dotyczące zapalników poduszek przednich (bo o nie chyba chodzi)? Owe zapalniki znajdują się przy poduszkach czy też w innych miejscach? Zdziwiłem się tez widząc błędy zapalników napinaczy pasów bezpieczeństwa oraz tylnych poduszek - może to śmieszne ale nie miałem pojęcia o takim wyposażeniu w moim Pasku. Jeśli takowe są - mowa o tylnych poduszkach, to gdzie są montowane?
  7. Mogę liczyć na pomoc odnośnie powyższego posta?
  8. Witam. Ja również podepnę sie pod temat odnośnie świecącej kontrolki poduszki. Nie znalazłem na forum przypadku podobnego do mojego więc się dołączam. Jakiś czas temu pojawiły mi się na dachu odpryski lakieru więc postanowiłem go pomalować. Lakiernik zdjął podsufiktę (a więc i demontaż słupków, oświetlenia wewnętrznego) żeby zdemontować antenę do malowania. Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta kontrolka poduszek nie zgasła. Wcześniej tego problemu nie było. Możecie poddać jakiś pomysł co mogło się stać i gdzie szukać źródła problemu?
  9. ...A więc...wstawiłem łącznik elastyczny(siatke) przed pierwszy tłumnik;-).Dla pewnosci (ale wydaje mi się że nie jest to konieczne)zamontowałem jeszcze siatke-łącznik(mniejszą) pomiędzy pierwszym a drugim tłumnikiem:622:. Efekt CISZA!!!!!!:-D:-D:-D ... Maciej77 , czyli widzę po problemie u Ciebie, ale ja chciałbym wyeliminować przyczynę a nie skutek. Jeszcze mam cierpliwość i znoszę to brzęczenie w chłodniejsze dni więc będę szukał dalej...
  10. No i lipa!!! Chciałem dziś poszukać przyczyny, to zrobiło sie trochę cieplej i wydech nie "wyrczy". Jak tu znaleźć powód skoro nie słychać różnicy..... Ahhh
  11. SeM@PassatB5 Jeżeli problem z dźwiękiem byłby cały czas jak u Ciebie to inna sprawa. Tutaj mamy ewidentnie problem z "czymś" co reaguje (rozszerza się i kurczy) na temperaturę. Każdy przestój auta (schłodzenie) teraz kiedy jest zimno powoduje ten nieprzyjemny i denerwujący warkot, a po rozgrzaniu jest tylko przyjemny dźwięk dieselka.
  12. Maciej77, jest dokładnie jak piszesz. Łączka elastyczna w porządku, cały wydech obejrzałem i żadnych zmian (uszkodzeń) nie widać, a dźwięk się pojawia przy niskiej temperaturze i niknie przy rozgrzaniu. Jeśli znajdziesz przyczynę, napisz na priva. Ja odwdzięczę się tym samym. Niestety dopiero w sobotę będę działał w tym temacie. Puki co zagryzam zęby i w drogę...
  13. Looknę jutro na tą złączkę, choć jak pisałem wyżej, siedząc w środku wydaje się jakby dźwięk dobiegał z tylnej części, a pod autem nie widać tam żadnych uszkodzeń. Choć ręki sobie uciąć nie dam, bo drgania mogą przenosić dźwięk i mylić...
  14. kolego możesz jaśniej? może to i nie jest nic poważnego, ale zapewniam że dość irytujące kiedy na każdych światłach masz w środku "warkot" - dopuki się auto nie nagrzeje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności